Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kruzni na ilidzi kod oaze onaj, ako ces na prvu vanjska, ako dalje unutrasnja.
Nisam upratio oznake, pa nisam siguran da li pokazuju samo da se trebas kretati unutrasnjom ako neces na prvi izlaz bez toga kako doci do iste, ili je bas nacrtano da se presjece vanjska i direktno u unutrasnju?
Imaš veliki saobraćajni znak koji ti kaže kud' ćeš.
Npr dolaziš od Ilidže, jedna traka, ako ćeš prema OBI-ju i Mostaru vanjska, ako ćeš prema Lužanima i aleji unutrašnja.
Na nekim izlazima imaš malo pune između vanjske i unutrašnje da se ne bi nepraviln'o isključio iz unutrašnje.
Kruzni na ilidzi kod oaze onaj, ako ces na prvu vanjska, ako dalje unutrasnja.
Nisam upratio oznake, pa nisam siguran da li pokazuju samo da se trebas kretati unutrasnjom ako neces na prvi izlaz bez toga kako doci do iste, ili je bas nacrtano da se presjece vanjska i direktno u unutrasnju?
Imaš veliki saobraćajni znak koji ti kaže kud' ćeš.
Npr dolaziš od Ilidže, jedna traka, ako ćeš prema OBI-ju i Mostaru vanjska, ako ćeš prema Lužanima i aleji unutrašnja.
Na nekim izlazima imaš malo pune između vanjske i unutrašnje da se ne bi nepraviln'o isključio iz unutrašnje.
Pregledao sam i video i slike, ali nisam uspio naci oznake kako se ide kroz KT sa strane gdje je samo jedna saobracajna traka. Da ne bude zabune, jasno je kada imas dvije da iz lijeve ides u unutrasnju direktno i kad izlazis iz unutrasnje a imaju dvije da ides direktno u lijevu iz unutrasnje, ali stoji pitanje ako imas na ukljucenju iliiskljucenju samo jednu traku a unutar KT dvije. Na ovim slikama se vidi sto kazes puna na nekom mjestu koja bi trebala da onemoguci iskljucenje direktno iz unutrasnje tamo gdje je samo jedna traka, dok je na ukljucenjima isprekidana tako da ispada da se moze direktno u unutrasnju.
Problem je sto KT nije jasno definisan zakonom pa je ovo ostalo nedoreceno, ali kao sto sam rekao nije toliko ni bitno. Nasao sam sad nekoliko objasnjenja KT kod nas, i ni u jednom se taj dio ne pominje, valjda zato sto nije definisan i nije toliko bitan, ako vodis racuna da propustis one koji su unutar KT i da ne presijeces putanju onima u vanjskoj nece biti problema ni ako se prestrojis ni ako ides direktno, ni saukljucenjem ni sa iskljucenjem.
Samo se kod nas ovoliko naglaba oko kruznih tokova, a u stvari treba samo malo logike, ili primijeniti pravila koja vaze vani, ako vec kod nas nema preciznih definicija, i vozdra.
kakaljin wrote: ↑13/02/2025 11:30
Lijevi skretac ima svoju traku kao i desni skretac ima svoju traku tako da nema potreba niko nikoga da pusta.
Kakve veze imaju trake sa pravom prvenstva? Vec je bila nebulozna rasprava da oni koji dolaze iz Humske ne moraju pustiti one koji dolaze iz Drinske i idu u H. Cemerlica, jer kao imaju dvije trake, svako ima svoju
Isto i za ovo, neovisno ko ima koju traku, dok je tu pravilo desne strane i skreces lijevo. Znaci MORAS propustiti sva vozila.
Tu definitivno nema kolizije.
Iz Drinske obavezan smjer desno i puna linija u raskrsnici izmedju dvije trake.
Kasnije ima isprekidana prije podvoznjaka i strelica za obavezno prestrojavanje gdje ovi iz lijeve prelaze u desnu.
Odozdo kad se ide lijevo skretanje u Drinsku ima prednost u odnosu na ove sto idu odozgo iz Humske.
