Stellantis (FCA + PSA)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10473
Joined: 27/04/2021 22:52

#101 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by tramvajtrojka »

detroit-mercy wrote: 04/05/2021 21:58
tramvajtrojka wrote: 02/05/2021 13:40
kidney wrote: 02/05/2021 11:28 Jako sposobni PSA menadžment na djelu:


https://timesnewsexpress.com/news/auto/ ... ish-plant/
kako nisu sposobni treba im skinuti kapu sto su ikako usli u ovaj posao sa italijanima ljudi su nesposobni napraviti dvije generacije auta a da je uspješno i nema kasnjenja nikakvih valja počistiti neradnike

vjedva cekam alfu na pezo platformi ako ce je ko izvuci to su oni :thumbup:
Jedino sto ih je tu interesovalo je Jeep, truhli Italijani nisu ionako ni za sta. Jeep ih izvlaci vec par godina.
koliki su italijani debili napravili guliju i nisu napravili karavana audi rs4 i rs6 avante prodaje kao vruce kifle i oni to propuste imas MM u svojoj zemlji i koji je bio tvoj ne možeš uzeti cutting edge tehnologiju za alfa romeo i Maserati po pitanju infotainment sustava nego skrtaris na tome imas levante trofeo koji je vrhunska vozilica i u njemu infotainment izgledom iz 2005

a tek o fiatu samom i nepostojanju auta i muzenje jednog modela po desetljece e to je vec prica za anala
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#102 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kidney »

Fiat Ducato MY22 dobio Fiatove 2.2 MultiJet3 dizele sa 120, 140, 160 i 180 KS. Ovaj motor je dostupan i za Light Duty i za Heavy Duty verzije. Mjenjač manualni sa 6 brzina odnosno 9 za neke razine snage. Okretni moment ide do 450 Nm pri 1500 o/min za verziju od 180 KS uparenu sa 9 brzinskim automatikom.

Dostupan je i Uconnect 5 veličine 7 odnosno 10.1".

Image
Seawolf
Posts: 7536
Joined: 14/06/2012 22:59

#103 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

kidney wrote: 20/05/2021 10:38 Fiat Ducato MY22 dobio Fiatove 2.2 MultiJet3 dizele sa 120, 140, 160 i 180 KS. Ovaj motor je dostupan i za Light Duty i za Heavy Duty verzije. Mjenjač manualni sa 6 brzina odnosno 9 za neke razine snage. Okretni moment ide do 450 Nm pri 1500 o/min za verziju od 180 KS uparenu sa 9 brzinskim automatikom.

Dostupan je i Uconnect 5 veličine 7 odnosno 10.1".

Image
Lijepo, ima odličan motor i solidnu multimediju.

Još da ima izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što ima sva ozbiljna konkurencija (Volkswagen, Renault, Ford, Mercedes-Benz), bilo bi to pravo teretno vozilo.
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#104 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Seawolf wrote: 20/05/2021 11:47
Još da ima izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što ima sva ozbiljna konkurencija (Volkswagen, Renault, Ford, Mercedes-Benz), bilo bi to pravo teretno vozilo.
Najbolji kombi u klasi, sa najizdržljivijom mehanikom.
HDI, dCi, TDCi... su potrošna roba za Ivecove 2.3 Multijet motore. Vjerujem da je i 2.2 motor na tom putu.

Iveco Daily ima zadnji pogon i konkuriše Sprinteru, LT-u, Maskotu...), Ducato je druga kategorija.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12807
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#105 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Evolution_IV »

zato je elektrika qrc najobicniji,nas kako je lijepo kad ti IVECO sam od sebe otvori oba prozora na autoputu ili kad kisa pada,a kad ti treba nece :lol: :lol:
Seawolf
Posts: 7536
Joined: 14/06/2012 22:59

#106 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 20/05/2021 12:17
Seawolf wrote: 20/05/2021 11:47
Još da ima izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što ima sva ozbiljna konkurencija (Volkswagen, Renault, Ford, Mercedes-Benz), bilo bi to pravo teretno vozilo.
Najbolji kombi u klasi, sa najizdržljivijom mehanikom.
HDI, dCi, TDCi... su potrošna roba za Ivecove 2.3 Multijet motore. Vjerujem da je i 2.2 motor na tom putu.

