Stipendije

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
User avatar
aNTropocentrio
Posts: 1053
Joined: 01/07/2006 12:05
Location: zapadni krak Mliječnog puta

#1 Stipendije

Post by aNTropocentrio »

Je li zna neko postoje li neke stipendije sa još uvijek otvorenim konkursima, posebo za studente Univerziteta u Sarajevu?
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#2

Post by razmazena »

Mislim da ovdje mozes potraziti neke linkove koji ce te odvesti do trenutnih stipendija ukoliko postoje...

http://www.sarajevo-x.com/forum/viewtop ... 24&start=0
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#3 Prezentacija stipendija njemačkih organizacija u BiH - Saraj

Post by razmazena »

Prezentacija stipendija njemačkih organizacija u BiH - Sarajevo

Sedam njemačkih organizacija u saradnji sa Njemačkom ambasadom u Sarajevu za studente i osoblje Univerziteta u Bosni i Hercegovini organizira u ponedjeljak, 09.10.2006 s početkom u 10:00 sati Prezentaciju stipendija njemačkih organizacija u BiH u Rektoratu Univerziteta u Sarajevu / sala Rektorata.

Cilj ove prezentacije je da studenti i osoblje Univerziteta bude informirano o mogućnostima koje nude programi stipendiranja njemačkih organizacija koje su aktivne u BiH, kako bi pomenuti programi bili što je moguće bolje iskorišteni.

Prezentacija će ponuditi mnoštvo korisnih informacija o obrazovnim šansama koje talentovanim mladim ljudima nude dolje navedene njemačke organizacije u okviru svojih programa stipendiranja i projekata.

Pored stipendija kojima se podržavaju studenti koji studiraju u BiH, postoje i mnogobrojni programi koji bosansko-hercegovačkim studentima nude mogućnost studiranja i prakse u Njemačkoj.

Njemačka ambasada
DAAD
Fondacija Friedrich Ebert
Fondacija Heinrich Böll
Fondacija Konrad Adenauer
Fondacija Friedrich Naumann
Fondacija Robert Bosch
Goethe-Institut
User avatar
aNTropocentrio
Posts: 1053
Joined: 01/07/2006 12:05
Location: zapadni krak Mliječnog puta

#4

Post by aNTropocentrio »

Zahvaljujem.
melb26sa
Posts: 2449
Joined: 28/04/2006 10:40
Location: SAD/SA
Contact:

#5

Post by melb26sa »

Evo sa ONASAe - za tekst ne odgovaram :D Cuj Check Republic?

SARAJEVO, October 10 (ONASA) - Check Republic is offering scholarships to BiH students for graduate, masters and doctorate studies in Check public and state universities and faculties.
Overview of all institutions is available on the web page http://www.mzv.cz/sarajevo, file "education," where all interested can find an application form, which should be sent to the address of the Check Embassy in BiH by November 25, at the latest.
neupucena
Posts: 623
Joined: 05/06/2006 16:03
Location: Livada na kojoj krave zadovoljno pasu travu
Contact:

#6

Post by neupucena »

melb26sa wrote:Evo sa ONASAe - za tekst ne odgovaram :D Cuj Check Republic?

SARAJEVO, October 10 (ONASA) - Check Republic is offering scholarships to BiH students for graduate, masters and doctorate studies in Check public and state universities and faculties.
Overview of all institutions is available on the web page http://www.mzv.cz/sarajevo, file "education," where all interested can find an application form, which should be sent to the address of the Check Embassy in BiH by November 25, at the latest.
off topic: ONASA i vijesti na engleskom su uzas. Svako jutro se bavim desifrovanjem sta je autor vijesti pokusao napisati.
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#7

Post by razmazena »

Stipendije za postdiplomske studije u Švicarskoj

Ambasada Švicarske Konfederacije objavljuje konkurs za stipendije Švicarske Konfederacije u okviru specijalnog kontingenta za zemlje centralne i istočne Europe za akademsku 2007/2008. godinu. Radi se o devetomjesečnim stipendijama za nastavak usavršavanja – postdiplomski studij u Švicarskoj za državljane Bosne i Hercegovine. Ovaj program ne obuhvata stipendije iz oblasti umjetnosti.

Na konkurs se mogu prijaviti diplomirani kandidati do 35 godina koji imaju prihvatno pismo za znanstveno usavršavanje u Švicarskoj.

Potrebni dokumenti (u 3 primjerka):
- prijavni formular (koji se preuzima u ambasadi)
- kopija diplome o položenom maturskom ispitu
- kopija univerzitetske diplome s prijepisom ocjena
- dva pisma preporuke univerzitetskih profesora
- detaljan plan studija, odnosno istraživačkog projekta
- motivaciono pismo
- biografija
- prihvatno pismo profesora sa švicarskog univerziteta odnosno druge
visokoškolske ustanove kojom se potvrđuje mogućnost naučnog usavršavanja
- potvrda o poznavanju stranog jezika
- ljekarsko uvjerenje (isključivo na obrascu koji se može preuzeti u ambasadi)

Ukoliko gore navedeni dokumenti nisu sačinjeni na nekom od švicarskih službenih jezika potrebno je priložiti ovjerene prijevode na njemačkom, francuskom, italijanskom ili engleskom jeziku.

Detaljnije informacije mogu se dobiti na telefon broj: 033 27 58 51 ili putem e-mail: [email protected]
Sve potrebne formulare dostavljamo na Vaš upit i putem e-mail.

Molbe s potpunom dokumentacijom na njemačkom, francuskom ili italijanskom jeziku potrebno je dostaviti do 1. decembra 2006. godine na adresu:

Ambasada Švicarske
Josipa Štadlera 15
71000 Sarajevo
s naznakom: stipendija
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#8 Stipendije Fondacija Konrad Adenauer za studente 3. godine

Post by razmazena »

Fondacija Konrad Adenauer dodjeljuje

15 stipendija u 2006/2007. godini za studente 3. godine prava, ekonomije i politologije

Uslovi za dodjelu stipendije:
- Redovan studij na trećoj godini u akademskoj 2006/2007. godini na nekom od (javnih/državnih) univerziteta u BiH (pravo,ekonomije, čista politologija)
- aktivan politički ili društveni angažman ili angažman u socijalnoj oblasti, interes i zalaganje za izgradnju civilnog društva
- prosjek ocjena najmanje 8,00 (3,5 za studente Sveučilišta u Mostaru)
- državljanstvo Bosne i Hercegovine
- da kandidat istovremeno ne prima stipendije neke druge institucije

Potrebna dokumentacija:
- ispunjen formular Fondacije Konrad Adenauer
- motivaciono pismo
- biografija/životopis
- ovjerena kopija indeksa (prva strana, upis u treću godinu i ocjene)
- ovjerena kopija lične karte ili pasoša
- najmanje dvije preporuke (barem jedna od nadležnih profesora)
- potvrda o društvenom angažmanu
- 1 fotografija
- eventualno i ostala relevantna dokumenta

Aplikacije s kompletnom dokumentacijom dostaviti na adresu:
Fondacija Konrad Adenauer
Prušćakova 23
71000 Sarajevo

do 10. novembra/studenog 2006. (datum poštanskog pečata)

FORMULARE za prijavu moguće je dobiti u Uredu Fondacije, faxom ili mailom (upiti na: [email protected]), te na web stranici Fondacije: http://www.kas-sarajevo.com.

Molimo Vas da u MOTIVACIONOM PISMU na jednoj stranici predstavite sebe kao odgovarajućeg kandidata za stipendije Fondacije.

Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzimati u razmatranje.

Stipendiranje će uslijediti u obliku mjesečnih novčanih stipendija visine 250 KM.
melb26sa
Posts: 2449
Joined: 28/04/2006 10:40
Location: SAD/SA
Contact:

#9

Post by melb26sa »

Za dodiplomce :D

Open Society Institute Announces Undergraduate Exchange Program for students from Central and Eastern Europe

Region:Europe

Location:Central and Eastern Europe

Description:
Open Society Institute Announces Undergraduate Exchange Program for students from Central and Eastern Europe
Deadline: December 1, 2006



The Open Society Institute's ( http://www.soros.org/ ) Under- graduate Exchange Program supports students from Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Macedonia, Moldova, Mongolia, Romania, and Serbia in the United States for one year of non- degree academic study. Applicants must currently be enrolled as a second-year student at a university in their home country to be eligible.

Participants attend a university or college in the U.S. for one year. While in the U.S., grantees agree to complete twenty-five hours a semester of community service work in an area of interest to them. At the end of the year, they are expected to return home to complete their degrees. Once back in their home country, grantees complete a community-service internship or project.



Participant selection and university placement is determined by a panel of experts in the U.S. Candidates do not apply to a specific university.

In order to qualify for the program, candidates must be a resident of Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Mace- donia, Moldova, Mongolia, Romania, or Serbia; be a current second-year undergraduate student in American Studies, Art History, Classical Studies, Cultural Anthropology, Economic Theory, Fine or Performing Arts, History, International Relations, Journalism, Law, Literature and Languages, Philo- sophy, Political Science, Sociology, or Women's or Gender Studies; be enrolled in an accredited university in their home country; be in the second year of study when applying and have at least one year of study remaining at the home university; have an klix academic record; have a history of community and/or extracurricular involvement; have spent the previous two years residing in the home country; have not previously attended a university in the U.S.; have not attended high school in the U.S. for more than one academic semester; be fluent in reading, writing, and speaking English; and be able to begin studies in the summer of 2007.

Program participants receive a full scholarship that covers tuition, room and board, a living stipend, textbooks, transpor- tation, and health insurance.

Visit the OSI Web site for complete program information, a list of participating universities, and application procedures.
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#10 STIPENDIJA - ZDK

Post by razmazena »

KONKURS za dodjelu stipendija studentima - braniocima i članovima njihovih porodica za studijsku 2006./2007.godinu

Ministarstvo za boračka pitanja Zeničko-dobojskog kantona raspisuje

KONKURS za dodjelu stipendija studentima - braniocima i članovima njihovih porodica za studijsku 2006./2007.godinu

I Sredstva namijenjena stipendiranju:
Visina stipendije određuje se u sljedećim iznosima:
za prvu godinu studija 800 KM;
za drugu i ostale godine studija 1200 KM.

Isplata stipendija se vrši u osam jednakih mjesečnih rata koje iznose:
za prvu godinu studija 100 KM;
za drugu i ostale godine studija 150 KM.

II Pravo učešća na konkursu imaju:
dobitnici ratnih priznanja ili odlikovanja;
ratni vojni invalidi;
demobilizirani branioci koji su u redovima Oružanih snaga proveli najmanje 6 mjeseci u periodu od 06.04.1992.god. do 23.12.1995.god.;
djeca šehida, poginulih, umrlih i nestalih branilaca;
djeca poginulih, umrlih ili nestalih dobitnika ratnog priznanja ili odlikovanja;
djeca umrlih ratnih vojnih invalida;
djeca umrlih demobiliziranih branilaca – učesnika rata;
djeca ratnih vojnih invalida – učesnika rata;
djeca demobiliziranih branilaca koji su u redovima Oružanih snaga proveli najmanje 24 mjeseca u periodu od 06.04.1992.godine do 23.12.1995.godine.

III Neće biti uzete u razmatranje prijave kandidata:
koji su studenti-apsolventi;
koji u tekućoj studijskoj godini na istom ili drugom fakultetu ponovno upisuju istu godinu studija;
koji su na vanrednom, redovnom-paralelnom ili studiju za vlastite potrebe (SVP);
koji primaju kredit ili stipendiju drugog davaoca;
čiji prihod po članu domaćinstva prelazi iznos od 356,00 KM (80% prosječne neto plaće isplaćene u Kantonu u prethodnoj godini).

Odredba tačke 5) ne odnosi se na kandidata – člana porodice šehida, poginulog, umrlog, nestalog branioca i umrlog ratnog vojnog invalida i člana uže porodice poginulog, umrlog ili nestalog dobitnika ratnog priznanja ili odlikovanja.

IV Kriteriji za izbor kandidata:
Izbor kandidata za dodjelu stipendija vrši na osnovu liste prvenstva, sačinjene bodovanjem po slijedećim kriterijima:
ostvaren uspjeh u prethodno završenoj školskoj/studijskoj godini;
socijalno-ekonomska situacija;
ratna priznanja, ratni staž i invaliditet roditelja.

Kriteriji za bodovanje utvrđeni su odredbama članova 12. do 16. Uredbe o stipendiranju branilaca i članova njihovih porodica, istaknutim na oglasnim pločama općinskih službi nadležnih za poslove branilačko-invalidske zaštite i Ministarstva za boračka pitanja.

V Zainteresovani kandidat uz prijavu prilaže sljedeće dokaze:
fotokopiju lične karte;
dokaz o statusu branioca i člana njegove porodice;
potvrdu o redovnom studiju;
dokaz o ostvarenom uspjehu u prethodno završenoj
školskoj/studijskoj godini (ovjerena kopija
svjedočanstva/indexa);
ovjerena kućna lista;
uvjerenje ili drugi dokaz o prihodu za svakog punoljetnog člana domaćinstva sa kućne liste;
izjavu da ne prima stipendiju po drugom osnovu.

VI Konkurs ostaje otvoren 20 dana od dana objavljivanja. Prijave na konkurs sa potrebnom dokumentacijom kandidati dostavljaju nadležnim službama za branilačko-invalidsku zaštitu u općinama u kojima imaju prebivalište i u kojima mogu dobiti obrasce za prijavu i sve potrebne informacije o postupku izbora kandidata.

Nepotpune, neblagovremene i neuredne prijave neće biti uzete u razmatranje.

Rok prijave na konkurs: 30.11.2006.godine.

Obrazac za prijavu možete naći na web.stranici http://www.zdk.ba
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#11 KONKURS ZA STIPENDIJE MAEC-AECI ZA LJETO 2007. I AKADEMSKU G

Post by razmazena »

PROGRAMI “STIPENDIJE MAEC-AECI” ZA STRANE DRŽAVLJANE KONKURS ZA LJETO 2007. I ZA AKADEMSKU GODINU 2007/8

Stipendije imaju za cilj pohađanje studija, kurseva, boravak u cilju obuke, istraživanja, i sl. u Španiji, na osnovu različitih programa stipendiranja, grupisanih po poglavljima, koji se opisuju u nastavku:

I Stipendije za strane državljane za studije španskog jezika i kulture u Španiji

Program I.A: Stipendije za strane državljane za postdiplomske, doktorske i istraživačke studije španskog jezika i kulture, na univerzitetima i visokim neuniverzitetskim školama u Španiji.
Program I.B: Stipendije za strane državljane čiji maternji jezik nije španski, za ljetne kurseve španskog jezika i kulture na španskim univerzitetima
Program I.C: Stipendije za strane državljane, hispaniste i prevodioce španskog jezika, za boravak u Španiji
Program I.D: Stipendije za strane državljane iz zemalja u kojima su sjedišta korespondentnih i pridruženih akademija Kraljevskoj španskoj akademiji (RAE) za boravak na edukativnoj saradnji.
Program I.E: Stipendije za obnovu za strane državljane stipendiste konkursa za stipendije MAEC-AECI 2006-2007
(Program I.A) za 2. godinu postdiplomskih studija ili 3. godinu doktorskih studija španskog jezika i kulture. Program I.F: Stipendije za obnovu za strane državljane, stipendiste konkursa za stipendije MAEC-AECI 2006-07 (Program I.D)(RAE)

II Stipendije za strane državljane za postdiplomske, doktorske i istraživačke studije u Španiji.

