Znaci kad dodje ta izvjesnost, onda nema vise potrebe za obozavanjem Boga? Tako vasa vjera kaze?Nurudin wrote:ovaj zadnji dio o jekinu je izgleda bio višak nekome ....alah malo previše pričadadinjo33 wrote: ovaj zadnji dio je izgleda bio visak nekome
15:98 zato veličaj Gospodara svoga i hvali Ga, i molitvu obavljaj...
15:99 WaoAAbud rabbaka hatta yatiyaka alyaqeenu-...i obožavaj svog gospodara dok ti ne dođe yeqin-izvjesnost, sigurnost bez imalo sumnje.
sufizam izvan islama
Moderator: Bloo
- Gojeni H
- Posts: 10228
- Joined: 28/04/2012 09:54
#201 Re: sufizam izvan islama
- arzuhal
- Posts: 20826
- Joined: 03/06/2008 11:26
- Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"
#202 Re: sufizam izvan islama
Dadinjo, za razliku od tebe, dobro zna da jeqin u ovom ajetu znači smrt - s tim da on to kao samoangažovani sofista prikriva, a spreman je da pravi i razne uvježbane akrobacije na takvu i sličnu temu - jer je smrt za sve nas, i vjerujuće i nevjerujuće, sigurna (izvjesnost) bez imalo sumnje. Robovanje Allahu i izvršavanje propisa do jeqina, do smrti, doživotno za onoga koji vjere ima, a smrt biva početak sigurnog, pouzdanog znanja (ilmu-l-jeqin), koje vodi sigurnom, pouzdanom viđenju (ajnu-l-jeqin), do apsolutne istine (haqqu-l-jeqin), odnosno suočavanja s istinom kako se opisuje u 102. kur'anskoj suri et-Tekasur.Nurudin wrote:ovaj zadnji dio o jekinu je izgleda bio višak nekome ....alah malo previše pričadadinjo33 wrote:ovaj zadnji dio je izgleda bio visak nekomeNurudin wrote:Inace, jedna zanimljivost mi naumpade....jednom sam kucao u googl neki pocetak hadisa ili ajeta, ne mogu da se sjetim tacno , i izbaci mi u pretrazi i jednu stranicu vedskih spisa za koje se tvrdi da su najstariji pisani dokumenti. Tu je pisalo skoro identicno to sto sam naveo gore u citatu o putu, djelima i Istini, te se govori kako svecenici koji zavrse ova prva dva djela koji su vezani za obrede i rituale, prestaju to raditi i ne moraju ih se vise pridrzavati ako ne zele ili ako zele radi svijeta , da ih ne znunjuju - mogu ali ne moraju, nisu duzni.
Ako su ti spisi stari 5000 godina, to je bas zanimljivo kako se eho toga ponavlja u svim ucenjima i religijiama.
15:98 zato veličaj Gospodara svoga i hvali Ga, i molitvu obavljaj...
15:99 WaoAAbud rabbaka hatta yatiyaka alyaqeenu-...i obožavaj svog gospodara dok ti ne dođe yeqin-izvjesnost, sigurnost bez imalo sumnje.
"Kada neko, bilo ko, veliki nedostatak vlastitog neznanja nadomješćuje svojim samoživim egocentrizmom, trajnim bezobrazlukom kao svojom izrazitom odlikom, iskomplesiranim seljačkim ahmaklukom koji samo kvasa i prijeti da prekipi na sve otvore, onda ne staješ između onoga iznad tebe koji odluči jednom za svagda da riješi problem takvog pojedinca, suprotstavljujući se donesenoj odluci, ne bivaš advokat takvom, ne bivaš budala. Meni se to samo jednom desilo i neće više nikada."
- Nurudin
- Posts: 3324
- Joined: 31/03/2013 07:25
- Location: "Zli, dobri, blagi, surovi, nepokretni, olujni, otvoreni, skriveni, sve su to oni i sve između toga.
#203 Re: sufizam izvan islama
Općepoznata stvar je, naročito za onog ko ima nickname po Nurudinu iz Mešinog "derviša", gdje stoji poznati citat o smrti , a počinje sa :
"smrt je jekin sigurno saznanje..." , tako da su te tvoje podrugljivo zlobne opaske o mome neznanju, iznenađujuće .
Kao i ostatak uvijeno-uvredljivog teksta , što ti kao moderatoru i postaču, ne služi na čast.
