Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Podforum za motocikliste...
Post Reply
HobotnicaPLus
Posts: 288
Joined: 22/06/2016 18:57

#226 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by HobotnicaPLus »

Jel prejak XSR 900 za prvi motor ili je 700 realnija opcija?edit: prvi veliki motor, vozio sam skuter 4-5 godina
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18176
Joined: 11/02/2013 11:32

#227 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

HobotnicaPLus wrote:Jel prejak XSR 900 za prvi motor ili je 700 realnija opcija?edit: prvi veliki motor, vozio sam skuter 4-5 godina
Yamaha XSR 900 ... 115 konja a ti sa skutera, ima da te raznese ... visok polozaj, 200 kg suhe mase, polozaj drasticno drugaciji of skutera, mnogo tezi, a ljut motor. Ovo je motor za nekog sa istreniranim refleksima I znanjem kako uletjet u krivinu. Na ovome nema popravljanja gresaka. Nemas oklop da ti sacuva koljena I smanji udare u prsa I kacigu, a hoce brzine. Iskreno meni se ne svidja, sjediste je dosta visoko I izlozen si udarima vjetra. Za ovakav model najveca snaga ne bi trebala ici preko 90 Hp ali raja voli ljute nakede. Manja verzija XJR 1300.

I 700-ku ako gledas budi oprezan, i to ti je rizicna snaga. De baci ovdje koju 700-ku si gledao?

CBR 600 je taman motor, a u verziji chopera Yamaha Dragstar 650 ili Kawasaki Vulcan 900.
HobotnicaPLus
Posts: 288
Joined: 22/06/2016 18:57

#228 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by HobotnicaPLus »

Ramzess Veliki wrote:
I 700-ku ako gledas budi oprezan, i to ti je rizicna snaga. De baci ovdje koju 700-ku si gledao?
Evo 700-ke
Image
A znas kako, motor bi bio iskljucivo za gradsku voznju tako da vjetar ne bi trebao bit veliki problem, a i svakako nisam neki adrenalin dzanki, vise sam za laganu voznju uz zalazak sunca :D
Po svemu sudeci, 700-ka je nekako idealan za moje potrebe al 900-ka me vuce nenormalno.

Image
Dilema dilema
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18176
Joined: 11/02/2013 11:32

#229 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

HobotnicaPLus wrote:A znas kako, motor bi bio iskljucivo za gradsku voznju tako da vjetar ne bi trebao bit veliki problem, a i svakako nisam neki adrenalin dzanki, vise sam za laganu voznju uz zalazak sunca :D
Po svemu sudeci, 700-ka je nekako idealan za moje potrebe al 900-ka me vuce nenormalno.
Dilema dilema
700ka ima 75 konja, trosi 4 litra, 185 kila - malo laksi motor od 900ke.
Ja bih ti ovaj predlozio od ta dva. Ovo je dovoljna snaga da bez zime odes bilo gdje, na more, izlet ... taman. A nece te povuci da zavrsis na ledjima kad zavrnes gas.

Ako nekad pozelis da putujes, izaberi tourera ili sport tourera. Ovi naked street raceri nisu za duzeg puta osim za na kafu I u granap. Neprakticni skroz.
HobotnicaPLus
Posts: 288
Joined: 22/06/2016 18:57

#230 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by HobotnicaPLus »

Ramzess Veliki wrote:
700ka ima 75 konja, trosi 4 litra, 185 kila - malo laksi motor od 900ke.
Ja bih ti ovaj predlozio od ta dva. Ovo je dovoljna snaga da bez zime odes bilo gdje, na more, izlet ... taman. A nece te povuci da zavrsis na ledjima kad zavrnes gas.

