Stellantis (FCA + PSA)
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#51 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Šah mat....
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#52 Re: Stellantis (FCA + PSA)
jesi cuo za kei auta?Seawolf wrote: ↑06/04/2021 06:17Pretjeruješ u ovom hvaljenju Japana i kritikovanju EU, a to baš i ne argumentuješ nekim činjenicama.Evolution_IV wrote: ↑05/04/2021 17:48ma nije bas,kako tamo prolaze neki jaki motori,a prije ih je jos vise bilo....da li mislis da su u Japanu budale da zagadjuju sebi zrak vise nego ostali???
EU pretjeruje i njima je najbitnije povecat porez,kakva planeta i zrak
Za početak, evo dvije činjenice koje ne govore u prilog ovome što ti pišeš:
1. To EU, kako ti kažeš pretjerivanje, dovelo je do toga da se danas može kupiti automobil sa dizel motorom radne zapremine nešto manje od 2.0 litra, koji ima najveću snagu od 195 kW i najveći obrtni moment od 550 Nm, a da pri tome u realnim uslovima voženja izbacuje oko 100 mg/km CO i oko 3 mg/km azotnih oksida (što je 5 puta manje CO i preko 25 puta manje NOx, nego što važeći EU propis dopušta).
2. Ako provjeriš podatke o registrovanim novim vozilima u Japanu i u npr. Njemačkoj, vidjet ćeš da je prosječna radna zapremina novih putničkih automobila sa SUS motorima registrovanih u Njemačkoj, znatno veća od prosječne radne zapremine novih putničkih automobila sa SUS motorima registrovanih u Japanu.
- Rockefeller
- Posts: 7318
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona
#53 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Auuu, fajt.
Vidi fakat, 40% automobila u Japanu su Kei Cars u 2020 laut Wikipedia.
Vidi fakat, 40% automobila u Japanu su Kei Cars u 2020 laut Wikipedia.
-
- Posts: 2897
- Joined: 09/12/2018 17:47
#54 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Rockefeller wrote: ↑06/04/2021 08:42 Auuu, fajt.
Vidi fakat, 40% automobila u Japanu su Kei Cars u 2020 laut Wikipedia.
Kei
Jeftinije osiguranje, zelene naljepnice 50%jeftinije, vecina putovanja je do 20km (tak da tih 699ccm3 je dovoljno), vecina se vozikaju sami, odrzavanje jeftinije, ogranicenja su 50kmh j autoput 130kmh. Tak da za 50kmh je dovoljno tih par kubika
- Evolution_IV
- Posts: 13254
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#55 Re: Stellantis (FCA + PSA)
nisam ja prvi ni spomenuo njih,nego opcenito...a jeste zahvaljujuci kei autimaSeawolf wrote: ↑06/04/2021 06:17
Pretjeruješ u ovom hvaljenju Japana i kritikovanju EU, a to baš i ne argumentuješ nekim činjenicama.
Za početak, evo dvije činjenice koje ne govore u prilog ovome što ti pišeš:
1. To EU, kako ti kažeš pretjerivanje, dovelo je do toga da se danas može kupiti automobil sa dizel motorom radne zapremine nešto manje od 2.0 litra, koji ima najveću snagu od 195 kW i najveći obrtni moment od 550 Nm, a da pri tome u realnim uslovima voženja izbacuje oko 100 mg/km CO i oko 3 mg/km azotnih oksida (što je 5 puta manje CO i preko 25 puta manje NOx, nego što važeći EU propis dopušta).
2. Ako provjeriš podatke o registrovanim novim vozilima u Japanu i u npr. Njemačkoj, vidjet ćeš da je prosječna radna zapremina novih putničkih automobila sa SUS motorima registrovanih u Njemačkoj, znatno veća od prosječne radne zapremine novih putničkih automobila sa SUS motorima registrovanih u Japanu.
ma pusti dizel,to se jedino u evropi i proda,a i te g/km sto navode za svaki auto sam poprilicno siguran da je u idealnim uslovima...
evo jedan primjer,novi levorg/impreza/outback 2.4T nema i ne moze se dobiti u EU,jer ne zadovoljava Euro 6 D ISc evaporativ xyz
mislim nemam nista od ovog nego polemisem bezveze samo...
