Stellantis (FCA + PSA)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#826 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

Seawolf wrote: 25/03/2024 17:07 Čekaj sad, vazda ste pisali protiv uvođenja strogih euro normi za ograničenje količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima i kako je to evropsko preseravanje.

Sad, kad je neko uspio da to uvođenje strogih normi ublaži i uspori, sad vam ni to ne valja.

Ne kontam šta hoćete.
Jeste izvorna verzija bila debilno stroga ali daj fer trzisnu utakmicu.

Ovo ti dodje ko da na fakultetu zadnji dan snizi kriterijum na minimum zbog babinog sina a tamo neko vec ulozio bruku truda bespotrebno :D

Moglo se ici bez SCR-a, ha ja.
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#827 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

Evolution_IV wrote: 25/03/2024 17:13 vw 2.0 tdi 75ks regenraciju radi svakih 150km otprilike, u gradu jos cesce :run:
Kakav 2.0 TDI 75 KS? Šta će mu turbina, više je SDI izvlačio
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#828 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

Evolution_IV wrote: 25/03/2024 17:13 vw 2.0 tdi 75ks regenraciju radi svakih 150km otprilike, u gradu jos cesce :run:
Neka, nabijem ih, da vide kako je kad se igra po pravilima.
Kad su varali interval bio 900 a kod ostalih 300-400.
User avatar
Kiki_Musampa
Posts: 1605
Joined: 11/06/2011 07:36

#829 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Kiki_Musampa »

citroen xm wrote: 25/03/2024 18:24
Evolution_IV wrote: 25/03/2024 17:13 vw 2.0 tdi 75ks regenraciju radi svakih 150km otprilike, u gradu jos cesce :run:
Kakav 2.0 TDI 75 KS? Šta će mu turbina, više je SDI izvlačio
Mi ih dobili u novim Caddy-ima, koje je to smeće :kiss:
Onaj 2.0 od prije 15 godina je V12 za ovo
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#830 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

Svašta...
Seawolf
Posts: 7736
Joined: 14/06/2012 22:59

#831 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

kravamuzara wrote: 25/03/2024 18:01
Seawolf wrote: 25/03/2024 17:07 Čekaj sad, vazda ste pisali protiv uvođenja strogih euro normi za ograničenje količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima i kako je to evropsko preseravanje.

Sad, kad je neko uspio da to uvođenje strogih normi ublaži i uspori, sad vam ni to ne valja.

Ne kontam šta hoćete.
Jeste izvorna verzija bila debilno stroga ali daj fer trzisnu utakmicu.

Ovo ti dodje ko da na fakultetu zadnji dan snizi kriterijum na minimum zbog babinog sina a tamo neko vec ulozio bruku truda bespotrebno :D

Moglo se ici bez SCR-a, ha ja.
E, ne vjerujem da bi Mazdin 3.3 dizel mogao zadovoljiti ove prelazne norme Euro 6e (36EA - obavezna od 01. septembra 2024-e), Euro 6e-bis (36EB - obavezna od 01. januara 2026-e) i Euro 6e-bis-FCM (36EC - obavezna od 01. januara 2028-e), bez SCR-a, jer je smanjena vrijednost korekcionog koeficijenta za ukupnu količinu NOx u izduvnim gasovima pri RDE testiranju, u odnosu na Euro 6d-ISC-FCM, sa 1,43 na 1,10 ....

Image

Tako da nije Mazda uložila bruku truda bespotrebno.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13306
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#832 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Evolution_IV »

citroen xm wrote: 25/03/2024 18:24
Evolution_IV wrote: 25/03/2024 17:13 vw 2.0 tdi 75ks regenraciju radi svakih 150km otprilike, u gradu jos cesce :run:
Kakav 2.0 TDI 75 KS? Šta će mu turbina, više je SDI izvlačio
da tegli, 1 do 3 brzine su krace, 4 do 6 duze...moze od gtda mapa hladno, isti je motor :mrgreen:
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#833 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

kravamuzara wrote: 25/03/2024 15:14
Sto bi njihovi hohstapleri ista novo radili.
Npr? BEV, FCell?
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#834 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

Pa može teglit i sa 120 KS još daleko bolje od tog, a ooet je motor rasterećen sa tom kubikažom.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13306
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#835 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Evolution_IV »

citroen xm wrote: 25/03/2024 19:24 Pa može teglit i sa 120 KS još daleko bolje od tog, a ooet je motor rasterećen sa tom kubikažom.
eh citroen, moze al ne bi bio fauwe onda :-D
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#836 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

ElRe wrote: 25/03/2024 19:23
kravamuzara wrote: 25/03/2024 15:14
Sto bi njihovi hohstapleri ista novo radili.
BEV
Ciji je momentum debelo usporio u zadnjih godinu dana.

Da izvorni euro 7 nastupa 2025. kako je trebao sad bi Stellantis i vauvau stajali spustenih gaca.

Politicari podmazani i idemo dalje.
User avatar
canvra888
Posts: 4369
Joined: 09/07/2021 15:03

#837 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by canvra888 »

Evolution_IV wrote: 25/03/2024 19:30
citroen xm wrote: 25/03/2024 19:24 Pa može teglit i sa 120 KS još daleko bolje od tog, a ooet je motor rasterećen sa tom kubikažom.
eh citroen, moze al ne bi bio fauwe onda :-D
Ne valja kad je motor rasterećen, ne valja kad izvuku 190 ks iz 2000 kubikaže...
kravamuzara
Posts: 3585
Joined: 15/03/2022 11:18

#838 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kravamuzara »

Seawolf wrote: 25/03/2024 19:11
kravamuzara wrote: 25/03/2024 18:01
Seawolf wrote: 25/03/2024 17:07 Čekaj sad, vazda ste pisali protiv uvođenja strogih euro normi za ograničenje količine štetnih sastojaka u izduvnim gasovima i kako je to evropsko preseravanje.

