Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kako nisu sposobni treba im skinuti kapu sto su ikako usli u ovaj posao sa italijanima ljudi su nesposobni napraviti dvije generacije auta a da je uspješno i nema kasnjenja nikakvih valja počistiti neradnike
vjedva cekam alfu na pezo platformi ako ce je ko izvuci to su oni
Jedino sto ih je tu interesovalo je Jeep, truhli Italijani nisu ionako ni za sta. Jeep ih izvlaci vec par godina.
koliki su italijani debili napravili guliju i nisu napravili karavana audi rs4 i rs6 avante prodaje kao vruce kifle i oni to propuste imas MM u svojoj zemlji i koji je bio tvoj ne možeš uzeti cutting edge tehnologiju za alfa romeo i Maserati po pitanju infotainment sustava nego skrtaris na tome imas levante trofeo koji je vrhunska vozilica i u njemu infotainment izgledom iz 2005
a tek o fiatu samom i nepostojanju auta i muzenje jednog modela po desetljece e to je vec prica za anala
Fiat Ducato MY22 dobio Fiatove 2.2 MultiJet3 dizele sa 120, 140, 160 i 180 KS. Ovaj motor je dostupan i za Light Duty i za Heavy Duty verzije. Mjenjač manualni sa 6 brzina odnosno 9 za neke razine snage. Okretni moment ide do 450 Nm pri 1500 o/min za verziju od 180 KS uparenu sa 9 brzinskim automatikom.
Dostupan je i Uconnect 5 veličine 7 odnosno 10.1".
kidney wrote: ↑20/05/2021 10:38
Fiat Ducato MY22 dobio Fiatove 2.2 MultiJet3 dizele sa 120, 140, 160 i 180 KS. Ovaj motor je dostupan i za Light Duty i za Heavy Duty verzije. Mjenjač manualni sa 6 brzina odnosno 9 za neke razine snage. Okretni moment ide do 450 Nm pri 1500 o/min za verziju od 180 KS uparenu sa 9 brzinskim automatikom.
Dostupan je i Uconnect 5 veličine 7 odnosno 10.1".
Lijepo, ima odličan motor i solidnu multimediju.
Još da ima izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što ima sva ozbiljna konkurencija (Volkswagen, Renault, Ford, Mercedes-Benz), bilo bi to pravo teretno vozilo.
Seawolf wrote: ↑20/05/2021 11:47
Još da ima izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što ima sva ozbiljna konkurencija (Volkswagen, Renault, Ford, Mercedes-Benz), bilo bi to pravo teretno vozilo.
Najbolji kombi u klasi, sa najizdržljivijom mehanikom.
HDI, dCi, TDCi... su potrošna roba za Ivecove 2.3 Multijet motore. Vjerujem da je i 2.2 motor na tom putu.
Iveco Daily ima zadnji pogon i konkuriše Sprinteru, LT-u, Maskotu...), Ducato je druga kategorija.
Seawolf wrote: ↑20/05/2021 11:47
Još da ima izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što ima sva ozbiljna konkurencija (Volkswagen, Renault, Ford, Mercedes-Benz), bilo bi to pravo teretno vozilo.
Najbolji kombi u klasi, sa najizdržljivijom mehanikom.
HDI, dCi, TDCi... su potrošna roba za Ivecove 2.3 Multijet motore. Vjerujem da je i 2.2 motor na tom putu.
Iveco Daily ima zadnji pogon i konkuriše Sprinteru, LT-u, Maskotu...), Ducato je druga kategorija.
Sva 4 vozila koja sam nabrojao (Volkswagen Crafter, Renault Master, Ford Transit i Mercedes-Benz Sprinter), imaju izvedbe furgona najveće dopuštene mase od 3,5 t sa prednjim pogonom i time su direktna konkurencija Fiatu Ducato.
No, Fiat Ducato nema izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što imaju navedeni modeli vozila i time im ne može konkurisati.
Iveco Daily je skroz druga kategorija, jer ima i izvedbu sa najvećom dopuštenom masom od 7,2 t i niti jedno od navedenih vozila mu u u tome ne može konkurisati. Ali zato nema izvedbu sa prednjim pogonom.
Last edited by Seawolf on 20/05/2021 12:29, edited 1 time in total.
Evolution_IV wrote: ↑20/05/2021 12:21
zato je elektrika qrc najobicniji,nas kako je lijepo kad ti IVECO sam od sebe otvori oba prozora na autoputu ili kad kisa pada,a kad ti treba nece
Gdje ces to reci, nesreco. Znas da su talijani izmislili elektricnu energiju..
Sto je najgore ista firma pravi te el. Dijelove I za VW I Forda
Sa Ducatom i Doblom u firmi nikada nismo imali nepredviđenih problema do 4 god eksploatacije koliko BI bili kod nas.
Mada, kod Dobla II (Doblo I je bio na kurblanje), turski mehanizam podizača prozora nakon pola godine/godinu je povremeno blokirao kod podizanja vozačevog prozora ali nije otkazao do kraja.
Kod Dobla II je otkazalo unutrašnje osvjetljenje komandi svjetala, klime... nakon 2 godine.