Iveco Daily ima zadnji pogon i konkuriše Sprinteru, LT-u, Maskotu...), Ducato je druga kategorija.
Sva 4 vozila koja sam nabrojao (Volkswagen Crafter, Renault Master, Ford Transit i Mercedes-Benz Sprinter), imaju izvedbe furgona najveće dopuštene mase od 3,5 t sa prednjim pogonom i time su direktna konkurencija Fiatu Ducato.

No, Fiat Ducato nema izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što imaju navedeni modeli vozila i time im ne može konkurisati.

Iveco Daily je skroz druga kategorija, jer ima i izvedbu sa najvećom dopuštenom masom od 7,2 t i niti jedno od navedenih vozila mu u u tome ne može konkurisati. Ali zato nema izvedbu sa prednjim pogonom.
Last edited by Seawolf on 20/05/2021 12:29, edited 1 time in total.
BiBi911
Posts: 2787
Joined: 09/12/2018 17:47

#107 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by BiBi911 »

Evolution_IV wrote: 20/05/2021 12:21 zato je elektrika qrc najobicniji,nas kako je lijepo kad ti IVECO sam od sebe otvori oba prozora na autoputu ili kad kisa pada,a kad ti treba nece :lol: :lol:
Gdje ces to reci, nesreco. Znas da su talijani izmislili elektricnu energiju..

Sto je najgore ista firma pravi te el. Dijelove I za VW I Forda
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#108 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Sa Ducatom i Doblom u firmi nikada nismo imali nepredviđenih problema do 4 god eksploatacije koliko BI bili kod nas.
Mada, kod Dobla II (Doblo I je bio na kurblanje), turski mehanizam podizača prozora nakon pola godine/godinu je povremeno blokirao kod podizanja vozačevog prozora ali nije otkazao do kraja.
Kod Dobla II je otkazalo unutrašnje osvjetljenje komandi svjetala, klime... nakon 2 godine.

Kasnije su prešli na Jumpera 2.0 HDI i to nije nivo 2.3 Multijeta ni po lakoći vožnje, a ni dugotrajnosti (na jednom "vakum ventil", na jednom su 2 dizne bile van parametara rada već na cca 150.000 km, remenica alternatora, bilo je još nekih sitnica).
Seawolf
Posts: 7536
Joined: 14/06/2012 22:59

#109 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 20/05/2021 12:31 Sa Ducatom i Doblom u firmi nikada nismo imali nepredviđenih problema do 4 god eksploatacije koliko BI bili kod nas.
Mada, kod Dobla II (Doblo I je bio na kurblanje), turski mehanizam podizača prozora nakon pola godine/godinu je povremeno blokirao kod podizanja vozačevog prozora ali nije otkazao do kraja.
Kod Dobla II je otkazalo unutrašnje osvjetljenje komandi svjetala, klime... nakon 2 godine.

Kasnije su prešli na Jumpera 2.0 HDI i to nije nivo 2.3 Multijeta ni po lakoći vožnje, a ni dugotrajnosti (na jednom "vakum ventil", na jednom su 2 dizne bile van parametara rada već na cca 150.000 km, remenica alternatora, bilo je još nekih sitnica).
Kako se Ducato nosio sa pretovarom, ili to niste praktikovali?
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#110 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Seawolf wrote: 20/05/2021 12:26
Sva 4 vozila koja sam nabrojao (Volkswagen Crafter, Renault Master, Ford Transit i Mercedes-Benz Sprinter), imaju izvedbe furgona najveće dopuštene mase od 3,5 t sa prednjim pogonom i time su direktna konkurencija Fiatu Ducato.