Ako nekad pozelis da putujes, izaberi tourera ili sport tourera. Ovi naked street raceri nisu za duzeg puta osim za na kafu I u granap. Neprakticni skroz.
Pa to i ja kontam jbg, 700 je i vise nego dovoljno. Nek odstoji ovo do marta, imam vremena dobro da razmislim :D hvala tebi ramuka :thumbup:
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18176
Joined: 11/02/2013 11:32

#231 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

HobotnicaPLus wrote:Pa to i ja kontam jbg, 700 je i vise nego dovoljno. Nek odstoji ovo do marta, imam vremena dobro da razmislim :D hvala tebi ramuka :thumbup:
Pogledaj i druge modele, a koji ce ti odgovarati znat ces kad sjednes na njega i stavis ruke na rucke. Daj sebi vremena ako treba i koji mjesec duze, da na miru izaberes. Koji god da izaberes nek ti bude sretan. :thumbup:
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#232 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

Ako je motor iskljucivo za gradsku voznju, a decko nije adrenalin dzanki, zasto vozati kobilu od pola tone koja se grije ko vulkan...

Ja bih radije isao na varijantu kakvu do 600ccm nikako preko.

Onda jedno subjektivno misljenje, samo nakeda bi trazio..

Ih da imam 10.000eura na raspolaganju za motor imao bi toliki dijapazon motorica koje bih volio pazariti da bi me glava zabolila :D
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#233 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

A ako si kanio kupovati polovnjaka, nemoj cekat marta kad cijene podivljaju...
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18176
Joined: 11/02/2013 11:32

#234 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

Ja bih za grada isao I na 250, a i 125 ccm je dobar izbor, vrlo dobar ako vozis kratke ture.
Manji motori su zahvalniji radi garaziranja posebno zimi, gurnes ga pod basamake, sa golemom mrcinom stalno pitanje gdje parkirati.
125-cu mozes iznijeti na sprat i ostaviti na terasi preko zime. :D
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#235 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

Ramzess Veliki wrote:Ja bih za grada isao I na 250, a i 125 ccm je dobar izbor, vrlo dobar ako vozis kratke ture.
Manji motori su zahvalniji radi garaziranja posebno zimi, gurnes ga pod basamake, sa golemom mrcinom stalno pitanje gdje parkirati.
125-cu mozes iznijeti na sprat i ostaviti na terasi preko zime. :D
Bravo! A opet sa kvalitetnom 125-250 mozes po gradu furat i plasit se radara :D
User avatar
exliberal-ex
Posts: 7707
Joined: 11/04/2013 00:01

#236 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by exliberal-ex »

mali Ninja wrote:
Ramzess Veliki wrote:Ja bih za grada isao I na 250, a i 125 ccm je dobar izbor, vrlo dobar ako vozis kratke ture.
Manji motori su zahvalniji radi garaziranja posebno zimi, gurnes ga pod basamake, sa golemom mrcinom stalno pitanje gdje parkirati.
125-cu mozes iznijeti na sprat i ostaviti na terasi preko zime. :D
Bravo! A opet sa kvalitetnom 125-250 mozes po gradu furat i plasit se radara :D
Ja da sam mogao ostavio bi svoj Piaggio BV 300 za grada....fino je sjesti na velik motor ali kad se trebas provlacit kroz grad, prva, druga treca...koci navrat nanos...ovako twist and go....
a vjeruj mi da sam Piaggio natjerao na 130 vise puta nego sadasnji Triumph...bio mnogo bolje zasticen nego na ovom naked....mada fino je sjesti na 900 cc i osjetit makinu
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18176
Joined: 11/02/2013 11:32

