Da li se sportska auta prave od drugacijih dijelova( dugotrajnijih ili kratkotrajnijih) od normalnih automobila? Ili ipak to zavisi od proizvodjaca do proizvodjaca? Znam da ovih auta nema na nasim cestama al eto vjerovatno neko zna vise o tome od mene, bar sa foruma i sl. Konkretno me zanimaju nissan 350z (vidio sam ga kod nas) i mazda RX8. Kakva su ta auta za odrzavanje ako se samo koriste za normalnu voznju na posao i nazad? Ne kvare se mnogo ili? Da li je mnogo 150.000km na takvom autu? pretpostaljam da zavisi ko ga je vozio al eto.`
Hvala na pomoci i bez neotrebnih postova tipa da mi nije ovdje mjesto.
POZZ
Sportska auta
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#2 Re: Sportska auta
na mazdi RX8 150.000 jeste puno jer je najveca mana wankel motora zaptivanje radnog prostora nakon odredjenog vremena odnosno odredjene kilometraze. e sad, mimo bilo kakve tehnike gledano, takva auta se svakako ne stede, tako da je 150.000 na sportskom autu u svakom slucaju gore nego na autu kojim je neko svakodnevno guslao do posla vozeci na rezimu minimalne potrosnje.
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#3 Re: Sportska auta
Hvala na odg, bas sam se bio nalozio na mazdu Koja je po tebi kilometraza OK za kupovinu takvog auta?? Znaci ipak ti motori nisu dugotrajniji od ''normalnih''?? Jel nissan bolji ista po tom pitanju?vnm wrote:na mazdi RX8 150.000 jeste puno jer je najveca mana wankel motora zaptivanje radnog prostora nakon odredjenog vremena odnosno odredjene kilometraze. e sad, mimo bilo kakve tehnike gledano, takva auta se svakako ne stede, tako da je 150.000 na sportskom autu u svakom slucaju gore nego na autu kojim je neko svakodnevno guslao do posla vozeci na rezimu minimalne potrosnje.
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#4 Re: Sportska auta
koja je kilometraza dobra za kupovinu RX8, iskreno nemam pojma, ali ako su vozeni i odrzavani identicno onda je zaptivanje klasicnog klipnog motora u boljem stanju na toj kilometrazi. mnogo zavisi od odrzavanja i da li je hladan motor tjeran u visoke obrtaje.
nit sam ga vozio (normalno) nit sam se nesto informisao o motorima iz 350z. znam da su dosta velike kubikaze i atmosferski, sto je svakako dobro za izdrzljivost i odrzavanje, medjutim da je to pretjerano jeftino cisto sumnjam.
ja da kupujem takvo auto ne bi razmisljao ni o potrosnji ni o odrzavanju, odnosno ne bi ga kupovao da me to brine...
nit sam ga vozio (normalno) nit sam se nesto informisao o motorima iz 350z. znam da su dosta velike kubikaze i atmosferski, sto je svakako dobro za izdrzljivost i odrzavanje, medjutim da je to pretjerano jeftino cisto sumnjam.
ja da kupujem takvo auto ne bi razmisljao ni o potrosnji ni o odrzavanju, odnosno ne bi ga kupovao da me to brine...
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#5 Re: Sportska auta
A jbg brate ovdje ti je $100 po satu kod automehanicara pa ti vidi hoces li brnuti o tome ili ne./ Normalno odrzavanje nije problem, znam da su gume skupe za takva auta, i slicne stvari. Ovaj trenutno koji imam je sport sedan al bi nesto sad vise sporty. Za mazdu sam bio pravo zagrijan. Nego, kazes kod nissana dobri motori? Kako prepoznati kod mazde ako je motor pri izdisaju, imaju li neki znakovi? Izvini malo sam laik oko auta, sta je zaptivanje? Mislim znam otprilike sta znaci al nisam siguranvnm wrote:koja je kilometraza dobra za kupovinu RX8, iskreno nemam pojma, ali ako su vozeni i odrzavani identicno onda je zaptivanje klasicnog klipnog motora u boljem stanju na toj kilometrazi. mnogo zavisi od odrzavanja i da li je hladan motor tjeran u visoke obrtaje.
nit sam ga vozio (normalno) nit sam se nesto informisao o motorima iz 350z. znam da su dosta velike kubikaze i atmosferski, sto je svakako dobro za izdrzljivost i odrzavanje, medjutim da je to pretjerano jeftino cisto sumnjam.
ja da kupujem takvo auto ne bi razmisljao ni o potrosnji ni o odrzavanju, odnosno ne bi ga kupovao da me to brine...
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#6 Re: Sportska auta
zaptivanje ti je pokazatelj da li u procesu sabijanja i sagorijevanja gubis mjesavinu, kroz karike ili zaptivac glave. kod wankel motora je to malo drugacije i zaptivanje je najveci problem na tri isturena dijela rotora koja su u kontaktu sa blokom motora. mazda je to usavrsila maksimalno, ali temperature su visoke i uslovi rada za te zaptivace su katastrofalni. (dok ne pogledas malo neke animacije kako koji od tih motoa radi, nece ti biti jasne razlike)
evo malo sam guglao, remont RX8 motora se po USA krece 3000-5000$, pa ti vidi.
kazem da su motori u 350z sigurno dobri sa strane opterecenosti samog motora.
