Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Podforum za motocikliste...
Post Reply
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#126 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

imam ja jednog xmaxa 250 za prodat, prvi put registrova u bosni prije mjesec dana, 17.000km presao, plav, dobar za otic na more a i trknut po doner u ADK :D
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#127 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

mali Ninja wrote:imam ja jednog xmaxa 250 za prodat, prvi put registrova u bosni prije mjesec dana, 17.000km presao, plav, dobar za otic na more a i trknut po doner u ADK :D
To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ... :cuga:
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#128 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

Ramzess Veliki wrote:
klixoris wrote: Hos da ti ja prodam svoj ? Ide u oglase krajem augusta, al' ce biti malo skuplji od 5-6 milja eura :mrgreen:
Nije moj fol ... mora izgledat' k'o raketa, zajebat karakter, a I vracam se mozda tek za dvije i po godine ...
Zaboravih koji je ono tvoj ... R1100S ?
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#129 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

Ramzess Veliki wrote:
mali Ninja wrote:imam ja jednog xmaxa 250 za prodat, prvi put registrova u bosni prije mjesec dana, 17.000km presao, plav, dobar za otic na more a i trknut po doner u ADK :D
To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ... :cuga:
nije bas tako ;-)
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#130 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

mali Ninja wrote:
Ramzess Veliki wrote:To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ... :cuga:
nije bas tako ;-)
Ma jasta je! :lol:
Nego se kotarisi toga, vrijeme je da odrastes i postanes muskarac ... evo nadjoh kod svaba dobru priliku ... Yamaha YZF Thunderrace 145 Hp za 4000 KM:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 1fe942381f
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#131 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

Ramzess Veliki wrote:
mali Ninja wrote:
Ramzess Veliki wrote:To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ... :cuga:
nije bas tako ;-)
Ma jasta je! :lol:
Nego se kotarisi toga, vrijeme je da odrastes i postanes muskarac ... evo nadjoh kod svaba dobru priliku ... Yamaha YZF Thunderrace 145 Hp za 4000 KM:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 1fe942381f
ljudi ja kad vidim ove hayabuse, najezim se al od odbojnosti prema takvim skulama.
ja vozim nakeda, ktm duke i meni naked motori predstavljaju vrh u moto svijetu a inace sam citao par casopisa stranjskih gdje kazu da su naked motori najpozeljnija vrsta motora i najomiljenija medju bajkerima :)
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#132 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

mali Ninja wrote: ljudi ja kad vidim ove hayabuse, najezim se al od odbojnosti prema takvim skulama.
ja vozim nakeda, ktm duke i meni naked motori predstavljaju vrh u moto svijetu a inace sam citao par casopisa stranjskih gdje kazu da su naked motori najpozeljnija vrsta motora i najomiljenija medju bajkerima :)
Zavisi od levela. Najzastupljeniji su svakako. :thumbup:
Ja ih ne volim jer brzo vozim, udara u koljena, vuce laktove, odvrce glavu ... ubi vjetar ... :shock:
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#133 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

Ramzess Veliki wrote:
mali Ninja wrote: ljudi ja kad vidim ove hayabuse, najezim se al od odbojnosti prema takvim skulama.
ja vozim nakeda, ktm duke i meni naked motori predstavljaju vrh u moto svijetu a inace sam citao par casopisa stranjskih gdje kazu da su naked motori najpozeljnija vrsta motora i najomiljenija medju bajkerima :)
Zavisi od levela. Najzastupljeniji su svakako. :thumbup:
Ja ih ne volim jer brzo vozim, udara u koljena, vuce laktove, odvrce glavu ... ubi vjetar ... :shock:
ja sam ko kavazoki, volim daljinu a ne brzinu jer se bojim motora :)

to za vjetar svi kazu koji voze nakede preko 150kmh, ja sam od onih sto ne dobacujem 150kmh tako da mi vjetar nije problem, al ruku na srce ramize koji su tebi ljepsi motori?
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#134 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

mali Ninja wrote: ja sam ko kavazoki, volim daljinu a ne brzinu jer se bojim motora :)

to za vjetar svi kazu koji voze nakede preko 150kmh, ja sam od onih sto ne dobacujem 150kmh tako da mi vjetar nije problem, al ruku na srce ramize koji su tebi ljepsi motori?
Svi. :thumbup:

Chopperi imaju svoju draz, izgledaju frajerski ali su za starije cike sa bradama. Mlad frajer nema sta traziti na njima a ni sa ekipom koja ih vozi.

