Tablete za smirenje

Sve o zdravlju...

Moderator: anex

User avatar
ALexis
Posts: 1226
Joined: 11/08/2009 07:59
Location: Moj dom je dole u predgradju od centra prema zapadu,gdje sunce sja samo kad zalazi.

#1 Tablete za smirenje

Post by ALexis »

Posto sam u ovome pocetnik, a ne znam koga drugo da pitam,
zanima me koje tablete za smirenje se mogu dobiti bez recepta a da se uz to mogu piti uz antibebi pilule?
Zahvaljujem se na odgovorima.
User avatar
Michun
Posts: 5450
Joined: 28/04/2006 16:52
Location: Sarajevo

#2 Re: Tablete za smirenje

Post by Michun »

Belmiran dan i san.
Persen.
Ovo su ti biljne, ne izazivjau ovisnost i mogu uz haman pa sve lijekove. Ako trazis nesto ozbiljnije, onda dr., recept i sl. Ne mozes nista kupiti bez recepta a da je jace od ovoga.
Lady@es
Posts: 33
Joined: 23/03/2010 13:35

#3 Re: Tablete za smirenje

Post by Lady@es »

Moj savjet ti je da prvo pokušaš sa čajem za smirenje. Ne znam razlog tvog problema al vjerovatno izazaziva simptome tipa: ubrzanog rada srca, nervoze u želucu, osjećaj gušenja, panike, drhtanje ruku ili cijelog tijela.... Ako te muči nešto od ovog probaj prvo sa čajevima meni su stvarno pomogli. Tablete su možda u redu al hemija je hemija i nema teorije da ti se ne odrazi na nešto nakon dužeg uzimanja. Nekoliko ljudi mi je reklo da se nakon što tableta prestane djelovati osjećaju još gore. Meni se sa čajem to nije dešavalo. Ima ih u svakoj apoteci.
modesti
Posts: 650
Joined: 02/03/2004 00:00

#4 Re: Tablete za smirenje

Post by modesti »

Isto kao što nećeš otići frizeru da uzmeš časove iz vožnje, ne znam što ne odeš do ljekara i sa njim/njom ne popričaš?
User avatar
chuchumbamayumbe
Posts: 11046
Joined: 20/10/2006 22:02

#5 Re: Tablete za smirenje

Post by chuchumbamayumbe »

Meni je Persen (onaj jachi) uvijek radio, drmnem 2 i OK.
Vjerovatno je tu 95% autosugestije.
User avatar
gonič zmajeva
Posts: 325
Joined: 11/06/2009 13:50
Location: Letovanić Hr.

#6 Re: Tablete za smirenje

Post by gonič zmajeva »