No, Fiat Ducato nema izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što imaju navedeni modeli vozila i time im ne može konkurisati.

Iveco Daily je skroz druga kategorija, jer ima i izvedbu sa najvećom dopuštenom masom od 7,2 t i niti jedno od navedenih vozila mu u u tome ne može konkurisati. Ali zato nema izvedbu sa prednjim pogonom.
Ducato (Bokser, Jumper) je od početka predviđen da bude dopuna Dailyu, a ne konkurencija. U tome su uspjeli, što baš nije svojstveno za Talijane.

Vidjećemo šta će biti nakon prodaje Iveca, koja je trenutno odložena. Nije problem napraviti konkurenta Sprinteru, LTu ... Baš sam pitao vozača XExpresa kako je voziti novog LTa sa 2.0 TDI motorom, kaže kada je opterećen, patnja.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12807
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#111 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Evolution_IV »

BiBi911 wrote: 20/05/2021 12:28
Evolution_IV wrote: 20/05/2021 12:21 zato je elektrika qrc najobicniji,nas kako je lijepo kad ti IVECO sam od sebe otvori oba prozora na autoputu ili kad kisa pada,a kad ti treba nece :lol: :lol:
Gdje ces to reci, nesreco. Znas da su talijani izmislili elektricnu energiju..

Sto je najgore ista firma pravi te el. Dijelove I za VW I Forda
:lol: :lol:

samo objektivno ko i uvijek :thumbup:


zato sa jumperom nikad problema te prirode,2.2HDi ljencuga al ide jbga :D
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#112 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Seawolf wrote: 20/05/2021 12:33
Kako se Ducato nosio sa pretovarom, ili to niste praktikovali?
800-900 kg koliko je maksimalno tovareno išlo je bez problema.

Doblo Maxi ima max nosivost 990 kg, tovarili smo ga 900kg i osim nejakog motora (1.6 Multijet 105) nije bilo problema sa uvijanjem. Ali je zato maksimalno neudoban kada je prazan.
Dobla I 1.9 JTD smo tovarili, a ja sam i vozio, do 750 kg, 1.9 motor nije osjećao taj teret. 1.6 Multijet osjeti i 300 kg tereta.
BiBi911
Posts: 2787
Joined: 09/12/2018 17:47

#113 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by BiBi911 »

ElRe wrote: 20/05/2021 12:31 Sa Ducatom i Doblom u firmi nikada nismo imali nepredviđenih problema do 4 god eksploatacije koliko BI bili kod nas.
Mada, kod Dobla II (Doblo I je bio na kurblanje), turski mehanizam podizača prozora nakon pola godine/godinu je povremeno blokirao kod podizanja vozačevog prozora ali nije otkazao do kraja.
Kod Dobla II je otkazalo unutrašnje osvjetljenje komandi svjetala, klime... nakon 2 godine.

Kasnije su prešli na Jumpera 2.0 HDI i to nije nivo 2.3 Multijeta ni po lakoći vožnje, a ni dugotrajnosti (na jednom "vakum ventil", na jednom su 2 dizne bile van parametara rada već na cca 150.000 km, remenica alternatora, bilo je još nekih sitnica).


Ducato I jumper(I jos neki pezo kombi) su isti auti(par plastika razlicito) ista fabrika ih sklapa
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#114 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

BiBi911 wrote: 20/05/2021 12:44

Ducato I jumper(I jos neki pezo kombi) su isti auti(par plastika razlicito) ista fabrika ih sklapa
Da, ali pogonska grupa nije ista. Ducato ima Ivecove motore, a PSA svoje, HDI motore.
BiBi911
Posts: 2787
Joined: 09/12/2018 17:47

#115 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by BiBi911 »

ElRe wrote: 20/05/2021 12:45
BiBi911 wrote: 20/05/2021 12:44

Ducato I jumper(I jos neki pezo kombi) su isti auti(par plastika razlicito) ista fabrika ih sklapa
Da, ali pogonska grupa nije ista. Ducato ima Ivecove motore, a PSA svoje, HDI motore.