- ElRe
- Posts: 10817
- Joined: 12/12/2011 11:28
#56 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Mislim da benzin (a i dizel) nigdje nije skup kao u Evropi i iz tog razloga dizel motori su uvijek bili tražena roba u Evropi. Amerika, Rusija, arapske zemlje, Australija, mislim i Kina... svi redom imaju povoljne cijene energenata. I druga stvar, razvoj benzinskih motora je naglo stao, pa i dan danas za gradsku vožnju jedan Yaris sa 70ak KS benzinac u Sarajevu troši 8-10 litara u garadskoj gužvi sa upaljenom klimom, a jedan Clio 1.5 dCi sa 70ak KS troši 5-7 litara nafte koja je još i jeftinija. U porodici smo imali Clia 1.5 dCi 2011g, pa odlično znam koliko malo troši.
U firmi sam vozio i Fabiu 1.2 HTP koja potroši glatko 9-10l gradske u Sarajevu (kao i moj nekadašnji Bravo 1.6 16V, mada je on išao i do 11l), a puno nije bolja ni Rapid 1.2 TSI, do 1l manje od HTP.
U firmi sam vozio i Fabiu 1.2 HTP koja potroši glatko 9-10l gradske u Sarajevu (kao i moj nekadašnji Bravo 1.6 16V, mada je on išao i do 11l), a puno nije bolja ni Rapid 1.2 TSI, do 1l manje od HTP.
- sime_cipol
- Posts: 16276
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#57 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Ja bih volio znati po kojoj formuli Ferrari V12 sa 6000 ccm i 800 KS ima Euro6 oznaku, a neki mali motor je ostao na Euro5 i ukinut je. Volio bih neko objasnjenje, po seljacki, da ga svako razumije
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66128
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#58 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Pridruzujem se pitanju
- ElRe
- Posts: 10817
- Joined: 12/12/2011 11:28
#59 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Bravo.sime_cipol wrote: ↑06/04/2021 10:50 Ja bih volio znati po kojoj formuli Ferrari V12 sa 6000 ccm i 800 KS ima Euro6 oznaku, a neki mali motor je ostao na Euro5 i ukinut je. Volio bih neko objasnjenje, po seljacki, da ga svako razumije
I kako sada Ferari da ispuni flotnu CO2 potrošnju kad je izdvojen iz Stelantisa?
- sime_cipol
- Posts: 16276
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#60 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Znam da ce se placati penali 25€ za svaki gram preko 95.
A ko ce platiti? Pa kupci
A ko ce platiti? Pa kupci
- beco
- Posts: 3393
- Joined: 25/08/2004 14:22
#61 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Tako što kompanije koje ne ispunjavaju uslove kupuju te zelene poene od kompanija koje ih imaju.
https://www.cnbc.com/2021/03/03/fiat-ch ... tesla.html
https://www.cnbc.com/2021/03/03/fiat-ch ... tesla.html
Last edited by beco on 06/04/2021 11:10, edited 1 time in total.
- Evolution_IV
- Posts: 13254
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#62 Re: Stellantis (FCA + PSA)
naravno,debilanasime_cipol wrote: ↑06/04/2021 11:05 Znam da ce se placati penali 25€ za svaki gram preko 95.
A ko ce platiti? Pa kupci
- Laplace
- Posts: 10383
- Joined: 19/11/2012 18:37
#63 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Ovo mi pomalo zvuči kao kupovina oprosta od grijeha (ko je imao novca mogao je u srednjem vijeku od Crkve kupiti oprost od grijeha, doslovno - protiv toga se borio Martin Luter).Evolution_IV wrote: ↑06/04/2021 11:10naravno,debilanasime_cipol wrote: ↑06/04/2021 11:05 Znam da ce se placati penali 25€ za svaki gram preko 95.
