Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kakaljin wrote: ↑02/04/2023 18:36
Od kada to da vozilo nizbrdo ima prednost ako znakom nije regulisano.
daj clan zobs-a da vidimo
Ups,
ja kad sma polagao (83) tako bijase, sad je promijenjeno.
CLAN 56.
Član 56
(1) Na dijelu puta s velikim uzdužnim nagibom na kojem je mimoilaženje vozila nemoguće ili je veoma otežano, vozač vozila koje se kreće niz nagib dužan je da zaustavi svoje vozilo na pogodnom mjestu, ako primijeti da mu drugo vozilo ide u susret uz nagib.
(2) Izuzetno od odredbe stava (1) ovog člana, vozač vozila koje se kreće uz nagib dužan je da zaustavi vozilo ako ispred sebe ima pogodno mjesto za zaustavljanje koje omogućava bezbjedno mimoilaženje i ako bi, u slučaju da tako ne postupi, mimoilaženje zahtijevalo kretanje unazad jednog od vozila.
(3) Na putu iz stava (1) ovog člana, kad se jedno od vozila koja se mimoilaze mora kretati unazad, kretaće se unazad: svako vozilo koje se susrelo s vozilom koje vuče priključno vozilo; teretno motorno vozilo koje se susrelo s autobusom; lako vozilo koje se susrelo s vozilom više kategorije, a ako se mimoilaze vozila iste kategorije - vozilo koje se kreće niz nagib, osim ako je, s obzirom na uslove i položaj vozila na putu, lakše da to učini vozač vozila koje se kreće uz nagib.
kakaljin wrote: ↑02/04/2023 18:39
Dobro nisi u raskrsnici, ali jesi kasnije se prestrojavao a on je vec bio u traci.
Nije bio u traci jer je bio u raskrsnici, nije još stigao do trake. Bio sam više od dužine jednog auta ispred, zato ga, nažalost, nisam udario.
Uostalom, ne postoji ni jedan način da se dođe u srednju traku direktno ni iz B.Sarajeva ni iz Radićeve, a da nisi u prekršaju.
Ovdje golf ima prednost ako se ne varam jer je uzbrdo koliko vidim na videu
Grijesis sinak.
Vozilo koje ide nizbrdo ima prednost, bar po ZOBS-u.
Znaci vraco bi autobus/kamion/sa prikolicom nizbrdo u rikverc jer soson ima siledzijski nastup nizbrdo?
U guzicetini ima prednost.
Sosoncuga taksisticarska misli da je svijet osvojio taksiranjem. Nasilnici i pascad nevidjena.
Ne treba zanemariti tačku (2) člana 56. Vozač Gola je imao pogodno proširenje na koje s emogao skloniti tako da niko ne mora da se vraća unazad.
Jasno je da u pravilu vozilo koje se kreće uz nagib ima prednost, ali opet treba voditi računa i o tome da li je u datoj situaciji lakše da se vozilo koje se kreće uz nagib skloni u stranu ako vozila koja se kreću niz nagib nemaju pogodno mjesto za to.
kakaljin wrote: ↑02/04/2023 18:39
Dobro nisi u raskrsnici, ali jesi kasnije se prestrojavao a on je vec bio u traci.
Nije bio u traci jer je bio u raskrsnici, nije još stigao do trake. Bio sam više od dužine jednog auta ispred, zato ga, nažalost, nisam udario.
Uostalom, ne postoji ni jedan način da se dođe u srednju traku direktno ni iz B.Sarajeva ni iz Radićeve, a da nisi u prekršaju.
Ovo moraju napraviti da se moze i iz Radićeve i iz Branilaca Sarajeva ici u srednju traku da se rastereti saobracaj jer postoji svi preduslovi da se tako napravi.
U tacki 3 se kaze izmedju ostalog i ovo
>>>>>.....osim ako je, s obzirom na uslove i položaj vozila na putu, lakše da to učini vozač vozila koje se kreće uz nagib.<<<<
E to je ono sto ovakvi kao ovaj lik ne zele da znaju. Upravo takvi voze 40 km/h lijevom trakom glavnom dzadom. Znas jer oni voze po zakonu i unutar su ogranicenja.
Tako da liku je problem da se vrati rikvercom 5 metara i svi se fino izmimoilaze, a nije problem da se njemu vrati 5-10-15 auta rikvercom uz brdo? A obzirom da znam kakva je situacija na toj cesti, morali bi se vracati dobrih 200-tinjak metara, i rikvercom izaci na glavnu cestu koja vodi od vraca prema trebevicu. Da bi on fino mogao izaci. Ma da, svakako.
Nekad davno prije xy godina sam imao problem sa "hamsom" i istom situacijom. Trebala se vratiti 3-4 metra i ja i auta iza mene, da bi ona fino prosla. Ili da se mi vracamo rikvercom uz brdo nekih 100-150 metara.