#237 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

exliberal-ex wrote: Ja da sam mogao ostavio bi svoj Piaggio BV 300 za grada....fino je sjesti na velik motor ali kad se trebas provlacit kroz grad, prva, druga treca...koci navrat nanos...ovako twist and go....
a vjeruj mi da sam Piaggio natjerao na 130 vise puta nego sadasnji Triumph...bio mnogo bolje zasticen nego na ovom naked....mada fino je sjesti na 900 cc i osjetit makinu
Koja je patnja naked na otvorenoj cesti … :roll:
Jednom se vracali odnekle sa mora, iza mostara ceoni vjetar, ja se kidam na 110 na sat, odnese me vjetar sa motora a sva auta brza od mene ... a jaran na sport-toureru proleti k'o metak. Odmah sam takav kupio i rekao nikad vise naked za zavrtanja.
storm876
Posts: 26
Joined: 05/09/2018 09:54

#238 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by storm876 »

Mogu li dobiti zabranu polaganja ako vozim 150cc sa potvrdom(PSP)?
Da li je ko imao uopste istu situaciju i dali se moze proci sa potvrdom,naravno da je skuter registrovan uredno..
User avatar
exliberal-ex
Posts: 7707
Joined: 11/04/2013 00:01

#239 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by exliberal-ex »

Ramzess Veliki wrote:
exliberal-ex wrote: Ja da sam mogao ostavio bi svoj Piaggio BV 300 za grada....fino je sjesti na velik motor ali kad se trebas provlacit kroz grad, prva, druga treca...koci navrat nanos...ovako twist and go....
a vjeruj mi da sam Piaggio natjerao na 130 vise puta nego sadasnji Triumph...bio mnogo bolje zasticen nego na ovom naked....mada fino je sjesti na 900 cc i osjetit makinu
Koja je patnja naked na otvorenoj cesti … :roll:
Jednom se vracali odnekle sa mora, iza mostara ceoni vjetar, ja se kidam na 110 na sat, odnese me vjetar sa motora a sva auta brza od mene ... a jaran na sport-toureru proleti k'o metak. Odmah sam takav kupio i rekao nikad vise naked za zavrtanja.

zato mu i kazem, ako mu treba samo za kratke voznje kroz grad, da je lagano i fino nema bolje opcije od dobre vespe...ili nesto slicno od 250-300 cc.
naked je dobar za male kratke voznje...sve preko 100 km\h pocinje da bude patnja.
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#240 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

Cim zahladni, podforum motori crkne...

Jedan bump, juce sam malo vozikao motor, malo da obnovi bateriju, promijesa ulje, okrene gume da se ne ulegnu.... :thumbup:

Vozika li jos iko, makar po garazi? :D
User avatar
exliberal-ex
Posts: 7707
Joined: 11/04/2013 00:01

#241 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by exliberal-ex »

mali Ninja wrote:Cim zahladni, podforum motori crkne...

Jedan bump, juce sam malo vozikao motor, malo da obnovi bateriju, promijesa ulje, okrene gume da se ne ulegnu.... :thumbup:

Vozika li jos iko, makar po garazi? :D

Ja sam to prije radio i onda mi mehanicar rekao da to neradim.
Prije sam palio motor jednom mjesecnom i pustim ga da radi jedno pola sata, provozam ga par krugova kroz garazu i kontam ok ...kasnije mi jedan dobar mehanicar rekao nemoj to da radis...upalis motor, ugrijes ga i onda ostavis da se hladi u garazi...samo se kondez pohvata unutra, nevalja ti to. Naspi stabilizator za gorivo, prikopcaj bateriju da se neisprazni ( ja skinem svoju jer nemam prikuljucak za struju) i podigni na centralni nosac....i tako sad i radim....a kod mene je vec poceo snijeg da propadiva.
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#242 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

exliberal-ex wrote:
mali Ninja wrote:Cim zahladni, podforum motori crkne...