Ah to je.. ovi talijani koju su radili u toj fabrici" termoli, trmoli" tako nesto se fabrika zove, to je bio buckuris dijelova. Zaboravljenih sarafa, podloski...
Sada je to sve u Mexico prebaceno.
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#116 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

BiBi911 wrote: 20/05/2021 12:51

Ah to je.. ovi talijani koju su radili u toj fabrici" termoli, trmoli" tako nesto se fabrika zove, to je bio buckuris dijelova. Zaboravljenih sarafa, podloski...
Sada je to sve u Mexico prebaceno.
To je FPT postrojenje. Ducato&Co su iz Sevel Sud postrojenja.
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#117 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

ElRe wrote: 20/05/2021 12:45
BiBi911 wrote: 20/05/2021 12:44

Ducato I jumper(I jos neki pezo kombi) su isti auti(par plastika razlicito) ista fabrika ih sklapa
Da, ali pogonska grupa nije ista. Ducato ima Ivecove motore, a PSA svoje, HDI motore.
Pojma ti nemaš, :mrgreen: išli su i hdi 2.0 i 2.2 l motori u Fiat...
Jedan period išao je čak i ford 2.2 l motor..
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#118 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

konektovan wrote: 20/05/2021 14:30

Pojma ti nemaš, :mrgreen: išli su i hdi 2.0 i 2.2 l motori u Fiat...
Jedan period išao je čak i ford 2.2 l motor..
U Ducata L1H1 je išao 2.0/2.2 HDI, ali prije 10+ godina i zadržao se 2 godine (zamijenjen Fiatovim 2.0 Multijet motorom). Pričamo o aktuelnoj generaciji, a ne praistoriji.
Prije 20+ godina išli su i PSA 1.9D, 1.9 TD, 2.5D, 2.5TD.

Okosnica prodaje Ducata su uvijek bili Iveco/FPT motori.
User avatar
konektovan
Posts: 40075
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#119 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

ElRe wrote: 20/05/2021 15:11
konektovan wrote: 20/05/2021 14:30

Pojma ti nemaš, :mrgreen: išli su i hdi 2.0 i 2.2 l motori u Fiat...
Jedan period išao je čak i ford 2.2 l motor..
U Ducata L1H1 je išao 2.0/2.2 HDI, ali prije 10+ godina i zadržao se 2 godine (zamijenjen Fiatovim 2.0 Multijet motorom). Pričamo o aktuelnoj generaciji, a ne praistoriji.
Prije 20+ godina išli su i PSA 1.9D, 1.9 TD, 2.5D, 2.5TD.

Okosnica prodaje Ducata su uvijek bili Iveco/FPT motori.
Do 2016 su išle te kombinacije motora, isto kao što su i fiatovi išli u peugeot/ citroen..njje to nikakva praistorija, niti sramota. :mrgreen:
Jedan podatak je intersantan za ducato,...to je jedna id najcesce koristenih baza za za kampere/motorhome, cak 2/3 ukupne proizvodnje takvih vozila, je na bazi ducata.. :mrgreen: :thumbup:
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#120 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kidney »

konektovan wrote: 20/05/2021 15:51 Do 2016 su išle te kombinacije motora, isto kao što su i fiatovi išli u peugeot/ citroen..njje to nikakva praistorija, niti sramota. :mrgreen:
Jedan podatak je intersantan za ducato,...to je jedna id najcesce koristenih baza za za kampere/motorhome, cak 2/3 ukupne proizvodnje takvih vozila, je na bazi ducata.. :mrgreen: :thumbup:
Ducato od 2011. nema PSA motore, a kao što su neki rekli, uvijek je okosnica prodaje bila sa Ivecovim F1 motorima sa tim da je od 2011. do pred koju godinu ulazni motor bio 2.0 iz Fiatove Family B family, poznatija kao i Pratola Serra. Taj 2.0 je zamijenio PSA/Ford 2.2 dizel koji je išao od 2006. pa do baš te 2011. Svi ostali motori su i prije i poslije bili Iveco F1 i to 2.3 F1A ili 3.0 F1C.