A ko ce platiti? Pa kupci
Edit: citiram (sic): "Otkup od grijeha
1510. Luther je kao delegat svog svešteneničkog reda poslovno otišao Rim. Putovanje ga je promijenilo. Crkva je bila u velikim finansijskim problemima zbog gradnje Bazilike Svetog Petra. Da bi ublažila finansijske probleme Kurija u Vatikanu je uvela otkup od grijeha. To je značilo da se za novac ili dobra djela mogao isposlovati oprost od grijeha u prošlosti, ali i onih u budućnosti. Postojale su i tarife koje su zavisile od primanja koja su imali vjernici. Štaviše: navodno su se novcem od vječne vatre u paklu mogli spasiti i preminuli članovi porodice. Mladi sveštenik je u prvi mah, ne razmišljajući kritički, i sam učestvovao u tome. Tek kasnije mu postaju jasne negativne posljedice takve prakse. "
Izvor: https://www.dw.com/bs/kako-je-martin-lu ... a-36203089
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#64 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Pridruzit ce sebi deklerativno nekog proizvodjaca elektricnih auta i tako ce ispuniti flitnu co2 potrosnjuElRe wrote: ↑06/04/2021 11:00Bravo.sime_cipol wrote: ↑06/04/2021 10:50 Ja bih volio znati po kojoj formuli Ferrari V12 sa 6000 ccm i 800 KS ima Euro6 oznaku, a neki mali motor je ostao na Euro5 i ukinut je. Volio bih neko objasnjenje, po seljacki, da ga svako razumije
I kako sada Ferari da ispuni flotnu CO2 potrošnju kad je izdvojen iz Stelantisa?
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#65 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Respo čupavi, zar ti nisi na protestnoj vožnji...?
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#66 Re: Stellantis (FCA + PSA)
a ne mogu pisati sa protesta?
dok cekamo da krenemo?
-
- Posts: 7711
- Joined: 14/06/2012 22:59
#67 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Kontrapitanje: Je li mali motor koji je zaostao, iz te priče, benzinski, ili dizel?sime_cipol wrote: ↑06/04/2021 10:50 Ja bih volio znati po kojoj formuli Ferrari V12 sa 6000 ccm i 800 KS ima Euro6 oznaku, a neki mali motor je ostao na Euro5 i ukinut je. Volio bih neko objasnjenje, po seljacki, da ga svako razumije
Druga stvar, motori koji su ispali, nisu ispali u koraku između Euro 5 i Euro 6, nego u koraku između Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC i Euro 6d-ISC-FCM.
Znaš i sam da sam bio dosadan ovdje na forumu sa Euro 6d-ISC-FCM (obavezan za sva vozila koja se prvi put registruju nakon 01. januara ove godine), jer sam znao koliko je teško (čitaj: skupo) za proizvođače preći taj korak.
I da, Euro 6d-ISC-FCM je najlakše (čitaj: najjeftinije) postići sa benzinskim motorom sa indirektnim ubrizgavanjem i sa dovoljno kapacitivnim katalizatorom.
- sime_cipol
- Posts: 16276
- Joined: 20/12/2018 15:06
- Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
- Grijem se na: Zdrvima
- Vozim: Kola
#68 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Moje pitanje je bilo hipotetički, jer ne mogu se sjetiti nekog motora koji je otpao zbog norme Euro6. Ali hajmo uzeti da takav postoji. Kako ovaj Ferrari 6.0 V12 sa 800 KS moze Euro6, a npr jedan 1.4 sa 100 KS ne moze. U cemu je fazon, pojednostavljeno?Seawolf wrote: ↑06/04/2021 16:35Kontrapitanje: Je li mali motor koji je zaostao, iz te priče, benzinski, ili dizel?sime_cipol wrote: ↑06/04/2021 10:50 Ja bih volio znati po kojoj formuli Ferrari V12 sa 6000 ccm i 800 KS ima Euro6 oznaku, a neki mali motor je ostao na Euro5 i ukinut je. Volio bih neko objasnjenje, po seljacki, da ga svako razumije
Druga stvar, motori koji su ispali, nisu ispali u koraku između Euro 5 i Euro 6, nego u koraku između Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC i Euro 6d-ISC-FCM.