Nego da priupitam malce-znalce.
Imamo masu ovih raskrsnica sto sijeku ovu nasu glavnu sa tri trake.
Pa imamo primjer gdje je od tri trake samo srednja za pravo, a tamo kad presjecemo nas docekaju dvije.
U koju se tu ide, u desnu ili moze i u lijevu?
Ima li tu slobode izbora trake, ili se mora u desnu pa kasnije "perestrojka"?
Izvin'te, meni danas bas dosadno.
autoskole su to izjebale do maksimuma... i nije ni čudo što ljudi to tako rade jer su naučili da driftaju vanjskom po KT niti znaju gdje i kako se smiju isključiti iz KT.
NediM17 wrote: ↑13/02/2025 14:23
Nego da priupitam malce-znalce.
Imamo masu ovih raskrsnica sto sijeku ovu nasu glavnu sa tri trake.
Pa imamo primjer gdje je od tri trake samo srednja za pravo, a tamo kad presjecemo nas docekaju dvije.
U koju se tu ide, u desnu ili moze i u lijevu?
Ima li tu slobode izbora trake, ili se mora u desnu pa kasnije "perestrojka"?
Izvin'te, meni danas bas dosadno.
Koliko ja znam, tako nesto nema definisano u zakonu u koju treba ici, pa bi samim tim trebalo da postoji sloboda u koju traku se ide ako nema oznaka na cesti. Isto tako ne moze biti ni kolizije ni sa kim.
Za razliku od toga, kod skretanja lijevo i desno ima jasno naznaceno kako se to radi.
Malisa11 wrote: ↑13/02/2025 12:37
Kakve veze imaju trake sa pravom prvenstva? Vec je bila nebulozna rasprava da oni koji dolaze iz Humske ne moraju pustiti one koji dolaze iz Drinske i idu u H. Cemerlica, jer kao imaju dvije trake, svako ima svoju
Tu baš nema rasprave, oni koji idu iz Drinske ne smiju otići pravo niti lijevo, moraju ići desno i onda na kružni i vratiti se gore da bi skrenuli prema taxi štandu ili prema Humskoj, tako da se ne mogu sudariti sa onima koji dolaze iz Humske.
Oni koji idu iz Humske moraju pustiti one koji idu od Hamdije C., a one iz Drinske ne, jer ako onaj iz Drinske ode pravo ili lijevo i izazove udes on je kriv, imao je jasan znak obaveznog skretanja desno koji nije ispoštovao
Mehemed wrote: ↑13/02/2025 15:45
Tu se sada dolazi do toga da li smije da uđe u drugu traku ili mora u prvu prilikom skretanja, u slučaju da je isprekidana.
Tako je, zato je povučena puna linija da ne bi bilo dileme kod ovih sto ne umiju i eventualne kolizije, da se ubrza protok.
Jer da je po njhovom ne bi bilo potrebe za punom, "svako ima svoju traku". Al' u qrcu.
Mada, opet na kraju dođe usko grlo ispod podvožnjaka.
Pa opet dvije kad se prođe podvožnjak.
Meni onaj član 48 kaže da se udesno skreće uvijek iz krajnje desne osim ako nema strelica ili znak koji kažu da može i iz srednje. A ne govori u koju se treba uključit.
Znači poenta stava je na traci IZ koje se skreće a ne U koju se skreće.
BadBoy wrote: ↑13/02/2025 17:08
Meni onaj član 48 kaže da se udesno skreće uvijek iz krajnje desne osim ako nema strelica ili znak koji kažu da može i iz srednje. A ne govori u koju se treba uključit.
Znači poenta stava je na traci IZ koje se skreće a ne U koju se skreće.
Tako i u praksi radim i nikad nisam bio opomenut
Isto vrijedi i za lijevo skretanje, ili uz samu sredisnju razdjelnu liniju ako je dvosmjerna ulica, ili iz krajnje lijeve ako je u pitanju jednosmjerna cesta. Naravno ako znakom nije drugacije odredjeno.