Čak i kad se uzme da je jekin samo i isključivo jednoznačan, kao smrt, i nikako drukčije (a nije uopće, al eto haj'), i tad je to u
sufijskim tefsirima- smrt prije smrti. Dakle , ista stvar.
"smrt je jekin sigurno saznanje..." , tako da su te tvoje podrugljivo zlobne opaske o mome neznanju, iznenađujuće .
Kao i ostatak uvijeno-uvredljivog teksta , što ti kao moderatoru i postaču, ne služi na čast.
Čak i kad se uzme da je jekin samo i isključivo jednoznačan, kao smrt, i nikako drukčije (a nije uopće, al eto haj'), i tad je to u
sufijskim tefsirima- smrt prije smrti. Dakle , ista stvar.
-
- Posts: 1748
- Joined: 10/08/2016 18:41
#204 Re: sufizam izvan islama
Potpuna izvjesnost ne ostavlja mjesta vjerovanju. Muhamed za sebe i kaže u Kur'anu da je došao da vjernike, one koji, prema Kur'anu, jedno govore, a drugo rade, izvede iz tmina. U tminama je velika neizvjesnost, strah, zabluda i ostalo.Gojeni H wrote:
Znaci kad dodje ta izvjesnost, onda nema vise potrebe za obozavanjem Boga? Tako vasa vjera kaze?
-
- Posts: 1748
- Joined: 10/08/2016 18:41
#205 Re: sufizam izvan islama
Recimo da je to tako kao što kažeš, da postoje osobe kojima lično bog daje spoznaju. Ono što si pisao kad citirao hamzeviju Abdulaha Bošnjaka, "elita elite", oni koje je Allah odabrao za sebe.arzuhal wrote:Ne postoji niko od Božijih robova koji smije, temljem spoznaje koju mu samo Bog dadne (jer sam insan bez Njega nije kadar nizašta), kazati kako s njega spada obaveza izvršavanja božanskih propisa koji jednako vrijede i za Allahovog poslanika i beduina koji je tek prihvatio islam. Postoji samo beskrajan džuhl i šejtanluk po tom pitanju, samo to i ništa više...
Recimo da Allah postoji i da ih je zaista odabrao za sebe, poučio svome tajnom znanju (npr. Hidr) itd., kako već ide ta priča. Oni stoga, kako kaže hadis, "gledaju Allahovim vidom..." itd.
Da li misliš da je njima u tom slučaju, ako znanje dobijaju direktno od Allaha i djeluju kao njegovi namjesnici, mjerodavno šta pričaju hodžice kojima je u opisu radnog mjesta da budu neduhovni i da budu dogamtski inkvizitori koji plješću na skidanje glave misticima poput Haladža i to obrazlažu time "u islamu se znaju granice, sam pao, sam se ubio"?
Tanka su ta uvjerenja koji se protiv verbalnog delikta bore sabljom i cenzurom. Nije čudo što je velika korelacija između zatucanosti neke zemlje i raširenosti islamske religije u njoj. Zatomljivanje slobodnog razmišljanja sabljama logično dovodi do stagnacije i zaostalosti.
O tome šta treba raditi onaj koji gleda Allahovim vidom ima pravo mjerodavno govoriti samo onaj ko je isti takav. Ako neko ko ne gleda Allahovim vidom govori o nečemu o čemu nema pojma, onda je on samo munafik, priča stvari kojima ne zna, o kojima nema šehadeta, a munafici su, prema islamu, na dnu džehennema. Najgora sorta.
I u samom islamu su stvari postavljene da je, suprotno recimo Korkutovim prevodima, džennet sad, da u njemu rijeke sada teku, a ne "teći će", kako što Korkut pogrešno prevodi. Pa se dalje kaže da u džennetu postoje stepeni, te da oni na višim stepenima mogu silaziti i razgovarati sa onim koji su na nižim, posjećivati ih, pričati njihovim jezikom, ali oni sa nižih stepeni nemaju nikakvog razumijevanja za spoznaje onih sa višeg stepena. Kaže "oni su za njih kao daleke zvijezde". Onaj koji gleda Allahovim vidom obuhvata pogleda, ali pogledi do njeg ne dopiru.
