Sarajevski taksisti- dno dna

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7151 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

Citao sam za hrvatsku kad je pokretan uber, samo oni koji imaju licencu su mogli tad raditi, ne znam da li se nesto promijenilo. Problem kod nas je sto taksista ima previse tako da bi suludo bilo jos par stotina prevoznika u grad ubaciti. Jednostavno ne ide.
Ja sam za to da se uvedu ocjene i slicno, ali ne mozes ti hljeb uzimati nikome iz ruku tek tako.
User avatar
ljubicasti limun
Posts: 1200
Joined: 27/10/2021 22:23

#7152 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by ljubicasti limun »

EasyMan wrote: 20/02/2022 20:24 Koliko znam uber u hrvatskoj mogu voziti samo taksisti koji imaju licencu. Znaci ako je tako i ovdje da se pokrene uber radice taksisti koji imaju licencu. Sto je i posteno. Zamisli kad bi drzava legalno pustila da ti bez ikakve licence i papira otvoris kiosk sa hranom ispred svakog restorana i slicno.
Ima taksista da te bog sacuva, znam ih dosta takvih, ali mi je i otac taksista kao i par drugova i nemaju veze s tim kabadahijama. Moj stari vecinom ima stalne musterije koje ga zovu i na dalje ture tako da bas fino zaradi, a ne radi puno. Prvu smjenu odradi i kuci pici.
Trebate da shvatite da sarajevo taxi nije firma nego udruzenje taksista i svaki taj taksista moze da se iskljuci iz udruzenja i radi sam za sebe. Ima slucajeva gdje su neki taksisti izbaceni iz udruzenja, ali su rijetki.
Tata ti je u Sa taxiju pretpostavljam?
Zna li on mozda zbog cega se ne sankcioniraju bahati vozaci, vozaci koji pljackaju narod, ne zele voziti kratke relacije, deru se na putnike, itd.?
Konkretno, vise puta sam prijavljivala vozaca sa Aut. stanice (tipa, ubace 5 osoba, svakom zaracunaju po 10 km ili proizvoljno odredjuju cijene, pa ti za relaciju koja kosta 10 km, zele naplatiti 20), kao i vozace sa aerodroma i kod bbi centra.
Zasto najgori vozaci (po karakteru) imaju najbolje standove. Ovo je, pretpostavljam, do Udruzenja.

Ne znam, evo, mene bi udruzenje moje struke izbacilo symo tako da sam se i 10. dio ponasala ovako neprofesionalno, bezobrazno, cak i po klijente opasno.

Ima, naravno svijetlih primjera, evo sa naseg standa (Mojmilo), svi taksisti i novi i stari su stvarno super i profesionalni. Ali ima ih da Bog sacuva. Zanima ne zasto ih Udruzenje ne sankcionira.
User avatar
Edin H.
Posts: 46899
Joined: 08/10/2004 22:36
Location: Tirana

#7153 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by Edin H. »

Jednu stvar zaboravljate sa uberom da može biti skuplji od normalnog taksija, recimo kada su gužve ili recimo kiša, pa velika potražnja cijene idu gore.
User avatar
Mate_Miso_Kovac
Posts: 1447
Joined: 09/09/2019 10:05

#7154 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by Mate_Miso_Kovac »

EasyMan wrote: 20/02/2022 20:31 Citao sam za hrvatsku kad je pokretan uber, samo oni koji imaju licencu su mogli tad raditi, ne znam da li se nesto promijenilo. Problem kod nas je sto taksista ima previse tako da bi suludo bilo jos par stotina prevoznika u grad ubaciti. Jednostavno ne ide.
Ja sam za to da se uvedu ocjene i slicno, ali ne mozes ti hljeb uzimati nikome iz ruku tek tako.
Zašto je suludo. Jel kapitalizam? Jest. Nek radi onoliko taksista koliko trziste moze podnijeti. Kad se ne bude isplatilo vise taksirat, znaci ima ih dovoljno. Trziste se izregurilaro. Najlakše je zaštiti sebi guzicu i reći ima nas dovoljno, mojne da iko više taksira. Hajmo onda sve tako. Moze max 1000 programera u sarajevu, ostale ko jebe. 20 buregdzija, ostale ko jebe. 100 molera, ostale ko jebe... :-)
User avatar
ljubicasti limun
Posts: 1200
Joined: 27/10/2021 22:23

#7155 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by ljubicasti limun »

Inace, uber (i bolt) u Hrvatskoj su puno, puno jeftiniji pd njihovih gradskih taxi-prevoznika (koji su u rangu Sa taxija, po svemu), a i puno profesionalniji.

