Topla preporuka za 2022 Yamaha D'elight 125cc, nov me izasao 5.800KM u SarajevuMMM1977 wrote: ↑02/08/2022 16:40 Pozdrav. Sin 16 godina polaže A1 (po meni prerano ali bukvalno svi iz njegovog društva vozikaju motore ili quadove i to bez položenog vozačkog ispita) i u planu sam da mu kupim kakvu vozilicu. Molim kakav savjet jer o tome nemam pojma s time da bih se ponekad i ja, 120kg, provozao
Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
-
- Posts: 469
- Joined: 27/05/2009 11:28
#1226 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
-
- Posts: 3082
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1227 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Pozz, novi sam u ovome pa me zanima sta da kupim kao zastitu za motor od lopova.
Beverly 300 je u pitanju, sta kupit i gdje?
Hvala
Beverly 300 je u pitanju, sta kupit i gdje?
Hvala
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#1228 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Najbolje kakva garaza… Vezanog na ulici mozda (ali veliko mozda) i ne ukradu, ali niko ti ne garantuje da ti nece skidati dijelove sa njega…
Ako garaza nije opcija pa ostaje samo ulica, onda disk lock sa alarmom plus debeli lanac sa kojim ces vezati motor za banderu, na vidljivom mjestu
Last edited by klixoris on 30/09/2022 18:50, edited 2 times in total.
-
- Posts: 3082
- Joined: 14/04/2011 15:03
#1229 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Ima garaza kad je loose vrijeme I zima ali mi ljeti treba kad ga vozim svaki dan. Hvala
- klixoris
- Posts: 6329
- Joined: 07/11/2012 09:36
- Location: u zavoju....na koljenu
#1230 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Razmisli da ga pokrivas sa ceradom kada “spava”. Manje je upadljiv tako pokriven, a tezi i za skinuti kakav dio
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10521
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1231 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Ekipa šta mislite koji je bolji za početnika, za dnevni commute između Zenice i Sarajeva (mimo autoputa), a da je udoban, možda bi se nekad potegnulo i do Jadrana s njim, dok se stekne više iskustva:
Honda CB650R
Yamaha XSR700
Suzuki SV650
Triumph Trident 660
Mene vuče ova Yamaha XSR pravo, baš je lijepa, a baza joj je MT-07 kojeg hvale na svakom koraku.
Honda CB650R
Yamaha XSR700
Suzuki SV650
Triumph Trident 660
Mene vuče ova Yamaha XSR pravo, baš je lijepa, a baza joj je MT-07 kojeg hvale na svakom koraku.
- bilic
- Posts: 1165
- Joined: 25/07/2012 22:33
#1232 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Honda CB650REFD22 wrote: ↑17/11/2022 11:53 Ekipa šta mislite koji je bolji za početnika, za dnevni commute između Zenice i Sarajeva (mimo autoputa), a da je udoban, možda bi se nekad potegnulo i do Jadrana s njim, dok se stekne više iskustva:
Honda CB650R
Yamaha XSR700
Suzuki SV650
Triumph Trident 660
Mene vuče ova Yamaha XSR pravo, baš je lijepa, a baza joj je MT-07 kojeg hvale na svakom koraku.
Ja bi četvero cilindrični ... A ovaj je mislim jedini od svih.
Vjerovatno ima bolji obrtni momenat a i zvuk ...
,
https://www.youtube.com/watch?v=4A8IgX-Lsl8
treba i video pogledat .. hahahhaa
- bilic
- Posts: 1165
- Joined: 25/07/2012 22:33
#1233 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
bilic wrote: ↑17/11/2022 21:34Honda CB650REFD22 wrote: ↑17/11/2022 11:53 Ekipa šta mislite koji je bolji za početnika, za dnevni commute između Zenice i Sarajeva (mimo autoputa), a da je udoban, možda bi se nekad potegnulo i do Jadrana s njim, dok se stekne više iskustva:
Honda CB650R
Yamaha XSR700
Suzuki SV650
Triumph Trident 660
Mene vuče ova Yamaha XSR pravo, baš je lijepa, a baza joj je MT-07 kojeg hvale na svakom koraku.