Program II.A: Stipendije za strane državljane za postdiplomske, doktorske i istraživačke studije na španskim univerzitetima i višim školama (osim za studije španskog jezika i kulture – vidjeti Program I.A).
Program II.B: Stipendije za strane državljane za istraživanje i postdiplomske studije i specijalizacije u španskim javnim organima i neuniverzitetskim edukativnim centrima.
Program II.C: Stipendije za diplomate i osobe sa visokom stručnom spremom, strane državljane, za međuuniverzitetski Master za diplomatiju i međunarodne odnose u Diplomatskoj školi u Madridu.
Program II.F: Obnovljene stipendije za inostrane stipendiste iz konkursa Stipendija MAEC-AECI 2006/07 (Programi IIA, IIB, IIE) za drugu godinu postdiplomskog i postdoktorskog studija ili za treću godinu doktorata.

ROK ZA PRIJAVE:

Programi I.A, II.A, II.B, II.D – 29. decembar 2006
Programi I.B, I.C, I.D i I.F – 22. decembar 2006
Program II.C – 15. januar 2007.
Program I.E – 28. februar 2006.

NAČIN PRIJAVE

Zahtjev za novu ili obnovljenu stipendiju mora biti popunjen pravilno i potpuno na španskom jeziku od strane uputioca zahtjeva, putem elektronskog upitnika, koji je postavljen na web stranici http://www.becasmae.es. Formular mora biti u potpunosti popunjen sa istinitim informacijama, a ukoliko se pokaže da su informacije neistinite, ili ukoliko se ne mogu dokazati, kandidat će biti automatski i definitivno eliminiran.

USLOVI KOJE MORAJU ISPUNJAVATI KANDIDATI ZA NOVE STIPENDIJE

1. Za strane državljane, imati zvanično, fiskalno i kontinuirano boravište i prebivalište u svojoj matičnoj zemlji, u minimalnom konsekutivnom trajanju od 12 mjeseci prije upućivanja zahtjeva za stipendijom. Iz ovog zahtjeva su isključeni strani državljani koji imaju status izbjeglice dodijeljen od strane Kraljevine Španije, u skladu sa zakonom 5/84, od 26. marta, koji reguliše Pravo na azil i status izbjeglice, koji je modificiran Zakonom 9/94 od 19. maja. Kandidati sa dvostrukim državljanstvom moraju izabrati državljanstvo sa kojim žele popuniti zahtjevni formular, te u skladu s tim, dostaviti identifikacione podatke u skladu sa istim. Traženi uvjeti i programi stipendija na koje se prijavljuje bit će oni koji pripadaju državljanstvu sa kojim se formalizira zahtjev.
2. Imati državljanstvo Španije, ili neke druge države iz Evropske Unije, sa savršenim, dokazivim, poznavanjem španskog jezika i prebivalištem i boravištem u Španiji u trenutku podnošenja zahtjeva za stipendiju, ukoliko se aplicira na programe stipendiranja za španske državljane.
3. Tražiti samo jednu stipendiju po osobi i po konkursu.
4. Da nije bio korisnik programa Stipendija MAE-AECI niti Fondacije Carolina, u trajanju od 6 ili više mjeseci, u posljednje 3 godine.
5. Posjedovati nacionalni pasoš sa minimalnim trajanjem od 6 mjeseci od trenutka početka pohađanja nastave u odredišnom studijskom centru, za strane državljane, ili ličnu kartu (DNI) za španske državljane.
6. Posjedovati zvanje (stručnu spremu) koje je potrebno za pohađanje izabranih studija u trenutku podnošenja zahtjeva za stipendiju.
7. Obaviti potrebne radnje za odgovarajuću nostrifikaciju pred pripadajućim obrazovnim vlastima, ukoliko je ista uslov za nastavak izabranih studija.
8. Poželjno biti mlađi od 35 godina, do zavrsetka procesa prijavljivanja.
9. Za državljane zemalja izvan španskog govornog područja, na odgovarajući način potvrditi dovoljan nivo poznavanja španskog jezika za pohađanje predviđenih studija, poželjno putem Diplome španskog jezika kao stranog jezika (DELE Instituta Cervantes), srednji ili napredni nivo.
10. Ne biti obuhvaćen nekom od zabrana koje su naznačene u članu 13.2 Generalnog zakona o subvencijama 38/2003, od 17. novembra (Sl. Spanije 18-11-2003) koje su obuvaćene Aneksom II ovog konkursa, osim stava f), kao i u skladu sa odredbama člana 3. pomenute Naredbe o osnovama od 11. aprila 2005., kojom se reguliše ovaj konkurs.
11. Naznačiti stalnu sigurnu, ličnu i neprenosivu e-mail adresu, u svrhu slanja obavještenja.
12. Paralelno sa podnošenjem zahtjeva za stipendiju obaviti potrebne radnje za prijem u odredišni centar u kojem će se pohađati studiji, u skladu sa zahtjevima koji postavlja isti, a definitivna dodjela stipendije će ovisiti o prijemu od strane centra, u skladu sa uvjetima koje ovaj nametne.
13. Popuniti ispravno i dobro, u potpunosti na španskom jeziku, pripadajući formular za zahtjev za stipendiju.
14. Ispuniti specifične uvjete o profilu kandidata koji su naznačeni za svaki Program stipendiranja, organizovan u različita poglavlja prema porijeklu potencijalnih korisnika.

EKONOMSKI USLOVI

Mjesečna stipendija, prema programu stipendije koji je izabran.

Pomoć za upisninu, prema programu stipendije koji je izabran.

Pomoć za putovanje: jednokratna pomoć za plaćanje povratne avionske karte za nove stipendiste. Za zemlje Centralne i Istočne Evrope bit će 1000 €.

Ljekarsko osiguranje: hitna medicinska pomoć, ne farmaceutska, u skladu sa uslovima koji su navedeni u polici osiguranja koju je AECI sklopila sa odgovarajućim osiguravajućim društvom, za bolesti koje nisu stečene prije početka stipendije. Mjesečni iznos police za svakog korisnika je 24 eura.

ROK ZA PRIJEDLOG DODJELE

Komisije za evaluaciju će formulisati prijedloge rješenja za dodjelu stipendija najkasnije pet mjeseci od datuma objave konkursa za predaju zahtjeva.

RJEŠENJE O DODJELI

Pregled dodijeljenih stipendija i odbijenih zahtjeva će biti prikazan na oglasnoj ploči Ambasade Španije u Sarajevu i na oglasnoj ploči Tehničkog ureda za saradnju sa Balkanom Ambasade Španije u Sarajevu, na oglasnoj tabli AECI-a i na njihovoj web stranici http://www.aeci.es.

