GAU8 wrote: ↑10/04/2021 09:02
Laplace wrote: ↑10/04/2021 08:59
Ono da čovjek ne vjeruje šta čita. Upravo ovakvo razmišljanje je uzrok stanja u kom se država nalazi.
Vec je prekasno. Lik uopste ne razumije u cemu je problem.. Nevjerovatno!!
"ne vidi u cemu je problem"... "zasluzio je"...
Pola mojih učenika smatra da je zaslužilo višu ocjenu, a svi do jednog ne zaslužuju ni onu koju imaju.
Sjetih se situacije kad mi je učenik došao sa kontrolnim radom da se žali kako mu je profesorica dal dvojku a trebala je bar trojku. Pregledao sam rad i rekao mu da bih mu ja taj rad ocijenio ocjeno nedovoljuan (1), jer je pravio greške koje ja ne opraštam (niti bih trebao). To su ti koji su "zaslužili više ocjene".
Inače, on očekuje da se ocjene daju po halo efektu: ako su ostalo petice onda i to treba biti petica.
Priča o nebitnom predmetu, a kako je napisao da ga je imao u prvom i drugom razredu moja pretpostavka je da je u pitanju Fizika. Ne čudi me da je tu manja ocjena.
U svakom slučaju, imao je zakonsko pravo da razredni ispit polaže pred komisijom, ali bi onda i ta ocjena koju ima bila upitna.