Ja bi četvero cilindrični ... A ovaj je mislim jedini od svih.
Vjerovatno ima bolji obrtni momenat a i zvuk ...
,
https://www.youtube.com/watch?v=4A8IgX-Lsl8
treba i video pogledat .. hahahhaa
https://www.youtube.com/watch?v=DMIKkg2tB24
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10521
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1234 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Hvala!
Gledao sam malo karakteristike, te Honde me najviše strah (početnik sam, najjače što sam vozio je skuter sa CVT-om, i to Django 125), ima čudnu krivulju obrtnog momenta, nekako ga tek na kraju razvija, odnosno pri niskim obrtajima ima pravo malo momenta.
Što se tiče elastičnosti i iskoristivosti, ali i predvidivosti motora, mislim da je Triumphov trocilindraš tu najbolji.
A izgledom mi se najviše sviđa Yamaha, a drug mi ima MT-07, koji je u osnovi isti motor, i on je prezadovoljan.
Morat ću prvo vidjet uživo svaki da vidim šta mi odgovara, sjesti makar, ako bude sreće i probat malo svaki, čisto da vidim kakvi su.
Gledao sam malo karakteristike, te Honde me najviše strah (početnik sam, najjače što sam vozio je skuter sa CVT-om, i to Django 125), ima čudnu krivulju obrtnog momenta, nekako ga tek na kraju razvija, odnosno pri niskim obrtajima ima pravo malo momenta.
Što se tiče elastičnosti i iskoristivosti, ali i predvidivosti motora, mislim da je Triumphov trocilindraš tu najbolji.
A izgledom mi se najviše sviđa Yamaha, a drug mi ima MT-07, koji je u osnovi isti motor, i on je prezadovoljan.
Morat ću prvo vidjet uživo svaki da vidim šta mi odgovara, sjesti makar, ako bude sreće i probat malo svaki, čisto da vidim kakvi su.
- bilic
- Posts: 1165
- Joined: 25/07/2012 22:33
#1235 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
To je moje neko mišljenje .EFD22 wrote: ↑17/11/2022 22:03 Hvala!
Gledao sam malo karakteristike, te Honde me najviše strah (početnik sam, najjače što sam vozio je skuter sa CVT-om, i to Django 125), ima čudnu krivulju obrtnog momenta, nekako ga tek na kraju razvija, odnosno pri niskim obrtajima ima pravo malo momenta.
Što se tiče elastičnosti i iskoristivosti, ali i predvidivosti motora, mislim da je Triumphov trocilindraš tu najbolji.
A izgledom mi se najviše sviđa Yamaha, a drug mi ima MT-07, koji je u osnovi isti motor, i on je prezadovoljan.
Morat ću prvo vidjet uživo svaki da vidim šta mi odgovara, sjesti makar, ako bude sreće i probat malo svaki, čisto da vidim kakvi su.
A možda kad se svi obidzu i pogledaju uživo ...
A i zavisno i od nas ... 1000 ljudi 1000 čudi ..
Ja preferiram samo Bmw ... 1100 ... 1200 cm
U svakom slučaju sretno i da te služi ....
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10521
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1236 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
A dobro, i meni je 1200GS maštarija, za neke dobre roadtripove, ali o tom po tom, da mi je savladati ove "male", pa ćemo lako dalje kad se nanižu kilometribilic wrote: ↑17/11/2022 22:10To je moje neko mišljenje .EFD22 wrote: ↑17/11/2022 22:03 Hvala!
Gledao sam malo karakteristike, te Honde me najviše strah (početnik sam, najjače što sam vozio je skuter sa CVT-om, i to Django 125), ima čudnu krivulju obrtnog momenta, nekako ga tek na kraju razvija, odnosno pri niskim obrtajima ima pravo malo momenta.