Recimo, za relaciju uberom koju ces taxijem platiti 70 KN, uberom ces platiti 25-30.
Normalni ljudi voze, ne bivsi taksisti ili oni s nekakvom licencom ili sta li vec.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7156 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

Mate_Miso_Kovac wrote: 20/02/2022 20:31 E cuj jedino ispravno da te vozi neko ko ima licencu, ko biva naši taksisti licencirani po nekim mjerljivim parametrima. Na prste ih moze izbrojati koji nisu nepismene sirovine, ono šatro licencirano za nešto. Buahahahah. Get the fuck out...
Nije on licenciran ni za sta, nego kupi licencu i otvori svoju firmu, placa porez itd… Vozac ubera ne moze legalno raditi u sarajevu jer je svakako prevelik broj taksista i mora se smanjiti.
Ne mozes ti stati na ulicu i prodavati meso, sireve, cigare itd na crno, ili ipak mozes?
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7157 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

Mate_Miso_Kovac wrote: 20/02/2022 20:35
EasyMan wrote: 20/02/2022 20:31 Citao sam za hrvatsku kad je pokretan uber, samo oni koji imaju licencu su mogli tad raditi, ne znam da li se nesto promijenilo. Problem kod nas je sto taksista ima previse tako da bi suludo bilo jos par stotina prevoznika u grad ubaciti. Jednostavno ne ide.
Ja sam za to da se uvedu ocjene i slicno, ali ne mozes ti hljeb uzimati nikome iz ruku tek tako.
Zašto je suludo. Jel kapitalizam? Jest. Nek radi onoliko taksista koliko trziste moze podnijeti. Kad se ne bude isplatilo vise taksirat, znaci ima ih dovoljno. Trziste se izregurilaro. Najlakše je zaštiti sebi guzicu i reći ima nas dovoljno, mojne da iko više taksira. Hajmo onda sve tako. Moze max 1000 programera u sarajevu, ostale ko jebe. 20 buregdzija, ostale ko jebe. 100 molera, ostale ko jebe... :-)
Kojim poslom se ti bavis?
Naslovnica
Posts: 27650
Joined: 20/03/2013 15:38

#7158 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by Naslovnica »

ljubicasti limun wrote: 20/02/2022 18:52
Naslovnica wrote: 20/02/2022 18:39

Pa što uopšte uze Sa Taxi?
Pa bilo jutro, pola 9, zvala prvo Crveni, nije bilo njihovih vozila.
OK, jbga... :roll:
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7159 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

ljubicasti limun wrote: 20/02/2022 20:35 Inace, uber (i bolt) u Hrvatskoj su puno, puno jeftiniji pd njihovih gradskih taxi-prevoznika (koji su u rangu Sa taxija, po svemu), a i puno profesionalniji.

Recimo, za relaciju uberom koju ces taxijem platiti 70 KN, uberom ces platiti 25-30.
Normalni ljudi voze, ne bivsi taksisti ili oni s nekakvom licencom ili sta li vec.
Sto se tice generalizacije u vezi taksista to je isto kao da ja sad kazem da su svi forumasi kar*ine, klosari, supci, pi*ke itd… jer ih ima takvih.
Meni ni iz dzepa ni u dzep, ali kako sam malo upucen u neke stvari u koje vi niste mogu vam reci da bi uber vise ljudi unesrecio nego usrecio. Pametnije vam je da prijavljujete taksiste koje ne rade svoj posao kako treba nego da prizivate promjene koje se u skorije vrijeme nece desiti.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7160 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