Potpuni insan, koji gleda Allahovim vidom, vidi hajvanijet onih sa nižih "stepeni", mada za potpunog insana stepeni ne postoje, jer on Allahovo lice, što je najveća džennetska nagrada, gleda svakog trena, to je stepen bez stepeni, bez poređenja. On bez ikakve smetnje vidi hajvanske osobine onih sa nižih stepeni, koji stalno pred njim nesvjesno otkrivaju svoje hajvanske osobine, svoju hajvanski karakter, vrše striptiz svojih stidnih mjesta, brukaju se, kao što Arebi kaže kad opisuje ulemu, što sam citirao na ovoj temi, "misle da je dobro ono što rade", "ohole se bez osnova", samo pojačavaju svojim rukama font presude kojom sebe bacaju u Vatru.
Munafik je na dnu džehennema, koji opet ima svoje stepene, pa onda postoje oni koji milošću budu izvedeni iz vatre u džennet, pa opet njihovi stepeni. Oni ne mogu posjetiti one na stepenima višim od njihovog.
Ista je priča u svim tradicijama, ta priča jednako nadilazi islamsku, kao i druge religije. Biti religiozan znači biti u tminama, a vrlo je malo onih koji uopšte putuju u tim tminama, nadajući se svjetlu.
Oni svoje tmine proglase za svjetlo.
Kao što Rumi kaže, ne laže slijepi miš kad kaže da nema Sunca, za njega ga nema.
Nema većeg džuhla i šejtanluka od onog pri onim koji su munafici, to je svakako i mejnstrim islamsko stanovište.
-
- Posts: 1748
- Joined: 10/08/2016 18:41
#206 Re: sufizam izvan islama
Nurudin wrote:Općepoznata stvar je, naročito za onog ko ima nickname po Nurudinu iz Mešinog "derviša", gdje stoji poznati citat o smrti , a počinje sa :
"smrt je jekin sigurno saznanje..." , tako da su te tvoje podrugljivo zlobne opaske o mome neznanju, iznenađujuće .
Kao i ostatak uvijeno-uvredljivog teksta , što ti kao moderatoru i postaču, ne služi na čast.
Čak i kad se uzme da je jekin samo i isključivo jednoznačan, kao smrt, i nikako drukčije (a nije uopće, al eto haj'), i tad je to u
sufijskim tefsirima- smrt prije smrti. Dakle , ista stvar.
Smrt prije smrti, naravno. "Ko je slijep na ovom svijetu, biće slijep i na budućem". Ko Allahovo lice ne vidi na ovom svijetu, neće ga nikad ni vidjeti.
6:122 Awa man kana maytan faahyaynahu wajaAAalna lahu nooran yamshee bihi fee alnnasi kaman mathaluhu fee alththulumati laysa bikharijin minha kathalika zuyyina lilkafireena ma kanoo yaAAmaloona
Korkutov prevod: Zar je onaj koji je bio u zabludi, a kome smo Mi dali život i svjetlo pomoću kojeg se među ljudima kreće, kao onaj koji je u tminama iz kojih ne izlazi? A nevjernicima se čini lijepim to što oni rade.
Doslovan prevod: Zar je onaj koji je bio mrtav, pa ga Mi potom oživjeli i načinili mu svjetlo sa kojim/pomoću kojeg hodi/kreće se među ljudima, kao onaj koji je u tminama iz kojih ne izlazi? Na taj način je kafirima uljepšano ono što rade.
Dakle, ajet izvorno prilično jasno i direktno govori o tome da nakon smrt i oživljenja onim oživljenim biva dato svjetlo sa kojim se kreću među ljudima. Dakle, mjesto radnje je ovaj život i izgleda da se radi o "smrti prije smrti", poznatoj u sufizmu. Korkut je kurvanjski potpuno izmijenio smisao izvornog teksta da bi od čitalaca sakrio o čemu se radi, robujući dogmi po kojoj su mushafski opisi smrti i proživljenja nešto što se odnosi na fizičku smrt. Ovaj ajet govori da nije tako, da se oživljeni mrtav vraća među ljude sa svjetlom, a svakako se i kaže u drugim ajetima da je uloga poslanika da vjernike iz tmina izvede ka svjetlu. Na osnovu tumačenja mushafa mushafom, prozilazi da se svi oni opisi smrti i proživljenja i "ahireta" odnose na čovjekova unutrašnja stanja na ovom svijetu.
