Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#126 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
imam ja jednog xmaxa 250 za prodat, prvi put registrova u bosni prije mjesec dana, 17.000km presao, plav, dobar za otic na more a i trknut po doner u ADK
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#127 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ...mali Ninja wrote:imam ja jednog xmaxa 250 za prodat, prvi put registrova u bosni prije mjesec dana, 17.000km presao, plav, dobar za otic na more a i trknut po doner u ADK
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#128 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Zaboravih koji je ono tvoj ... R1100S ?Ramzess Veliki wrote:Nije moj fol ... mora izgledat' k'o raketa, zajebat karakter, a I vracam se mozda tek za dvije i po godine ...klixoris wrote: Hos da ti ja prodam svoj ? Ide u oglase krajem augusta, al' ce biti malo skuplji od 5-6 milja eura
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#129 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
nije bas takoRamzess Veliki wrote:To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ...mali Ninja wrote:imam ja jednog xmaxa 250 za prodat, prvi put registrova u bosni prije mjesec dana, 17.000km presao, plav, dobar za otic na more a i trknut po doner u ADK
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#130 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Ma jasta je!mali Ninja wrote:nije bas takoRamzess Veliki wrote:To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ...
Nego se kotarisi toga, vrijeme je da odrastes i postanes muskarac ... evo nadjoh kod svaba dobru priliku ... Yamaha YZF Thunderrace 145 Hp za 4000 KM:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 1fe942381f
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#131 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
ljudi ja kad vidim ove hayabuse, najezim se al od odbojnosti prema takvim skulama.Ramzess Veliki wrote:Ma jasta je!mali Ninja wrote:nije bas takoRamzess Veliki wrote:To nije motor nego motorizovana korpa za samoposlugu ...
Nego se kotarisi toga, vrijeme je da odrastes i postanes muskarac ... evo nadjoh kod svaba dobru priliku ... Yamaha YZF Thunderrace 145 Hp za 4000 KM:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 1fe942381f
ja vozim nakeda, ktm duke i meni naked motori predstavljaju vrh u moto svijetu a inace sam citao par casopisa stranjskih gdje kazu da su naked motori najpozeljnija vrsta motora i najomiljenija medju bajkerima
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#132 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Zavisi od levela. Najzastupljeniji su svakako.mali Ninja wrote: ljudi ja kad vidim ove hayabuse, najezim se al od odbojnosti prema takvim skulama.
ja vozim nakeda, ktm duke i meni naked motori predstavljaju vrh u moto svijetu a inace sam citao par casopisa stranjskih gdje kazu da su naked motori najpozeljnija vrsta motora i najomiljenija medju bajkerima
Ja ih ne volim jer brzo vozim, udara u koljena, vuce laktove, odvrce glavu ... ubi vjetar ...
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#133 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
ja sam ko kavazoki, volim daljinu a ne brzinu jer se bojim motoraRamzess Veliki wrote:Zavisi od levela. Najzastupljeniji su svakako.mali Ninja wrote: ljudi ja kad vidim ove hayabuse, najezim se al od odbojnosti prema takvim skulama.
ja vozim nakeda, ktm duke i meni naked motori predstavljaju vrh u moto svijetu a inace sam citao par casopisa stranjskih gdje kazu da su naked motori najpozeljnija vrsta motora i najomiljenija medju bajkerima
Ja ih ne volim jer brzo vozim, udara u koljena, vuce laktove, odvrce glavu ... ubi vjetar ...
to za vjetar svi kazu koji voze nakede preko 150kmh, ja sam od onih sto ne dobacujem 150kmh tako da mi vjetar nije problem, al ruku na srce ramize koji su tebi ljepsi motori?
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#134 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Svi.mali Ninja wrote: ja sam ko kavazoki, volim daljinu a ne brzinu jer se bojim motora
to za vjetar svi kazu koji voze nakede preko 150kmh, ja sam od onih sto ne dobacujem 150kmh tako da mi vjetar nije problem, al ruku na srce ramize koji su tebi ljepsi motori?
Chopperi imaju svoju draz, izgledaju frajerski ali su za starije cike sa bradama. Mlad frajer nema sta traziti na njima a ni sa ekipom koja ih vozi.
Nakedi su svakako interesantni, daju najvise adrenalina, sav osjecaj voznje koji treba adrenalincu ... agilni u voznji, laki za krivine, vjetar u prsa.
Sport, sve receno, ludaci sa mudima do poda.