PREDAJA DOKUMENATA

Izabrani kandidati, strani državljani, za novu stipendiju treba da predaju dokumente koji su predviđeni Programom stipendiranja koji je izabran, u roku od 20 dana od dana prijema obavještenja o izboru koji upućuje AECI putem elektronske pošte, u Tehnički ured za saradnju sa Balkanom, sa sjedištem u Sarajevu, ul. Čekaluša 14.

Potrebna dokumentacija za izabrane kandidate za novu stipendiju je sljedeća:

1. Štampani popunjeni formular za prijavu u skladu sa izabranim programom
2. Ovjerena kopija lične karte ili drugog odgovarajućeg dokumenta koji služi kao zamjena za istu.
3. Ovjerena kopija ličnih akademskih diploma koje potvrđuju stepen univerzitetske titule koju posjeduje kandidat, izdata od strane Univerzitetskog centra, ili u njenom nedostatku potvrda o položenim ispitima i srednjoškolska diploma.
4. Curriculum vitae dužine od najviše jedne stranice.
5. Ukoliko to zahtijeva budući studij, ovjera od strane nadležnih obrazovnih vlasti, univerzitetske titule ili završenog stepena obrazovanja.
6. Za strane državljane izvan španskog govornog područja, ovjerena kopija koja potvrđuje poznavanje španskog jezika, sa naznakom nivoa, poželjno DELE Instituta Cervantes.
7. Originali oba pisma preporuke profesora, profesionalaca ili ličnosti iz zemlje porijekla koji su relavantni zbog svoje akademske ili profesionalne veze sa podnosiocem zahtjeva, a koje je ovaj prepisao na pripadajući elektronski formular.
8. Jedna novija fotografija veličine za pasoš sa imenom i prezimenom na pozadini.
9. Izjava pod punom odgovornosti, da je kandidat oslobođen plaćanja socijalnog osiguranja u Španiji.
10. Primjerak pisma obavještenja o prijemu u odredišnom Centru, gdje se namjerava pohađati kurs, studiji, itd.
Svemirski_Jebach
Posts: 3929
Joined: 13/08/2003 00:00
Location: Tel Aviv

#12

Post by Svemirski_Jebach »

neupucena wrote:
melb26sa wrote:Evo sa ONASAe - za tekst ne odgovaram :D Cuj Check Republic?

SARAJEVO, October 10 (ONASA) - Check Republic is offering scholarships to BiH students for graduate, masters and doctorate studies in Check public and state universities and faculties.
Overview of all institutions is available on the web page http://www.mzv.cz/sarajevo, file "education," where all interested can find an application form, which should be sent to the address of the Check Embassy in BiH by November 25, at the latest.
off topic: ONASA i vijesti na engleskom su uzas. Svako jutro se bavim desifrovanjem sta je autor vijesti pokusao napisati.
Osim ovoga Check :D i jos nekih gresaka ja sam razumio bez vecih problema. :D :D

i da imaju ono na kraju at latest viska, sasvim je dovoljno by Nov 25 :D
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#13

Post by razmazena »

BBI dodjeljuje stipendije studentima i postdiplomcima
Sutra je posljednji dan za prijavu na konkurs za dodjelu stipendija studentima i postdiplomcima koju Bosna Bank International organizuje petu godinu zaredom.

Ovog puta BBI će dodijeliti 30 stipendija redovnim studentima završne godine bilo kojeg fakulteta u BiH, te pet stipendija studentima postdiplomskog studija. Četiri stipendije predviđene su za studente sa posebnim potrebama.

- BBI se dokazala kao banka koja ulaže u razvoj obrazovanja i olakšava mladima prolazak kroz godine studiranja. Ove godine po prvi put dodjeljujemo stipendije za postdiplomce koji će za svoju magistarsku tezu odabrati nešto iz islamskog bankarstva – rekla je Vildana Škaljić, izvršna direktorica BBI banke.

Pravo na konkurs imaju studenti državljani BiH sa teritorije cijele BiH koji su u školskoj 2006/2007 godini redovni studenti.
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#14

Post by razmazena »

Konkurs za dodjelu 45 studentskih stipendija

Opština Bratunac raspisala je konkurs za dodjelu 45 studentskih stipendija za ovu godinu za koje će iz budžeta biti izdvojeno 45.000 KM, rekla je predsjednik opštinske Komisije za dodjelu stipendija Olivera Čučić.

"Stipendije će dobiti osam studenata prve godine, 34 studenta ostalih godina, a tri stipendije biće dodijeljene studentima sa područja opštine Bratunac koji imaju najbolji prosjek ocjena", precizirala je Čučićeva.

Stipendije, u mjesečnom iznosu od 100 KM, biće isplaćivane retroaktivno u deset rata, počevši od 1. oktobra 2007. godine.

Konkurs je otvoren do 12.02.2007.godine.

Prijave na Konkurs sa priloženom dokumentacijom podnose se u Šalter sali opštine Bratunac, sa naznakom za Komisiju za dodjelu studentskih stipendija ili na adresu Opština Bratunac ulica Svetog Save 66.

Sve dodatne informacije zainteresovani mogu dobiti u Odsjeku društvenih djelatnosti (kancelarije 27 i 31), telefon 411-243.
Neblagovremene i nepotpune prijave se neće uzeti u razmatranje.
melb26sa
Posts: 2449
Joined: 28/04/2006 10:40
Location: SAD/SA
Contact:

#15

Post by melb26sa »

Da dodam jos stipendija... Skinuto sa web stranice Ministarstva vanjskih poslova BiH a zasto je pola teksta na latinici, pola na cirilici :? ne znam - mozda zbog Ivanica??? Dobro da nisu i web stranice pisali na cirilici!


znaci: http://www.mvp.gov.ba klikajte na medjunarodna saradnja pa onda stipendije i studijski boravci...


STIPENDIJE I STUDIJSKI BORAVCI

Trenutno su aktuelne ponude za slijedece stipendije i studijske boravke :

Република Словенија
Љетна школа Љубљана 2007 . године-Take the Best from East and West
Економски факултет у Љубљани организује љетну школу Ljubljana Summer School 2007. - Take the Best from East and West. Школа ће се одржати од 02. 07. до 20.07.2007. .Крајњи рок за пријаву учешћа је 14.05.207..
Информације о Љетној школи , заинтересовани кандидати могу наћи пратећи линк:
http://www.ef.uni-lj.si/en/units/summerSchool/

Сједињене Америчке Државе
Фондација Rotary (http://www.rotary.org) –стипендије
Фондација позива заинтересоване кандидате да се пријаве на програме изучавања магистарских студија из области :
International studies
Sustainable development
Peace and conflict resolution
Conflict resolution and peace building
1.Rotary World Peace Fellowships
Информације у вези програма могу се наћи на интернет страници:
http://www.rotary.org/foundation/educat ... index.html
2. Rotary Peace and Conflict Studies Program
Информације у вези програма могу се наћи на интернет страници: http://www.rotary.org/foundation/educat ... index.html

Руска Федерација
Стипендије за академску 2007/2008. годину
Влада Руске Федерације нуди 5 стипендија држављанима БиХ. Стипендије су намјењене за изучавање основних , постдипломских студија и специјализација у току академске 2007/2008. године.
Информације о понуди објављујемо у форми незваничног превода , који смо запримили из Амбасаде Руске Федерације –Сарајево :Руске стипендије 2007
Адреса интернет странице Руског министарства образовања: http://www.ed.gov.ru/

СР Њемачака

Постдипломски студиј Health and Society у Берлину 2007/2008.