- Nurudin
- Posts: 3324
- Joined: 31/03/2013 07:25
- Location: "Zli, dobri, blagi, surovi, nepokretni, olujni, otvoreni, skriveni, sve su to oni i sve između toga.
#207 Re: sufizam izvan islama
Naravno, jekin je u sustini nesto suprotno vjerovanju.
Ako nesto vidis, svjedocis necemu, nekom dogadjaju, onda kad te pozovu na sud u svojstvu svjedoka, ako kazes " ja vjerujem da sam vidio to i to .." , to se onda ne pika , ne prolazi ni na jednom sudu.
Rumi je u jednoj poemi govorio upravo o tome, o Muhamedu kao o pouzdanom svjedoku kojeg bira Allah, jer on nece one cije je svjedocenje bazirano na vjerovanju. Prakticki govori da Allahu ne trebaju vjernici, nego svjedoci. Sama rijec "sehid" u sebi sadrzi rijec "svjedok" , kao i rijec "sehadet".
To samo upotpunjuje i zaokruzuje cijelu tu pricu .
Ako nesto vidis, svjedocis necemu, nekom dogadjaju, onda kad te pozovu na sud u svojstvu svjedoka, ako kazes " ja vjerujem da sam vidio to i to .." , to se onda ne pika , ne prolazi ni na jednom sudu.
Rumi je u jednoj poemi govorio upravo o tome, o Muhamedu kao o pouzdanom svjedoku kojeg bira Allah, jer on nece one cije je svjedocenje bazirano na vjerovanju. Prakticki govori da Allahu ne trebaju vjernici, nego svjedoci. Sama rijec "sehid" u sebi sadrzi rijec "svjedok" , kao i rijec "sehadet".
To samo upotpunjuje i zaokruzuje cijelu tu pricu .
-
- Posts: 370
- Joined: 13/07/2016 11:23
#208 Re: sufizam izvan islama
Tebi bukvalisti nikad kraja.dadinjo33 wrote:Doslovan prevod: Zar je onaj koji je bio mrtav, pa ga Mi potom oživjeli i načinili mu svjetlo sa kojim/pomoću kojeg hodi/kreće se među ljudima, kao onaj koji je u tminama iz kojih ne izlazi? Na taj način je kafirima uljepšano ono što rade.
Znači, kad sretneš čovjeka na ulici i pitaš ga: "E, jesi živ, šta radiš?" ili još gore: "Pa, đe si ti?", zapravo si ga pitao je li stvarno živ, odnosno gdje se nalazi.
Onaj koji je bio MRTAV je bez Allahove upute, a svjetlo koje se spominje u ajetu je, zapravo, UPUTA. Pogledaj malo ove ajete:
"Elif-lam-ra. Knjigu ti objavljujemo zato da ljude voljom Njihova Gospodara izvedeš iz tmina na svjetlo, na put Silnoga i Hvaljenoga.” (Sura Ibrahim, 1.)
,,Allah je Zaštitnik onih koji vjeruju i On ih izvodi iz tmina na svjetlo…” (El-Bekare, 257.)
Podvaljuješ dadinjo, podvaljuješ. Nije ni čudo što ste iskrivili ranije Allahove objave.
- Irsar
- Posts: 1604
- Joined: 10/03/2017 16:49
#209 Re: sufizam izvan islama
Nurudin wrote:Ako nekome i nakon 10 godina odgoja, treba propis i zakon, da bi znao da li je nešto u redu da radi drugim ljudima ili nije, ta osoba svakako treba da se drži tog seta pravila i propisa , koji ga barem koliko-toliko drže "na lancu".
Međutim, to istovremeno znači i da je ta osoba neodgojena.
Kao što rekoh, zakoni su tu s razlogom i ljudska priroda je takva kakva jeste. To je "pala priroda" koja uvijek može preći iz stanja dobra u stanje zla, kao i obratno, odnosno jednom riječju - ljudskost. Ti želiš da stvari postaviš idealistički, gdje neko ili postane "dobar čovjek" ili ostane "loš čovjek" (munafik); prava istina je ta da ne postoji savršen čovjek niti postoje ljudi bez mana, već svi ljudi imaju i dobrog i lošeg u sebi i to većina nije u stanju prevazići nikada, plus da opet ponovim i naizgled savršen čovjek može pasti što nam pokazuje primjer Adema a.s.Munafici su najzadnji na ljestvici , gori su od ćafira.