Nakedi su svakako interesantni, daju najvise adrenalina, sav osjecaj voznje koji treba adrenalincu ... agilni u voznji, laki za krivine, vjetar u prsa. :thumbup:

Sport, sve receno, ludaci sa mudima do poda. :thumbup:

Moj tip su sport tureri, oni malo sportskiji i laksi od maksi turera ... kombinacija snage, brzine, koferi i gas! :thumbup:
User avatar
mali Ninja
Posts: 2130
Joined: 22/09/2007 21:10

#135 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by mali Ninja »

Ramzess Veliki wrote:
mali Ninja wrote: ja sam ko kavazoki, volim daljinu a ne brzinu jer se bojim motora :)

to za vjetar svi kazu koji voze nakede preko 150kmh, ja sam od onih sto ne dobacujem 150kmh tako da mi vjetar nije problem, al ruku na srce ramize koji su tebi ljepsi motori?
Svi. :thumbup:

Chopperi imaju svoju draz, izgledaju frajerski ali su za starije cike sa bradama. Mlad frajer nema sta traziti na njima a ni sa ekipom koja ih vozi.

Nakedi su svakako interesantni, daju najvise adrenalina, sav osjecaj voznje koji treba adrenalincu ... agilni u voznji, laki za krivine, vjetar u prsa. :thumbup:

Sport, sve receno, ludaci sa mudima do poda. :thumbup:

Moj tip su sport tureri, oni malo sportskiji i laksi od maksi turera ... kombinacija snage, brzine, koferi i gas! :thumbup:
aferim, sve lijepo receno :)
super_bayern
Posts: 1338
Joined: 14/05/2014 12:42

#136 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by super_bayern »


Duša draga, buduća mrlja na cesti @3:38
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#137 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

Evo gledam padaju cijene motora na svapskom trzistu ... :sretan:

Nadjoh ovu ljepoticu za skromnu cijenu 4000 Eura, 2006-to godiste, BMW R 1200 RT:

Displacement:1170.00 ccm (71.39 cubic inches)
Engine type:Twin, four-stroke
Power:108.62 HP (79.3 kW)) @ 7500 RPM
Torque:115.00 Nm (11.7 kgf-m or 84.8 ft.lbs) @ 6000 RPM
Compression:12.0:1
Bore x stroke:101.0 x 73.0 mm (4.0 x 2.9 inches)
Valves per cylinder:4
Fuel system:Injection. Electronic intake pipe injection/digital engine management: BMW engine management, BMS-K with overrun fuel cut-off, dual ignition
Fuel control:Single Overhead Cams (SOHC)
Cooling system:Oil & air
Gearbox:6-speed
Transmission type,final drive:Shaft drive (cardan)
Clutch:Single-disc dry clutch, hydraulically operated
Fuel consumption:3.60 litres/100 km (27.8 km/l or 65.34 mpg)
Greenhouse gases:83.5 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Dry weight:229.0 kg (504.9 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc:259.0 kg (571.0 pounds)
Power/weight ratio:0.4743 HP/kg
Seat height:820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Fuel capacity:27.00 litres (7.13 gallons)

:thumbup:


Image
Image
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#138 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#139 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

klixoris wrote:Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
Al' ima dugmica. :lol:
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#140 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

Ramzess Veliki wrote:
klixoris wrote:Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
Al' ima dugmica. :lol:
Jarane, gori si od kakve zene u prodavnici cipela :lol: Kupi ba K1300S i zavrsi sa nedoumicama :thumbup:
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#141 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

klixoris wrote:
Ramzess Veliki wrote:
klixoris wrote:Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
Al' ima dugmica. :lol:
Jarane, gori si od kakve zene u prodavnici cipela :lol: Kupi ba K1300S i zavrsi sa nedoumicama :thumbup:
... ali nema dugmica ... :lol:

Ma svakako cu uzeti K1300S, nema dalje. :thumbup:

Ovaj R1200RT je slicnih kakakteristika kao moj prethodni, samo sto ima onu gutu naprijed iznad prednjeg tocka. :lol:
Jesu je malo predimenzionirali.

Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#142 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#143 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

klixoris wrote:
Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
lapsus, mislio sam na masinu sa horizontalnim cilindrima, odnosno R masinu.
Koliko sam skontao manja potrosnja i nize teziste pa fino ulazi u krivine.
User avatar
klixoris
Posts: 6329
Joined: 07/11/2012 09:36
Location: u zavoju....na koljenu

#144 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by klixoris »

Ramzess Veliki wrote:
klixoris wrote:
Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
lapsus, mislio sam na masinu sa horizontalnim cilindrima, odnosno R masinu.
Koliko sam skontao manja potrosnja i nize teziste pa fino ulazi u krivine.
Jeste, prilicno stabilan i lagan za kontrolisati po zavojima. Dosta momenta u niskim obrtajima (idealno za ispucavanje iz serpentina), potrosnja ide u rasponu 4.2 do 5.5 litara, zavisno od voznje
Definitivno orijentisan na gutanje kilometara, plovis ugodno na obrtnom momentu i malim obrtajima, bez potrebe za puno saltanja (mozes u 6. brzini voziti 30 km/h bez problema). Nedostatak mu je sto gubi dah u visokim obrtajima (nema onog zavrsnog udarca kao R masina sa 4 cilindra), ali to je izrazeno tek na brzinama iznad 140 km/h. Do 140 je sa R-ovima rame uz rame.
A da je tisa od 4 cilindra, zavisi. Na autoputu jeste, ali na leru u mjestu je prilicno traktorast. Klepece, tandrce, trese, ko da si saku sarafa ubacio u cilindre :lol:
Sve ovo sto sam napisao se odnosi na zadnju seriju sa vodenim hladjenjem. Ne znam kakvi su ovi stariji, zrakom hladjeni
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#145 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

klixoris wrote: Jeste, prilicno stabilan i lagan za kontrolisati po zavojima. Dosta momenta u niskim obrtajima (idealno za ispucavanje iz serpentina), potrosnja ide u rasponu 4.2 do 5.5 litara, zavisno od voznje
Definitivno orijentisan na gutanje kilometara, plovis ugodno na obrtnom momentu i malim obrtajima, bez potrebe za puno saltanja (mozes u 6. brzini voziti 30 km/h bez problema). Nedostatak mu je sto gubi dah u visokim obrtajima (nema onog zavrsnog udarca kao R masina sa 4 cilindra), ali to je izrazeno tek na brzinama iznad 140 km/h. Do 140 je sa R-ovima rame uz rame.
A da je tisa od 4 cilindra, zavisi. Na autoputu jeste, ali na leru u mjestu je prilicno traktorast. Klepece, tandrce, trese, ko da si saku sarafa ubacio u cilindre :lol:
Sve ovo sto sam napisao se odnosi na zadnju seriju sa vodenim hladjenjem. Ne znam kakvi su ovi stariji, zrakom hladjeni
Pa 140 km/h je solidna gradska brzina ... :lol:
Ma jasno da je to dovoljna putna brzina. :thumbup: Na nasim cestama ako nabijes prosjek 70 km/h ti si car. :D
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#146 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by TouringBiker »

klixoris wrote:
Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
ZADNJI "blok" motor koji je BMW radio, tj. sa položenim cilindrima pod 90 stepeni u odnosu na smjer kardana, je bio K1200RS (1997-2003) i on je nasljednik K100RS, RT i LT, K75S i RT te K1100RS i LT modela.

Ove starije je karakterisalo veoma nisko težište i zato su bili jako stabilni i lako ulazili u krivine (kada se gledaju biciklističke trke, dosta TV ekipa koje ih prate sa motorima i danas koriste K1100LT), ali se ta prednost donekle izgubila kod K1200RS jer on ima dosta težine iznad mašine pa je "potežak" gore. Ali je zadržao glavnu prednost "blok" motora - praktički su nepoderivi, pređu i po 800.000 km a da ne treba generalka.

Image

Od 2003 do 2005 bio je u ponudi kao "GT" verzija, da bi od 2006 K1200GT proizvodio sa istom rednom mašinom koju je imao i sportski BMW K1200S.

