Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Seawolf wrote: ↑25/03/2024 17:07
Čekaj sad, vazda ste pisali protiv uvođenja strogih euro normi za ograničenje količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima i kako je to evropsko preseravanje.
Sad, kad je neko uspio da to uvođenje strogih normi ublaži i uspori, sad vam ni to ne valja.
Ne kontam šta hoćete.
Jeste izvorna verzija bila debilno stroga ali daj fer trzisnu utakmicu.
Ovo ti dodje ko da na fakultetu zadnji dan snizi kriterijum na minimum zbog babinog sina a tamo neko vec ulozio bruku truda bespotrebno
Seawolf wrote: ↑25/03/2024 17:07
Čekaj sad, vazda ste pisali protiv uvođenja strogih euro normi za ograničenje količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima i kako je to evropsko preseravanje.
Sad, kad je neko uspio da to uvođenje strogih normi ublaži i uspori, sad vam ni to ne valja.
Ne kontam šta hoćete.
Jeste izvorna verzija bila debilno stroga ali daj fer trzisnu utakmicu.
Ovo ti dodje ko da na fakultetu zadnji dan snizi kriterijum na minimum zbog babinog sina a tamo neko vec ulozio bruku truda bespotrebno
Moglo se ici bez SCR-a, ha ja.
E, ne vjerujem da bi Mazdin 3.3 dizel mogao zadovoljiti ove prelazne norme Euro 6e (36EA - obavezna od 01. septembra 2024-e), Euro 6e-bis (36EB - obavezna od 01. januara 2026-e) i Euro 6e-bis-FCM (36EC - obavezna od 01. januara 2028-e), bez SCR-a, jer je smanjena vrijednost korekcionog koeficijenta za ukupnu količinu NOx u izduvnim gasovima pri RDE testiranju, u odnosu na Euro 6d-ISC-FCM, sa 1,43 na 1,10 ....
Tako da nije Mazda uložila bruku truda bespotrebno.
Seawolf wrote: ↑25/03/2024 17:07
Čekaj sad, vazda ste pisali protiv uvođenja strogih euro normi za ograničenje količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima i kako je to evropsko preseravanje.
Sad, kad je neko uspio da to uvođenje strogih normi ublaži i uspori, sad vam ni to ne valja.
Ne kontam šta hoćete.
Jeste izvorna verzija bila debilno stroga ali daj fer trzisnu utakmicu.
Ovo ti dodje ko da na fakultetu zadnji dan snizi kriterijum na minimum zbog babinog sina a tamo neko vec ulozio bruku truda bespotrebno
Moglo se ici bez SCR-a, ha ja.
E, ne vjerujem da bi Mazdin 3.3 dizel mogao zadovoljiti ove prelazne norme Euro 6e (36EA - obavezna od 01. septembra 2024-e), Euro 6e-bis (36EB - obavezna od 01. januara 2026-e) i Euro 6e-bis-FCM (36EC - obavezna od 01. januara 2028-e), bez SCR-a, jer je smanjena vrijednost korekcionog koeficijenta za ukupnu količinu NOx u izduvnim gasovima pri RDE testiranju, u odnosu na Euro 6d-ISC-FCM, sa 1,43 na 1,10 ....
Tako da nije Mazda uložila bruku truda bespotrebno.
Ja sam pricao o Hyundai-u
Mozda da, mozda ne, ovako sa SCR-om je ADAC jedva uspijevao izmjeriti NOx u izduvu.
0,33 razlike u faktoru bi se vjerovatno moglo kompenzovati mapom, naustrb deci-dva goriva i koju desetinku na medjuubrzanjima.
Ako ne, onda se moglo imati jos 50-100Nm momenta kroz citav raspon obrtaja.
Seawolf wrote: ↑29/03/2024 08:07
Za nas koji baš ne baratamo italijanskim, šta piše gdje će se nakon zatvaranja tvornice u Modeni, proizvoditi MC20?
Zbog slabe potražnje za MC20 fabrika je trenutno zatvorena.
Čelnici Modene traže da se u Modenu vrati proizvodnja svih Maseratijevih modela.
Prodaja modela Grecale je takodje ispod očekivanja. To me ne iznenadjuje jer izgleda starije od Macana prve generacije.
Sve u svemu njima slijedi katanac.
Last edited by ElRe on 29/03/2024 08:22, edited 1 time in total.
Jedan od komentara, pod uslovom da je tačno to što piše kao vlasnik MC20
In quanto alla MC20, pur essendo una gran macchina, da propietario di MC20 ed ex Porschista, giudico il servizio dopo vendita di Maserati repellente e il confronto con Porsche e’ impietoso. Non parlo dei concessionari ma proprio di Maserati Maserati.
Non si spendono 250,000 $, o Euro che dir si voglia, per essere trattati come deficienti, alla lunga non paga e le vendite scendono.
Problem je servisna i postprodajna usluga Maseratija. Kupac od 250.000 USD se ne može tretirati kao moron.
Da je sreće da VAG preuzme Maserati i dovede ga u stanje koje zaslužuje u hijerarhiji Maserati-Porsche-Lamborghini.
Ili Mercedes koje je mislim 2007. imao namjeru kupiti Maserati od FGA.
Zbog smanjenje proizvodnje i preseljenja proizvodnje izvan Italije, Stellantis će se kroz program dobrovoljnog odlaska riješiti još 3500 radnika u Italiji. Do sada ih je iz Stellantis Italija otišlo 12.000 od 2021. godine.