Jedan bump, juce sam malo vozikao motor, malo da obnovi bateriju, promijesa ulje, okrene gume da se ne ulegnu.... :thumbup:

Vozika li jos iko, makar po garazi? :D

Ja sam to prije radio i onda mi mehanicar rekao da to neradim.
Prije sam palio motor jednom mjesecnom i pustim ga da radi jedno pola sata, provozam ga par krugova kroz garazu i kontam ok ...kasnije mi jedan dobar mehanicar rekao nemoj to da radis...upalis motor, ugrijes ga i onda ostavis da se hladi u garazi...samo se kondez pohvata unutra, nevalja ti to. Naspi stabilizator za gorivo, prikopcaj bateriju da se neisprazni ( ja skinem svoju jer nemam prikuljucak za struju) i podigni na centralni nosac....i tako sad i radim....a kod mene je vec poceo snijeg da propadiva.
Bas cudno da ti je to rekao, u garazi je temperatura 8 stepeni, ne vjerujem da se moze kondenz uhvatiti, hvatao bi se onda uvijek i ljeti, manje vise u garazama je temperatura ista ljeti-zimi...

Evo jutros zavaljao kod vas, sad ce oni na temi zimske gume da pametuju :D
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#243 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

mali Ninja wrote:Cim zahladni, podforum motori crkne...

Jedan bump, juce sam malo vozikao motor, malo da obnovi bateriju, promijesa ulje, okrene gume da se ne ulegnu.... :thumbup:

Vozika li jos iko, makar po garazi? :D
Ja ga tek parkirao... Vozio svaki dan do ovog zadnjeg vikenda
exliberal-ex wrote:
zato mu i kazem, ako mu treba samo za kratke voznje kroz grad, da je lagano i fino nema bolje opcije od dobre vespe...ili nesto slicno od 250-300 cc.
naked je dobar za male kratke voznje...sve preko 100 km\h pocinje da bude patnja.
Ne slazem se sa tvrdnjom da je naked samo za kratke voznje. Cijeli zivot vozam nakede i redovno putujem. Sa trenutnim nakedom sam okrenuo 40.000km za jedva 3 sezone, od cega je vecina nakucana na putovanjima po Evropi, u dvoje, i nismo se patili ni u jednom trenutku. Da je ugodnije sa oklopima na visim brzinama poput autoputa, jeste, ali na putovanjima svakako ganjas sporedne ceste sa sto vise zavoja :thumbup:
Last edited by klixoris on 28/11/2018 08:57, edited 2 times in total.
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#244 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

exliberal-ex wrote:
mali Ninja wrote:Cim zahladni, podforum motori crkne...

Jedan bump, juce sam malo vozikao motor, malo da obnovi bateriju, promijesa ulje, okrene gume da se ne ulegnu.... :thumbup:

Vozika li jos iko, makar po garazi? :D

Ja sam to prije radio i onda mi mehanicar rekao da to neradim.
Prije sam palio motor jednom mjesecnom i pustim ga da radi jedno pola sata, provozam ga par krugova kroz garazu i kontam ok ...kasnije mi jedan dobar mehanicar rekao nemoj to da radis...upalis motor, ugrijes ga i onda ostavis da se hladi u garazi...samo se kondez pohvata unutra, nevalja ti to. Naspi stabilizator za gorivo, prikopcaj bateriju da se neisprazni ( ja skinem svoju jer nemam prikuljucak za struju) i podigni na centralni nosac....i tako sad i radim....a kod mene je vec poceo snijeg da propadiva.
Promijeni mehanicara. Kondenz i kontaminacija ulja nastaje kada motor ne ostavis da radi dovoljno da dostigne radnu temperaturu. Fol je u dostizanju radne temperature i onda ga pustis jos nekih 5 minuta da radi na radnoj, par puta upali i ugasi ventilator.
Ono o cemu stvarno treba voditi racuna je da rezervoar, ako je metalni, bude napunjen do vrha. Ako nije, stvara se konenz unutra i krecu problemi sa hrdzom. Noviji motori imaju plasticne rezervoare pa nema tih problema
User avatar
exliberal-ex
Posts: 7707
Joined: 11/04/2013 00:01

#245 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by exliberal-ex »

klixoris wrote:
exliberal-ex wrote:

Ja sam to prije radio i onda mi mehanicar rekao da to neradim.
Prije sam palio motor jednom mjesecnom i pustim ga da radi jedno pola sata, provozam ga par krugova kroz garazu i kontam ok ...kasnije mi jedan dobar mehanicar rekao nemoj to da radis...upalis motor, ugrijes ga i onda ostavis da se hladi u garazi...samo se kondez pohvata unutra, nevalja ti to. Naspi stabilizator za gorivo, prikopcaj bateriju da se neisprazni ( ja skinem svoju jer nemam prikuljucak za struju) i podigni na centralni nosac....i tako sad i radim....a kod mene je vec poceo snijeg da propadiva.
Promijeni mehanicara. Kondenz i kontaminacija ulja nastaje kada motor ne ostavis da radi dovoljno da dostigne radnu temperaturu. Fol je u dostizanju radne temperature i onda ga pustis jos nekih 5 minuta da radi na radnoj, par puta upali i ugasi ventilator.
Ono o cemu stvarno treba voditi racuna je da rezervoar, ako je metalni, bude napunjen do vrha. Ako nije, stvara se konenz unutra i krecu problemi sa hrdzom. Noviji motori imaju plasticne rezervoare pa nema tih problema
Ja sam tako i radio , ostavim ga da radi 15 min...vazdusno je glajnje nema ventilatora :)...medjutim kazu nemoj
Kasnije sam pricao sa nekim starim cikama koje voze motore decenijama...i oni su mi isto to rekli, samo naspi stabilizator za gorivo napuni do vrha i pusti da radi par minuta da udje u sistem, prikopcaj ili skini bateriju, ususkaj ga da nekisne ako je naplju i to je to...
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#246 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

exliberal-ex wrote:
Ja sam tako i radio , ostavim ga da radi 15 min...vazdusno je glajnje nema ventilatora :)...medjutim kazu nemoj
Kasnije sam pricao sa nekim starim cikama koje voze motore decenijama...i oni su mi isto to rekli, samo naspi stabilizator za gorivo napuni do vrha i pusti da radi par minuta da udje u sistem, prikopcaj ili skini bateriju, ususkaj ga da nekisne ako je naplju i to je to...
To su mitovi starih cika. Motor cim dodje na radnu temperaturu, ubija svu vlagu iz ulja, nemas brige nikakve da ga palis povremeno :thumbup:
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18176
Joined: 11/02/2013 11:32

#247 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

klixoris wrote: Da je ugodnije sa oklopima na visim brzinama poput autoputa, jeste, ali na putovanjima svakako ganjas sporedne ceste sa sto vise zavoja :thumbup:
Ma sve do stila voznje. Ja kad negdje putujem uopste nista ne vidim kud sam prosao dok ne stanem, vidim samo neke raznobojne horizontalne linije ...
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18176
Joined: 11/02/2013 11:32

#248 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

klixoris wrote:
exliberal-ex wrote:
Ja sam tako i radio , ostavim ga da radi 15 min...vazdusno je glajnje nema ventilatora :)...medjutim kazu nemoj
Kasnije sam pricao sa nekim starim cikama koje voze motore decenijama...i oni su mi isto to rekli, samo naspi stabilizator za gorivo napuni do vrha i pusti da radi par minuta da udje u sistem, prikopcaj ili skini bateriju, ususkaj ga da nekisne ako je naplju i to je to...
To su mitovi starih cika. Motor cim dodje na radnu temperaturu, ubija svu vlagu iz ulja, nemas brige nikakve da ga palis povremeno :thumbup:
Nece mu nista biti ako ga ne palis. Svo to cirkusanje je samo da se baterija odrzi. Ma skines je i stavis u kuhinju i cekaj proljece. Meni je jednom motor ostao zarobljen u pasazu cijelu zimu, sve se nesta neckao jos koji dan se moze vozat pa cu ga u garazu, a onda zapadao snijeg i nije se otopio cijelu zimu. Samo ga umotao u cerade I ostavio. Na proljece kupio novu bateriju, upalio iz prve, a onda polir pasta I poliranje kroma. Jes da sam morao praviti novo sjediste jer su cuke pojele originalno. :twisted:
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#249 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