Npr. lijevo skretanje kod veterine u Azize Sacirbegovic, iz krajnje trake za lijevo u dvije trake, ne moraju voditi racuna o desnim skretacima jer im je zatvoren semafor, mogu skrenuti lijevo u koju hoce.
Samo nek' se paze da im onaj stub ne iskoci na cestu.
Ili desni skretac sa glavne u ulicu Azize Sacirbegovic iz smjera Ilidze, a koji dalje ima namjeru skrenuti prije mosta lijevo uz Miljacku.
Ima li prostora i vremena da skrene u desnu pa se prestrojava u lijevu?
Naravno da nema, a nema ni potrebe.
Odmah skrene desno u lijevu traku i iz te trake odmah lijevo uz Miljacku.
BadBoy wrote: ↑13/02/2025 17:08
Meni onaj član 48 kaže da se udesno skreće uvijek iz krajnje desne osim ako nema strelica ili znak koji kažu da može i iz srednje. A ne govori u koju se treba uključit.
Znači poenta stava je na traci IZ koje se skreće a ne U koju se skreće.
Tako i u praksi radim i nikad nisam bio opomenut
Taj clan ne kaze da prije skretanja treba zauzeti tu i tu traku, vec da se skretanje obavlja tako i tako. Skretanje traje dok ne zauzmes polozaj u ulici u koju si skrenuo, dakle sve do tad se treba kretati uz desnu stranu kolovoza ako skreces desno.
Mene su par puta opomenuli za to, znam jos par slucajeva, jedan i da je kaznu dobio.
Dok nije jos dosla na red ona raskrsnica na Bjelavama, da uletim sa pitanjem
Kruzni sa 2 trake, izlaz 2 trake. Ja sam u unutrasnjoj, drugo vozilo u vanjskoj. Zelim da izadjem u pripadajucu traku, vozilo u vanjskoj nastavlja da vozi u kruznom. Ko ima prvenstvo? Trebam ja njega pustiti da nastavi vozanje vanjskom ili on mene da izadjem iz kruznog direktno iz unutrasnje?
BadBoy wrote: ↑13/02/2025 17:08
Meni onaj član 48 kaže da se udesno skreće uvijek iz krajnje desne osim ako nema strelica ili znak koji kažu da može i iz srednje. A ne govori u koju se treba uključit.
Znači poenta stava je na traci IZ koje se skreće a ne U koju se skreće.
Tako i u praksi radim i nikad nisam bio opomenut
Taj clan ne kaze da prije skretanja treba zauzeti tu i tu traku, vec da se skretanje obavlja tako i tako. Skretanje traje dok ne zauzmes polozaj u ulici u koju si skrenuo, dakle sve do tad se treba kretati uz desnu stranu kolovoza ako skreces desno.
Mene su par puta opomenuli za to, znam jos par slucajeva, jedan i da je kaznu dobio.
Iduci put sudsko odlucivanje i da ga medim18 zastupa
Concord wrote: ↑14/02/2025 00:02
Dok nije jos dosla na red ona raskrsnica na Bjelavama, da uletim sa pitanjem
Kruzni sa 2 trake, izlaz 2 trake. Ja sam u unutrasnjoj, drugo vozilo u vanjskoj. Zelim da izadjem u pripadajucu traku, vozilo u vanjskoj nastavlja da vozi u kruznom. Ko ima prvenstvo? Trebam ja njega pustiti da nastavi vozanje vanjskom ili on mene da izadjem iz kruznog direktno iz unutrasnje?
U tom slucaju, uklliko nema nikoga iza, propustis vanjskog i izadjes jer akl ga udaris ukoliko te udari ti si kriv mijenjao si traku a jos ti sa desne, ispravno bi bilo napraviti novi krug saltati se u vanjsku i izaci u DESNU a mozda mozes i u lijevu pitaj nedima
Concord wrote: ↑14/02/2025 00:02
Dok nije jos dosla na red ona raskrsnica na Bjelavama, da uletim sa pitanjem
Kruzni sa 2 trake, izlaz 2 trake. Ja sam u unutrasnjoj, drugo vozilo u vanjskoj. Zelim da izadjem u pripadajucu traku, vozilo u vanjskoj nastavlja da vozi u kruznom. Ko ima prvenstvo? Trebam ja njega pustiti da nastavi vozanje vanjskom ili on mene da izadjem iz kruznog direktno iz unutrasnje?
