SFF 2020

Najbolji i najgori filmovi, serije, sve o sedmoj umjetnosti...

Moderator: _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
JoseMujica
Posts: 27604
Joined: 11/01/2011 14:33
Location: škripe oko Lištice
Grijem se na: Legitimnost
Vozim: Političko Sarajevo
Horoskop: Poskok

#51 Re: SFF 2020

Post by JoseMujica »

problemnatravunu wrote: 15/08/2020 09:13 Nema nas šta :izet: u mozak, sve je dobrovoljno.... filmove ili voliš ili ne voliš, hoću reći, ili ti je vrh filmske umjetnosti raznorazno holivudsko blokbaster smeće, ili voliš pogledati i neki rijedak, zapostavljen film , kako reče neko iznad, nekih "opskurnih istočnih reditelja",
cijena je takva kakva je pa bujrum!
I kod ispijanja piva, nekome je sasvim dobar Oetinger iz konzerve za 0.90 KM, ali neko će radije platiti bocu kraft piva 3 KM , i uživati u istinkom ukusu...

I, da , dobije SFF brdo para iz budžeta,
ali u normalnim vremenima, se u budžet sigurno vrati još i više za vrijeme samog festivala, na razne načine, grad je preplavljen gostima, koji troše i plaćaju porez....
tako je...to i ja kažem

no ima jedna mala začkoljica...budžet je javno dobro i sva sredstva koja se dodjeljuju, morala bi se dodjeljivati transparentno i u fer kompeticiji, dalje, morala bi se transparentno trošiti i finansijski izvještaji biti javno dostupni da svi vide na šta su utrošena, pa se onda kvantitativno ocjeni da li se to ulaganje isplatilo, a ne da svake godine bacamo tu šuplju "u budžet sigurno vrati još i više za vrijeme samog festivala, na razne načine, grad je preplavljen gostima, koji troše i plaćaju porez..."

SFF je "cherry on the top" feudalnog, minderaškog i klijentelističkog sistema koji ovdje traje od 1990-te. Sarajevo je imalo i puno kvalitenijih festivala u svojim branšama, koji isto tako doprinose ovom poreznom dobitku, ali su dobijali siću ili khurchinu iz budžeta. No to nije nimalo čudno jer u društvu gdje je begovski populizam mainstream, šta očekivati no da "raja" uživa i slavi populistički, kulturno-celuloidni trash.

Sad da me ne shvatite pogrešno, nisam protiv SFF-a, naprotiv! Ali zakon mora biti isti za sve, a ne jedan aršin za Badžu, a svi ostali kako se snađu. Dajte svim festivalima pristup budžetskim sredstvima pod istim uslovima pa da vidimo koliko će ko biti uspješan!

ps
da pojasnim za one koji ne znaju Miro Purivatra i Bakir Izetbegović su badže, tj. Mirina žena je Sebijina sestra i mislim da je to jedini razlog zašto je SFF toliko uspješan u odnosu na npr. MESS ili Jazz festival u dobijanju para iz budžeta svih nivoa vlasti.
User avatar
azurna_obala
Posts: 5593
Joined: 06/11/2010 03:22
Location: Tamo gdje nebo ljubi more

#52 Re: SFF 2020

Post by azurna_obala »

Dje Purivatra bio na moru, oči mu se plave dibidus :mrgreen:
azdralovic
Posts: 4437
Joined: 29/05/2010 21:46

#53 Re: SFF 2020

Post by azdralovic »

Hoce li taj torrent :bih:
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15576
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#54 Re: SFF 2020

Post by problemnatravunu »

Pogledao večeras babu, meni odličan film, Pjer ima tri filma i skoro pa tri remek djela, naravno amidža Idriz je vrh :thumbup:

Gledao preko firefoxa, pa i skinuo film sa "download helperom", fajl je tu , 3,7 Gb, ali kad ga pustiš ni slike ni tona, samo se smjenjuju full screen boje,
izgleda da je nekako kodiran
User avatar
zubi
Posts: 5150
Joined: 16/07/2009 00:27

#55 Re: SFF 2020

Post by zubi »

Zalicina Baba odlicna :thumbup:
User avatar
mayab
Posts: 27121
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#56 Re: SFF 2020

Post by mayab »