Što se tiče elastičnosti i iskoristivosti, ali i predvidivosti motora, mislim da je Triumphov trocilindraš tu najbolji.
A izgledom mi se najviše sviđa Yamaha, a drug mi ima MT-07, koji je u osnovi isti motor, i on je prezadovoljan.
Morat ću prvo vidjet uživo svaki da vidim šta mi odgovara, sjesti makar, ako bude sreće i probat malo svaki, čisto da vidim kakvi su.
A možda kad se svi obidzu i pogledaju uživo ...
A i zavisno i od nas ... 1000 ljudi 1000 čudi ..
Ja preferiram samo Bmw ... 1100 ... 1200 cm
U svakom slučaju sretno i da te služi ....
Hvala!
- Ramzess Veliki
- Posts: 18172
- Joined: 11/02/2013 11:32
#1237 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Japanca.EFD22 wrote: ↑17/11/2022 11:53 Ekipa šta mislite koji je bolji za početnika, za dnevni commute između Zenice i Sarajeva (mimo autoputa), a da je udoban, možda bi se nekad potegnulo i do Jadrana s njim, dok se stekne više iskustva:
Honda CB650R
Yamaha XSR700
Suzuki SV650
Triumph Trident 660
Mene vuče ova Yamaha XSR pravo, baš je lijepa, a baza joj je MT-07 kojeg hvale na svakom koraku.
- Ramzess Veliki
- Posts: 18172
- Joined: 11/02/2013 11:32
#1238 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Uzmi Yamahu. Najisplativiji motor sto se tice odrzavanja i pouzdanosti.EFD22 wrote: ↑17/11/2022 22:03 Hvala!
Gledao sam malo karakteristike, te Honde me najviše strah (početnik sam, najjače što sam vozio je skuter sa CVT-om, i to Django 125), ima čudnu krivulju obrtnog momenta, nekako ga tek na kraju razvija, odnosno pri niskim obrtajima ima pravo malo momenta.
Što se tiče elastičnosti i iskoristivosti, ali i predvidivosti motora, mislim da je Triumphov trocilindraš tu najbolji.
A izgledom mi se najviše sviđa Yamaha, a drug mi ima MT-07, koji je u osnovi isti motor, i on je prezadovoljan.
Morat ću prvo vidjet uživo svaki da vidim šta mi odgovara, sjesti makar, ako bude sreće i probat malo svaki, čisto da vidim kakvi su.
Jaran moj hvalio Hondu, kaze pali na po kljuca, i jednom krene da ga upali kad nista ... vergla ali dzaba ... neko se sage i nadje pored motora - spala mu ona naljepnica "Honda" sa rezervoara. Zalijepi je nazad i tek onda motor upali ... i kazu Honda pouzdana ...
- B6Redhell
- Posts: 5906
- Joined: 25/12/2010 04:56
#1239 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Pametna ta honda nece da upali dok je ne označiš…
A to da je yaHama manje kvarljiva od ostalih japanaca ti pada u vodu jarane..
Svi su u pet deka, isti principi, vecina dijelova isti proizvodjac,
Iz licnog dugogodisnjeg iskustva sa japancima
A to da je yaHama manje kvarljiva od ostalih japanaca ti pada u vodu jarane..
Svi su u pet deka, isti principi, vecina dijelova isti proizvodjac,
Iz licnog dugogodisnjeg iskustva sa japancima
- Kamper
- Posts: 616
- Joined: 22/12/2019 18:32
#1240 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Bacili smo oko na isti motorEFD22 wrote: ↑17/11/2022 11:53 Ekipa šta mislite koji je bolji za početnika, za dnevni commute između Zenice i Sarajeva (mimo autoputa), a da je udoban, možda bi se nekad potegnulo i do Jadrana s njim, dok se stekne više iskustva:
Honda CB650R
Yamaha XSR700
Suzuki SV650
Triumph Trident 660
Mene vuče ova Yamaha XSR pravo, baš je lijepa, a baza joj je MT-07 kojeg hvale na svakom koraku.
