Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Podforum za motocikliste...
Post Reply
Rugafet

#1526 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Rugafet »

E drug hvala na odgovoru. A o motorima veze nemam, teški sam početnik, al ono bas. HD sam naveo jer šta znam nekako mi se sviđaju ‘linijom’ i ono brutala mi je na semaforu kad ga čujem i na njemu sijedi lik od 78 godina.
Ne znam jbg ono sto vise tražim to vise ne znam šta hoću
ZoomZoomKiwi

#1527 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by ZoomZoomKiwi »

Fury također ima dobar zvuk, a nije ju teško voziti.
DaysleepeR

#1528 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by DaysleepeR »

Rugafet wrote: 05/06/2024 22:59 E drug hvala na odgovoru. A o motorima veze nemam, teški sam početnik, al ono bas. HD sam naveo jer šta znam nekako mi se sviđaju ‘linijom’ i ono brutala mi je na semaforu kad ga čujem i na njemu sijedi lik od 78 godina.
Na kraju se sve svodi na ono što srce želi.
Nije nezabilježeno i da kao početnik odmah sjedneš na zahtjevan motor kao što je HD.
Ako imaš šlifa za vožnju motora, i ako imaš želju i ljubav, brzo ćeš upasti u fazon.
Samo polako i oprezno.

Generalno, šteta je za svaki motor da se samo voza po gradu, ali ta se barijera vrlo brzo sama od sebe sruši.
Grad je dosadan i stalno je gužva, otvorena cesta sama dođe na red.

Sretno.
Ramzess Veliki

#1529 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?

Post by Ramzess Veliki »

Rugafet wrote: 05/06/2024 22:59 E drug hvala na odgovoru. A o motorima veze nemam, teški sam početnik, al ono bas. HD sam naveo jer šta znam nekako mi se sviđaju ‘linijom’ i ono brutala mi je na semaforu kad ga čujem i na njemu sijedi lik od 78 godina.