Takođe :thumbup: , od mene devetka na imdbu

http://www.imdb.com/title/tt11223148/
azdralovic
Posts: 4437
Joined: 29/05/2010 21:46

#57 Re: SFF 2020

Post by azdralovic »

problemnatravunu wrote: 15/08/2020 22:24 Pogledao večeras babu, meni odličan film, Pjer ima tri filma i skoro pa tri remek djela, naravno amidža Idriz je vrh :thumbup:

Gledao preko firefoxa, pa i skinuo film sa "download helperom", fajl je tu , 3,7 Gb, ali kad ga pustiš ni slike ni tona, samo se smjenjuju full screen boje,
izgleda da je nekako kodiran
mozes li upload negdje fajl?
User avatar
karanana
Posts: 47203
Joined: 26/02/2004 00:00

#58 Re: SFF 2020

Post by karanana »

Pogledo babu. Meni film poprilicno bezveze. Ali nisam nista bolje ni ocekivo jer imam isti stav i o prethodna dva njegova filma. Ideja mozda nije ni losa ali mi je realizacija nekako ofalila. Eh sad i kad sam ga pogledo ne mogu skontati ono sto neko jucer napisa vanjski faktori, unutrasnji faktori filma
User avatar
vicious
Posts: 6857
Joined: 05/03/2006 15:41
Location: zrakopraz

#59 Re: SFF 2020

Post by vicious »

azurna_obala wrote: 15/08/2020 09:51 Dje Purivatra bio na moru, oči mu se plave dibidus :mrgreen:
Meščini da ima kuću u Slanom :D
User avatar
zomri
Posts: 12838
Joined: 03/05/2006 07:31

#60 Re: SFF 2020

Post by zomri »

BHRT skinuo kritiku filma. Skenderagić neki ga popljuvao da valja, jutros sam čitao sada htio da postavim link i vidim skinuto :lol:

Evo sad i de po o tome piše

https://de po.ba/clanak/205845/zabranjena-negativna-kritika-filma-pjera-zalice-koncentrisi-se-baba-na-bhrt-u
User avatar
karanana
Posts: 47203
Joined: 26/02/2004 00:00

#61 Re: SFF 2020

Post by karanana »

A gdje mogu procitat kritiku kao kritiku? ** No links ** samo napiso o skidanju. Ja mislio oni uzeli tekst kritike pa ga ponovo stavili
User avatar
zomri
Posts: 12838
Joined: 03/05/2006 07:31

#62 Re: SFF 2020

Post by zomri »

ima keširano na guglu. evo:
Televizijski film bez ideje i autorstva

Dvadeset i šesto izdanje Sarajevo Film Festivala, započelo je ostvarenjem Pjera Žalica, Koncentriši se, baba, dramedijom kojom se ovaj reditelj vraća dugometražnom igranom filmu nakon šesnaest godina pauze. Ipak, zbog mnoštva nedostataka, kreativne i produkcijske prirode, ovaj naslov nije u rangu prethodnih Žalicinih ostvarenja, i zapravo će staviti veliki znak pitanja na postojanje njegovog rediteljskog autorstva, koje je donekle uspio uspostaviti u naslovima Gori vatra (2003) i Kod amidže Idriza (2004). Iako je u produkciju filma bio uključen i direktor Sarajevo Film Festivala, Mirsad Purivatra, zbog čega film Koncentriši se, baba, možda i nije mogao biti uvršten u Takmičarski program, on to svakako nije niti zaslužio, jer, zaista, ne samo da ne slijedi sve brže tokove evropskog i svjetskog filma, nego se otvoreno zadovoljava „lokalnim“ te čak i prisvaja pravila i zakonitosti neartističke televizijske forme.

Dakle, u odnosu na naslov Gori vatra u kojem Pjer Žalica kao svoju centralnu autorsku odrednicu, prezentuje pojmove samobalkanizacije, autostereotipizacije kako bi potvrdio sliku koju Zapad ima „o nama“, ali i istu osvijestio i (samo)ironizirao, te radikalni i politički nekorektni humor koji upotpunjuje jarkim bojama i narodnjački melodičnom muzičkom podlogom, ili za razliku od ostvarenja Kod amidže Idriza u kojem ovaj reditelj stilski ide korak dalje te filmski prostor identifikacije bosanskog čovjeka uspostavlja formom (sporim ritmom, pastelnim ambijentom, narodnom nošnjom, autohtonim scenografskim detaljima), u filmu Koncentriši se, baba, on ostaje na površini historijsko-društveno-političkog oživljavanja jedne države i jedne „babe“ pred samu smrt.