Kasnije su prešli na Jumpera 2.0 HDI i to nije nivo 2.3 Multijeta ni po lakoći vožnje, a ni dugotrajnosti (na jednom "vakum ventil", na jednom su 2 dizne bile van parametara rada već na cca 150.000 km, remenica alternatora, bilo je još nekih sitnica).
ElRe wrote: ↑20/05/2021 12:31
Sa Ducatom i Doblom u firmi nikada nismo imali nepredviđenih problema do 4 god eksploatacije koliko BI bili kod nas.
Mada, kod Dobla II (Doblo I je bio na kurblanje), turski mehanizam podizača prozora nakon pola godine/godinu je povremeno blokirao kod podizanja vozačevog prozora ali nije otkazao do kraja.
Kod Dobla II je otkazalo unutrašnje osvjetljenje komandi svjetala, klime... nakon 2 godine.
Kasnije su prešli na Jumpera 2.0 HDI i to nije nivo 2.3 Multijeta ni po lakoći vožnje, a ni dugotrajnosti (na jednom "vakum ventil", na jednom su 2 dizne bile van parametara rada već na cca 150.000 km, remenica alternatora, bilo je još nekih sitnica).
Kako se Ducato nosio sa pretovarom, ili to niste praktikovali?
Seawolf wrote: ↑20/05/2021 12:26
Sva 4 vozila koja sam nabrojao (Volkswagen Crafter, Renault Master, Ford Transit i Mercedes-Benz Sprinter), imaju izvedbe furgona najveće dopuštene mase od 3,5 t sa prednjim pogonom i time su direktna konkurencija Fiatu Ducato.
No, Fiat Ducato nema izvedbu sa stražnjim pogonom, kao što imaju navedeni modeli vozila i time im ne može konkurisati.
Iveco Daily je skroz druga kategorija, jer ima i izvedbu sa najvećom dopuštenom masom od 7,2 t i niti jedno od navedenih vozila mu u u tome ne može konkurisati. Ali zato nema izvedbu sa prednjim pogonom.
Ducato (Bokser, Jumper) je od početka predviđen da bude dopuna Dailyu, a ne konkurencija. U tome su uspjeli, što baš nije svojstveno za Talijane.
Vidjećemo šta će biti nakon prodaje Iveca, koja je trenutno odložena. Nije problem napraviti konkurenta Sprinteru, LTu ... Baš sam pitao vozača XExpresa kako je voziti novog LTa sa 2.0 TDI motorom, kaže kada je opterećen, patnja.
Evolution_IV wrote: ↑20/05/2021 12:21
zato je elektrika qrc najobicniji,nas kako je lijepo kad ti IVECO sam od sebe otvori oba prozora na autoputu ili kad kisa pada,a kad ti treba nece
Gdje ces to reci, nesreco. Znas da su talijani izmislili elektricnu energiju..
Sto je najgore ista firma pravi te el. Dijelove I za VW I Forda
samo objektivno ko i uvijek
zato sa jumperom nikad problema te prirode,2.2HDi ljencuga al ide jbga
Seawolf wrote: ↑20/05/2021 12:33
Kako se Ducato nosio sa pretovarom, ili to niste praktikovali?
800-900 kg koliko je maksimalno tovareno išlo je bez problema.
Doblo Maxi ima max nosivost 990 kg, tovarili smo ga 900kg i osim nejakog motora (1.6 Multijet 105) nije bilo problema sa uvijanjem. Ali je zato maksimalno neudoban kada je prazan.
Dobla I 1.9 JTD smo tovarili, a ja sam i vozio, do 750 kg, 1.9 motor nije osjećao taj teret. 1.6 Multijet osjeti i 300 kg tereta.
ElRe wrote: ↑20/05/2021 12:31
Sa Ducatom i Doblom u firmi nikada nismo imali nepredviđenih problema do 4 god eksploatacije koliko BI bili kod nas.
Mada, kod Dobla II (Doblo I je bio na kurblanje), turski mehanizam podizača prozora nakon pola godine/godinu je povremeno blokirao kod podizanja vozačevog prozora ali nije otkazao do kraja.
Kod Dobla II je otkazalo unutrašnje osvjetljenje komandi svjetala, klime... nakon 2 godine.
Kasnije su prešli na Jumpera 2.0 HDI i to nije nivo 2.3 Multijeta ni po lakoći vožnje, a ni dugotrajnosti (na jednom "vakum ventil", na jednom su 2 dizne bile van parametara rada već na cca 150.000 km, remenica alternatora, bilo je još nekih sitnica).
Ducato I jumper(I jos neki pezo kombi) su isti auti(par plastika razlicito) ista fabrika ih sklapa
Ducato I jumper(I jos neki pezo kombi) su isti auti(par plastika razlicito) ista fabrika ih sklapa
Da, ali pogonska grupa nije ista. Ducato ima Ivecove motore, a PSA svoje, HDI motore.
Ah to je.. ovi talijani koju su radili u toj fabrici" termoli, trmoli" tako nesto se fabrika zove, to je bio buckuris dijelova. Zaboravljenih sarafa, podloski...
Sada je to sve u Mexico prebaceno.