Sad, kad je neko uspio da to uvođenje strogih normi ublaži i uspori, sad vam ni to ne valja.

Ne kontam šta hoćete.
Jeste izvorna verzija bila debilno stroga ali daj fer trzisnu utakmicu.

Ovo ti dodje ko da na fakultetu zadnji dan snizi kriterijum na minimum zbog babinog sina a tamo neko vec ulozio bruku truda bespotrebno :D

Moglo se ici bez SCR-a, ha ja.
E, ne vjerujem da bi Mazdin 3.3 dizel mogao zadovoljiti ove prelazne norme Euro 6e (36EA - obavezna od 01. septembra 2024-e), Euro 6e-bis (36EB - obavezna od 01. januara 2026-e) i Euro 6e-bis-FCM (36EC - obavezna od 01. januara 2028-e), bez SCR-a, jer je smanjena vrijednost korekcionog koeficijenta za ukupnu količinu NOx u izduvnim gasovima pri RDE testiranju, u odnosu na Euro 6d-ISC-FCM, sa 1,43 na 1,10 ....

Image

Tako da nije Mazda uložila bruku truda bespotrebno.
Ja sam pricao o Hyundai-u :zzzz:

Mozda da, mozda ne, ovako sa SCR-om je ADAC jedva uspijevao izmjeriti NOx u izduvu.

0,33 razlike u faktoru bi se vjerovatno moglo kompenzovati mapom, naustrb deci-dva goriva i koju desetinku na medjuubrzanjima.

Ako ne, onda se moglo imati jos 50-100Nm momenta kroz citav raspon obrtaja.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13306
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#839 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Evolution_IV »

canvra888 wrote: 25/03/2024 19:58
Evolution_IV wrote: 25/03/2024 19:30
citroen xm wrote: 25/03/2024 19:24 Pa može teglit i sa 120 KS još daleko bolje od tog, a ooet je motor rasterećen sa tom kubikažom.
eh citroen, moze al ne bi bio fauwe onda :-D
Ne valja kad je motor rasterećen, ne valja kad izvuku 190 ks iz 2000 kubikaže...
meni ne smeta, nije moje :-D
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#840 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

https://www.clubalfa.it/490659-maserati ... e-fa-paura

Maserati lagano kreće putem katanca na svojim fabrikama.
Seawolf
Posts: 7736
Joined: 14/06/2012 22:59

#841 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 29/03/2024 07:58 https://www.clubalfa.it/490659-maserati ... e-fa-paura

Maserati lagano kreće putem katanca na svojim fabrikama.
Za nas koji baš ne baratamo italijanskim, šta piše gdje će se nakon zatvaranja tvornice u Modeni, proizvoditi MC20?
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#842 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Seawolf wrote: 29/03/2024 08:07 Za nas koji baš ne baratamo italijanskim, šta piše gdje će se nakon zatvaranja tvornice u Modeni, proizvoditi MC20?
Zbog slabe potražnje za MC20 fabrika je trenutno zatvorena.
Čelnici Modene traže da se u Modenu vrati proizvodnja svih Maseratijevih modela.
Prodaja modela Grecale je takodje ispod očekivanja. To me ne iznenadjuje jer izgleda starije od Macana prve generacije.

Sve u svemu njima slijedi katanac.
Last edited by ElRe on 29/03/2024 08:22, edited 1 time in total.
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#843 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Jedan od komentara, pod uslovom da je tačno to što piše kao vlasnik MC20
In quanto alla MC20, pur essendo una gran macchina, da propietario di MC20 ed ex Porschista, giudico il servizio dopo vendita di Maserati repellente e il confronto con Porsche e’ impietoso. Non parlo dei concessionari ma proprio di Maserati Maserati.
Non si spendono 250,000 $, o Euro che dir si voglia, per essere trattati come deficienti, alla lunga non paga e le vendite scendono.
Problem je servisna i postprodajna usluga Maseratija. Kupac od 250.000 USD se ne može tretirati kao moron.

Da je sreće da VAG preuzme Maserati i dovede ga u stanje koje zaslužuje u hijerarhiji Maserati-Porsche-Lamborghini.
Ili Mercedes koje je mislim 2007. imao namjeru kupiti Maserati od FGA.
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#844 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

https://www.alvolante.it/news/stellanti ... 024-393653

Zbog smanjenje proizvodnje i preseljenja proizvodnje izvan Italije, Stellantis će se kroz program dobrovoljnog odlaska riješiti još 3500 radnika u Italiji. Do sada ih je iz Stellantis Italija otišlo 12.000 od 2021. godine.
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#845 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Ne može direktno u Rusiju, može preko Kine

https://www.reuters.com/business/autos- ... 024-03-27/
User avatar
ElRe
Posts: 10853
Joined: 12/12/2011 11:28

#846 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »



Fin autić je bio.
citroen xm
Posts: 18141
Joined: 17/04/2012 22:57

#847 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

Vrijeme kada je predstavnik B segmenta imao sve. 3 vrata, 5 vrata, limuzinu, karavan, kabriolet i hot hatch. :kiss:
Post Reply