Stellantis (FCA + PSA)

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#1 Stellantis (FCA + PSA)

Post by kidney »

Le Cost Cutter ukida (možda i skroz) update infotainmenta na Uconnect 5 i veći ekran sa MCA modelima Giulie i Stelvia. Razlog je nova tabla što je njemu skupo. No eto utješna nagrada će biti virtualni kokpit jer to može brez promjene table.
Također se ukida i kardan na ne-QV modelima.
Ukinuo je projekt PHEV verzija za Giuliu i Stelvio MCA. Kaže previše komplikacija u proizvodnji kako na istoj liniji već ide ICE, a ići će i MHEV i BEV 800V sa Maserati Grecaleom.

Tko zna što će još Le Cost Cutter odlučiti.

Tonale je za njega bio skup. Valjda je to jedan od razloga što će na istoj proizvodnoj traci dobiti Dodge "sister car". Riječ je o Dodge Hornetu.
On je skroz htio zaustaviti Tonale projekt na Small Wide ali na kraju nije. Jedan od razloga je što nema BEV verzije.
Le Cost Cutter je glavni odgovorni za dodatno kašnjenje izlaska Alfe Tonale.

Za sada je zaustavio federalizaciju PSA platformi. Sve što ide u SAD ostaje na FCA platformama, Small/B-Wide i Giorgio.

Druga proizvodna linija u Cassinu će vrlo vjerojatno dobiti EMP2/eVMP platformu. Za Giuliettu IV odnosno Lancia SUV C-segmenta. Samim ovim znači da Giulietta (barem za sada) neće u SAD kao druge Alfe.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65592
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#2 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by _BataZiv_0809 »

Suhoparan ti je uvod.
BiBi911
Posts: 2787
Joined: 09/12/2018 17:47

#3 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by BiBi911 »

Zaboravio si napisat da je u svim fabrikama smanjio kolicinu upotrebljivih kenjara
kidney
Posts: 548
Joined: 10/02/2018 12:19

#4 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by kidney »

Auti se u grupaciji razlikuju po dizajnu i malo set-upu ovjesa, ništa značajno u mehanici.

Treba poslušati FY2020 Earnings Conference Call. Sve najbolje o PSA, tek tu i tamo spomene FCA. Ono kao da je PSA inženjerska super kompanija, a ne da nude 1.2 i 1.6 turbo benzince koji su uz to i problematični. Da ne govorim o samim platformama.

PSA ima jednu veliku prednost. Francuzi su za razliku od Talijana veliki nacionalisti u vezi automobila. Automobil mora biti francuski dok je u Italiji isto kao kod nas da mora biti njemački.

Carlos Tavares je pravi nasljednik Carlosa Ghosna u dosta pogleda, a u nekima je još i gori.

Inače za one koji su čitali u vezi WC-a u talijanskim tvornicama i slično. Carlos je generalnog mišljenja da FCA tvornice puno troše. Ne talijanske nego FCA. Samo što je sa talijanskima to izašlo u javnost.
Dao je iznos koji moraju uštediti po proizvedenom automobilu, fiksni trošak, a na menadžerima u tvornici je kako će do toga doći. Dio je i na razvoju.
Recimo Tonale 3000 eura.
Tvornica u Cassinu gdje se rade Giulia i Stelvio 1000 eura.
Melfi gdje su Compass, 500X i Renegade treba uštedjeti samo 300 eura po automobilu.

U Americi je prosjek 700 dolara. Konkretno za jednu tvornicu što sam vidio je to 99 milijuna dolara godišnje.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65592
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#5 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by _BataZiv_0809 »

Ja ba, u Italiji policijska auta Volvo i Seat. Haj nek u Svedskoj i Spaniji bude Fiat. Bit ce u qrtzu.

I fakat samo sto predjes nekadasnju granicu na Venti Miglia odjednom Fiata ni za lijeka, sve Pezoi, Citroeni i Renoi. A kod italijana svega, koliko Fiata Bravo toliko i Golfova :D
User avatar
konektovan
Posts: 40070
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#6 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

Ako budu slušali francuze, mozda i opstanu...kurchenje nije dobro po zdravlje.
User avatar
Rockefeller
Posts: 7219
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#7 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Rockefeller »

User avatar
ElRe
Posts: 10666
Joined: 12/12/2011 11:28

#8 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

Blijed dizajn prednjeg i zadnjeg dijela...Prejednostavan enterijer. Po meni piši tržišno propao automobil.