R modeli su uvijek bili sa bokser mašinama, i njih je BMW proizvodio od samog početka 1923. godine. kao dvoventilske sve do 1996, a od 1993 počinje proizvodnja četveroventilskih (danas modeli R1200GS, R1200R, R1200RT, BMW R1200RS, R1200S i R nineT, neki hlađeni samo uljem, neki vodom). Priča se da BMW planira izbaciti i četverocilindrični bokser (kao što su bile prve Honde Gold Wing, danas imaju šestocilindrični bokser).

K1200RS ima nekoliko na PIK-u:

https://www.olx.ba/artikal/26388943/mot ... v-12000km/

https://www.olx.ba/artikal/12402833/bmw-k-1200-rs/

https://www.olx.ba/artikal/15608437/bmw-k-1200-rs/ (isti kao i prethodni?)

https://www.olx.ba/artikal/30325687/bmw ... s-stranac/

Koga zanima, može pročitati moj test tog motora za "Auto-Plus" magazin iz 2003:

https://www.scribd.com/doc/148169655/Sp ... in-31-2003

Ja ga osobno ne bih nikada zamjenio za K1100RS koji sad vozim, zbog visokog težišta i jer je sa 273 kg "suhe" težine jednostavno prevelik i preglomazan (bez obzira na 130 KS, 3,3 sekunde od 0 na 100 i maksimalnu brzinu 245 km/h).
User avatar
Ramzess Veliki
Posts: 18167
Joined: 11/02/2013 11:32

#147 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

TouringBiker wrote:
klixoris wrote:
Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
.... Ja ga osobno ne bih nikada zamjenio za K1100RS koji sad vozim, zbog visokog težišta i jer je sa 273 kg "suhe" težine jednostavno prevelik i preglomazan (bez obzira na 130 KS, 3,3 sekunde od 0 na 100 i maksimalnu brzinu 245 km/h).
Hehe, dobro je klixtoris primijetio, mijesam blok i bokser. Ustvari mislim na jedno a pogresno napisah blok, negdje mi se ta rijec vukla u pozadini misli.
K 1200 RS je ruzan katastrofa. :shock: Ne bih ga ni dzabe.

A kako sam gradjevinac, blokovi i cigle mi uvijek na pameti. :lol: Hvala na detaljnom postu. :thumbup:

Pregledam dosta videa na Youtube, poredjenja motora po klasama i poredjenja klasa, kako mi se cini da u klasi dalekopoteznih kilometarzderaca primat preuzimaju adventure motori, tj. veliki enduro motori kao BMW R 1200 GS. Sjecam se dvojice portugalaca koje smo upoznali u Splitu, dosli na dva Varadera, u prolazu za Srbiju pa nazad u Portugal (one godine kad nas Portugal nesretno izbaci iz kvalifikacija :twisted: ).
Ljetos sam na jadranskoj magistrali vidjao uglavnom te putne endure, vrlo malo choppera ili sportaka.


Gledao sam interesantno testiranje FJR 1300, Motoguzzi Norge i BMW R 1200 RT, kad je vozac koji inace uvijek gura FJR rekao da se FJR ne moze porediti sa tim BMW-om po udobnosti, a da u voznji slabija masina BMW-a vozi uporedo sa FJR bez velike razlike.

Imam vremena dok se vratim sa projekta za razmisljanje koji uzeti, necu bjezati ni od endura, nisam ih vozio zbog visokog sjedista, ali vidim da Aprilia Caponord ima dosta nize sjediste od Varadera. :thumbup:
Interesantan motor, ima dobre kritike.

Image
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#148 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by TouringBiker »

Je li ko svracao kod CF Moto, s lijeve strane uz cestu kad se silazi niz Kobilju Glavu prema Vogošći?

Čiji je to uopšte brend - imaju i motore i ATV-e?

http://cfmoto.ba/
User avatar
drndalo
Posts: 22797
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#149 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by drndalo »

Bice sta kinesko...
TouringBiker
Posts: 1271
Joined: 03/04/2013 21:52
Grijem se na: Struju

#150 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by TouringBiker »

Moze biti i Tursko, jer su Dinu Babuku, ciji je servis blizu, ganjali neki Turci da im on preuzme vodjenje
Post Reply