Ramzess Veliki wrote:
klixoris wrote:
exliberal-ex wrote:
Ja sam tako i radio , ostavim ga da radi 15 min...vazdusno je glajnje nema ventilatora :)...medjutim kazu nemoj
Kasnije sam pricao sa nekim starim cikama koje voze motore decenijama...i oni su mi isto to rekli, samo naspi stabilizator za gorivo napuni do vrha i pusti da radi par minuta da udje u sistem, prikopcaj ili skini bateriju, ususkaj ga da nekisne ako je naplju i to je to...
To su mitovi starih cika. Motor cim dodje na radnu temperaturu, ubija svu vlagu iz ulja, nemas brige nikakve da ga palis povremeno :thumbup:
Nece mu nista biti ako ga ne palis. Svo to cirkusanje je samo da se baterija odrzi. Ma skines je i stavis u kuhinju i cekaj proljece. Meni je jednom motor ostao zarobljen u pasazu cijelu zimu, sve se nesta neckao jos koji dan se moze vozat pa cu ga u garazu, a onda zapadao snijeg i nije se otopio cijelu zimu. Samo ga umotao u cerade I ostavio. Na proljece kupio novu bateriju, upalio iz prve, a onda polir pasta I poliranje kroma. Jes da sam morao praviti novo sjediste jer su cuke pojele originalno. :twisted:
Nije to cirkusanje samo radi baterije... Kada motor nije dugo paljen, ulje se prakticno u potpunosti povuce u karter i motor (posebno cilindri/karike na klipovima) ostaje suh. Start tako "suhog" motora ima puno gore habanje na hladno nego ako si ga povremeno palio. Povremeno paljenje djeluje preventicno i komponente u motoru drzi koliko toliko nauljenim. Ako vec neces da ga startas nekoliko mjeseci, onda je dobra opcija odvrnuti svjecice i u svaki cilindar sipnuti malo ulja i ostaviti tako da stoji do proljeca. Na proljece ga onda malo izverglas bez svjecica (da izbaci to ulje), vratis svjecice, pali i vozi :thumbup:
Isto tako, povremenim paljenjem se i rashladna tecnost (kod vodeno hladjenih motora) malo procirkulise i smanjuje mogucnost stvaranja naslaga u sistemu, posebno ako motor stoji na hladnom
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#250 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

klixoris wrote:
Nije to cirkusanje samo radi baterije... Kada motor nije dugo paljen, ulje se prakticno u potpunosti povuce u karter i motor (posebno cilindri/karike na klipovima) ostaje suh. Start tako "suhog" motora ima puno gore habanje na hladno nego ako si ga povremeno palio. Povremeno paljenje djeluje preventicno i komponente u motoru drzi koliko toliko nauljenim. Ako vec neces da ga startas nekoliko mjeseci, onda je dobra opcija odvrnuti svjecice i u svaki cilindar sipnuti malo ulja i ostaviti tako da stoji do proljeca. Na proljece ga onda malo izverglas bez svjecica (da izbaci to ulje), vratis svjecice, pali i vozi :thumbup:
Isto tako, povremenim paljenjem se i rashladna tecnost (kod vodeno hladjenih motora) malo procirkulise i smanjuje mogucnost stvaranja naslaga u sistemu, posebno ako motor stoji na hladnom
Konzerviranje motora je dobro ko ima vremena za to i ko gleda u kalendar kad ce voziti motor..

Prosle godine u januaru 16 stepeni, vozilo se normalno, nije se isplatilo konzervirat, nadam se da ce i ove godine biti tako :D
Post Reply