Trappist wrote: 20/02/2022 20:27
EasyMan wrote: 20/02/2022 20:24 Koliko znam uber u hrvatskoj mogu voziti samo taksisti koji imaju licencu. Znaci ako je tako i ovdje da se pokrene uber radice taksisti koji imaju licencu. Sto je i posteno. Zamisli kad bi drzava legalno pustila da ti bez ikakve licence i papira otvoris kiosk sa hranom ispred svakog restorana i slicno.
Ima taksista da te bog sacuva, znam ih dosta takvih, ali mi je i otac taksista kao i par drugova i nemaju veze s tim kabadahijama. Moj stari vecinom ima stalne musterije koje ga zovu i na dalje ture tako da bas fino zaradi, a ne radi puno. Prvu smjenu odradi i kuci pici.
Trebate da shvatite da sarajevo taxi nije firma nego udruzenje taksista i svaki taj taksista moze da se iskljuci iz udruzenja i radi sam za sebe. Ima slucajeva gdje su neki taksisti izbaceni iz udruzenja, ali su rijetki.
Prvo malo pročitaj sta je uber i kako funkcioniše, tj. Sta sve treba da pocnes raditi za njih. Kad "svako" za korpu moze razvoziti hranu, sto ne bi mogao i ljude kao u naprednim drzavama? I kad narucis fino sebi uber vidis ko po tebe dolazi, kojim autom i sa kakvim ocjenama drugih korisnika. I onda se ne moze desiti da ti kabadahija uzme 30 eura za destinaciju od 15 minuta :thumbup:
Ako ti je neko uzeo 30 eura za 15 minuta to je dokaz da ti nisi normalan!!!
User avatar
ljubicasti limun
Posts: 1200
Joined: 27/10/2021 22:23

#7161 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by ljubicasti limun »

EasyMan wrote: 20/02/2022 20:40
ljubicasti limun wrote: 20/02/2022 20:35 Inace, uber (i bolt) u Hrvatskoj su puno, puno jeftiniji pd njihovih gradskih taxi-prevoznika (koji su u rangu Sa taxija, po svemu), a i puno profesionalniji.

Recimo, za relaciju uberom koju ces taxijem platiti 70 KN, uberom ces platiti 25-30.
Normalni ljudi voze, ne bivsi taksisti ili oni s nekakvom licencom ili sta li vec.
Sto se tice generalizacije u vezi taksista to je isto kao da ja sad kazem da su svi forumasi kar*ine, klosari, supci, pi*ke itd… jer ih ima takvih.
Meni ni iz dzepa ni u dzep, ali kako sam malo upucen u neke stvari u koje vi niste mogu vam reci da bi uber vise ljudi unesrecio nego usrecio. Pametnije vam je da prijavljujete taksiste koje ne rade svoj posao kako treba nego da prizivate promjene koje se u skorije vrijeme nece desiti.
Pa, evo ja ih barem 7 godina prijavljujem. Jel se sta promijenilo?

A, inace i prijavljivacemo i prizivati promjene. I pokretati. Monopol nikad nije ok. Trziste ce odluciti ko ce biti bolji.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7162 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

ljubicasti limun wrote: 20/02/2022 20:42
EasyMan wrote: 20/02/2022 20:40

Sto se tice generalizacije u vezi taksista to je isto kao da ja sad kazem da su svi forumasi kar*ine, klosari, supci, pi*ke itd… jer ih ima takvih.
Meni ni iz dzepa ni u dzep, ali kako sam malo upucen u neke stvari u koje vi niste mogu vam reci da bi uber vise ljudi unesrecio nego usrecio. Pametnije vam je da prijavljujete taksiste koje ne rade svoj posao kako treba nego da prizivate promjene koje se u skorije vrijeme nece desiti.
Pa, evo ja ih barem 7 godina prijavljujem. Jel se sta promijenilo?