Ja tek polozio i vuce me taj motor ali nema polovnih (bar ne na olx-u) a ne znam je li nov preskup za pocetnika
- Ramzess Veliki
- Posts: 18172
- Joined: 11/02/2013 11:32
#1241 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
To ti je spala naljepnica sa motora ...
-
- Posts: 1554
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#1242 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
https://www.olx.ba/artikal/50410273/hon ... svicarska/
Šta mislite o ovoj mašini? Ili je bolje ići na Yamahu T Max-a?
Šta mislite o ovoj mašini? Ili je bolje ići na Yamahu T Max-a?
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#1243 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Radije yamahu, jos ako mognes odvojiti novu, ima da te sluzi dugo za male pare.TheGodfather001 wrote: ↑12/12/2022 14:05 https://www.olx.ba/artikal/50410273/hon ... svicarska/
Šta mislite o ovoj mašini? Ili je bolje ići na Yamahu T Max-a?
-
- Posts: 1554
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#1244 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
I ja navijam za Yamahu, vozio sam X Max 3 godine, bez ijednog kvara, servisirao ga sam, ali 250ccm je premalo za neke ozbiljnije rute u dvoje. Ovaj X-ADV je dobar što mu je odstojanje od zemlje visočije i ima fin mjenjač, pogon je lanac. T Max nov je sada cjenovno kao nova Škoda Kamiq jedino što se može pronaći neki polovan, star 1-2 godine sa minimalnom kilometražom za nekih 20-25hkm, ali i to mi nekako cjenovno više ide na neki ozbiljniji motor nego na Maxi Scooter. Kakvo je održavanje ovog X-ADV, greške, kvarovi? Predstavništvo Honde je u Tuzli, koliko sam mogao vidjeti.mali Ninja wrote: ↑12/12/2022 22:08Radije yamahu, jos ako mognes odvojiti novu, ima da te sluzi dugo za male pare.TheGodfather001 wrote: ↑12/12/2022 14:05 https://www.olx.ba/artikal/50410273/hon ... svicarska/
Šta mislite o ovoj mašini? Ili je bolje ići na Yamahu T Max-a?
- mali Ninja
- Posts: 2130
- Joined: 22/09/2007 21:10
#1245 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Mislim da na nasim prostorima raja nema sredstava ni vremena u tolikoj mjeri putovati duze rute da bi iskoristio motor na taj nacin, stoga bi savjetovao svima da kada kupuju motor gledaju da to bude nesto dobro za do 200km voznje u jednom smjeru, to moze svaki maxi skuter bez problema solo ili sa suvozacem, tako da sve te extra zvucne price o putovanjima po 7 dana mislim da trebamo zaboraviti jer voziti turing motor cijelu godinu za jedno duze putovanje je neisplativo i nepotrebno.TheGodfather001 wrote: ↑13/12/2022 08:19I ja navijam za Yamahu, vozio sam X Max 3 godine, bez ijednog kvara, servisirao ga sam, ali 250ccm je premalo za neke ozbiljnije rute u dvoje. Ovaj X-ADV je dobar što mu je odstojanje od zemlje visočije i ima fin mjenjač, pogon je lanac. T Max nov je sada cjenovno kao nova Škoda Kamiq jedino što se može pronaći neki polovan, star 1-2 godine sa minimalnom kilometražom za nekih 20-25hkm, ali i to mi nekako cjenovno više ide na neki ozbiljniji motor nego na Maxi Scooter. Kakvo je održavanje ovog X-ADV, greške, kvarovi? Predstavništvo Honde je u Tuzli, koliko sam mogao vidjeti.mali Ninja wrote: ↑12/12/2022 22:08
Radije yamahu, jos ako mognes odvojiti novu, ima da te sluzi dugo za male pare.
