Ramzess Veliki wrote: ↑19/02/2025 07:36
esso_sa wrote: ↑18/02/2025 09:22
Ramzess Veliki wrote: ↑18/02/2025 08:29
Sve sam kombinacije isprobao, ipak sam morao poslati za Sloveniju. To su mi i u OMS-u preporucili. Amortizer je pun elektronike i osim slovenaca niko nece da se igra sa tim.
Cijena paketa 75 KM.
Amortizer sam prethodno dobro ocistio da se ne pojavi kap ulja i stavio u dvije hermeticke kese one za zamrzivac jer slovenski carinici ce vratiti paket ako se pojavi malo ulja uz obrazlozenje da moze ostetiti druge pakete.
Sad samo cekati ...
Pouka iz ovoga - kupi motor sa standardnom viljuskom.
Amortizer nije “pun elektronike” nego ima samo jedan elektro ventil unutra koji otvara i zatvara protok ulja… Kod nas ljudi kada vide neki kabl, odmah ide prica o svemirskoj tehnologiji…
I nije do amortizera nego je vrlo vjerovatno do kilometraze motora… Amortizeri imaju vijek trajanja, bilo da su obicni ili elektronski upravljani, pa takvi kvarovi i nisu neobicni nakon neke solidne kilometraze.
Kod tebe je telelever naprijed, pa je amortizer i rad ovjesa vrlo slican zadnjem. Ako ti je krepao taj prednji, ocekuj da ce i zadnji uskoro da se odjavi. Bilo bi dobro da si oba poslao na repariranje, pa onda nakon ugradnje udaris jedan reset kalibracije ESA.
Pa bolan dje si bio ranije.
Dobro da znam, sta me ocekuje uskoro.
Presao 30.000 km.
Meni je pun elektronike cim ima neki kabal da viri iz njega, ja sam gradjevinac.
30.000 je mala kilometraza za amortizer i nije trebao krepati tako rano, osim ako nisi kupio polovan motor sa vracenim kilometrima.
Mislim, bilo je slucajeva da krepa tako rano, ali to je stvarno rijetkost. U prosjeku izdrze bar 80.000km, a cesce i vise
Moj je trenutno na 50.000 i zadnji ESA amortizer (nemam naprijed kao ti) jos ne pokazuje znakove umora. A ne stedim ga. Dosta putujem u dvoje, natovaren koferima
Tako da mi je to kod tebe malo cudno…
Svakako gledaj da uradis rekalibraciju ovjesa kada ti srede taj amortizer. Mozes to i u ovlastenom, ne bi trebalo biti skupo. Proces traje 2 minute