Moj tip su sport tureri, oni malo sportskiji i laksi od maksi turera ... kombinacija snage, brzine, koferi i gas!
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#135 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
aferim, sve lijepo recenoRamzess Veliki wrote:Svi.mali Ninja wrote: ja sam ko kavazoki, volim daljinu a ne brzinu jer se bojim motora
to za vjetar svi kazu koji voze nakede preko 150kmh, ja sam od onih sto ne dobacujem 150kmh tako da mi vjetar nije problem, al ruku na srce ramize koji su tebi ljepsi motori?
Chopperi imaju svoju draz, izgledaju frajerski ali su za starije cike sa bradama. Mlad frajer nema sta traziti na njima a ni sa ekipom koja ih vozi.
Nakedi su svakako interesantni, daju najvise adrenalina, sav osjecaj voznje koji treba adrenalincu ... agilni u voznji, laki za krivine, vjetar u prsa.
Sport, sve receno, ludaci sa mudima do poda.
Moj tip su sport tureri, oni malo sportskiji i laksi od maksi turera ... kombinacija snage, brzine, koferi i gas!
-
- Posts: 1338
- Joined: 14/05/2014 12:42
#136 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Duša draga, buduća mrlja na cesti @3:38
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#137 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Evo gledam padaju cijene motora na svapskom trzistu ...
Nadjoh ovu ljepoticu za skromnu cijenu 4000 Eura, 2006-to godiste, BMW R 1200 RT:
Displacement:1170.00 ccm (71.39 cubic inches)
Engine type:Twin, four-stroke
Power:108.62 HP (79.3 kW)) @ 7500 RPM
Torque:115.00 Nm (11.7 kgf-m or 84.8 ft.lbs) @ 6000 RPM
Compression:12.0:1
Bore x stroke:101.0 x 73.0 mm (4.0 x 2.9 inches)
Valves per cylinder:4
Fuel system:Injection. Electronic intake pipe injection/digital engine management: BMW engine management, BMS-K with overrun fuel cut-off, dual ignition
Fuel control:Single Overhead Cams (SOHC)
Cooling system:Oil & air
Gearbox:6-speed
Transmission type,final drive:Shaft drive (cardan)
Clutch:Single-disc dry clutch, hydraulically operated
Fuel consumption:3.60 litres/100 km (27.8 km/l or 65.34 mpg)
Greenhouse gases:83.5 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Dry weight:229.0 kg (504.9 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc:259.0 kg (571.0 pounds)
Power/weight ratio:0.4743 HP/kg
Seat height:820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Fuel capacity:27.00 litres (7.13 gallons)
Nadjoh ovu ljepoticu za skromnu cijenu 4000 Eura, 2006-to godiste, BMW R 1200 RT:
Displacement:1170.00 ccm (71.39 cubic inches)
Engine type:Twin, four-stroke
Power:108.62 HP (79.3 kW)) @ 7500 RPM
Torque:115.00 Nm (11.7 kgf-m or 84.8 ft.lbs) @ 6000 RPM
Compression:12.0:1
Bore x stroke:101.0 x 73.0 mm (4.0 x 2.9 inches)
Valves per cylinder:4
Fuel system:Injection. Electronic intake pipe injection/digital engine management: BMW engine management, BMS-K with overrun fuel cut-off, dual ignition
Fuel control:Single Overhead Cams (SOHC)
Cooling system:Oil & air
Gearbox:6-speed
Transmission type,final drive:Shaft drive (cardan)
Clutch:Single-disc dry clutch, hydraulically operated
Fuel consumption:3.60 litres/100 km (27.8 km/l or 65.34 mpg)
Greenhouse gases:83.5 CO2 g/km. (CO2 - Carbon dioxide emission)
Dry weight:229.0 kg (504.9 pounds)
Weight incl. oil, gas, etc:259.0 kg (571.0 pounds)
Power/weight ratio:0.4743 HP/kg
Seat height:820 mm (32.3 inches) If adjustable, lowest setting.
Fuel capacity:27.00 litres (7.13 gallons)
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#138 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#139 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Al' ima dugmica.klixoris wrote:Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#140 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Jarane, gori si od kakve zene u prodavnici cipela Kupi ba K1300S i zavrsi sa nedoumicamaRamzess Veliki wrote:Al' ima dugmica.klixoris wrote:Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#141 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
... ali nema dugmica ...klixoris wrote:Jarane, gori si od kakve zene u prodavnici cipela Kupi ba K1300S i zavrsi sa nedoumicamaRamzess Veliki wrote:Al' ima dugmica.klixoris wrote:Ovo ti bas i nije ono sto si opisivao da trazis u ranijim postovima. Kazes da hoces da je brzo, RT to nije
Ma svakako cu uzeti K1300S, nema dalje.