-
- Posts: 1554
- Joined: 24/05/2004 10:44
- Location: Sarajevo
#1246 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Apsolutno sve stoji. Samo i za tih 200km odnosno 400km, ako želim komfornu vožnju, uzimajući u obzir svu frekvenciju saobraćaja, potrebno je najmanje 500ccm snage za vožnju u paru. Maxi Scooter mi je čak i ugodniji za vožnju od nekog sportaka, a imam dovoljno prostora za stvari, te brzine da stignem na željenu destinaciju. Ako putujem na 7 dana, ipak se odlučujem za 4 točka. X-ADV mi je kompromis gradskog skutera i blagog off-road u mjeri meni dovoljnoj. T Max mi je zaista pravi cruiser uz BMW C 650 GT, ali su oba dominantno namijenjena za gradsku cestu.mali Ninja wrote: ↑20/12/2022 09:35Mislim da na nasim prostorima raja nema sredstava ni vremena u tolikoj mjeri putovati duze rute da bi iskoristio motor na taj nacin, stoga bi savjetovao svima da kada kupuju motor gledaju da to bude nesto dobro za do 200km voznje u jednom smjeru, to moze svaki maxi skuter bez problema solo ili sa suvozacem, tako da sve te extra zvucne price o putovanjima po 7 dana mislim da trebamo zaboraviti jer voziti turing motor cijelu godinu za jedno duze putovanje je neisplativo i nepotrebno.TheGodfather001 wrote: ↑13/12/2022 08:19
I ja navijam za Yamahu, vozio sam X Max 3 godine, bez ijednog kvara, servisirao ga sam, ali 250ccm je premalo za neke ozbiljnije rute u dvoje. Ovaj X-ADV je dobar što mu je odstojanje od zemlje visočije i ima fin mjenjač, pogon je lanac. T Max nov je sada cjenovno kao nova Škoda Kamiq jedino što se može pronaći neki polovan, star 1-2 godine sa minimalnom kilometražom za nekih 20-25hkm, ali i to mi nekako cjenovno više ide na neki ozbiljniji motor nego na Maxi Scooter. Kakvo je održavanje ovog X-ADV, greške, kvarovi? Predstavništvo Honde je u Tuzli, koliko sam mogao vidjeti.
-
- Posts: 796
- Joined: 01/12/2019 15:11
#1247 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Otkad cetverocilindricni imaju bolji obrtni momenat ?. Cetvorocilindricni ima vise konja a dva cilindra bolji obrtni momenat.bilic wrote: ↑17/11/2022 21:34Honda CB650REFD22 wrote: ↑17/11/2022 11:53 Ekipa šta mislite koji je bolji za početnika, za dnevni commute između Zenice i Sarajeva (mimo autoputa), a da je udoban, možda bi se nekad potegnulo i do Jadrana s njim, dok se stekne više iskustva:
Honda CB650R
Yamaha XSR700
Suzuki SV650
Triumph Trident 660
Mene vuče ova Yamaha XSR pravo, baš je lijepa, a baza joj je MT-07 kojeg hvale na svakom koraku.
Ja bi četvero cilindrični ... A ovaj je mislim jedini od svih.
Vjerovatno ima bolji obrtni momenat a i zvuk ...
,
https://www.youtube.com/watch?v=4A8IgX-Lsl8
treba i video pogledat .. hahahhaa
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10521
- Joined: 10/03/2022 22:16
#1248 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Ma nije četverocilindraš za početnika. Barem nije za mene, moraš ga vrtiti u obrtaje pravo. Twin ipak ima na donjem dijelu obrtaja zdrav moment za normalnu vožnju.
Mislim da je najbolje od oba svijeta, kako kažu, uzet Triumph Trident, 660 kubika, tri klipa. Taj ima i momenta i snage u svakom dijelu radnog područja.
Ali je skup, i za nabavit i za dalje
Mislim da je najbolje od oba svijeta, kako kažu, uzet Triumph Trident, 660 kubika, tri klipa. Taj ima i momenta i snage u svakom dijelu radnog područja.