Također se mora postaviti pitanje šta sa nadolazećim generacijama ljudi, kojih uvijek ima? I njima treba Zakon, čak i sa tvoje pozicije gledano, tako da tvoja želja da ukineš taj Zakon je ujedno i posredno činjenje nasilja prema novim (neodgojenim) generacijama.
Na kraju, većina ljudi su neznalice različitog stepena neznanja, a među njima je većina koja prosto nije u stanju prevazići svoje neznanje i ignoranciju. Kao što svi nisu sposobni shvatiti komplikovane matematičke teorije makar izučavali matematiku decenijama, tako isto nisu svi u stanju shvatiti (za njih komplikovane) moralne ili teološke istine, stoga bi bilo nasilje ukloniti ono što je za njih svakako dobro (Zakon) a ne biti im u mogućnosti pružiti išta bolje jer oni sami nisu sposobni da spoznaju i iskuse dobrotu takve alternative.
- Irsar
- Posts: 1604
- Joined: 10/03/2017 16:49
#210 Re: sufizam izvan islama
Oh, zapravo, to su najjača uvjerenja.dadinjo33 wrote:Tanka su ta uvjerenja koji se protiv verbalnog delikta bore sabljom i cenzurom.
-
- Posts: 1748
- Joined: 10/08/2016 18:41
#211 Re: sufizam izvan islama
Hoces reci da isilski islam najbolji i najautenticniji ili...? Ono Kenan Krso i to? Oni sto su pobili redakciju satiricnog lista u Fr, jedna droga zamijenjena drugom?Irsar wrote:Oh, zapravo, to su najjača uvjerenja.dadinjo33 wrote:Tanka su ta uvjerenja koji se protiv verbalnog delikta bore sabljom i cenzurom.
- Gojeni H
- Posts: 10228
- Joined: 28/04/2012 09:54
#212 Re: sufizam izvan islama
Wow! Odoh sad gledat' u prazninu i nadati se da mi se mozak moze resetovati.dadinjo33 wrote:Potpuna izvjesnost ne ostavlja mjesta vjerovanju. Muhamed za sebe i kaže u Kur'anu da je došao da vjernike, one koji, prema Kur'anu, jedno govore, a drugo rade, izvede iz tmina. U tminama je velika neizvjesnost, strah, zabluda i ostalo.Gojeni H wrote:
Znaci kad dodje ta izvjesnost, onda nema vise potrebe za obozavanjem Boga? Tako vasa vjera kaze?
Kakve misaone turbulencije!
-
- Posts: 1748
- Joined: 10/08/2016 18:41
#213 Re: sufizam izvan islama
Muhamed je to tehnicki nazvao islamiziranjem karina.
- Gojeni H
- Posts: 10228
- Joined: 28/04/2012 09:54
#214 Re: sufizam izvan islama
Prefinjen rjecnik, kontrola postupaka ...
-
- Posts: 1748
- Joined: 10/08/2016 18:41
#215 Re: sufizam izvan islama
Da, on se nazivao najrjecitijim od svih Arapa i nije radio stvari po hiru.Gojeni H wrote:Prefinjen rjecnik, kontrola postupaka ...
-
- Posts: 370
- Joined: 13/07/2016 11:23
#216 Re: sufizam izvan islama
Ja bih te zbog ovog trajno banovao. Ne bih ti dao pristup forumu dok si živ.dadinjo33 wrote:Muhamed je to tehnicki nazvao islamiziranjem karina.
-
- Posts: 1748
- Joined: 10/08/2016 18:41
#217 Re: sufizam izvan islama
Puno cesto nam pises sta bi ti radio da si moderator. Uputi dovu Chmolji ili kome vec i mozda ti se ostvari.sarajlija120 wrote:Ja bih te zbog ovog trajno banovao. Ne bih ti dao pristup forumu dok si živ.dadinjo33 wrote:Muhamed je to tehnicki nazvao islamiziranjem karina.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Qareen
- Bloo
- Globalna šefica
- Posts: 50441
- Joined: 16/01/2008 23:03
- Location: Korriban
#218 -mod comment -
Banned user for reason “kršenje pravila foruma”dadinjo33 wrote:Puno cesto nam pises sta bi ti radio da si moderator. Uputi dovu Chmolji ili kome vec i mozda ti se ostvari.sarajlija120 wrote:Ja bih te zbog ovog trajno banovao. Ne bih ti dao pristup forumu dok si živ.dadinjo33 wrote:Muhamed je to tehnicki nazvao islamiziranjem karina.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Qareen
» dadinjo33
7 dana
Loša transkripcija.