Cak nije morala ni ubaciti u rikverc nego samo pustiti nogu sa kocinice i da se auto vrati inercijom tih 3-4 metra. Ali jok. Na kraju nakon sto su iz ostalih auta poceli rezati i prijetilo je da je neko izvuce za kosu iz auta, malo je pomjerila auto prema desno ja sam smotao u svoje desno maksimalno i ja sam se provukao. Bilo je sirih auta iza mene i ne znam kako su oni. Bio sam spreman da cekam policiju znajuci za ovaj dio u clanu.
Od tada svaki put kada prolazim tuda, molim se svim bogovima da ona naidje opet.
Last edited by zdruzdjo on 03/04/2023 13:12, edited 1 time in total.
Nikad se u takvim situacijama nisam vodio nekim clanovima zakona, vec cistom logikom. Ako je uzak put uvijek gledam imam li gdje da se sklonim i kako najbrze da se mimoidjemo, bez obzira na to vozim li uzbrdo ili nizbrdo, i do sad su i drugi vozaci bili korektni i uvijek se skloni onaj kome je najlakse, nisam nailazio na takve idiote i kompleksase srecom.
Ateista wrote: ↑03/04/2023 07:14
Nikad se u takvim situacijama nisam vodio nekim clanovima zakona, vec cistom logikom. Ako je uzak put uvijek gledam imam li gdje da se sklonim i kako najbrze da se mimoidjemo, bez obzira na to vozim li uzbrdo ili nizbrdo, i do sad su i drugi vozaci bili korektni i uvijek se skloni onaj kome je najlakse, nisam nailazio na takve idiote i kompleksase srecom.
Tako je nekada vise koristi logika nego striktno drzanje pravila. Puno se lakse nesto rijesi.
Ateista wrote: ↑03/04/2023 07:14
Nikad se u takvim situacijama nisam vodio nekim clanovima zakona, vec cistom logikom. Ako je uzak put uvijek gledam imam li gdje da se sklonim i kako najbrze da se mimoidjemo, bez obzira na to vozim li uzbrdo ili nizbrdo, i do sad su i drugi vozaci bili korektni i uvijek se skloni onaj kome je najlakse, nisam nailazio na takve idiote i kompleksase srecom.
Tako je nekada vise koristi logika nego striktno drzanje pravila. Puno se lakse nesto rijesi.
Tako je najlakse kad su u pitanju normalni ljudi. Sa druge strane, nije lose znati propise zbog ovih kompleksasa kad se na njih naleti.
Nevjerovatno je koliko su neki ljudi smotani, vozim iza neke kie i stojimo da se ukljucimo na drugu cestu, ukljucenje jeste ruzno i nepregledno, prolazi jedan auto i ovaj lik nakon 2-3 sekunde tek se ukljucuje, do iduceg auta je bilo toliko prostora da sam se i ja komotno ukljucio,zasto je bezveze cekao ove 2-3 sekunde i zasto se odmah nije ukljucio kad je prethodni auto prosao?
Idem dalje i isti taj staje na raskrsnici jer skrecemo lijevo,da propusti ove iz suprotnog koji idu pravo. U neka doba lik iz suprotnog ide i blica mu da prodje, jos se krece ali ima dovoljno odstojanja,valjda na vrijeme blica da prodjemo i da ne mora stajati, ovaj idiot ne konta i ceka dok onaj iz suprotnog skroz nije stao.
Ateista wrote: ↑03/04/2023 08:36
Nevjerovatno je koliko su neki ljudi smotani, vozim iza neke kie i stojimo da se ukljucimo na drugu cestu, ukljucenje jeste ruzno i nepregledno, prolazi jedan auto i ovaj lik nakon 2-3 sekunde tek se ukljucuje, do iduceg auta je bilo toliko prostora da sam se i ja komotno ukljucio,zasto je bezveze cekao ove 2-3 sekunde i zasto se odmah nije ukljucio kad je prethodni auto prosao?
Idem dalje i isti taj staje na raskrsnici jer skrecemo lijevo,da propusti ove iz suprotnog koji idu pravo. U neka doba lik iz suprotnog ide i blica mu da prodje, jos se krece ali ima dovoljno odstojanja,valjda na vrijeme blica da prodjemo i da ne mora stajati, ovaj idiot ne konta i ceka dok onaj iz suprotnog skroz nije stao.
Ne vjeruju ljudi možda onome koji propušta. Sjećam se kad sam bio početnik da sam krenuo da se isključujem ulijevo na parking. Procijenio sam (sasvim ispravno, obzirom na brzinu kretanja vozila koje mi je išlo ususret) da imam i više nego dovoljno vremena da se normalno isključim. Ali, čim sam počeo da skrećem ovaj iz suprotnog smjera je dao pun gas, valjda bio neki napucani benzinac, i jedva sam se uspio vratiti u svoju traku da me ne udari.