Sada su svi motori iz Fiatove Family B i to 2.2.
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#121 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Evolution_IV wrote: 20/05/2021 12:36
zato sa jumperom nikad problema te prirode,2.2HDi ljencuga al ide jbga :D
Kad se sjetim 1999 - 2002 i MB100D kombija. U te tri godine je prešao oko 30.000 km (sat je stao na koliko se sjećam oko 300.000 km, uvezen iz Njemačke 1997. u BiH) i nikada mu nije zamijenjen ni jedan filter, a ni ulje. Povremeno se dosipalo ulje, a vjerovatno je i miksana i gradacija i siktetička i mineralna ulja. Zamijenjeni jednom diskovi, katanac stavljen umjesto brave za zaključavanje vrata, na termostatu je bilo nekih DIY prepravki i nikada nije bio ispravan, ostali troškovi održavanja bukvalno 0 KM. To je bila pouzdanost i kvalitet.
Jest da nije mogao preko 80 km/h, ali za transport i posao to nije ni bitno toliko.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65592
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#122 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by _BataZiv_0809 »

Fiat Talento bog otac sa onim dizelcinama :lol:
User avatar
ElRe
Posts: 10667
Joined: 12/12/2011 11:28

#123 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

_BataZiv_0809 wrote: 21/05/2021 11:54 Fiat Talento bog otac sa onim dizelcinama :lol:
Novi je Renault Trafic sa 1.6 motorčićem, jednom i dvije turbine. Srećom nema ih puno sa Fiat znakom.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65592
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#124 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by _BataZiv_0809 »

ElRe wrote: 21/05/2021 12:13
_BataZiv_0809 wrote: 21/05/2021 11:54 Fiat Talento bog otac sa onim dizelcinama :lol:
Novi je Renault Trafic sa 1.6 motorčićem, jednom i dvije turbine. Srećom nema ih puno sa Fiat znakom.
Ma ja mislim na Talenta iz ranih 1990tih. Kakva je to raga :D
BiBi911
Posts: 2787
Joined: 09/12/2018 17:47

#125 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by BiBi911 »

ElRe wrote: 21/05/2021 11:49
Evolution_IV wrote: 20/05/2021 12:36
zato sa jumperom nikad problema te prirode,2.2HDi ljencuga al ide jbga :D
Kad se sjetim 1999 - 2002 i MB100D kombija. U te tri godine je prešao oko 30.000 km (sat je stao na koliko se sjećam oko 300.000 km, uvezen iz Njemačke 1997. u BiH) i nikada mu nije zamijenjen ni jedan filter, a ni ulje. Povremeno se dosipalo ulje, a vjerovatno je i miksana i gradacija i siktetička i mineralna ulja. Zamijenjeni jednom diskovi, katanac stavljen umjesto brave za zaključavanje vrata, na termostatu je bilo nekih DIY prepravki i nikada nije bio ispravan, ostali troškovi održavanja bukvalno 0 KM. To je bila pouzdanost i kvalitet.
Jest da nije mogao preko 80 km/h, ali za transport i posao to nije ni bitno toliko.

To kao nas T2, ulje se samo dosipalo, hladnjak stari lijepio zivom gumom(do sela je 30km on se vozi 3 sata, svako prosirenje njegovo), na njemu se naucim variti imao je limova u svim mogucim debljinama. Na kraju ode tetku I on mu ubaci neki 1.9dizel sa na papiru 90konja al je tada letio

Al kada mu se ukljuce spare uz skojevsku izleti za 20minuta.
Post Reply