Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
A neće biti električne izvedbe sa elektromotorom snage 177 kW (240 PS), kao što je kod Alfa Romeo Junior Elettrica Veloce (48.500,00 EUR cijena u Njemačkoj)?
Doći će kasnije HF sa 240 KS, tokom 2025.
Isti pogon kao Abarth i Junior EV.
citroen xm wrote: ↑03/05/2024 17:08
Otišo B segment na 25000 evra. Mašala, mašala.
Na preko 20k je vec odavno, a kako budu izlazili novi modeli ici ce na oko 25k vjerovatno.
Ova Lancia je naravno neopravdano akupa, ali se znalo da ce se pravit budale i stavit visoku cijenu
citroen xm wrote: ↑03/05/2024 17:08
Otišo B segment na 25000 evra. Mašala, mašala.
Na preko 20k je vec odavno, a kako budu izlazili novi modeli ici ce na oko 25k vjerovatno.
Ova Lancia je naravno neopravdano akupa, ali se znalo da ce se pravit budale i stavit visoku cijenu
Zato Stonic košta 29000 KM, Ibiza 31000 KM.
Sa ovom cijenom u osiromašenoj Italiji neće imati zapaženu prodju. Tržištem tamo vladaju Panda, Sandero, C3 i stati Ypsilon.
Brzo će biti na popustu 7000-8000 eura kao 600e.
citroen xm wrote: ↑03/05/2024 17:08
Otišo B segment na 25000 evra. Mašala, mašala.
Na preko 20k je vec odavno, a kako budu izlazili novi modeli ici ce na oko 25k vjerovatno.
Ova Lancia je naravno neopravdano akupa, ali se znalo da ce se pravit budale i stavit visoku cijenu
Zato Stonic košta 29000 KM, Ibiza 31000 KM.
Sa ovom cijenom u osiromašenoj Italiji neće imati zapaženu prodju. Tržištem tamo vladaju Panda, Sandero, C3 i stati Ypsilon.
Brzo će biti na popustu 7000-8000 eura kao 600e.
Pazi, volim tvoje upise jer dosta pratis Fiat, pa dosta stvari i saznam koje me zanimaju.
Stonic u Italiji sa 1.0 motorom MHEV, DCT i 100 KS (nesto slicno Ypsilon) krece od 24 700 €.
Trebalo bi uvijek usporediti slicne automobile.
P.S. kako je Sandero Stepway onako jeftin u Italiji? Jel kod nas ide carina?
Na preko 20k je vec odavno, a kako budu izlazili novi modeli ici ce na oko 25k vjerovatno.
Ova Lancia je naravno neopravdano akupa, ali se znalo da ce se pravit budale i stavit visoku cijenu
Zato Stonic košta 29000 KM, Ibiza 31000 KM.
Sa ovom cijenom u osiromašenoj Italiji neće imati zapaženu prodju. Tržištem tamo vladaju Panda, Sandero, C3 i stati Ypsilon.
Brzo će biti na popustu 7000-8000 eura kao 600e.
Pazi, volim tvoje upise jer dosta pratis Fiat, pa dosta stvari i saznam koje me zanimaju.
Stonic u Italiji sa 1.0 motorom MHEV, DCT i 100 KS (nesto slicno Ypsilon) krece od 24 700 €.
Trebalo bi uvijek usporediti slicne automobile.
P.S. kako je Sandero Stepway onako jeftin u Italiji? Jel kod nas ide carina?
Cijene sam naveo kod nas, nisam pratio u Italiji. Nego sam se nadovezao na cijene B segmenta.
Fiat mi je kako kažu prva ljubav, ali blijedi
Dijeli sudbinu Italije kao države i društva.
Sandero u EU stiže bez carine, a Stepway je svakako Rumunija.
Pritisak tržišta je učinio da se Avenger, C3, Berlingo&Co pored BEV ponude i kao klasični ICE i MHEV vozila, Tipu su vraćeni dizel i 1.0 motor na određenim tržištima...
U Q1 24 prihodi Stellantisa su manji za 12% a prodaja je manja za 10%. Donekle pad prodaje su usporili Afrika, ME i Brazil, inače bi to bio bolan pad.
Evolution_IV wrote: ↑07/05/2024 08:55
Ne mogu zamislit berlingo 1.0 turbo, natrpan recimo sa 2 mfp masine od po 100kg i dvojicu naprijed jos sa po 100kg
Berlingo Van & (ostalih 5 brendova) ide sa 1.2 THP 100 i 130 KS i 1.5 BlueHDI sa 100 i 130 KS.
Berlingo Combi & ostali je pored BEV dobio i čisto SUS motore. Toyota je uvijek išla u svim verzijama i sa čisto SUS pogonima.
Evolution_IV wrote: ↑07/05/2024 08:55
Ne mogu zamislit berlingo 1.0 turbo, natrpan recimo sa 2 mfp masine od po 100kg i dvojicu naprijed jos sa po 100kg
Berlingo Van & (ostalih 5 brendova) ide sa 1.2 THP 100 i 130 KS i 1.5 BlueHDI sa 100 i 130 KS.
Berlingo Combi & ostali je pored BEV dobio i čisto SUS motore. Toyota je uvijek išla u svim verzijama i sa čisto SUS pogonima.
BlueHDI Lanac je revidiran, vraćeno ulje 5W-30, ostaje još čep rezervoara uree.
Ali i FCA ima/je imao problema sa 2.0 GME i 2.2 Mjet motorima. Dva puta su do sada revidirali pumpu za ulje (i dizel i benzin), kod Mjeta i izvedbu kartera. Kod GME lanac puca i prije 100k km....
Na 2.2 pumpi za ulje problem je jbn gumica od par eura koja napravi havariji u motoru (ležajevi, radilica...).
Biće tih propusta sve više i više kod svih proizvođača.
ElRe wrote: ↑07/05/2024 16:16
BlueHDI Lanac je revidiran, vraćeno ulje 5W-30, ostaje još čep rezervoara uree.
Ali i FCA ima/je imao problema sa 2.0 GME i 2.2 Mjet motorima. Dva puta su do sada revidirali pumpu za ulje (i dizel i benzin), kod Mjeta i izvedbu kartera. Kod GME lanac puca i prije 100k km....
Na 2.2 pumpi za ulje problem je jbn gumica od par eura koja napravi havariji u motoru (ležajevi, radilica...).
Biće tih propusta sve više i više kod svih proizvođača.
@kravamuzara Alfisti znaju za ove probleme i iz predostrožnosti mijenjaju gumicu na pumi za ulje, zaptivke na karteru, lanac na GME motoru.
Problem su flotni kupci kod koji auto na servis ide kad crkne ili nakon 20k-30k km.
Bertol, Hota, neovlašteni FCA majstori širom Evrope koriste 5W-30 ulja i mijenjaju na max 15k km i sipaju u 2.2 Mjet minimum 4.5l ulja a neki i 5l umjesto fabričkih 4.2-4.3l