Znaš i sam da sam bio dosadan ovdje na forumu sa Euro 6d-ISC-FCM (obavezan za sva vozila koja se prvi put registruju nakon 01. januara ove godine), jer sam znao koliko je teško (čitaj: skupo) za proizvođače preći taj korak.
I da, Euro 6d-ISC-FCM je najlakše (čitaj: najjeftinije) postići sa benzinskim motorom sa indirektnim ubrizgavanjem i sa dovoljno kapacitivnim katalizatorom.
-
- Posts: 2897
- Joined: 09/12/2018 17:47
#69 Re: Stellantis (FCA + PSA)
sime_cipol wrote: ↑06/04/2021 16:46Moje pitanje je bilo hipotetički, jer ne mogu se sjetiti nekog motora koji je otpao zbog norme Euro6. Ali hajmo uzeti da takav postoji. Kako ovaj Ferrari 6.0 V12 sa 800 KS moze Euro6, a npr jedan 1.4 sa 100 KS ne moze. U cemu je fazon, pojednostavljeno?Seawolf wrote: ↑06/04/2021 16:35Kontrapitanje: Je li mali motor koji je zaostao, iz te priče, benzinski, ili dizel?sime_cipol wrote: ↑06/04/2021 10:50 Ja bih volio znati po kojoj formuli Ferrari V12 sa 6000 ccm i 800 KS ima Euro6 oznaku, a neki mali motor je ostao na Euro5 i ukinut je. Volio bih neko objasnjenje, po seljacki, da ga svako razumije
Druga stvar, motori koji su ispali, nisu ispali u koraku između Euro 5 i Euro 6, nego u koraku između Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC i Euro 6d-ISC-FCM.
Znaš i sam da sam bio dosadan ovdje na forumu sa Euro 6d-ISC-FCM (obavezan za sva vozila koja se prvi put registruju nakon 01. januara ove godine), jer sam znao koliko je teško (čitaj: skupo) za proizvođače preći taj korak.
I da, Euro 6d-ISC-FCM je najlakše (čitaj: najjeftinije) postići sa benzinskim motorom sa indirektnim ubrizgavanjem i sa dovoljno kapacitivnim katalizatorom.
Da te jos malo zbunim. Kako dizel motor od 100.000 konja I 25.000litara zapremine ima u prevodu euro4. Tako I taj ferari raznoraznim povecanjima/smanjenjima temperature izgaranja postize te norme.
-
- Posts: 7711
- Joined: 14/06/2012 22:59
#70 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Vidjeh sada, ima i danas, u Euro 6d-ISC-FCM vaktu, 2.0 HDi od 130 kW (177 PS), ali samo u Peugeot-u 5008 SUV.konektovan wrote: ↑05/04/2021 01:02Pa taj motor je i najnoviji od svih, ali i njegova buducnost je upitna...Seawolf wrote: ↑05/04/2021 00:38Koliko vidim, niti Fiatov 2.0 MultiJet nije preživio Euro 6d-ISC-FCM.
Ispravite me ako griješim, ali izgleda da je jedini dizel motor radne zapremine 2.0 koji još uvijek postoji u ovom koncernu, onaj Opelov sa oznakom F20DVH, najveće snage 128 kW (174 PS) i najvećeg obrtnog momenta 380 Nm.
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto ... k_EAT8.pdf
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#71 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Vozaju po Brazilu novu verziju 2.0 Multijeta sa preko 200 kljusadi. Spremali su ga sad i za Tonale.Seawolf wrote: ↑05/04/2021 00:38Koliko vidim, niti Fiatov 2.0 MultiJet nije preživio Euro 6d-ISC-FCM.
