Šta mislite o Counelisovoj instalaciji u Vijećnici?

Kulturna dešavanja, predstave, izložbe, festivali, obrazovanje i budućnost mladih...

Moderator: Chloe

naivac
Posts: 52
Joined: 10/06/2004 17:18

#26

Post by naivac »

shoba shoba
za radove sto te proslavise inspiraciju si crpio odavde. sva tezina, simbolika, ironija... sve si to prozivio ovdje i pretvorio u radove i obisao svijet i izlobe.

i sad je to tebi selendra...
pusti nas na miru onda da se seljakamo ovde. ne trebaju nam takvi da nas pljuju i poseravaju jer boze, nismo se nacitali dovoljno da skontamo sta je to konelis (ili kako vec) htio reci.
ne znam ko je on, ne znam sta je radio i koliko je poznat. cini li me to zadojenim primitivcem. moram li procitati 100 knjiga da mi se dopadne jedan rad. sta ako sam student medicine ili pilot ili automehanicar i recimo zelim otici u galeriju da vidim umjetnicke radove a nisam se nacitao konceptuale. tu sam ti ja izgleda odmah svrstan u primitivca.
jel zato sarajevo selendra. ti si u americi - koliko amera zna uopste gdje je bosna ili singapur...cini li ih to zhivljem selendre?
koji je smisao umjetnickog rada ako moras biti umjetnik da odreagujes? ja nisam umjetnik, ne znam ko je kounelis i ne svidja mi se rad u vjecnici
Stari_dub
Posts: 44
Joined: 03/07/2004 22:32

#27

Post by Stari_dub »