A, inace i prijavljivacemo i prizivati promjene. I pokretati. Monopol nikad nije ok. Trziste ce odluciti ko ce biti bolji.
Kome prijavljujes?
Evo promjene kod nas samo cekaju da ih ti prizoves :-)
Taksista sarajevo taksija ima svoju firmu, znaci udruzenje u koje ga prijavis najgore sto moze da uradi po njega je da ga iskljuci iz udruzenja sto znaci da on nastavlja raditi sam za sebe.
Zovite policiju i inspekciju. Udruzenje vecinom nista ne uradi po tom pitanju, sve su to poznanici i jarani.
Hakiz
Posts: 39923
Joined: 30/07/2015 20:01

#7163 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by Hakiz »

EasyMan wrote: 20/02/2022 20:31 Citao sam za hrvatsku kad je pokretan uber, samo oni koji imaju licencu su mogli tad raditi, ne znam da li se nesto promijenilo. Problem kod nas je sto taksista ima previse tako da bi suludo bilo jos par stotina prevoznika u grad ubaciti. Jednostavno ne ide.
Ja sam za to da se uvedu ocjene i slicno, ali ne mozes ti hljeb uzimati nikome iz ruku tek tako.
Je li to znači da treba ograničiti broj pekara, prodavnica, fabrika, vodoinstalatera, električara, građevinaca, informatičara, pravnika, ekonomista, bilo čega?

Zašto bi taksisti trebali imati takvu zaštitu, ko se dočepao licence dočepao, ostalim kapak, dok u odtalim obladtima kome se sviđa, neka pokuša raditi?

Kapitalizam, konkurencija, tržište odlučuje.

Zamisli da završiš pravni fakultet, a pravnici koji već rade kažu da ne smiješ raditi, puno ih je.

Jednostavno, ne ide.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7164 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

Hakiz wrote: 20/02/2022 20:53
EasyMan wrote: 20/02/2022 20:31 Citao sam za hrvatsku kad je pokretan uber, samo oni koji imaju licencu su mogli tad raditi, ne znam da li se nesto promijenilo. Problem kod nas je sto taksista ima previse tako da bi suludo bilo jos par stotina prevoznika u grad ubaciti. Jednostavno ne ide.
Ja sam za to da se uvedu ocjene i slicno, ali ne mozes ti hljeb uzimati nikome iz ruku tek tako.
Je li to znači da treba ograničiti broj pekara, prodavnica, fabrika, vodoinstalatera, električara, građevinaca, informatičara, pravnika, ekonomista, bilo čega?

Zašto bi taksisti trebali imati takvu zaštitu, ko se dočepao licence dočepao, ostalim kapak, dok u odtalim obladtima kome se sviđa, neka pokuša raditi?

Kapitalizam, konkurencija, tržište odlučuje.

Zamisli da završiš pravni fakultet, a pravnici koji već rade kažu da ne smiješ raditi, puno ih je.

Jednostavno, ne ide.
Ne moze drzava milion licenci prodati. Imaju zakoni o taksi prevozu.

(2) Taksi prijevoz na podru~ju Kantona mo`e se obavljati samo kao osnovna djelatnost, odnosno kao obrt u osnovnom zanimanju.
(3)Taksi prijevoz na podru~ju Kantona, mo`e obavljati licencirani:
a) taksi prijevoznik - pravno lice,
b) samostalni taksi prijevoznik - fizi~ko lice - koji obavlja djelatnost, sam bez upo{ljavanja drugih lica,
^lan 5.
(Posebni uslovi za obavljanje taksi prijevoza)
(1) Za obavljanje taksi prijevoza taksi prijevoznik iz ~lana 4. stav (3) ovog Zakona pored uslova propisanih Federalnim zakonom mora ispunjavati i sljede}e uslove:
a) da posjeduje dopunsku taksi oznaku za vozilo,
b) da uredno izmiruje obaveze za kori{tenje taksi stajali{ta;
c) licenca "D" u formi rje{enja koje je izdao nadle`ni organ Kantona, original ili ovjerena kopija;
d) obrazac licence "D" za vozilo koju je izdao nadle`ni organ Kantona;
e) rje{enje o ispunjavanju tehni~ko-eksploatacionih uslova za predmetno taxi vozilo;
f) va`e}u naljepnicu pravnog subjekta ili udru`enja kojem pripada za teku}u godinu;
g) va`e}u dokumentaciju o radio ure|aju koji se nalazi u autu izdatu u skladu sa propisima Regulatorne agencije za komunikacije - RAK, te ugovor o kori{tenju radio veze i dozvolu za kori{tenje iste;