Ispravite me ako griješim, ali izgleda da je jedini dizel motor radne zapremine 2.0 koji još uvijek postoji u ovom koncernu, onaj Opelov sa oznakom F20DVH, najveće snage 128 kW (174 PS) i najvećeg obrtnog momenta 380 Nm.
Jedan je drugi problem na koji Le Cost Cutter pazi. Flotna emisija CO2. Tako da ako želiš snagu ideš na hibrid. I to je to.
Za zadnji pogon je tu 2.2. Koliko znam u MCA modelima Giulie i Stelvia bi mogao imati oko 230 KS. Naravno uvijek jedna turbinu pitanju. Osim ako...
-
- Posts: 7711
- Joined: 14/06/2012 22:59
#72 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Ako Le Cost Cutter želi opravdati svoj nadimak, onda bi trebao kompletnu ponudu dizelaša najveće snage od 150 PS do 230 PS i za poprečnu i za uzdužnu ugradnju, svesti na samo jedan motor radne zapremine 2.0.kidney wrote: ↑10/04/2021 21:14Vozaju po Brazilu novu verziju 2.0 Multijeta sa preko 200 kljusadi. Spremali su ga sad i za Tonale.Seawolf wrote: ↑05/04/2021 00:38Koliko vidim, niti Fiatov 2.0 MultiJet nije preživio Euro 6d-ISC-FCM.
Ispravite me ako griješim, ali izgleda da je jedini dizel motor radne zapremine 2.0 koji još uvijek postoji u ovom koncernu, onaj Opelov sa oznakom F20DVH, najveće snage 128 kW (174 PS) i najvećeg obrtnog momenta 380 Nm.
Jedan je drugi problem na koji Le Cost Cutter pazi. Flotna emisija CO2. Tako da ako želiš snagu ideš na hibrid. I to je to.
Za zadnji pogon je tu 2.2. Koliko znam u MCA modelima Giulie i Stelvia bi mogao imati oko 230 KS. Naravno uvijek jedna turbinu pitanju. Osim ako...
Čemu dvije različite zapremine od 2.0 i 2.2 i još dodatno 2.0 iz PSA i 2.0 iz Opela.
-
- Posts: 548
- Joined: 10/02/2018 12:19
#73 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Možda su 2.0 i 2.2 kod Fiata iz iste obitelji motora, poznata Family B. i 1.6 je iz iste obitelji kao i donedavno 1750 TBi.Seawolf wrote: ↑11/04/2021 12:18 Ako Le Cost Cutter želi opravdati svoj nadimak, onda bi trebao kompletnu ponudu dizelaša najveće snage od 150 PS do 230 PS i za poprečnu i za uzdužnu ugradnju, svesti na samo jedan motor radne zapremine 2.0.
Čemu dvije različite zapremine od 2.0 i 2.2 i još dodatno 2.0 iz PSA i 2.0 iz Opela.
2.0 je GM motor, to je gotova priča. To ne postoji
2.0 HDI i njegov razvoj je smiješna priča.
Le Cost Cutter ionako reže sve što ima veliki CO2, njemu se 2.0 ili 2.2 dizeli baš i ne uklapaju u priču. Vidjet ćemo gdje to sve ide ali ja nemam povjerenje u Le Cost Cuttera.
Pa tip je sve čega se dotakao van EU ili čak van Francuske skoro pa ugasio. Pogledaj samo prodaju PSA modela u Južnoj Americi ili Kini prije i poslije njega.
- ElRe
- Posts: 10817
- Joined: 12/12/2011 11:28
#74 Re: Stellantis (FCA + PSA)
Da li znaju šta će se desiti sa VM Motori? Da li će ih integrisati u FPT i prestati sa razvojem/proizvodnjom dizel motora za putnička i laka teretna vozila?
- Rockefeller
- Posts: 7318
- Joined: 02/02/2015 13:05
- Location: Rijeka Sćona