Ah to je.. ovi talijani koju su radili u toj fabrici" termoli, trmoli" tako nesto se fabrika zove, to je bio buckuris dijelova. Zaboravljenih sarafa, podloski...
Sada je to sve u Mexico prebaceno.
To je FPT postrojenje. Ducato&Co su iz Sevel Sud postrojenja.
Pojma ti nemaš, išli su i hdi 2.0 i 2.2 l motori u Fiat...
Jedan period išao je čak i ford 2.2 l motor..
U Ducata L1H1 je išao 2.0/2.2 HDI, ali prije 10+ godina i zadržao se 2 godine (zamijenjen Fiatovim 2.0 Multijet motorom). Pričamo o aktuelnoj generaciji, a ne praistoriji.
Prije 20+ godina išli su i PSA 1.9D, 1.9 TD, 2.5D, 2.5TD.
Okosnica prodaje Ducata su uvijek bili Iveco/FPT motori.
Pojma ti nemaš, išli su i hdi 2.0 i 2.2 l motori u Fiat...
Jedan period išao je čak i ford 2.2 l motor..
U Ducata L1H1 je išao 2.0/2.2 HDI, ali prije 10+ godina i zadržao se 2 godine (zamijenjen Fiatovim 2.0 Multijet motorom). Pričamo o aktuelnoj generaciji, a ne praistoriji.
Prije 20+ godina išli su i PSA 1.9D, 1.9 TD, 2.5D, 2.5TD.
Okosnica prodaje Ducata su uvijek bili Iveco/FPT motori.
Do 2016 su išle te kombinacije motora, isto kao što su i fiatovi išli u peugeot/ citroen..njje to nikakva praistorija, niti sramota.
Jedan podatak je intersantan za ducato,...to je jedna id najcesce koristenih baza za za kampere/motorhome, cak 2/3 ukupne proizvodnje takvih vozila, je na bazi ducata..
konektovan wrote: ↑20/05/2021 15:51
Do 2016 su išle te kombinacije motora, isto kao što su i fiatovi išli u peugeot/ citroen..njje to nikakva praistorija, niti sramota.
Jedan podatak je intersantan za ducato,...to je jedna id najcesce koristenih baza za za kampere/motorhome, cak 2/3 ukupne proizvodnje takvih vozila, je na bazi ducata..
Ducato od 2011. nema PSA motore, a kao što su neki rekli, uvijek je okosnica prodaje bila sa Ivecovim F1 motorima sa tim da je od 2011. do pred koju godinu ulazni motor bio 2.0 iz Fiatove Family B family, poznatija kao i Pratola Serra. Taj 2.0 je zamijenio PSA/Ford 2.2 dizel koji je išao od 2006. pa do baš te 2011. Svi ostali motori su i prije i poslije bili Iveco F1 i to 2.3 F1A ili 3.0 F1C.
Evolution_IV wrote: ↑20/05/2021 12:36
zato sa jumperom nikad problema te prirode,2.2HDi ljencuga al ide jbga
Kad se sjetim 1999 - 2002 i MB100D kombija. U te tri godine je prešao oko 30.000 km (sat je stao na koliko se sjećam oko 300.000 km, uvezen iz Njemačke 1997. u BiH) i nikada mu nije zamijenjen ni jedan filter, a ni ulje. Povremeno se dosipalo ulje, a vjerovatno je i miksana i gradacija i siktetička i mineralna ulja. Zamijenjeni jednom diskovi, katanac stavljen umjesto brave za zaključavanje vrata, na termostatu je bilo nekih DIY prepravki i nikada nije bio ispravan, ostali troškovi održavanja bukvalno 0 KM. To je bila pouzdanost i kvalitet.
Jest da nije mogao preko 80 km/h, ali za transport i posao to nije ni bitno toliko.
Evolution_IV wrote: ↑20/05/2021 12:36
zato sa jumperom nikad problema te prirode,2.2HDi ljencuga al ide jbga
Kad se sjetim 1999 - 2002 i MB100D kombija. U te tri godine je prešao oko 30.000 km (sat je stao na koliko se sjećam oko 300.000 km, uvezen iz Njemačke 1997. u BiH) i nikada mu nije zamijenjen ni jedan filter, a ni ulje. Povremeno se dosipalo ulje, a vjerovatno je i miksana i gradacija i siktetička i mineralna ulja. Zamijenjeni jednom diskovi, katanac stavljen umjesto brave za zaključavanje vrata, na termostatu je bilo nekih DIY prepravki i nikada nije bio ispravan, ostali troškovi održavanja bukvalno 0 KM. To je bila pouzdanost i kvalitet.
Jest da nije mogao preko 80 km/h, ali za transport i posao to nije ni bitno toliko.
To kao nas T2, ulje se samo dosipalo, hladnjak stari lijepio zivom gumom(do sela je 30km on se vozi 3 sata, svako prosirenje njegovo), na njemu se naucim variti imao je limova u svim mogucim debljinama. Na kraju ode tetku I on mu ubaci neki 1.9dizel sa na papiru 90konja al je tada letio
Al kada mu se ukljuce spare uz skojevsku izleti za 20minuta.