Zasto ti mislis da je uredu da neko placa sve obaveze drzavi, plati tu licencu, otvori firmu i radi legalno i ti dodjes i radis na crno? Zasto je uber jeftiniji? Zato sto nemaju davanja drzavi kao legalni taksi.
User avatar
agnostic_front
Posts: 6314
Joined: 14/04/2010 21:45
Location: Grbavica

#7165 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by agnostic_front »

Obradjena i ova tema :D
Hakiz
Posts: 39923
Joined: 30/07/2015 20:01

#7166 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by Hakiz »

EasyMan wrote: 20/02/2022 21:14
Hakiz wrote: 20/02/2022 20:53

Je li to znači da treba ograničiti broj pekara, prodavnica, fabrika, vodoinstalatera, električara, građevinaca, informatičara, pravnika, ekonomista, bilo čega?

Zašto bi taksisti trebali imati takvu zaštitu, ko se dočepao licence dočepao, ostalim kapak, dok u odtalim obladtima kome se sviđa, neka pokuša raditi?

Kapitalizam, konkurencija, tržište odlučuje.

Zamisli da završiš pravni fakultet, a pravnici koji već rade kažu da ne smiješ raditi, puno ih je.

Jednostavno, ne ide.
Ne moze drzava milion licenci prodati. Imaju zakoni o taksi prevozu.

(2) Taksi prijevoz na podru~ju Kantona mo`e se obavljati samo kao osnovna djelatnost, odnosno kao obrt u osnovnom zanimanju.
(3)Taksi prijevoz na podru~ju Kantona, mo`e obavljati licencirani:
a) taksi prijevoznik - pravno lice,
b) samostalni taksi prijevoznik - fizi~ko lice - koji obavlja djelatnost, sam bez upo{ljavanja drugih lica,
^lan 5.
(Posebni uslovi za obavljanje taksi prijevoza)
(1) Za obavljanje taksi prijevoza taksi prijevoznik iz ~lana 4. stav (3) ovog Zakona pored uslova propisanih Federalnim zakonom mora ispunjavati i sljede}e uslove:
a) da posjeduje dopunsku taksi oznaku za vozilo,
b) da uredno izmiruje obaveze za kori{tenje taksi stajali{ta;
c) licenca "D" u formi rje{enja koje je izdao nadle`ni organ Kantona, original ili ovjerena kopija;
d) obrazac licence "D" za vozilo koju je izdao nadle`ni organ Kantona;
e) rje{enje o ispunjavanju tehni~ko-eksploatacionih uslova za predmetno taxi vozilo;
f) va`e}u naljepnicu pravnog subjekta ili udru`enja kojem pripada za teku}u godinu;
g) va`e}u dokumentaciju o radio ure|aju koji se nalazi u autu izdatu u skladu sa propisima Regulatorne agencije za komunikacije - RAK, te ugovor o kori{tenju radio veze i dozvolu za kori{tenje iste;

Zasto ti mislis da je uredu da neko placa sve obaveze drzavi, plati tu licencu, otvori firmu i radi legalno i ti dodjes i radis na crno? Zasto je uber jeftiniji? Zato sto nemaju davanja drzavi kao legalni taksi.
Uber ti je kao freelancer. Ako plati poreze itd, mora moći voziti.

Ali, to je posao poreske, a ne taksista koji, što je za očekivati, žele zadržati stečene pozicije. Niko ne voli konkurenciju, naravno, ali to nije razlog da ga država od konkurencije štiti.