ako pogledas, mitsubishi u evo (koji je tu i tamo u slicnoj klasi kao 350z) ugradjuje motore sa 2000ccm iz kojih izvlaci jednako snage kao nissan iz 3500ccm agregata. to je moguce postici samo ako opteretis motor vise, tako sto ces ubaciti vise vazduha, to povecava pritisak, povecanje pritiska za sobom povlaci povecanje temperature, to zahtijeva bolje hladjenje i podmazivanje, itd.
atmosferski motor znaci neces svakako imati problema sa turbinom, koja je skupa igracka, veca kubikaza znaci manje termicki i pritiskom opterecen motor, sto je dobro ako gledas izdrzljivost.
opet ti kazem to po meni nisu auta za one koji razmisljaju o tome koliko ih to auto kosta, niti se prave za takve korisnike, pa se to sve odrazi i na cijene dijelova i odrzavanja.
evo malo sam guglao, remont RX8 motora se po USA krece 3000-5000$, pa ti vidi.
kazem da su motori u 350z sigurno dobri sa strane opterecenosti samog motora.
ako pogledas, mitsubishi u evo (koji je tu i tamo u slicnoj klasi kao 350z) ugradjuje motore sa 2000ccm iz kojih izvlaci jednako snage kao nissan iz 3500ccm agregata. to je moguce postici samo ako opteretis motor vise, tako sto ces ubaciti vise vazduha, to povecava pritisak, povecanje pritiska za sobom povlaci povecanje temperature, to zahtijeva bolje hladjenje i podmazivanje, itd.
atmosferski motor znaci neces svakako imati problema sa turbinom, koja je skupa igracka, veca kubikaza znaci manje termicki i pritiskom opterecen motor, sto je dobro ako gledas izdrzljivost.
opet ti kazem to po meni nisu auta za one koji razmisljaju o tome koliko ih to auto kosta, niti se prave za takve korisnike, pa se to sve odrazi i na cijene dijelova i odrzavanja.
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#7 Re: Sportska auta
Hvala mnogo, mislim da u trenutnom autu imam isti motor koji je ugradjivan u 350z. Kad bolje razmislim, mozda pogledam i infinitia g35 kojeg ljudi definitivno manje deru a kojeg proizvodi nissan. Nissan zainteresovan za Evo i te stvari, ruzan je, a ova auta do sad navedena su ispred eclipse.
- zahvalan
- Posts: 690
- Joined: 22/02/2012 19:19
- Location: ...kad zora svane,a svanut ce...
#8 Re: Sportska auta
ako vec ovo pises onda je red da napises koliko ti zaradjujes po Satu ?Melami wrote:A jbg brate ovdje ti je $100 po satu kod automehanicara pa ti vidi hoces li brnuti o tome ili ne./ Normalno odrzavanje nije problem, znam da su gume skupe za takva auta, i slicne stvari. Ovaj trenutno koji imam je sport sedan al bi nesto sad vise sporty. Za mazdu sam bio pravo zagrijan. Nego, kazes kod nissana dobri motori? Kako prepoznati kod mazde ako je motor pri izdisaju, imaju li neki znakovi? Izvini malo sam laik oko auta, sta je zaptivanje? Mislim znam otprilike sta znaci al nisam siguranvnm wrote:koja je kilometraza dobra za kupovinu RX8, iskreno nemam pojma, ali ako su vozeni i odrzavani identicno onda je zaptivanje klasicnog klipnog motora u boljem stanju na toj kilometrazi. mnogo zavisi od odrzavanja i da li je hladan motor tjeran u visoke obrtaje.
nit sam ga vozio (normalno) nit sam se nesto informisao o motorima iz 350z. znam da su dosta velike kubikaze i atmosferski, sto je svakako dobro za izdrzljivost i odrzavanje, medjutim da je to pretjerano jeftino cisto sumnjam.
ja da kupujem takvo auto ne bi razmisljao ni o potrosnji ni o odrzavanju, odnosno ne bi ga kupovao da me to brine...
siguran sam da nije ispod gore navedene cifre
-
- Posts: 2563
- Joined: 25/10/2004 04:43
#9 Re: Sportska auta
opop, da je pola od toga je bi letio i ne bi se ovdje raspitivao za auta vec bi novog uzeo u keshu.zahvalan wrote:ako vec ovo pises onda je red da napises koliko ti zaradjujes po Satu ?Melami wrote:A jbg brate ovdje ti je $100 po satu kod automehanicara pa ti vidi hoces li brnuti o tome ili ne./ Normalno odrzavanje nije problem, znam da su gume skupe za takva auta, i slicne stvari. Ovaj trenutno koji imam je sport sedan al bi nesto sad vise sporty. Za mazdu sam bio pravo zagrijan. Nego, kazes kod nissana dobri motori? Kako prepoznati kod mazde ako je motor pri izdisaju, imaju li neki znakovi? Izvini malo sam laik oko auta, sta je zaptivanje? Mislim znam otprilike sta znaci al nisam siguranvnm wrote:koja je kilometraza dobra za kupovinu RX8, iskreno nemam pojma, ali ako su vozeni i odrzavani identicno onda je zaptivanje klasicnog klipnog motora u boljem stanju na toj kilometrazi. mnogo zavisi od odrzavanja i da li je hladan motor tjeran u visoke obrtaje.
nit sam ga vozio (normalno) nit sam se nesto informisao o motorima iz 350z. znam da su dosta velike kubikaze i atmosferski, sto je svakako dobro za izdrzljivost i odrzavanje, medjutim da je to pretjerano jeftino cisto sumnjam.
ja da kupujem takvo auto ne bi razmisljao ni o potrosnji ni o odrzavanju, odnosno ne bi ga kupovao da me to brine...
siguran sam da nije ispod gore navedene cifre