Универзитетски медицински центар Chariтe из Берлина организује међународни посдтипломски студиј на енглеском језику Здравље и друштво ( Health and Socieтy) . Студиј траје годину дана, а успјешним студентима се додјељује титула Master of Science in Public Health.

Информације о Центру и студију заинтересовани кандидати могу наћи на интернет адреси :

http://www.charite.de/health-society

За финансијску помоћ и стипендије заинтересоване кандидате савјетујемо да се обрате надлежним ентитетским министарствима или Амбасади СР Њемачке у Сарајеву - http://www.sarajewo.diplo.de

СР Њемачка
Стипендије Института за филозофска истраживања из Хановера Forschungsstipendium „Frauen fordern Frauen“
Институт за филозофска истражувања из Хановера објавио је конкурс за додјелу двије стипендије које се односе на постдипломски студиј. Конкурс је понуђен заинтересованим кандидаткињама из држава Централне и Источне Европе. Основни услов за пријаву је завршен студиј друштвених наука и добро познавање њемачког језика. Крајњи рок за пријаву је 25.04.2007. . Стипендије се дају на рок од 10 мјесеци (од 01.10.2007.). Пријаве је потребно слати на адресу:
Prof. Dr. Gerhard Kruip
Direktor des Forschungsinstituts fur Philosophie Hannover
Gerberstrasse 26
30169 Hannover
Deutschland
Контакт особа: Anna Maria Hauk M.A., E –mail: [email protected]
Важне информације о конкурсу и Институту могу се наћи на интернет страници: http://www.fiph.de
(http://www.fiph.de/inhalt/fellows/ausschreibungen.asp)

СР Њемачка
Љетни курс њемачког језика
Баварски центар високих школа за Средњу , Источну и Југоисточну Европу BAYHOST са сједиштем у Регенсбургу нуди кандидатима из БиХ стипендије за Љетни курс њемачког језика.
Све информације у вези курса, заинтересовани кандидати могу наћи на интеренет страници http://www.bayhost.de , под рубриком –стипендије.
Крајњи рок за пријаву је 20.05.2007. .



Краљевина Шведска

Ecological Alternatives in Sanitation - 2007/2008

Шведска међународна агенција за развојну сарадњу –Sida (http://www.sida.se) и Stockholm Environment Institute (www. sei.se) организују међународни семинар Ecological Alternatives in Sanitation. Семинар је намјењен кандидатима из Африке, Азије, Централне и Источне Европе.

Семинар се одвија у двије фазе. Прва фаза семинара ће се одвијати у Шведској (17.09.-05.10..2007. ), а друга у Јужној Африци (април 2008.) и у Украјини (Мај 2008.).

Сва додатна питања у вези семинара могу се упутити путем електронске поште: [email protected]

Крајњи рок за пријаву је 01.04.2007..

Формулар и брошура , додатна појашњења и корисне информације у вези семинара се могу наћи на интернет страници www. ecosanres.org



Savezna Republika Njemacka Stipendije Fondacije Robert Bosch:
"Menadzeri u kulturi iz Srednje i Istocne Evrope"
U okviru Programa Fondacije Robert Bosch pod nazivom "Menadzeri u kulturi iz Srednje i Istocne Evrope" i ove kalendarske godine se dodjeljuje 12 godisnjih stipendija za kandidate iz 12 zemalja Srednje i Istocne Evrope.Odabrani kandidati ce od oktobra 2007. godine imati zadatak da kroz inovativne projekte predstave kulturnu raznolikost zemalja Srednje i Istocne Evrope, a posebno mladu umjetnicku i kulturnu scenu zemalja iz kojih dolaze. Prijave se dostavljaju on-linena: http://www.moe-kulturmanager.de, pocev od sredine januara 2007. do 10.aprila 2007..Od kandidata se ocekuje :
da imaju iskustvo u radu na projektima iz menadzmenta u kulturi;
da su u kontaktu sa mladom kulturnom i umjetnickom scenom zemlje iz koje dolaze ;
da dobro govore njemacki jezik;
da zavrsavaju studij;
da ispoljavaju spremnost za angazovanost i samostalnost
Mjesecna stipendija iznosi 900 eura u toku jednogodisnjeg boravka stipendiste u SR Njemackoj.Tri mjeseca prije odlaska u SR Njemacku, stipendisti se isplacuje tromjesecna stipendija u ukupnom iznosu od 300 eura.

Република Француска

Конкурс "Blaise Pascal "

Француска Влада и регион Ile-de France су покренули нове међународне истраживачке катедре " Blaise Pascal" , са циљем прихвата високо-квалификованих и реномираних страних истраживача и научника на високо образовне научно истраживачке институције у Паризу/ Ile-de France. Средства која могу бити додијељена по једном пројекту могу износити и до 185 225 еура.

Апликације морају бити достављене најкасније до 25.04.2007., након чега ће један мултидисциплинарни жири у сарадњи са Институтом Француске одабрати пет кандидата за 2007. годину. Апликације се достављају путем једне од научно-истраживачких институција из Париза / Ile-de France на којој кандидат има намјеру реализовати свој пројекат.

Све релевантне информације о наведеном програму могу се наћи на интернет страници :

http://www.chaires-blaise-pascal.org



Малезија-MTCP –INFRA семинар

Institute of Rural Advancement of Malaysia( http://www.infra.gov.my) у сарадњи са Malaysian Technical Cooperation Programme (MTCP) (http://www.mtcp.epu.jpm.my) организује семинар:

Poverty Allevation Course

The Malaysian Expirience

08.04.-24.04.2007.

Заинтересовани кандидати треба најкасније до 15.02.2007. да поштом у МИП БиХ (Одјел за међународну, научну, техничку, образовну културну и спортску сарадњу) доставе :

-попуњен и овјерен пријавни формулар ( здравствено стање и познавање енглеског језика. ).

-писмо препоруке послодавца /институције из БиХ

-овјерену копију вриједеће путне исправе БиХ

Непотпуне и неблаговремене пријаве неће бити разматране.

Све информације у вези семинара, као и пријавни формулари могу се наћи на горе наведеним интернет страницама .

E-mail на који се могу организатору постављати питања у вези семинара : [email protected]



Малезија-MTCP –INTAN семинари

National Institute of Public Administration of Malaysia( http://www.itanbk.itan.my ) у сарадњи са Malaysian Technical Cooperation Programme (MTCP) (http://www.mtcp.epu.jpm.my) организује семинаре:



MTCP 2/2007

Managing Privatisation

Integrated Environmental Planing and Management

Managing Agricultural Systems

Strategic Management

Developing Multimedia Applications for Managers



MTCP 3/2007

Urban Planning and Management

Economic Planning and Management

ASEAN Case Study Workshop-(Open for Non ASEAN Countries)

Senior Executive Development Programme

Information Technology Management in the Public Sector



Семинари MTCP 2 /2007 се одржавају у термину од 02.08. до 30.08.2007., а семинари MTCP 3/2007 се одржавају од 01.11.-30.11.2007.. Заинтересовани кандидати треба најкасније до

20.04.2007. (MTCP 2);

20.07.2007. (MTCP 3)

да поштом у МИП БиХ(Одјел за међународну, научну, техничку, образовну културну и спортску сарадњу) доставе :

-попуњен и овјерен пријавни формулар ( здравствено стање и познавање енглеског језика. ).