Taksisti Sarajevo taksija su teško podnijeli konkurenciju u vidu Žutog, Crvenog itd. Naravno da ih je strah Ubera i sličnih i da ih žele zaustaviti. Samo što im se to ne smije dozvoliti, kanton mora omogućiti konkurenciju i kanton mora biti moćniji od Sarajevo taksija. Mora se znati ko kosi, a ko vodi nosi.
Coldplay1
Posts: 166
Joined: 06/11/2021 16:16

#7167 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by Coldplay1 »

Trappist wrote: 20/02/2022 20:30
Coldplay1 wrote: 20/02/2022 20:12

Naplatio ti 2 prtljaga sto je regularno, 2km po komadu.
:lol: :lol: :lol:
Taksi naplaćuje prtljag dodatno :lol: sto, auto mu vise trosi kad imas u gepeku kofer od 15kg? Eee zivim za dan kad ce uber doci, samo da gledam kako se nasi taksisti cude sto vise njih niko ne zove
Zvanicni cjenovnik, da.
User avatar
ljubicasti limun
Posts: 1200
Joined: 27/10/2021 22:23

#7168 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by ljubicasti limun »

EasyMan wrote: 20/02/2022 21:14
Hakiz wrote: 20/02/2022 20:53

Je li to znači da treba ograničiti broj pekara, prodavnica, fabrika, vodoinstalatera, električara, građevinaca, informatičara, pravnika, ekonomista, bilo čega?

Zašto bi taksisti trebali imati takvu zaštitu, ko se dočepao licence dočepao, ostalim kapak, dok u odtalim obladtima kome se sviđa, neka pokuša raditi?

Kapitalizam, konkurencija, tržište odlučuje.

Zamisli da završiš pravni fakultet, a pravnici koji već rade kažu da ne smiješ raditi, puno ih je.

Jednostavno, ne ide.
Ne moze drzava milion licenci prodati. Imaju zakoni o taksi prevozu.

(2) Taksi prijevoz na podru~ju Kantona mo`e se obavljati samo kao osnovna djelatnost, odnosno kao obrt u osnovnom zanimanju.
(3)Taksi prijevoz na podru~ju Kantona, mo`e obavljati licencirani:
a) taksi prijevoznik - pravno lice,
b) samostalni taksi prijevoznik - fizi~ko lice - koji obavlja djelatnost, sam bez upo{ljavanja drugih lica,
^lan 5.
(Posebni uslovi za obavljanje taksi prijevoza)
(1) Za obavljanje taksi prijevoza taksi prijevoznik iz ~lana 4. stav (3) ovog Zakona pored uslova propisanih Federalnim zakonom mora ispunjavati i sljede}e uslove:
a) da posjeduje dopunsku taksi oznaku za vozilo,
b) da uredno izmiruje obaveze za kori{tenje taksi stajali{ta;
c) licenca "D" u formi rje{enja koje je izdao nadle`ni organ Kantona, original ili ovjerena kopija;
d) obrazac licence "D" za vozilo koju je izdao nadle`ni organ Kantona;
e) rje{enje o ispunjavanju tehni~ko-eksploatacionih uslova za predmetno taxi vozilo;
f) va`e}u naljepnicu pravnog subjekta ili udru`enja kojem pripada za teku}u godinu;
g) va`e}u dokumentaciju o radio ure|aju koji se nalazi u autu izdatu u skladu sa propisima Regulatorne agencije za komunikacije - RAK, te ugovor o kori{tenju radio veze i dozvolu za kori{tenje iste;

Zasto ti mislis da je uredu da neko placa sve obaveze drzavi, plati tu licencu, otvori firmu i radi legalno i ti dodjes i radis na crno? Zasto je uber jeftiniji? Zato sto nemaju davanja drzavi kao legalni taksi.
:lol:

Pa nije ti to bas tacno. Oni placaju sve doprinose, ali samostalno.
Inace, ovo nije vise planska ekonomija Jugoslavije. Cuj, ne mozes ti nekom hljeb izbijati uz ruku :-) Po toj logici, ne smije biti ni privatnih lijecnika vise ni samostalnih trgovaca, vlasnika fast fooda, pedikera, frizera...svi oni placaju uredno doprinose drzavi. Zbog cega bi taksisti bili posebni?