- Irsar
- Posts: 1604
- Joined: 10/03/2017 16:49
#220 Re: sufizam izvan islama
Jekin je nevjerovanje?Nurudin wrote:Naravno, jekin je u sustini nesto suprotno vjerovanju.
Valjda su ljudi zbunjeni riječju "vjerovanje". To nije "pretpostavljanje" niti je "znanje". Već ima elemente i jednog i drugog.
S druge strane, Iblis je uvjereniji nego većina produhovljenih na ovom forumu, pa je opet nevjernik, zločinitelj i nasilnik.
Ma ne treba Njemu ništa. Eno Iblis neka Mu svjedoči šta god želi, ako je već svjedočenje tako bitno.Prakticki govori da Allahu ne trebaju vjernici, nego svjedoci. Sama rijec "sehid" u sebi sadrzi rijec "svjedok" , kao i rijec "sehadet".
-
- Posts: 40542
- Joined: 30/07/2015 20:01
#221 Re: sufizam izvan islama
Čemu onda sva ta priča o raju, paklu, pravilima, testovima, zaslugama, kaznama itd?Irsar wrote:
Ma ne treba Njemu ništa.
- Irsar
- Posts: 1604
- Joined: 10/03/2017 16:49
#222 Re: sufizam izvan islama
Hej, duga priča... Nešto specifično i konkretno što te zanima, jer objašnjavati kompletne Objave i Religije je poduži zadatak... Ukratko: čovjeku trebaju sve te stvari, iz više razloga.Hakiz wrote:Čemu onda sva ta priča o raju, paklu, pravilima, testovima, zaslugama, kaznama itd?Irsar wrote:
Ma ne treba Njemu ništa.
-
- Posts: 40542
- Joined: 30/07/2015 20:01
#223 Re: sufizam izvan islama
Kome trebaju??!!Irsar wrote:Hej, duga priča... Nešto specifično i konkretno što te zanima, jer objašnjavati kompletne Objave i Religije je poduži zadatak... Ukratko: čovjeku trebaju sve te stvari, iz više razloga.Hakiz wrote:Čemu onda sva ta priča o raju, paklu, pravilima, testovima, zaslugama, kaznama itd?Irsar wrote:
Ma ne treba Njemu ništa.
- Irsar
- Posts: 1604
- Joined: 10/03/2017 16:49
#224 Re: sufizam izvan islama
Zar nisam već odgovorio na to pitanje?
Potrebe čovjeka se ne završavaju na pukim tjelesnim i životinjskim potrebama, poput onih za hranom, odjećom i skloništem. Čovjek je oduvijek, od kada se zna za čovjeka, imao potrebu za nečim višim i ljepšim od onoga što ga od materijalnog svijeta okružuje, a te potrebe je uglavnom zadovoljavao kroz razne religije. Donekle i neke filozofije.
Po kom osnovu se to smatra kako te potrebe više ne postoje ili su "prevaziđene", kada je čovjek bio poprilično religiozan već par stoljeća unazad, a nije da se nešto u ljudskoj prirodi značajno promjenilo. Niti će se ikada promijeniti.
Potrebe čovjeka se ne završavaju na pukim tjelesnim i životinjskim potrebama, poput onih za hranom, odjećom i skloništem. Čovjek je oduvijek, od kada se zna za čovjeka, imao potrebu za nečim višim i ljepšim od onoga što ga od materijalnog svijeta okružuje, a te potrebe je uglavnom zadovoljavao kroz razne religije. Donekle i neke filozofije.
Po kom osnovu se to smatra kako te potrebe više ne postoje ili su "prevaziđene", kada je čovjek bio poprilično religiozan već par stoljeća unazad, a nije da se nešto u ljudskoj prirodi značajno promjenilo. Niti će se ikada promijeniti.
-
- Posts: 40542
- Joined: 30/07/2015 20:01
#225 Re: sufizam izvan islama
Kako ima ljudi koji potrebe za nečim ljepšim i višim od materijalnog zadovoljavaju i bez religija, to znači da se bez religija sigurno može.