-писмо препоруке послодавца /институције из БиХ

-овјерену копију вриједеће путне исправе БиХ

Све информације у вези семинара, као и пријавни формулари могу се наћи на интернет страници:

http://www.intanbk.intan.my/cda/m_home/

E-mail на који се могу организатору постављати питања у вези семинара : [email protected]



Малезија-MTCP –MMU семинари

Multimedia University of Malaysia( http://www.mmu.edu.my) у сарадњи са Malaysian Technical Cooperation Programme (MTCP) (http://www.mtcp.epu.jpm.my) организује семинаре:



Managing E-University :Study Visit for Visit Senior Officials (MEUNI)

-Applicable for Senior Officials , such as Director General of Education University Vice Chancellors/President/CEO, Registrar or Senior Office bearers

Одржава се од 04.07.-16.07.2007.. Крајњи рок за пријаву је 16.03.2007. .



Networking Applications and Operations and Hardware technology (NAOTH)

Одржава се од 04.08.-03.09.2007. Крајњи рок за пријаву је 20.04.2007..



Instructional Design and Multimedia Content (IDMCD)

Одржава се од 01.12.-16.12.2007. Крајњи рок за пријаву је 24.08.2007..



Заинтересовани кандидати треба најкасније до горе наведених рокова да поштом у МИП БиХ(Одјел за међународну, научну, техничку, образовну културну и спортску сарадњу) доставе :

-попуњен и овјерен пријавни формулар ( здравствено стање и познавање енглеског језика. ).

-писмо препоруке послодавца /институције из БиХ

-овјерену копију вриједеће путне исправе БиХ

Непотпуне и неблаговремене пријаве неће бити разматране.

Све информације у вези семинара, као и пријавни формулари могу се наћи на наведеним интернет страницама.

Република Италија
The Specialized Training Course for Technicians and Managerial Personnel
General Directorate for Development and Cooperation of the Ministry of Foreign Affairs of Italy додјељује стипендије за похађање курса Specialized Training Course for Technicians and Managerial Personnel . Стипендије су намјењене кандидатима који долазе из земаља у развоју. Курс ће се одржати од 05.03.2007. до 11.05.2007. .

Крајњи рок за пријаву је 11.02.2007..

Више информација у вези курса и стипендија могу се наћи на интернет страници

http://www.cfiroma.org , или се може обратити директно на адресу :
Cooperazione Italiana –Unita Tecnica Locale
Cekalusa 51,
71000 Sarajevo
tel (033) 560170/560172
E- mail [email protected]



Република Словачка

Стипендија за магистарски студиј у академској 2007/2008. години

Влада Словачке Републике одлучила је додијелити једну стипендију кандидату из БиХ за магистарски студиј.

Комплетна информација о додјели стипендије Владе Словачке Републике може се наћи на интернет адресama:

http://www.education.gov.sk/MS/STIP/STI ... pendia.htm

http://www.studying.sk

Попуњен пријавни формулар и пријавну документацију потребно је најкасније до 08.05.2007. доставити у МИП БиХ (Са назнаком -За Одјел за међународну научну, техничку, образовну, културну и спортску сарадњу.) .

Непотпуне и неблаговремене пријаве неће бити разматране.



Република Турска

Ihsan Doğramaci International Relations Fellowship

Turkish Foreign Policy Institute of Bilkent University in Ankara додјељује стипендију у износу од 20 000 америчких долара. Стипендија се додјељује за истраживања која ће допринијети развоју и унапређењу међународних односа, развоју пријатељства и зближавања између народа.

Крајњи рок за пријаву је 28.02.2007. . Пријавне материјале је потребно послати директно на адресу Института.

Све важне информације у вези стипендије могу се наћи на интернет страници Turkish Foreign Policy Institute:

http://www.foreignpolicy.org.tr/documen ... t_2007.htm



Грчка

Стипендије за постдипломске студије 2007/2008

Грчко Министарство националног образовања и вјера - Ministry of National Education and Religious Affairs of Greece ( http://www.ypepth.gr) понудило је десет стипендија за изучавање посдипломских студија у Грчкој. Стипендије су понуђене кандидатима који долазе са простора Балкана, Источне Европе , Азије и Африке . Стипендије су везане за академску годину 2007/2008. Крајњи рок за пријаву је 10.04.2007..

Све информације у вези стипендија , као и пријавни формулари могу се наћи на :

Грчка стипендија



Краљевина Шведска
Међународни семинар-Air Pollution Management-2007
Шведска међународна агенција за развојну сарадњу –Sida (http://www.sida.se) у сардњи сa Swedish Meteorological and Hydrolological Institute (http://www.smhi.se) организују семинар Air Pollution Management-2007. Семинар ће се одржати у Краљевини Шведској од 03.09.2007. до 05.10.2007.. Организатори планирају одржати други дио семинара у термину од фебруара до априла 2008.. Крајњи рок за пријаву је 20.04.2007..

Све важне информације у вези семинара заинтересовани кандидати могу наћи ако посјете:
брошура (Потребно посједовање програма Acrobat Reader)
формулар ( Потребно посједовање програма Acrobat Reader)

Малезија-MTCP семинари
National Institute of Public Administration of Malaysia у сарадњи с Malaysian Technical Cooperation Programme (MTCP) организује семинаре:

Training Methodology
Leadership and Organizational Management
Human Resource Management in the Public Sector
Information Technology Management in the Public Sector
Quality Services in the Public Sector
Семинари се одржавају у термину од 26.03. до 27.04.2007. Заинтересовани кандидати треба најкасније до 24.01.2007. да поштом у МИП БиХ(Одјел за међународну, научну, техничку, образовну културну и спортску сарадњу) доставе :
-попуњен и овјерен пријавни формулар ( здравствено стање и познавање енглеског језика. ).
-писмо препоруке послодавца /институције из БиХ
-овјерену копију вриједеће путне исправе БиХ
Све информације у вези семинара, као и пријавни формулари могу се наћи на интернет страници:
http://www.intanbk.intan.my/cda/m_home/

Република Аустрија
Стипендије за изучавање Peace and Conflict Studies
Европски универзитетски центар за мировне студије (European University Center of Peace Studies –EPU) у сарадњи с Аустријском агенцијом за међународни развој нуди одређен број стипендија намјењених за изучавање Peace and Conflict Studies . Све информације о студију , универзитету и стипендијама могу се наћи на интернет страницама :
http://www.epu.ac.at
http://www.aspr.ac.at

Јапан

Japan Society for the Promotion of Science –JSPS

JSPS –Јапанско друштво за промоцију науке доставило је Амбасади БиХ у Токију позив висококвалификованим страним научним радницима да се укључе у посдокторски и постдипломски истраживачки рад у Јапану у фискалној 2007. години. У циљу развоја међународне научне сарадње , JSPS нуди стипендије за боравак и истраживачки рад у Јапану у дужини од 14 дана до 2 године , зависно од програма у који се укључи научни радник.

Више информација о JSPS и програму стипендија могу се наћи на интернет страницама :

http://www.jsps.go.jp/english.html

http://www.jsps.go.jp/english/e-plaza/



Румунија
ICCROM-International Centre for the Study of the Preservation and Restoration of Cultural Propery

ICCROM организује курс Reducing Risks to Collections.

Курс ће се одржати од 18.06.-16.07.2007. у Сибиу , Румунија. Све информације у вези курса могу се наћи на званичној интернет страници ICCROM (http://www.iccrom.org).

Крајњи рок за пријаву учешћа је 27.01.2007.



ИТАЛИЈА

Постдипломски студиј

VII Euro –Mediterranean Master in International Bussines and Public Policies

Министарство иностраних послова Италије, у договору с CERISDI (http://www.cerisdi.it) понудило је 14 стипендија намјењених изучавању горе наведеног програма.