Narativ ovoga filma, Žalica započinje u Sarajevu, u aprilu 1992. godine, na samrtničkoj postelji stare majke koju igra 90-godišnja Mira Banjac i pred sami rat u Bosni i Hercegovini. Dok, s jedne strane, sve izvjesnija smrt starice prisilno okuplja porodicu rasutu po Balkanu, s druge, konačna smrt Jugoslavije i početak oružanih sukoba, porodično okupljanje usporava i komplikuje. Ipak, nakon što porodični doktor (Izudin Bajrović) kaže „dabogda“, najavljena smrt majke, ovu neobičnu balkansku porodicu, ipak okuplja u Sarajevu: tri sestre, Kiku (Jasna Žalica) udatu sa Bosanca Muhameda (Emir Hadžihafizbegović), Hrvaticu Mašu (Alma Prica) koja je sa svojom kćerkom Jucom (Jadranka Đokić) već stigla iz Zagreba, Suzanu (Dženita Imamović) udatu za Crnogorca Baneta (Branimir Popović) te brata Dadu (Admir Glamočak) koji dolazi zajedno sa svojom suprugom Sekom (Vedrana Božinović), dok drugi brat Braco nikada neće uspjeti stići iz Italije. Iako je, otpočetka jasno da odnosi u porodici ne funkcionišu najbolje te da osim prostornih postoji i duhovna udaljenost među njima, zaplet donosi scena u kojoj baba u bunilu, svoju unuku Jucu zamijeni sa kćerkom Suzanom, i kaže joj da spali papire u podrumu, „ispod brke“. Kako će se u uskoro saznati, brko je bista njihovog oca, priznatog umjetnika i bivšeg političkog zatvorenika, dok su papiri koje treba zapaliti, testament.

Ipak, iako bi od ovoga trenutka narativ filma trebao barem dobiti drugačije ozračje, ono svojstveno psihološkom trileru, postati, dakle, znatno brži, napetiji, neizvjesniji, uprkos tome što je riječ o komediji, scenarist i reditelj, nastavlja njegov krajnje nedinamični razvoj, što popunjava besmislenim razgovorima „o jajnicima“, Muhamedovom „čuđenju“, „komičnim“ scenama bez razloga, kao što je npr. ona u kojoj Muhamed, Maša i Kika nisu u stanju ispravno izdiktirati telefonski broj centrali. Probleme sa ritmom razvoja narativa, ovaj film pokazuje od samog početka, što je primijetno i u montaži scena, koja u jednom linearnom toku, iste glumce „prebacuje“ iz prostora u prostor, što je pogubno za filmove koji barem prividno pokušavaju zadržati jedinstvo mjesta i vremena. Tako npr. nakon telefonskog razgovora u hodniku, Muhameda, Mašu i Kiku, reditelj prebacuje u dnevni boravak, gdje Kika, nakon Muhamedovog: „Prekide mi vezu“, odgovori, kako on ženu iz centrale „zove deveti put“, što svakako ukazuje na određeni protok vremena, iako se ovakvim spajanjem scena stiče dojam da su oni upravo završili prvi telefonski razgovor. Ipak, jasno je da se ovdje ne radi o propustima u montaži, trenutno najkreativnijeg bosanskohercegovačkog montažera Redžinalda Šimeka, već je jednostavno riječ o scenarističkim „rupama“ koje do izražaja posebno dolaze u filmovima koji su ograničeni jednim prostorom i jednim sižejnim ciljem, te u kojima kronotop (odnos vremena i prostora) uvjetuje odvijanje radnje, a ne obratno.


