Ma čim stabilno vrijeme krene u feb/martu ja ga već vozim Plastični je rezervoar, a nasut je do grla. Štendere nemam, ali bih mogao improvizirati malo sa nekim materijalima. Ne znam da li postoje štenderi za X-max...klixoris wrote:Ma jok ba, kakvo sipanje ulja, samo ces usvinjiti svjecice i masinu. To se radi za pravo dugo konzerviranje. Npr kada znas da motoru neces prici (dakle ni upaliti) bar godinu danaTheGodfather001 wrote:@klixoris - hvala na detaljnom pojašnjenju. Prethodni motor uopšte nisam tako konzervirao. Jedino što sam radio da naspem gorivo do čepa, ispod guma podmetnem stiropol, i namažem mašinskim uljem spojeve na ručkama. Na Yamahi traže kao zahtjevnije održavanje. A za bateriju mi nema smisla, jer bih trebao rastaviti komplet prednji dio da dođem do baterije. Naručio sam Alia neki Foxsur pametni punjač pa ću vidjeti nekako samo da kontakte proguram ispod poklopca. Doduše, u garaži mi je uvijek temperatura minimalno 10C iznad vanjske... Palim motor svake sedmice.
I misliš da ne trebam se zezati sa sipanjem motornog ulja u grlo svjećice? Motor prešao 5800km.
Gorivo do cepa obavezno ako ti je metalni rezervoar (da ne hrdza zbog kondenza), a ako ti je plasticni rezervoar, ne moras ni to.
Ako mozes podici motor na stendere, to je pozeljno (da ne deformises gume od stajanja)
Ne moras paliti svake sedmice, dovoljno svake 3-4 da upali ventilator 2-3 puta i to je to.
Hvala druže puno na savjetima.