Servisi automatskih mjenjaca
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#101 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Realno, to auto ne vrijedi nesto puno para pa da toliko mozes izgubiti na njemu. Ja bih ga pokusao prodati u dijelove ili ako hoce ko kompletnog. Dodas para i uzmes sebi nesto drugo sto ti se svidja. A ovako uzmes polovan mjenjac na otpadu, kako znas da neces opet imat problema a 700 800KM si vec bacio?
-
- Posts: 12254
- Joined: 06/04/2011 17:44
- Location: Na svom mocnom racunaru
#102 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Slazem se, jucer sam ga prodao i to za dobre pare tako da sam rjesio taj belaj.black_adrian wrote: ↑03/04/2021 09:12 Realno, to auto ne vrijedi nesto puno para pa da toliko mozes izgubiti na njemu. Ja bih ga pokusao prodati u dijelove ili ako hoce ko kompletnog. Dodas para i uzmes sebi nesto drugo sto ti se svidja. A ovako uzmes polovan mjenjac na otpadu, kako znas da neces opet imat problema a 700 800KM si vec bacio?
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
-
- Posts: 1099
- Joined: 19/08/2017 15:56
#104 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Bi li mi iko mogao reci koje su opasnosti kupovine polovnog automatika sa 150-200k km predjenih? Sta sve treba gledati, kako uociti probleme, moze li mehanicar lako na pregledu prije kupovine primijetiti ako ima problema? Nakon kupovine, kako odrzavati i koliko otprilike kosta odrzavanje za relativno male predjene kilometre godisnje(10,15k km)? Ima li razlike u cijeni osiguranja i sl?
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10544
- Joined: 10/03/2022 22:16
#105 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Za mjenjače s klasičnim “pretvaračem momenta” ne znam puno, osim da ako trza kad ubacuje u brzine, bježi.
Što se ovih doppel kuplung getriba tiče (EDC, PDK, PowerShift, DSG, S-tronic), tu gledaj samo da je wet, odnosno da nije “suho” kvačilo, i ne bi trebalo biti problema.
U oba slučaja, bitno je da je ulje stvarno redovno mijenjano, najbolje svakih 60ak hiljada km, i to je to.
Ima još par izleta u CVT teritoriju tipa Audijev Multitronic ili Nissanov CVT, ne znam, ja nisam ljubitelj toga, meni je to više za skutera.
Od ovih robotiziranih manuelaca tipa ETG6 ili ETS iz PSA bježi k’o đavo od krsta.
Nek neko od stručnije ekipe napiše tačno šta gledati odnosno na šta obraćati pažnju prilikom kupovine.
Što se ovih doppel kuplung getriba tiče (EDC, PDK, PowerShift, DSG, S-tronic), tu gledaj samo da je wet, odnosno da nije “suho” kvačilo, i ne bi trebalo biti problema.
U oba slučaja, bitno je da je ulje stvarno redovno mijenjano, najbolje svakih 60ak hiljada km, i to je to.
Ima još par izleta u CVT teritoriju tipa Audijev Multitronic ili Nissanov CVT, ne znam, ja nisam ljubitelj toga, meni je to više za skutera.
Od ovih robotiziranih manuelaca tipa ETG6 ili ETS iz PSA bježi k’o đavo od krsta.
Nek neko od stručnije ekipe napiše tačno šta gledati odnosno na šta obraćati pažnju prilikom kupovine.
- skrbavi-admin
- Posts: 4230
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#106 Re: Servisi automatskih mjenjaca
kupi sebi drugi mjenjac - nek ti ga neko sredi da imas u rezervi i alahimanet.kio01 wrote: ↑07/01/2023 19:07 Bi li mi iko mogao reci koje su opasnosti kupovine polovnog automatika sa 150-200k km predjenih? Sta sve treba gledati, kako uociti probleme, moze li mehanicar lako na pregledu prije kupovine primijetiti ako ima problema? Nakon kupovine, kako odrzavati i koliko otprilike kosta odrzavanje za relativno male predjene kilometre godisnje(10,15k km)? Ima li razlike u cijeni osiguranja i sl?
-
- Posts: 1099
- Joined: 19/08/2017 15:56
#107 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Jel svi PSA modeli 2008-2015ish imaju te ETG6/ETS?EFD22 wrote: ↑07/01/2023 19:12 Za mjenjače s klasičnim “pretvaračem momenta” ne znam puno, osim da ako trza kad ubacuje u brzine, bježi.
Što se ovih doppel kuplung getriba tiče (EDC, PDK, PowerShift, DSG, S-tronic), tu gledaj samo da je wet, odnosno da nije “suho” kvačilo, i ne bi trebalo biti problema.
U oba slučaja, bitno je da je ulje stvarno redovno mijenjano, najbolje svakih 60ak hiljada km, i to je to.