Nadalje, kako je kretanje likova uvjetovano jednim prostorom, u ovakvim filmovima, dijalog postaje osnovnim dinamičkim sredstvom te kao takav, on vapi za prostornom i fizičkom nepromijenjenošću, odnosno dugim scenama u kojima bi se oslikavala društvena, politička, kulturološka, filozofska slika društva i vremena u kojima oni žive. Ipak, Žalica u svome filmu koristi kratke kadrove i scene u kojima ne ostavlja mnogo prostora niti za razvoj života jedne porodice kao mikrokosmosa, niti za sam prikaz likova i izgradnju njihovih međusobnih odnosa. Također, ono što jeste promjena u načinu snimanja Žalicinih filmova, jeste drhtajuća kamera koja se po pravilu koristi u društveno-angažovanim ili psihološki kranje intimnim filmovima, recimo savremene rumunske kinematografije, a koja bi trebala dati još veći privid dokumentarnosti i realnosti događanja. Međutim, u ovakvom ostvarenju, ovaj način snimanja je suvišan, s obzirom da su kretnje likova svedene na minimum, da oni ni od čega ne bježe unutar svojih psiholoških odaja, da se njihovo tjelesno, a i duhovno umiranje ne razvija na svojevrsnom putovanju gradom, kao u ostvarenju Smrti gospodina Lazarescua (2005). Jer to je rumunski film i to je „stvarnost“. Žalicin humor to nije.

Dok likovi, s jedne strane gotovo ostaju na razini „tipa“ te se svode na „sociopsihološke obrasce jedne pojednostavljene sheme lakih životnih situacija“, njihove odnose Žalica gradi samo uz pomoć humora i komičkih situacija u koje ih smiješta, a iz kojih se, ponovno, o samim likovima ne saznaje ništa novo. „Šta ima u Crnu Goru?“, upita Kika Suzanu tokom telefonskog razgovora. „Ne znaš jel` crnja ili gora“, odgovori Suza i nastavi: „Kod vas?“. „Mi se otcijepili“, uzvrati Kika i obje prasnu u smijeh, a Suza zaključi: „E jesi luda.“ Tek na kraju razgovora, nakon što Suzana kaže Kiki da je ponovno nazove kasnije te prekine vezu, gledatelj može naslutiti neriješene probleme u odnosu između dvije sestre, međutim, sami likovi ostanu na razini svojih šala. Tako je lik Dade uspostavljen kao lik uplašenog „dobrice“, Muhamed je naivni „veseljak“ Bosanac, Maša je lukava Hrvatica, Bane je lijeni mačo Crnogorac, Kika je mahalska „kraljica drame“ itd, i ove njihove karakteristike se gotovo ne mijenjaju do kraja filma, što prema Patriceu Pavisu i jeste definicija za dramski „tip“. Konačnu „sliku“ porodice kao mikro Jugoslavije, reditelj zaokružuje uz pomoć lika dezertera, Novopazarca (Dino Sarija), koji je kreiran posredstvom jezičke i govorne stereotipizacije, što jeste u osnovi spomenute Žalicine samobalkanizacije koju on prvenstveno ostvaruje posredstvom humora, jer, čini se, da je na prostorima bivše države već dovoljno smiješan sam jezik, odnosno govor onog drugog. Jedini lik kojemu je reditelj dao određene odlike karaktera i koji se ne može „ukalupiti“ u jednu tipsku sliku, jeste unuka Juca koja, u cijelom filmu izgovara samo jednu šalu, i to na račun vlastitog nosa, što opet predstavlja nedosljednost u izgradnji likova, a koja, odlučivši da želi postati časna sestra, jedina vodi individualnu, unutrašnju, borbu. Djelovanje gotovo svih ostalih likova, je u manjoj ili većoj mjeri, zasnovano samo na tzv. „kontriranju“, i naravno hladnom ratu za kuću koja ostaje nakon smrti njene sadašnje vlasnice.


Iako je krajnje jasna rediteljeva metaforička, pa i simbolistička poveznica između umiranja zle majke čiju ostavštinu njene kćerke i sinovi međusobno rasparčavaju i raspada Jugoslavije koju također, komadaju, njene sinovi i kćeri, ipak, nije najjasnija njena poenta, njena filmska ideja. Da li to znači da je Jugoslavija, također, zla majka koja je među svojim, sinovima i kćerkama ostavila samo mržnju, koja je izrodila i odgojila „šljam“, jer u slučaju njene smrti, neće nastati mir, kako Kika poviče na kraju, obraćajući se majci: „skoncentiši se, baba i umri više, dok se nismo svi poklali!!!“, nego će započeti rat.