Image

Ni DS7 nije uspio na tržištu jer u premium segmentu u Evropi osim njemačke trojke i donekle Volva i VW (pojedinih modela) ostalo ne prolazi.

Lično meni DS5 je bio pun pogodak i konceptom i izvedbom, ali nakon toga su se pogubili.
Last edited by ElRe on 04/04/2021 17:25, edited 1 time in total.
citroen xm
Posts: 17932
Joined: 17/04/2012 22:57

#9 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

I meni je ovaj DS blijed, ali ako mu bude cijena padala kao kod DS5 biće to odličan polovnjak po diskontnoj cijeni. :D
User avatar
ElRe
Posts: 10666
Joined: 12/12/2011 11:28

#10 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

citroen xm wrote: 04/04/2021 17:23 I meni je ovaj DS blijed, ali ako mu bude cijena padala kao kod DS5 biće to odličan polovnjak po diskontnoj cijeni. :D
Samo što ih kao polovnjaka još nema, na mobile.de 0 komada.
A predstavljen je mislim 2019. godine.
Seawolf
Posts: 7535
Joined: 14/06/2012 22:59

#11 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 04/04/2021 17:25
citroen xm wrote: 04/04/2021 17:23 I meni je ovaj DS blijed, ali ako mu bude cijena padala kao kod DS5 biće to odličan polovnjak po diskontnoj cijeni. :D
Samo što ih kao polovnjaka još nema, na mobile.de 0 komada.
A predstavljen je mislim 2019. godine.
Koji je motor najveće radne zapremine, a da se ugrađuje u ovaj "francuski odgovor na BMW 5-er i E-klasu"?
User avatar
ElRe
Posts: 10666
Joined: 12/12/2011 11:28

#12 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

1.5 HDI i 1.6 THP i neki hibridi od 300tinjak KS.
Seawolf
Posts: 7535
Joined: 14/06/2012 22:59

#13 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 04/04/2021 17:46 1.5 HDI i 1.6 THP i neki hibridi od 300tinjak KS.
Uh, sile. Isprepadaše se živi u Münchenu i Stuttgartu.
citroen xm
Posts: 17932
Joined: 17/04/2012 22:57

#14 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by citroen xm »

:lol:

Zar nema 2.0 HDI?
User avatar
ElRe
Posts: 10666
Joined: 12/12/2011 11:28

#15 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by ElRe »

citroen xm wrote: 04/04/2021 18:00 :lol:

Zar nema 2.0 HDI?
Nema, ukinut motor. Ni 508, 3008, C5, DS7... više nemaju 2.0 HDI.

A svakako bi ga samo ekcentrici i kupovali i da ima 3.0 :D
User avatar
Haris.ba
Posts: 24393
Joined: 08/09/2005 20:08

#16 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Haris.ba »

Ovaj elektricni zanimljiv. Narocito 4x4 sa oko 300ks.

Samo, ds9 se pravi samo u Kini?

Nek bude hit ko 508, za 4 godine na 20 milja. Ekstra.
User avatar
Rockefeller
Posts: 7219
Joined: 02/02/2015 13:05
Location: Rijeka Sćona

#17 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Rockefeller »

Seawolf wrote: 04/04/2021 17:56
ElRe wrote: 04/04/2021 17:46 1.5 HDI i 1.6 THP i neki hibridi od 300tinjak KS.
Uh, sile. Isprepadaše se živi u Münchenu i Stuttgartu.
To je „kremdelakremsameautoindustrije“.
User avatar
konektovan
Posts: 40070
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#18 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

Bice ovaj ds9 odličan ulov k'o polovnjak...
Seawolf
Posts: 7535
Joined: 14/06/2012 22:59

#19 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

ElRe wrote: 04/04/2021 18:04
citroen xm wrote: 04/04/2021 18:00 :lol:

Zar nema 2.0 HDI?
Nema, ukinut motor. Ni 508, 3008, C5, DS7... više nemaju 2.0 HDI.