Ovaj R1200RT je slicnih kakakteristika kao moj prethodni, samo sto ima onu gutu naprijed iznad prednjeg tocka.
Jesu je malo predimenzionirali.
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#142 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#143 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
lapsus, mislio sam na masinu sa horizontalnim cilindrima, odnosno R masinu.klixoris wrote:Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
Koliko sam skontao manja potrosnja i nize teziste pa fino ulazi u krivine.
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#144 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Jeste, prilicno stabilan i lagan za kontrolisati po zavojima. Dosta momenta u niskim obrtajima (idealno za ispucavanje iz serpentina), potrosnja ide u rasponu 4.2 do 5.5 litara, zavisno od voznjeRamzess Veliki wrote:lapsus, mislio sam na masinu sa horizontalnim cilindrima, odnosno R masinu.klixoris wrote:Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
Koliko sam skontao manja potrosnja i nize teziste pa fino ulazi u krivine.
Definitivno orijentisan na gutanje kilometara, plovis ugodno na obrtnom momentu i malim obrtajima, bez potrebe za puno saltanja (mozes u 6. brzini voziti 30 km/h bez problema). Nedostatak mu je sto gubi dah u visokim obrtajima (nema onog zavrsnog udarca kao R masina sa 4 cilindra), ali to je izrazeno tek na brzinama iznad 140 km/h. Do 140 je sa R-ovima rame uz rame.
A da je tisa od 4 cilindra, zavisi. Na autoputu jeste, ali na leru u mjestu je prilicno traktorast. Klepece, tandrce, trese, ko da si saku sarafa ubacio u cilindre
Sve ovo sto sam napisao se odnosi na zadnju seriju sa vodenim hladjenjem. Ne znam kakvi su ovi stariji, zrakom hladjeni
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#145 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Pa 140 km/h je solidna gradska brzina ...klixoris wrote: Jeste, prilicno stabilan i lagan za kontrolisati po zavojima. Dosta momenta u niskim obrtajima (idealno za ispucavanje iz serpentina), potrosnja ide u rasponu 4.2 do 5.5 litara, zavisno od voznje
Definitivno orijentisan na gutanje kilometara, plovis ugodno na obrtnom momentu i malim obrtajima, bez potrebe za puno saltanja (mozes u 6. brzini voziti 30 km/h bez problema). Nedostatak mu je sto gubi dah u visokim obrtajima (nema onog zavrsnog udarca kao R masina sa 4 cilindra), ali to je izrazeno tek na brzinama iznad 140 km/h. Do 140 je sa R-ovima rame uz rame.
A da je tisa od 4 cilindra, zavisi. Na autoputu jeste, ali na leru u mjestu je prilicno traktorast. Klepece, tandrce, trese, ko da si saku sarafa ubacio u cilindre
Sve ovo sto sam napisao se odnosi na zadnju seriju sa vodenim hladjenjem. Ne znam kakvi su ovi stariji, zrakom hladjeni
Ma jasno da je to dovoljna putna brzina. Na nasim cestama ako nabijes prosjek 70 km/h ti si car.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#146 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
ZADNJI "blok" motor koji je BMW radio, tj. sa položenim cilindrima pod 90 stepeni u odnosu na smjer kardana, je bio K1200RS (1997-2003) i on je nasljednik K100RS, RT i LT, K75S i RT te K1100RS i LT modela.klixoris wrote:Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
Ove starije je karakterisalo veoma nisko težište i zato su bili jako stabilni i lako ulazili u krivine (kada se gledaju biciklističke trke, dosta TV ekipa koje ih prate sa motorima i danas koriste K1100LT), ali se ta prednost donekle izgubila kod K1200RS jer on ima dosta težine iznad mašine pa je "potežak" gore. Ali je zadržao glavnu prednost "blok" motora - praktički su nepoderivi, pređu i po 800.000 km a da ne treba generalka.
Od 2003 do 2005 bio je u ponudi kao "GT" verzija, da bi od 2006 K1200GT proizvodio sa istom rednom mašinom koju je imao i sportski BMW K1200S.