Понуда за програм и стипендију односи се и на кандидате из БиХ који су:

-млађи од 35 година

-који имају адекватан ниво знања италијанског и енглеског језика

-који имају адекватно универзитетско образовање

Крајњи рок за пријаву је 18.01.2007.

Све информације у вези студија и стипендије могу се затражити у :

Cooperazione Italiana –Unita Tecnica Locale

Čekalusa 51

71000 Sarajevo

Телефони: (033 ) 560178/560172/560170

E-mail: [email protected]



Грчка

Програм Alexander S. Onassis фондације –Постдипломски студиј у академск&#10
mesha
Posts: 41
Joined: 10/03/2003 00:00

#16

Post by mesha »

razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#17

Post by razmazena »

Last edited by razmazena on 15/04/2007 20:12, edited 1 time in total.
User avatar
Pooll
Posts: 4980
Joined: 01/08/2003 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#18

Post by Pooll »

razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#19 Prezentacija stipendija vlade Japana

Post by razmazena »

http://www.sus.ba
Prezentacija stipendija vlade Japana

Obavještavamo vas da će se prezentacija stipendija vlade Japana održati 25.4.2007.g. u 11.00 sati u sali Senata, Rektorat, Kulina bana 7/III. Ataše za kulturu u ambasade Japana, g-dja Yuka Nakamura, imaće i kratku prezentaciju sistema obrazovanja u Japanu koji je dosta drugačiji od našeg. Povod je razlika u sistemu obrazovanja a neke stipendije se odnosi na učenike završnih godina srednje škole u našem sistemu obrazovanja( starosna granica 16-19 godina).
User avatar
nebojeplavo
Posts: 5958
Joined: 29/09/2005 12:40
Location: na sedmom nebu :D

#20

Post by nebojeplavo »

Evo jedan i od mene :oops:

UNEP-WCMC Chevening Scholarships in Biodiversity






The UNEP World Conservation Monitoring Centre, in collaboration with the Foreign & Commonwealth Office of the British Government, is pleased to offer four UNEP-WCMC Chevening Scholarships in Biodiversity, beginning in October 2007.

The scheme aims to help young professionals prepare for a role in national and regional policy development and decision-making to resolve biodiversity- related challenges. Over a period of one year, and with support from the Centre`s staff, they will:

* Review and analyse available information on the status of biodiversity and its conservation and sustainable use, focusing on particular species, ecosystems or conservation approaches
* Develop reports, tools and/or other outputs relevant to the identified area of work with specific recommendations for their implementation and use by policymakers and practitioners

Successful candidates work alongside UNEP-WCMC staff, helping to enhance the Centre’s knowledge base on biodiversity and its conservation, and supporting preparation of information products and services to decision makers ranging from UNEP to the private sector, and from governments to the international environmental agreements.

Subject areas

In order to maximise opportunities for building experience, candidates are particularly sought to work on three key areas of the Centre’s activities:

* Management of the World Database on Protected Areas, including: review of information on particular countries and regions; analysis and assessment of particlar protected area related issues; gap analysis; impacts on local peoples; and protected area management effectiveness.
* Delivery of indicators for assessing progress in achieving the 2010 global biodiversity target, including: helping to develop and test global and regional indicators; reviewing links between indicators and assessing their relevance to policy; and clarifying links between global indicators and national datasets.
* Provision of information services related to the Convention on International Trade in Endangered Species, including: analysis of information for particular taxa and/or regions

In addition candidates are free to propose other areas of work, as long as these areas of work fall within the Centre’s areas of interest and builds on the candidate’s own interests and experience. A review of the Centre’s website and annuals reports will help candidates to identify what areas of work might be relevant.

Eligibility

Applications will be considered from candidates from any country other than those in the European Union (except for the 2004 Accession States), North America and Canada . Priority will be given to candidates from developing countries and countries with economies in transition.

Candidates must

* Be fluent in English (IELTS band 6.5 or above)
* Be between 25 and 35 years of age
* Hold a good first degree and preferably also a postgraduate degree in a biological or environmental science
* Be a resident of an eligible country at the time of applying for the award

Funding

Each scholarship is currently worth £9,139 per annum, including all allowances. In addition, one economy class airfare to and from the UK will be paid.

UK Government’s British Chevening Scholarships Programme, UNEP, UNEP-WCMC and private sector sponsors support the scholarship.

How to apply

Download an application form by clicking here. Forms can also be obtained by contacting:

The Chevening Administrator
UNEP-WCMC
219 Huntingdon Road
Cambridge CB3 0DL, United Kingdom
Tel: +44 (0) 1223 277314
Fax: + 44 (0) 1223 277136

Completed application forms should be returned to the UNEP-WCMC by post or email, together with:

* Your up-to-date CV, including publication list
* A covering letter explaining why you wish to spend a year at the Centre

Deadline for application 21 April 2007 – HURRY!!!


chevadmin@unep- wcmc.org
http://www.unep-wcmc. org
razmazena
Posts: 485
Joined: 20/01/2005 23:07

#21 STIPENDIJA - Vlada Brčko distrikta

Post by razmazena »

STIPENDIJA - Vlada Brčko distrikta - KONKURS ZA DODJELU NOVIH 50 STUDENTSKIH STIPENDIJA


Vlada Brčko distrikta raspisala je konkurs za dodjelu novih 50 studentskih stpendija od koji će 40 biti dodijeljeno u skladu sa iskazanim potrebama Vlade i ostalih institucija Brčko distrikta, dok će 10 stipendija biti dodjeljeno studentima koji su u toku studija postigli najbolji uspjeh bez obzira na vrstu fakultetu.

Prema iskazanim potrebama, 19 stipendija biće dodijeljeno studentima koji studiraju takozvane «društvene nauke», 14 studentima koji studiraju «tehničke nauke» a sedam studentima koji studiraju medicinu, farmaciju ili veterinu.

U kriterijumima za dodjelu stipendija istaknuto je da mogu konkurisati studenti sa prosjekom većim od 7,5, te da će djeca poginulih boraca i ratnih vojnih invalida u slučaju istih rezultata prilikom rangiranja, imati prednost u dodjeli stipendija. Isti je slučaj i sa studentima starijih godina fakulteta.

Inače, Vlada Brčko distrikta u ovom trenutku stipendira 12 studenata i učenika. Visina stipendije iznosi 150 maraka mjesečno.

Konkurs je objavljen 07. maja i ostaje otvoren 15 dana.

Vise na www.mladi.info
User avatar
nebojeplavo
Posts: 5958
Joined: 29/09/2005 12:40
Location: na sedmom nebu :D

#22

Post by nebojeplavo »

Jest da nije stipendija za BiH, al mozda ima neko zainteresovan :)

Struèno obrazovanje i usavr¹avanje
Ovdje se mo¾ete informisati o struènom usavr¹avanju i mo¾da pronaèi ne¹to i za sebe.

Meðunarodna Parmalentarna praksa (IPP)

U suradnji sa Humbold-Univerzitet om u Berlinu Njemaèki parlament u Berlinu svake godine nudi bosansko-hercegovaè kim diplomcima stipendije iz programa Meðunarodna Parmalentarna praksa (IPP) za diplomce iz Srednje- i jugoistoène Europe . Ovaj program politièki zainteresiranim mladim ljudima koji imaju fakultetsku diplomu, moguènost da upoznaju parlamentarni sistem njemaèke vlade.