Meni je glavno kad me propušta, ali ne blica nego pokazuje rukom - i to u mraku ili po jakoj sunčevoj svjetlosti. Kao da ja to vidim.
Ateista wrote: ↑03/04/2023 07:14
Nikad se u takvim situacijama nisam vodio nekim clanovima zakona, vec cistom logikom. Ako je uzak put uvijek gledam imam li gdje da se sklonim i kako najbrze da se mimoidjemo, bez obzira na to vozim li uzbrdo ili nizbrdo, i do sad su i drugi vozaci bili korektni i uvijek se skloni onaj kome je najlakse, nisam nailazio na takve idiote i kompleksase srecom.
Pa naravno
Ovim putem na kojem sam imao problem sa gore spomenutom hamšom, prodjem skoro svaki dan. Nebrojeno puta se naidje na situaciju gdje su dva jarca na cupriji, pa se mora/treba skloniti.
Ali svaki put se "izdogovaramo" bez izgovorene rijeci oko pomjeranja ili vracanja rikvercom ili mimoilazenja, uvlacenja.....
Ali nekad se desi da tako naletis na nekoga koga bi izvukao iz auta i olupao glavom o znak na autu. To je iskljucivo razlog sto do sada nisam sebi legalno nabavio pistolj.
Last edited by zdruzdjo on 03/04/2023 14:59, edited 1 time in total.
Ova kontroverzna građevina bi trebala biti mjesto odigravanja skorog ATP turnira "Srbija Open 2023".
Da li se ovo meni priviđa ili je Banjaluka u nekom trenutku pripojena Srbiji? Nisam u zadnje vrijeme pratio geografsko-politička dešavanja u regionu pa nisam uhvatio taj događaj proširenja granica susjedne države.
Ateista wrote: ↑03/04/2023 08:36
Nevjerovatno je koliko su neki ljudi smotani, vozim iza neke kie i stojimo da se ukljucimo na drugu cestu, ukljucenje jeste ruzno i nepregledno, prolazi jedan auto i ovaj lik nakon 2-3 sekunde tek se ukljucuje, do iduceg auta je bilo toliko prostora da sam se i ja komotno ukljucio,zasto je bezveze cekao ove 2-3 sekunde i zasto se odmah nije ukljucio kad je prethodni auto prosao?
Idem dalje i isti taj staje na raskrsnici jer skrecemo lijevo,da propusti ove iz suprotnog koji idu pravo. U neka doba lik iz suprotnog ide i blica mu da prodje, jos se krece ali ima dovoljno odstojanja,valjda na vrijeme blica da prodjemo i da ne mora stajati, ovaj idiot ne konta i ceka dok onaj iz suprotnog skroz nije stao.
Ne vjeruju ljudi možda onome koji propušta. Sjećam se kad sam bio početnik da sam krenuo da se isključujem ulijevo na parking. Procijenio sam (sasvim ispravno, obzirom na brzinu kretanja vozila koje mi je išlo ususret) da imam i više nego dovoljno vremena da se normalno isključim. Ali, čim sam počeo da skrećem ovaj iz suprotnog smjera je dao pun gas, valjda bio neki napucani benzinac, i jedva sam se uspio vratiti u svoju traku da me ne udari.
Meni je glavno kad me propušta, ali ne blica nego pokazuje rukom - i to u mraku ili po jakoj sunčevoj svjetlosti. Kao da ja to vidim.
Ima i toga da ne vjeruju, ali ovaj mi je po reakciji kod prethodnog ukljucivanja djelovao kao smotan i uspavan, mozda i ona, nisam vidio.
Ateista wrote: ↑03/04/2023 07:14
Nikad se u takvim situacijama nisam vodio nekim clanovima zakona, vec cistom logikom. Ako je uzak put uvijek gledam imam li gdje da se sklonim i kako najbrze da se mimoidjemo, bez obzira na to vozim li uzbrdo ili nizbrdo, i do sad su i drugi vozaci bili korektni i uvijek se skloni onaj kome je najlakse, nisam nailazio na takve idiote i kompleksase srecom.
Pa naravno
Ovim putem na kojem sam imao problem sa gore spomenutom hamšom, prodjem skoro svaki dan. Nebrojeno puta se naidje na situaciju gdje su dva jarca na cupriji, pa se mora/treba skloniti.
Ali svaki put se "izdogovaramo" bez izgovorene rijeci oko pomjeranja ili vracanja rikvercom ili mimoilazenja, uvlacenja.....
Ali nekad se desi da tako naletis na nekoga koga bi izvukao iz auta i olupao glavom o znak na autu. To je iskljucivo razlog sto do sada nisam sebi legalno nabavio pistolj.
Toje to, kad su te stvari u pitanju vozaci su u 99% slucajeva normalni i solidarni, problem je kad nemas srece pa naletis na tih 1%.