R modeli su uvijek bili sa bokser mašinama, i njih je BMW proizvodio od samog početka 1923. godine. kao dvoventilske sve do 1996, a od 1993 počinje proizvodnja četveroventilskih (danas modeli R1200GS, R1200R, R1200RT, BMW R1200RS, R1200S i R nineT, neki hlađeni samo uljem, neki vodom). Priča se da BMW planira izbaciti i četverocilindrični bokser (kao što su bile prve Honde Gold Wing, danas imaju šestocilindrični bokser).
K1200RS ima nekoliko na PIK-u:
https://www.olx.ba/artikal/26388943/mot ... v-12000km/
https://www.olx.ba/artikal/12402833/bmw-k-1200-rs/
https://www.olx.ba/artikal/15608437/bmw-k-1200-rs/ (isti kao i prethodni?)
https://www.olx.ba/artikal/30325687/bmw ... s-stranac/
Koga zanima, može pročitati moj test tog motora za "Auto-Plus" magazin iz 2003:
https://www.scribd.com/doc/148169655/Sp ... in-31-2003
Ja ga osobno ne bih nikada zamjenio za K1100RS koji sad vozim, zbog visokog težišta i jer je sa 273 kg "suhe" težine jednostavno prevelik i preglomazan (bez obzira na 130 KS, 3,3 sekunde od 0 na 100 i maksimalnu brzinu 245 km/h).
- Ramzess Veliki
- Posts: 18167
- Joined: 11/02/2013 11:32
#147 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Hehe, dobro je klixtoris primijetio, mijesam blok i bokser. Ustvari mislim na jedno a pogresno napisah blok, negdje mi se ta rijec vukla u pozadini misli.TouringBiker wrote:.... Ja ga osobno ne bih nikada zamjenio za K1100RS koji sad vozim, zbog visokog težišta i jer je sa 273 kg "suhe" težine jednostavno prevelik i preglomazan (bez obzira na 130 KS, 3,3 sekunde od 0 na 100 i maksimalnu brzinu 245 km/h).klixoris wrote:Rekoh ti ranije negdje u ovoj temi da nema razlike između "blok" i redne mašine, obje su redne, samo je razlika u načinu ugradnje u ram motora.Ramzess Veliki wrote:
Nego sam citao neka poredjenja masina, kazu da je blok masina meksa, stabilnija, tisa, manje trosi, duze traje itd od redne?
Osim ako sa blokom možda ne miješaš boxera ?
K 1200 RS je ruzan katastrofa. Ne bih ga ni dzabe.
A kako sam gradjevinac, blokovi i cigle mi uvijek na pameti. Hvala na detaljnom postu.
Pregledam dosta videa na Youtube, poredjenja motora po klasama i poredjenja klasa, kako mi se cini da u klasi dalekopoteznih kilometarzderaca primat preuzimaju adventure motori, tj. veliki enduro motori kao BMW R 1200 GS. Sjecam se dvojice portugalaca koje smo upoznali u Splitu, dosli na dva Varadera, u prolazu za Srbiju pa nazad u Portugal (one godine kad nas Portugal nesretno izbaci iz kvalifikacija ).
Ljetos sam na jadranskoj magistrali vidjao uglavnom te putne endure, vrlo malo choppera ili sportaka.
Gledao sam interesantno testiranje FJR 1300, Motoguzzi Norge i BMW R 1200 RT, kad je vozac koji inace uvijek gura FJR rekao da se FJR ne moze porediti sa tim BMW-om po udobnosti, a da u voznji slabija masina BMW-a vozi uporedo sa FJR bez velike razlike.
Imam vremena dok se vratim sa projekta za razmisljanje koji uzeti, necu bjezati ni od endura, nisam ih vozio zbog visokog sjedista, ali vidim da Aprilia Caponord ima dosta nize sjediste od Varadera.
Interesantan motor, ima dobre kritike.
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#148 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Je li ko svracao kod CF Moto, s lijeve strane uz cestu kad se silazi niz Kobilju Glavu prema Vogošći?
Čiji je to uopšte brend - imaju i motore i ATV-e?
http://cfmoto.ba/
Čiji je to uopšte brend - imaju i motore i ATV-e?
http://cfmoto.ba/
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#149 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Bice sta kinesko...
-
- Posts: 1271
- Joined: 03/04/2013 21:52
- Grijem se na: Struju
#150 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Moze biti i Tursko, jer su Dinu Babuku, ciji je servis blizu, ganjali neki Turci da im on preuzme vodjenje