Cudno mi da ne blokiraju grad jer busevi voze.
User avatar
ljubicasti limun
Posts: 1200
Joined: 27/10/2021 22:23

#7169 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by ljubicasti limun »

Coldplay1 wrote: 20/02/2022 21:26
Trappist wrote: 20/02/2022 20:30
:lol: :lol: :lol:
Taksi naplaćuje prtljag dodatno :lol: sto, auto mu vise trosi kad imas u gepeku kofer od 15kg? Eee zivim za dan kad ce uber doci, samo da gledam kako se nasi taksisti cude sto vise njih niko ne zove
Zvanicni cjenovnik, da.
Niko ne naplacuje osim Sa taxija, a i medju njima ne svi. Vec tacno znas, cim naidje malo dobro njihovo auto da ce ti vise naplatiti.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7170 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

Ja ti sad mogu dati milion primjera da u svakom poslu mozemo izmisliti frilensera da ti otme posao i unisti te.
Ja sam uvijek za konkurenciju, ali nisi ti meni konkurencija ako placas drzavi npr godisnje 500KM, a ja 5000KM, a radimo isti posao. Ti si klasicni otimac i unistavac.
Zamisli ispred svake mesnice sjedi jedan dedo frilenser i prodaje suhovinu za cenera, a u mesnici ista suhovina cvaja? Al zamisli dedo nikom nista ne placa, a onaj mesar mora platiti prijave, poreze, racune, kiriju itd… Eto odakle razlika u cijeni suhovine.
User avatar
drug_profi
Posts: 50211
Joined: 16/07/2012 16:00

#7171 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by drug_profi »

Pa Uber vozaci placaju drzavi vise poreza nego Sa-taxi.
Uber vozaci placaju i PDV pored ostalog.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7172 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

ljubicasti limun wrote: 20/02/2022 21:28
Coldplay1 wrote: 20/02/2022 21:26
Zvanicni cjenovnik, da.
Niko ne naplacuje osim Sa taxija, a i medju njima ne svi. Vec tacno znas, cim naidje malo dobro njihovo auto da ce ti vise naplatiti.
Naplacuju svi prtljag po zakonu i imas cjenovnik, jedino ako naidjes na nekog finog pa ne naplati. Moj stari ne naplacuje nikome, ali ima pravo. Drug koji radi u crvenom taksiju naplcuje prtljag.
Znaci nije do taksiste nego do tebe.
Ti bi da se vozis, a ne bi da platis koliko je zakonski odredjeno. Nije taksista cijene pisao nego drzava. :D
Last edited by EasyMan on 20/02/2022 21:36, edited 1 time in total.
EasyMan
Posts: 2033
Joined: 30/11/2020 16:31

#7173 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by EasyMan »

drug_profi wrote: 20/02/2022 21:33 Pa Uber vozaci placaju drzavi vise poreza nego Sa-taxi.
Uber vozaci placaju i PDV pored ostalog.
Imas li kakav zakon o tome da vidimo koliko tacno placa uber drzavi?
Koliko novca je potrebno da postanes uber vozac?
Da bi izasao na taksi treba ti cca 100.000KM.
User avatar
drug_profi
Posts: 50211
Joined: 16/07/2012 16:00

#7174 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by drug_profi »

EasyMan wrote: 20/02/2022 21:36
drug_profi wrote: 20/02/2022 21:33 Pa Uber vozaci placaju drzavi vise poreza nego Sa-taxi.
Uber vozaci placaju i PDV pored ostalog.
Imas li kakav zakon o tome da vidimo koliko tacno placa uber drzavi?
Koliko novca je potrebno da postanes uber vozac?
Da bi izasao na taksi treba ti cca 100.000KM.
Uber ne radi sa kešom. Prihod svakog vozača se zna u marku i plaća se porez na prihode. Također izdaje se i fiskalni račun i plaća se PDV na uslugu.
Potreban je pristojan auto, recimo 20-tak K KM. I ne znam koje još uslove moraš ispuniti, ali meni zvuči poštenije od KUPOVINE dvije licence i to od postojećih vlasnika licence, a ne od drzave.
Ispada da koncesiju izdaje SA-taxi a ne drzava.
ramizovstrasni388
Posts: 291
Joined: 18/10/2021 21:15

#7175 Re: Sarajevski taksisti- dno dna

Post by ramizovstrasni388 »

Sarajevo taxi je živi primjer kako je nekad funkcionisao esnafski sistem u osmanski vakat tako da ih nemojte dirati, živa historija :mrgreen:
Post Reply