Klix nemoj zajebavat jedno je sardinima i korzika, a jedno je bosna. Nisi isao po hladnom vremenu priznaj. Znas i sam kad malo zahladni kako pocnu koljena zigaju.....ja sam u jebenom torontu pa i nekad 5 km sledi kosti ako sam se zajebo pa nisam obukao sta treba.klixoris wrote:Onda si previse osjetljiv. Ja sa gologuzim nakedom sad odradio komplet Korziku i Sardiniju, natovaren koferima i suvozacicom.exliberal-ex wrote:Ako mislis ici van grada onda nemoj "naked" motor da uzimas (gologuz sto bi se reklo). Po gradu moze ali ako izadjes vani odnese vjetar...imam takav i nije za duze ture...umori te udaranje vjrtra...nemas zastite ni od kise ni od buba ...kad se sudaris sa malo vecom bubom ko da te neko kamenom spucao....ja sam imao sudar sa golubom...znam da je smijesno ali boli u materinuChile17 wrote:Ou mnogo hvala! Konkretno, sve opisano, bolju pomoc nisam mogao traziti.
Honda/Yamaha/Kawasaki mi oku najvise prijaju, reci mi to je isti fazon kao sa autima, Euro4 se moze uvoziti i tako dalje, pa je isti princip placanja kod eventualnog uvoza i slicno?
Kako se zovu ove varijante gdje naprijed imaju samo okrugli far bez ove zastitne plastike, jer vidim isti model motora ali drugaciji mu nos.
Pegla sa vjetrom je na autoputu, ali od autoputa svakako svi bjezimo jer je dosadan, motor sluzi za rezanje zavoja a ne voznju ravno
Duge ture sa nakedom nisu uopste problem, jesu za one koji voze uglavnom po autoputevima, ali za takve je onda dovoljan i auto...
Sve se na kraju svodi na potrebe i ko sta voli. Ako ti se vecina voznje svodi na duge ture, onda je ipak bolje ici na oklope. Ako vozis duge ture 1-2 puta godisnje, a ostalo su neke lokalne relacije, onda moze i naked.
Ne slusaj Ramu, on je star i iznemogao covjek pa mora da cuva kosti staracke, da ga gdje ne napuse... i voli ove motore sto se zovu ko sintisajzer, nikad pameti nece doc'
I ja sam uzeo naked jer mi je kafa posao relacija...