U konačnici, iako se u ovome naslovu, sadržajno i tematski može osjetiti utjecaj Slobodana Šijana i njegovog stilizovanog remek-djela crnog-humora i Ealing-komedije, Maratonci trče počasni krug (1982), film Koncentriši se, baba je, nažalost, stilom i tehničkim specifikacijama, mnogo bliže regionalnom savremenom humorističkom televizijskom stvaralaštvu. Jer, stiče se dojam da je Žalicino novo ostvarenje ostalo zatočeno u procjepu oskudnih produkcijskih okolnosti, neusklađenosti sadržaja i stila, te u apsolutnoj praznini na području autorske ideosfere, osnovog i početnog razloga za stvaranje jednog umjetničkog djela, što se primijeti i u samom naslovu koji ni na koji način ne upućuje na ideju filma. Dok izrazito oštri humor u ostvarenju Gori vatra u mnogome pomaže u stvaranju apsurdne političke slike stvarnosti („Treba mi Srba.“), dok se u Amidži Idrizu puls bosanske mahale skriva u tepsiji kadaifa, u dimijama, kućnim papučama, komšiluku i njegovim zakonima, u ostvarenju Koncentiši se, baba, humor je ostao na razini banalnog, te se jednom izrečene šale čak i ponavljaju („Ne znaš jel` crnja ili gora“), a reditelj, nažalost nije uspio niti u oživljavanju presudnog historijsko-političko-kulturološkog trenutka u životu Sarajeva, niti u dokumentovanju istog, obzirom da se razlika između Žalicinog Sarajeva iz 1992. godine i Sarajeva danas, teško može uočiti.

Jednako kao i Gori vatra, a i Amidža Idriz, tako i Koncentiši se, baba, završava radikalno optimistično, što je možda u ovome ostvarenju jedini preostali autorski zaštitni znak Pjera Žalice. „Ma ljudi, biće to sve u redu“, kaže Muhamed, na kraju, iz offa, nakon što granata pogodi kuću za koju se porodica otima, što iz perspektive jednog Sarajlije koji vjeruje Yutel-u, i nije posebno ironično.
User avatar
sime_cipol
Posts: 16225
Joined: 20/12/2018 15:06
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan osnovala raja, drugi UDBA.
Grijem se na: Zdrvima
Vozim: Kola

#63 Re: SFF 2020

Post by sime_cipol »

Vrlo dobra Baba. Rekao bih solidna 9.
Emir odličan, kao po običaju.
Film drugačije nije mogao ni završiti. Pukla granata u Sarajevu, umrla baba (Jugoslavija).
Last edited by sime_cipol on 16/08/2020 19:25, edited 1 time in total.
User avatar
karanana
Posts: 47203
Joined: 26/02/2004 00:00

#64 Re: SFF 2020

Post by karanana »

nesto kao kraj u ko to tamo peva ha? samo neka druga jugoslavija i neki drugi agresor.
User avatar
Zox
Posts: 3791
Joined: 17/04/2002 00:00

#65 Re: SFF 2020

Post by Zox »

karanana wrote: 16/08/2020 19:23 nesto kao kraj u ko to tamo peva ha? samo neka druga jugoslavija i neki drugi agresor.
Otprilike. Zaplet jednog Sijanovog filma s krajem drugog.
Svejedno, meni se film svidja. Premda imam u vidu rijeci jednog prijatelja, inace uvazenog Zalicinog bivseg studenta: Pjer sve zna i sve ima u malom prstu, ali nece da se nasekira.
User avatar
Amomiman
Posts: 508
Joined: 26/04/2011 17:24

#66 Re: SFF 2020

Post by Amomiman »

Zna qrc. Nije snimio filma 16 godina s razlogom.
User avatar
Zox
Posts: 3791
Joined: 17/04/2002 00:00

#67 Re: SFF 2020

Post by Zox »

Nije qrc. Pravi je uzitak gledati neke od glumaca na ekranu.
User avatar
mayab
Posts: 27121
Joined: 06/03/2008 13:00
Location: SARAJEVO

#68 Re: SFF 2020

Post by mayab »

https://www.imdb.com/title/tt9747594/
Beasts That Cling to the Straw (2020)
Image

neloš, mada na momente naivan
User avatar
drag_gost
Posts: 5521
Joined: 17/04/2010 19:09
Location: Tu, odmah :)

