Blixen wrote: ↑27/10/2020 12:30https://imgshare.io/image/7898.Nhpch8ado-nekad-sampion wrote: ↑27/10/2020 12:23 Tacno je da placas osiguranje (i) po broju km, ali nije tacno da se upisuje u saobracajnu makar ne u Njemackoj. Jedino sto se upisuje je datum sljedeceg tehnickog, tj. dokad ti vazi tehnicki.
Osiguranja obicno traze da im posaljes kilometrazu i to ne sva. Mene za 5 godina nikad nisu pitali, vjeruj da se ne sjecam ni koliko sam rekao, nit se opterecujem tim. Ali obicno traze. Jedini kontakt koji sam ja s njima imao za 5 godina je bio ljetos kad mi je istekao zeleni karton.
Isto tako osiguranje nema veze s tehnickim, to je sve odvojeno. Dok nema problema jedino sto njih zanima je da ti imas dovoljno para na racunu kad oni povuku sredstva. Ne isplati se njima trositi pare da to nesto provjeravaju.
ovako to izgleda u Skandinaviji
upisu mi ocitano stanje i sta se predvidja da bude za dvije godine
ako predjem to onda mi se fakturise razlika predjenih kilometara
Ovo sto si ti stavio,stavio se od Gjensidige ,sta si kupio od osiguranja. Niti ti ko predvidja sta,niti te neko kontrolise koliko si presao.Kupio si 12000 km .
Posto vidim da si novi u Norveskoj,ucesce u svakoj steti ti je 20 hiljada kruna i imas 50% popusta.
Kada si kupovao osiguranje,pitali te koje stanje ti je km na vozilu tada ( u maju si kupio) i posto si kupio 12000 km,vazi ti osiguranje do te i te kilometraze.
Taman da predjes tokom godine 100000 boli njih K.
Medjutim ako se desi da imas stetu na automobilu a ti prekoracio kilometre preko kupljenih,u zavisnosti koliko si prekoracio,mogu da ti osporavaju isplatu ili da ti posalju da platis naknadno.I urade ono sto njima u tom trenutku je isplativije.
Ja mogu da kupim osiguranje za 5 hiljada godisnje,kad prekoracim 5 milja,odem i kupim umjesto Gjensidige kod Tryg. I sve tako u krug.
Ono sto ti ocitavaju prilikom EU kontrole i zapisuju,to je nesto drugo.