A svakako bi ga samo ekcentrici i kupovali i da ima 3.0 :D
A gdje si pronašao info da ima, ili da će biti DS 9 sa dizel motorom?
User avatar
konektovan
Posts: 40070
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#20 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

ElRe wrote: 04/04/2021 18:04
citroen xm wrote: 04/04/2021 18:00 :lol:

Zar nema 2.0 HDI?
Nema, ukinut motor. Ni 508, 3008, C5, DS7... više nemaju 2.0 HDI.

A svakako bi ga samo ekcentrici i kupovali i da ima 3.0 :D
508 i DS7 , C5 ac su imali 2.0 hdi u ponudi..
Seawolf
Posts: 7535
Joined: 14/06/2012 22:59

#21 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

konektovan wrote: 04/04/2021 22:48
ElRe wrote: 04/04/2021 18:04
citroen xm wrote: 04/04/2021 18:00 :lol:

Zar nema 2.0 HDI?
Nema, ukinut motor. Ni 508, 3008, C5, DS7... više nemaju 2.0 HDI.

A svakako bi ga samo ekcentrici i kupovali i da ima 3.0 :D
508 i DS7 , C5 ac su imali 2.0 hdi u ponudi..
Da, ali samo do oktobra 2020-e, zbog .... (ta-ta-ra-dam, znam da se zgroziš kad ovo napišem) .... Euro 6d-ISC-FCM.
User avatar
konektovan
Posts: 40070
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#22 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

Seawolf wrote: 04/04/2021 23:38
konektovan wrote: 04/04/2021 22:48
ElRe wrote: 04/04/2021 18:04

Nema, ukinut motor. Ni 508, 3008, C5, DS7... više nemaju 2.0 HDI.

A svakako bi ga samo ekcentrici i kupovali i da ima 3.0 :D
508 i DS7 , C5 ac su imali 2.0 hdi u ponudi..
Da, ali samo do oktobra 2020-e, zbog .... (ta-ta-ra-dam, znam da se zgroziš kad ovo napišem) .... Euro 6d-ISC-FCM.
Pa napisao sam imali..... :roll: :mrgreen:
Hibridi preuzeli ....
Seawolf
Posts: 7535
Joined: 14/06/2012 22:59

#23 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Seawolf »

konektovan wrote: 04/04/2021 23:51
Seawolf wrote: 04/04/2021 23:38
konektovan wrote: 04/04/2021 22:48

508 i DS7 , C5 ac su imali 2.0 hdi u ponudi..
Da, ali samo do oktobra 2020-e, zbog .... (ta-ta-ra-dam, znam da se zgroziš kad ovo napišem) .... Euro 6d-ISC-FCM.
Pa napisao sam imali..... :roll: :mrgreen:
Hibridi preuzeli ....
Koliko vidim, niti Fiatov 2.0 MultiJet nije preživio Euro 6d-ISC-FCM.

Ispravite me ako griješim, ali izgleda da je jedini dizel motor radne zapremine 2.0 koji još uvijek postoji u ovom koncernu, onaj Opelov sa oznakom F20DVH, najveće snage 128 kW (174 PS) i najvećeg obrtnog momenta 380 Nm.
User avatar
konektovan
Posts: 40070
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#24 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by konektovan »

Seawolf wrote: 05/04/2021 00:38
konektovan wrote: 04/04/2021 23:51
Seawolf wrote: 04/04/2021 23:38
Da, ali samo do oktobra 2020-e, zbog .... (ta-ta-ra-dam, znam da se zgroziš kad ovo napišem) .... Euro 6d-ISC-FCM.
Pa napisao sam imali..... :roll: :mrgreen:
Hibridi preuzeli ....
Koliko vidim, niti Fiatov 2.0 MultiJet nije preživio Euro 6d-ISC-FCM.

Ispravite me ako griješim, ali izgleda da je jedini dizel motor radne zapremine 2.0 koji još uvijek postoji u ovom koncernu, onaj Opelov sa oznakom F20DVH, najveće snage 128 kW (174 PS) i najvećeg obrtnog momenta 380 Nm.
Pa taj motor je i najnoviji od svih, ali i njegova buducnost je upitna...
User avatar
Laplace
Posts: 10249
Joined: 19/11/2012 18:37

#25 Re: Stellantis (FCA + PSA)

Post by Laplace »

Čekajte da uvedu Euro7, auto će morati naprijed da kupi CO, CO2 i NOx i iz auspuha izbacuje francuske parfeme i cvijeće.
Post Reply