Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mk ultra wrote: ↑24/11/2020 18:03
Samo sekundu, pežov pretice sprintera a pritom mu se debil zalijepio za vrat, pretice ga desnom ne moze se ni vratiti
Ovaj drugi da je mogao uradio bi isto
Za 100m povrat u jednu traku ima i znak
Nije ni od ovih maslo za ramazana
Pezo je kriv jer se nije nakon preticanja vratio u desnu traku, takvima treba oduzeti vozacku za ugrozavcanje saobracaja
Sa zalijepljenim autom iza?
Prolazi pored znaka da se prelazi u jednu traku
Itd
Ps
Po novom zobsu je zabranjeno blicanje dok neko pretice... i ovo sto vektra radi
Opet kazem nije ni njihovo maslo
Pe na snimku se vidi od ovoga da snima da mu se nije sklonio pezo a morao se skloniti jer je sporije auto
Pezo se trebao odmah nakon preticanja kombija prestrojiti u desnu traku cak i da nema nikoga iza
BadBoy wrote: ↑26/11/2020 09:13
Još uz Ivan, neka baba u Cliu, siječe iz trake u traku, nisam joj ništa mogao ni sa jedne strane. Sviraj, trubi, baba vozi po obje trake
Mene je tako debil mogao ubiti sijekuci trake uz Ivan iz pravca Sarajeva, vozio desnom i kako ide krivina frajko hladno poce da sijece pola desna pola lijeva a ja ga stigao na pola auta. Izgurao mi bar trecinu auta u kontra traku, na onoj najnepreglednijoj krivini, predzadnja pred tunelom. Kad je vidjeo sta je uradio i koliko mu psujem kroz prozor usrao se, do konjica smo bili u koloni a nije smio da mi pridje na 10 metara.
BadBoy wrote: ↑26/11/2020 09:13
Još uz Ivan, neka baba u Cliu, siječe iz trake u traku, nisam joj ništa mogao ni sa jedne strane. Sviraj, trubi, baba vozi po obje trake
Mene je tako debil mogao ubiti sijekuci trake uz Ivan iz pravca Sarajeva, vozio desnom i kako ide krivina frajko hladno poce da sijece pola desna pola lijeva a ja ga stigao na pola auta. Izgurao mi bar trecinu auta u kontra traku, na onoj najnepreglednijoj krivini, predzadnja pred tunelom. Kad je vidjeo sta je uradio i koliko mu psujem kroz prozor usrao se, do konjica smo bili u koloni a nije smio da mi pridje na 10 metara.
Ma sve isključeno iz saobraćaja u pm. Ja ovoj blicao, trubio, granao... ništa.
BadBoy wrote: ↑26/11/2020 09:13
Još uz Ivan, neka baba u Cliu, siječe iz trake u traku, nisam joj ništa mogao ni sa jedne strane. Sviraj, trubi, baba vozi po obje trake
Mene je tako debil mogao ubiti sijekuci trake uz Ivan iz pravca Sarajeva, vozio desnom i kako ide krivina frajko hladno poce da sijece pola desna pola lijeva a ja ga stigao na pola auta. Izgurao mi bar trecinu auta u kontra traku, na onoj najnepreglednijoj krivini, predzadnja pred tunelom. Kad je vidjeo sta je uradio i koliko mu psujem kroz prozor usrao se, do konjica smo bili u koloni a nije smio da mi pridje na 10 metara.
To jedan od onih peglača krivine zbog komocije i udobnosti, ne rade oni to kad ide auto iz suprotnog smjera (osim kad to rade). Jeste da guraju ove iz istog smjera, ali nema veze. Bitno je da je njemu vožnja bila udobnija, za to vrijedi rizikovati tuđi život.
ne vidim poentu peglanja krivina ako se vozi po ogranicenju, a i kada vozis preko traka je dovoljno siroka na magistrali da mozes peglat unutar svoje trake.
kabal1337 wrote: ↑27/11/2020 09:07
ne vidim poentu peglanja krivina ako se vozi po ogranicenju, a i kada vozis preko traka je dovoljno siroka na magistrali da mozes peglat unutar svoje trake.
Jutros svaki treći pegla krivinu (peglaju i pravce tj. prelaze na moju stranu i na pravcu).
Na obuci prije nekih dvadeset godina mi je instruktor govorio da je svaki vozač koji siječe krivinu pogrešno proocijenio krivinu. To je nesposobnost i nekuultura.
kabal1337 wrote: ↑27/11/2020 09:07
ne vidim poentu peglanja krivina ako se vozi po ogranicenju, a i kada vozis preko traka je dovoljno siroka na magistrali da mozes peglat unutar svoje trake.
Jutros svaki treći pegla krivinu (peglaju i pravce tj. prelaze na moju stranu i na pravcu).
Na obuci prije nekih dvadeset godina mi je instruktor govorio da je svaki vozač koji siječe krivinu pogrešno proocijenio krivinu. To je nesposobnost i nekuultura.
Ne znati procijeniti, ok. Ne znaš, posebno ako voziš prvi put tim putem. No zato postoji, vjerovali ili ne, rješenje... nešto što se zove prometni znak ograničenja brzine pa ti lijepo uđeš u krivinu po njemu i ništa ne peglaš
Ja siječem krivine tamo gdje ocijenim da je to 100% sigurno, nikada napamet ili bahato.
Ne kažem da je to pravilo, daleko od toga, ali ako konfiguracija ceste i apsolutna sigurnost to dozvoljavaju to i uradim.
Opletite.
Naslovnica wrote: ↑27/11/2020 12:35
Ja siječem krivine tamo gdje ocijenim da je to 100% sigurno, nikada napamet ili bahato.
Ne kažem da je to pravilo, daleko od toga, ali ako konfiguracija ceste i apsolutna sigurnost to dozvoljavaju to i uradim.
Opletite.
I ja siječem jednu ciljano jer vidim suprotnu traku 200m ispred i da li mi dolazi auto ili ne.
Naslovnica wrote: ↑27/11/2020 12:35
Ja siječem krivine tamo gdje ocijenim da je to 100% sigurno, nikada napamet ili bahato.
Ne kažem da je to pravilo, daleko od toga, ali ako konfiguracija ceste i apsolutna sigurnost to dozvoljavaju to i uradim.
Opletite.
kabal1337 wrote: ↑27/11/2020 09:07
ne vidim poentu peglanja krivina ako se vozi po ogranicenju, a i kada vozis preko traka je dovoljno siroka na magistrali da mozes peglat unutar svoje trake.
Jutros svaki treći pegla krivinu (peglaju i pravce tj. prelaze na moju stranu i na pravcu).
Na obuci prije nekih dvadeset godina mi je instruktor govorio da je svaki vozač koji siječe krivinu pogrešno proocijenio krivinu. To je nesposobnost i nekuultura.
Ne znati procijeniti, ok. Ne znaš, posebno ako voziš prvi put tim putem. No zato postoji, vjerovali ili ne, rješenje... nešto što se zove prometni znak ograničenja brzine pa ti lijepo uđeš u krivinu po njemu i ništa ne peglaš