Ti mijenjaš traku, a on ostaje u svojoj, pa prema tome on ima prednost. Osim ako saobraćajnim znakovima nije drugačije naglašeno.
Concord wrote: ↑14/02/2025 00:02
Dok nije jos dosla na red ona raskrsnica na Bjelavama, da uletim sa pitanjem
Kruzni sa 2 trake, izlaz 2 trake. Ja sam u unutrasnjoj, drugo vozilo u vanjskoj. Zelim da izadjem u pripadajucu traku, vozilo u vanjskoj nastavlja da vozi u kruznom. Ko ima prvenstvo? Trebam ja njega pustiti da nastavi vozanje vanjskom ili on mene da izadjem iz kruznog direktno iz unutrasnje?
On ima prednost.
Često vidim ove iz unutrašnje, hoće da izađu na kružnom, 2 izlaza, presijecaju ljudima bez ikakvog obzira, siguran sam da 95% njih zaista misli da ima pravo tek tako iz unutrašnje da se isključi.
Ako mu to ne dozvoliš ide grananje rukama, sirena...
Pored velikog broja bahatih vozača strašno je koliko je vozača koji nemaju znanje iz osnovnih pravila saobraćaja.
I onda se čudimo ovolikom broju udesa.
Nema mi mrzih majmuna koji voze samo vanjskom po 2,3 izlaza... ustvari ima, oni sto se uvaljuju na pocetak kolone na semaforu, oni sto voze 40 i drkaju mob, hvala Bogu pa sam se rijesio auta i odlaska na posao istim, izludio bih
BadBoy wrote: ↑13/02/2025 17:08
Meni onaj član 48 kaže da se udesno skreće uvijek iz krajnje desne osim ako nema strelica ili znak koji kažu da može i iz srednje. A ne govori u koju se treba uključit.
Znači poenta stava je na traci IZ koje se skreće a ne U koju se skreće.
Tako i u praksi radim i nikad nisam bio opomenut
Taj clan ne kaze da prije skretanja treba zauzeti tu i tu traku, vec da se skretanje obavlja tako i tako. Skretanje traje dok ne zauzmes polozaj u ulici u koju si skrenuo, dakle sve do tad se treba kretati uz desnu stranu kolovoza ako skreces desno.
Mene su par puta opomenuli za to, znam jos par slucajeva, jedan i da je kaznu dobio.
Iduci put sudsko odlucivanje i da ga medim18 zastupa
Ima smisla, ako izgubi na sudu on placa sudske troskove i kaznu.
Concord wrote: ↑14/02/2025 00:02
Dok nije jos dosla na red ona raskrsnica na Bjelavama, da uletim sa pitanjem
Kruzni sa 2 trake, izlaz 2 trake. Ja sam u unutrasnjoj, drugo vozilo u vanjskoj. Zelim da izadjem u pripadajucu traku, vozilo u vanjskoj nastavlja da vozi u kruznom. Ko ima prvenstvo? Trebam ja njega pustiti da nastavi vozanje vanjskom ili on mene da izadjem iz kruznog direktno iz unutrasnje?
Mozes direktno iz unutrasnje i moras u svoju traku, dakle u lijevu traku ako imaju dvije trake, samo kao sto su ti rekli onaj u vanjskoj ako ne skrece ima prednost jer ne mijenja smijer a ti presijecas njegovu traku i moras biti siguran da i on skrece ili ga pustiti da prodje.
Cak i ako on nepravilno koristi KT u smislu da kruzi vanjskom vise nego sto treba, imas obavezu da ga pustis.