Vi¹e informacije o ovom programu mo¾ete naèi na stranici:

http://www.bundestag. de/ipp

Stipendije kulturnog menad¾menta Robert Bosch Fondacije

http://www.moe-kulturmanag er.de



[/img]
User avatar
nebojeplavo
Posts: 5958
Joined: 29/09/2005 12:40
Location: na sedmom nebu :D

#23

Post by nebojeplavo »

Call for application for 12 PhD-scholarships at the ` Vienna School of Governance` ( ViGo ), University of Vienna


The newly founded `Vienna School of Governance` is a graduate school established by the University of Vienna . It focuses on a multi-disciplinary and multi-theoretical approach to the study of modern governance within a comparative framework. The faculty consists of specialists in policy analysis, researchers concerned with the wider societal and cultural aspects of governance and specialists in the fields of European, East Asian, and African studies. The core faculty will be complemented by international visiting professors and lecturers. This unique combination of expertise and research capacities creates an attractive environment for students who strive for academic excellence.

The Vienna School of Governance offers a research intensive three year PhD programme on a fulltime basis. The call is now open for 12 positions for PhD-scholars starting in October 2007. Deadline for receiving applications is 30 May 2007. Accepted research students will receive a monthly scholarship and are freed from tuition. Students from all countries of origin are eligible who hold a university degree (at least equivalent to an international MA or Austrian Magister). Applicants have to provide proof of basic knowledge of social science theory, methodology and governance issues either by the particular university degree, specialization on such topics within their studies or by complementary training (like summer schools, university courses, etc.). The dissertation topic has to be directly related to questions of governance within the above mentioned framework and areas of study. For details concerning the research programme, admission and selection procedures, please, visit the graduate school’s website http://vigo. univie.ac. at/

Deadline for application: 30 May 2007.



Contact: dieter.segert@ UNIVIE.AC. AT
User avatar
nebojeplavo
Posts: 5958
Joined: 29/09/2005 12:40
Location: na sedmom nebu :D

#24

Post by nebojeplavo »

Scholarships for Stundents from the Balkans, University of Graz
Mon Jun 4, 2007 5:43 pm (PST)
In cooperation with the University of Graz, the Province of Styria offers a new grant for klix students from South-Eastern European countries (Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina, Serbia, Montenegro, Macedonia, Albania, Greece, Cyprus, Turkey, Hungary, Romania, Bulgaria and Moldova) starting in the winter semester 2007/08.

Those entitled to financial aid are students from the above mentioned countries who at the beginning of their stay in Graz (no later than October 1st 2007) are at least in the 7th semester of a diploma programme or at least in the 2nd semester of a master’s programme, or those who are already writing their master’s or doctoral thesis. The maximum length of time of financial aid for “Go Styria” is five month. Grant awards for shorter research stays are occasionally possible. The granted amount is EUR 600,- per month. In addition there is a waiver of tuition fees at the University of Graz.

Applications have to be received by the Office of International Relations of the University of Graz no later than on Friday, June 8th 2007. Applicants have to fill in the form “Application Package Go Styria” (see attachment) and hand in together with the required documents.

The selection of grant holders takes place in a joint process of the Province of Styria and the University of Graz. The academic quality of the applicant is decisive for the success of the application.

The document “Information Go Styria” provides you with more detailed information in German resp. English about the grant programme.

http://www.verwaltu ng.steiermark. at/cms/dokumente /10147643_ 9654/7f8c7e14/ application0708_ go%20styria. doc

http://internationa l.uni-graz. at
User avatar
nebojeplavo
Posts: 5958
Joined: 29/09/2005 12:40
Location: na sedmom nebu :D

#25

Post by nebojeplavo »

PhD Scholarship in Sociology, University of Bergen






A PhD scholarship in sociology is available in the EUROSPHERE project at Unifob Global. The PhD scholar will have his/her workplace at Unifob Global / Department of Sociology. The duration of engagement is four years, starting from 1 September 2007. EUROSPHERE ”Diversity and the European Public Sphere: Towards a Citizens’ Europe ” is an integrated project under the EU’s 6th Framework Programme. It is an international collaborative project between 17 European universities.

The project is coordinated by the University of Bergen / Unifob Global and funded by the European Commission. The PhD-scholar will participate in EUROSPHERE’s international research activities by conducting the research work which is specified in the contract between the University of Bergen and the European Commission. The PhD-scholar’s research tasks include data collection about social movements in Norway – and analyses of their roles in the articulation of a European public sphere either in Norway or in a comparative perspective. The working language of the project is English. Information about EUROSPHERE is available at http://eurosphere. uib.no. Further information about EUROSPHERE’s scientific objectives and project plans can be obtained by contacting EUROSPHERE Scientific Coordinator Hakan G. Sicakkan (email: hakan.sicakkan@ unifob.uib. no, phone +47 480 14 166).

Applicants must have a master’s degree in sociology or corresponding education. More information about the PhD position can be obtained from Professor Olav Korsnes, Head of Department (email Olav.Korsnes@ sos.uib.no, phone +47 55 589168) or Senior Officer Kjersti Kvaløy (email: kjersti.kvaloy@ sos.uib.no, phone +47 55 589454). Total scholarship period is 4 years. 25% of this period will be allocated to mandatory tasks at the department for university PhD-scholars. Time used in earlier recruitment positions will be deducted from the applicants’ total scholarship period.

The PhD-scholar will go through a 3-year’s approved training programme for a PhD-degree. A project description (5-8 pages) will be enclosed in the application, which should contain implementation plans for different parts of the research work. It should discuss and justify topics, research questions, and choice of theory and methods. The project description should be in compliance with EUROSPHERE’s scientific objectives and its overall implementation plans.

Candidates are advised to contact EUROSPHERE scientific coordinator Hakan G. Sicakkan before devising their PhD-projects (tlf. 480 14 166, email: hakan.sicakkan@ unifob.uib. no). The applicants must fulfil the qualification requirements for admission to the PhD-programme at the University of Bergen . It is required that the candidates have good and relevant analytical skills as well as theory and methods knowledge. Language skills beyond Norwegian and English will be an advantage. Senior consultant Yngve Brynjulfsen (email: yngve.brynjulfsen@ svfa.uib. no, phone +47-55589068) can be contacted for more information about the PhD-programme. The successful candidate is asked to apply for admission to the PhD-program upon receipt of the job offer for this position. The application form and guidelines for applicants are available at the web-address http://www.svf. uib.no/fstyreweb /Utlysing/ Guidelines sokere stip.htm or from senior officer Gunhild Eide, email gunhild.eide@ svfa.uib. no, phone +47-55 589056

Salaries start at salary level 41 (code 1017/LR20) on the government salary scale (corresponding to NOK 344.500,- per year), following ordinary meriting regulations. (Wage levels 41-46). State employment shall reflect the multiplicity of the population at large to the highest possible degree. The University of Bergen has therefore adopted a personnel policy objective to ensure that we achieve a balanced age and sex composition and the recruitment of persons of various ethnic backgrounds. Persons of different ethnic backgrounds are therefore encouraged to apply for the position.

The University of Bergen applies the principles of public openness when recruiting staff to scientific positions. The successful applicant must comply with the guidelines that apply to the position at any time.

The application must include a project plan, description of the proposed research project, a complete review of education and professional experience including copies of exams and certificates and scientific works including a list of publications (All in three copies), sorted in three identical bundles. The application should be sent to: The Faculty of Social Sciences, University of Bergen , PO Box 7802 , 5020 Bergen , by 20th of June 2007. The application must be marked Sak 7/4719


Deadline for applications: 20 June 2007

gunhild.eide@ svfa.uib. no
http://www.svf. uib.no/
Post Reply