#69 Re: SFF 2020

Post by drag_gost »

Amomiman wrote: 17/08/2020 00:10 Zna qrc. Nije snimio filma 16 godina s razlogom.
Koliko dugo ti nisi snimio?
User avatar
Amomiman
Posts: 508
Joined: 26/04/2011 17:24

#70 Re: SFF 2020

Post by Amomiman »

drag_gost wrote: 17/08/2020 19:26
Amomiman wrote: 17/08/2020 00:10 Zna qrc. Nije snimio filma 16 godina s razlogom.
Koliko dugo ti nisi snimio?
Je'l ti rod?
User avatar
drag_gost
Posts: 5521
Joined: 17/04/2010 19:09
Location: Tu, odmah :)

#71 Re: SFF 2020

Post by drag_gost »

Amomiman wrote: 17/08/2020 23:07
drag_gost wrote: 17/08/2020 19:26
Amomiman wrote: 17/08/2020 00:10 Zna qrc. Nije snimio filma 16 godina s razlogom.
Koliko dugo ti nisi snimio?
Je'l ti rod?
Nije, ne znam covjeka. Koliko dugo ti nisi snimio?
User avatar
Amomiman
Posts: 508
Joined: 26/04/2011 17:24

#72 Re: SFF 2020

Post by Amomiman »

drag_gost wrote: 17/08/2020 23:13
Amomiman wrote: 17/08/2020 23:07
drag_gost wrote: 17/08/2020 19:26

Koliko dugo ti nisi snimio?
Je'l ti rod?
Nije, ne znam covjeka. Koliko dugo ti nisi snimio?
Znaš ono kad gledaš utakmicu s desetogodišnjakom, pa njegov najdraži igrač profula prazan gol, zbog čega mu sočno opsuješ obje lijeve noge, ali te onda uvrijeđeni malac kreveljeći upita: što ti ne igraš, kad već pametuješ?

Onda pomisliš kako nisi ti primio milione da zabiješ taj gol, nego igrač koji je upravo profulao stadion, te kako to što si ispred televizora, a ne na terenu, nimalo ne umanjuje činjenicu da je profulao stadion.

Ali hajd ti to objasni maksumu.
User avatar
Ajatolah_
Posts: 8518
Joined: 11/02/2009 15:21

#73 Re: SFF 2020

Post by Ajatolah_ »

Ako ko slučajno nije upratio, korisnici MojeTV mogu besplatno pogledati film.

Od dva ranija Pjerova filma, Gori vatra pamtim kao zabavan film, a Idriz mi je jedan od najdražih domaćih filmova kao odličan snapshot jednog načina života ovdašnjeg naroda, tako da sam mislio da će mi i ovo biti OK.

Ali, kod Babe mi je jedini utisak koji je ostao nakon gledanja bio, ukratko - bezveze. Uglavnom nedinamična radnja (slažem se s iznad postavljenom kritikom da se tempo mogao znatno ubrzati nakon onog buncanja), nezanimljiv dijalog, pokušaji humora rijetko uspješni. Realizacija ideje/metafore oko koje koje je pravljen film mi je nekako sfušerena... Sumnjam da ću ga kad opet pogledati.
User avatar
Blixen
Posts: 3234
Joined: 11/02/2019 14:28
Location: prva decenija bez zeljine titule

#74 Re: SFF 2020

Post by Blixen »

sime_cipol wrote: 16/08/2020 19:17 Vrlo dobra Baba. Rekao bih solidna 9.
Emir odličan, kao po običaju.
Film drugačije nije mogao ni završiti. Pukla granata u Sarajevu, umrla baba (Jugoslavija).
cekamo da dujemo u kino neke tamo godine
trebali gledati "Perfect storm"
izlaze neki likovi iz kina i govori ovaj jedan jebote film svi poginu :D

tako i ti rece svima da je baba umrla
User avatar
zomri
Posts: 12838
Joined: 03/05/2006 07:31

#75 Re: SFF 2020

Post by zomri »

Najslabiji Pjerov dosad. Volio sam prethodna dva (ne računam Orkestar), posebno Kod amidže Idriza.

Hajde režija koliko toliko, ali scenarij da te bog sačuva. Cijeli film kao jedan cjelovečernji prequel Vize za budućnost.
Post Reply