Ima još par izleta u CVT teritoriju tipa Audijev Multitronic ili Nissanov CVT, ne znam, ja nisam ljubitelj toga, meni je to više za skutera.
Od ovih robotiziranih manuelaca tipa ETG6 ili ETS iz PSA bježi k’o đavo od krsta.
Nek neko od stručnije ekipe napiše tačno šta gledati odnosno na šta obraćati pažnju prilikom kupovine.
- konektovan
- Posts: 40594
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#108 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Svi 1.6 hdi motori i 2.0 hybrid dizeli su imali tw robotizirane. Kod običnih 2.0 dizela bio je klasični ili pravi automatik.kio01 wrote: ↑07/01/2023 19:32Jel svi PSA modeli 2008-2015ish imaju te ETG6/ETS?EFD22 wrote: ↑07/01/2023 19:12 Za mjenjače s klasičnim “pretvaračem momenta” ne znam puno, osim da ako trza kad ubacuje u brzine, bježi.
Što se ovih doppel kuplung getriba tiče (EDC, PDK, PowerShift, DSG, S-tronic), tu gledaj samo da je wet, odnosno da nije “suho” kvačilo, i ne bi trebalo biti problema.
U oba slučaja, bitno je da je ulje stvarno redovno mijenjano, najbolje svakih 60ak hiljada km, i to je to.
Ima još par izleta u CVT teritoriju tipa Audijev Multitronic ili Nissanov CVT, ne znam, ja nisam ljubitelj toga, meni je to više za skutera.
Od ovih robotiziranih manuelaca tipa ETG6 ili ETS iz PSA bježi k’o đavo od krsta.
Nek neko od stručnije ekipe napiše tačno šta gledati odnosno na šta obraćati pažnju prilikom kupovine.
Mislim da od 2015/2016 koriste samo ove "prave" automatike..
-
- Posts: 2837
- Joined: 30/04/2020 19:47
#109 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Tzv. Dry - suho kvacilo je na nekom losem glasu ali u stvarnosti nema razloga da se izbjegava. To ti kazem iz licnog iskustva. Dugo vremena se taj mjenjac koristi oko
petnaest otprilike godina ako se dobro sjecam, i poprilicno je pouzdan vise manje kao i svaki DCT.
Ne treba bas na prvu vjerovati onim koji ga po netu smatraju nepouzdanim i losim. Koliko su oni sa njim imali iskustva i na kojoj statistici kvarova tog mjenjaca u odnosu na druge taj zakljucak donose ? Vidio sam ja cesto na stolu da se popravljaju wet mjenjaci pa ne tvrdim da su na losem glasu
Vozim povremeno auto sa tim mjenjacem koje 14' godiste i nije nikad bilo problema. Vecinom se ugradjuje kod benzinaca i dizelasa sa nesto manjim obrtnim momentom.
Jedno ulje ide u mjenjac i drugo za mehatroniku, odvojeni su i ne mjesaju se, sto je bolje konstrukcijski nego samo jedno ulje kao kod tzv. wet mokrog dct-a jer i jedno ulje kad ide ima svoje nedostatke koji se otklanjaju cestom izmjenom ulja, za razliku od ovog tzv. suhog koji nema predvidjen interval za zamjenu ulja. Problem je bio pregrijavanje koliko se mogu sjetiti ali to su bile rijetke situacije povezane ako se dobro sjecam sa nekim losim konstrukcijskim izvedbama koje su vremenom poboljsane.
Po meni svaki DCT nosi odredjeni rizik veci od klasicnog automatika ali to nije razlog da se ne kupi auto sa tim mjenjacem. I ja bi prije ZF, ali nije stvar u zeljama vec najcesce u mogucnostima. Ovo je vise osvrt jer stalno vidim pisanje nemoj suhi dct a nema u stvarnosti razloga za to.
-
- Posts: 275
- Joined: 16/01/2012 14:41
#110 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Zna li iko gdje mogu naci..Kulisu automatskog mjenjaca za Mercedes A 170?
Auto trza u voznji majstor kaze da je otisla ta kulisa ali on nije mogao to naci, pa mi rekao da mi probamo naci..
Auto trza u voznji majstor kaze da je otisla ta kulisa ali on nije mogao to naci, pa mi rekao da mi probamo naci..
-
- Posts: 37
- Joined: 18/02/2013 13:04
#111 Re: Servisi automatskih mjenjaca
Može li mi neko preporučiti dobar servis ili majstora za promjenu ulja u autimatskom mjenjaču?
Lokacija Sarajevo,
automobil OPEL Zafira 2.0 CRDI (2014. god)
Hvala unaprijed.
Lokacija Sarajevo,
automobil OPEL Zafira 2.0 CRDI (2014. god)
Hvala unaprijed.