Ali je skup, i za nabavit i za dalje
- bilic
- Posts: 1165
- Joined: 25/07/2012 22:33
#1249 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
Doduše, oscilacije okretnog momenta mogu se djelomično izravnati energijom nagomilanom u teškom zamašnjaku, ali to nije dovoljno za jednakomjeran rad četverotaktnog motora pri nižem broju okreta. Jednostavnim konstrukcijskim zahvatima ne mogu se postići zadovoljavajuća izravnanja masa pri pravocrtnom gibanju klipa jednocilindričnog motora.Dangubic wrote: ↑09/02/2023 09:22Otkad cetverocilindricni imaju bolji obrtni momenat ?. Cetvorocilindricni ima vise konja a dva cilindra bolji obrtni momenat.bilic wrote: ↑17/11/2022 21:34
Honda CB650R
Ja bi četvero cilindrični ... A ovaj je mislim jedini od svih.
Vjerovatno ima bolji obrtni momenat a i zvuk ...
,
https://www.youtube.com/watch?v=4A8IgX-Lsl8
treba i video pogledat .. hahahhaa
Da bi motor relativno mirno radio, potrebna su najmanje dva cilindra, tako da radni takt dolazi na svaki okret motora. Kod dvocilindričnog motora je izravnanje masa znatno bolje nego kod jednocilindričnog,
ali i dalje je okretni moment vrlo nejednakomjeran u donjem području okreta.
,
Stoga većina motora u suvremenim automobilima ima najmanje četiri cilindra, tako da radni takt dolazi na svaku polovicu okreta koljenastog vratila. Ovisno o položaju cilindara, razlikujemo redne motore, V-motore i bokser motore, ukratko boksere. Kod boksera su cilindri raspoređeni u istoj ravnini na obim stranama koljenastog vratila.
Okretni moment i izravnavanje masa
Kod četverocilindričnog rednog motora su radni taktovi vremenski jednakomjerno razdijeljeni, što je osnova za jednakomjerno, mirno okretanje.
-
- Posts: 796
- Joined: 01/12/2019 15:11
#1250 Re: Sta kupit', vozat' .... kol'ko para se istegnut' i valajl' cemu?
To je tacno ali to samo znaci da motor ima manje vibracija sa cetiri cililindra sto nema veze sa obrtnim momentom ,cetvoro cikilndricni motor sa sto konja nema sanse protiv dvocilincnog sa sto konja upravo zbog boljeg obrtnog momenta. To je valjda opstepoznato.bilic wrote: ↑09/02/2023 22:58Doduše, oscilacije okretnog momenta mogu se djelomično izravnati energijom nagomilanom u teškom zamašnjaku, ali to nije dovoljno za jednakomjeran rad četverotaktnog motora pri nižem broju okreta. Jednostavnim konstrukcijskim zahvatima ne mogu se postići zadovoljavajuća izravnanja masa pri pravocrtnom gibanju klipa jednocilindričnog motora.
Da bi motor relativno mirno radio, potrebna su najmanje dva cilindra, tako da radni takt dolazi na svaki okret motora. Kod dvocilindričnog motora je izravnanje masa znatno bolje nego kod jednocilindričnog,
ali i dalje je okretni moment vrlo nejednakomjeran u donjem području okreta.
,
Stoga većina motora u suvremenim automobilima ima najmanje četiri cilindra, tako da radni takt dolazi na svaku polovicu okreta koljenastog vratila. Ovisno o položaju cilindara, razlikujemo redne motore, V-motore i bokser motore, ukratko boksere. Kod boksera su cilindri raspoređeni u istoj ravnini na obim stranama koljenastog vratila.
Okretni moment i izravnavanje masa
Kod četverocilindričnog rednog motora su radni taktovi vremenski jednakomjerno razdijeljeni, što je osnova za jednakomjerno, mirno okretanje.