Sarajevski taksisti- dno dna
- Mishelinke
- Posts: 2360
- Joined: 16/01/2023 10:01
#7676 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
https://radiosarajevo.ba/vijesti/lokaln ... uce/506195
Svak me ubio ako je ovaj UK normalan.
Pa ljudima izbija hljeb iz ruke. Nek on voza turiste 3 km za 5 KM pa da vidimo kako će poslovati.
Na zapadu ti i zrak naplate, još ako te provale da si sa Balkana, naplate i 3 puta više, a ovdje im haman džaba dajemo sve. Sramota!
Fakat me ova vlada pravo počinje ljutiti.
Svak me ubio ako je ovaj UK normalan.
Pa ljudima izbija hljeb iz ruke. Nek on voza turiste 3 km za 5 KM pa da vidimo kako će poslovati.
Na zapadu ti i zrak naplate, još ako te provale da si sa Balkana, naplate i 3 puta više, a ovdje im haman džaba dajemo sve. Sramota!
Fakat me ova vlada pravo počinje ljutiti.
- Plavo-bijeli
- Posts: 2572
- Joined: 28/02/2010 19:25
#7677 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Sinoć se vozio sa SArajevo Taxijem i od predsjednistva do malte 7km. Za istu destinaciju mi je neki random da li Paja, ili Sarajevo-Emir uzeo skoro 10km. Isto vozač baš bio raja i normala skroz... znači nisu svi debili i koliko inače vas dođe za ovu destinaciju?
-
- Posts: 88063
- Joined: 20/12/2016 20:16
#7678 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
napokon..Kao korak dalje, zatraženo je da i ostali taksi prijevoznici mogu preuzimati putnike sa Aerodroma Sarajevo.
- mayab
- Posts: 27241
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
#7679 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
saće protesti...
-
- Posts: 74
- Joined: 12/10/2021 10:07
#7680 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem. Taj bi se stalno vrtio, tj. svakih 20 minuta bi pravio krug do aerodroma i nazad i to bi bilo puno efikasnije od ove linije do Bentbaše koju ili potrefiš ili se ne isplati čekati.
Niko ne očekuje od aerodromskog prevoza da ga odveze do pred hotel ili pred kuću nego do neke veće saobraćajnice odakle može birati kako će nastaviti dalje.
Ako neko hoće i taj luksuz, e to je onda taxi služba, ali koja ne košta 2KM shuttle + 2KM tramvaj nego 20-30KM
Niko ne očekuje od aerodromskog prevoza da ga odveze do pred hotel ili pred kuću nego do neke veće saobraćajnice odakle može birati kako će nastaviti dalje.
Ako neko hoće i taj luksuz, e to je onda taxi služba, ali koja ne košta 2KM shuttle + 2KM tramvaj nego 20-30KM
-
- Posts: 2518
- Joined: 11/05/2015 21:57
#7681 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Napokon da se ukine monopol sa taxija na aerodromu.
- TojoOptics
- Posts: 651
- Joined: 28/11/2021 13:37
- Grijem se na: Sunce
- Vozim: bicikl
#7682 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Ovo^torbica wrote: ↑26/07/2023 09:08 Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem. Taj bi se stalno vrtio, tj. svakih 20 minuta bi pravio krug do aerodroma i nazad i to bi bilo puno efikasnije od ove linije do Bentbaše koju ili potrefiš ili se ne isplati čekati.
Niko ne očekuje od aerodromskog prevoza da ga odveze do pred hotel ili pred kuću nego do neke veće saobraćajnice odakle može birati kako će nastaviti dalje.
Ako neko hoće i taj luksuz, e to je onda taxi služba, ali koja ne košta 2KM shuttle + 2KM tramvaj nego 20-30KM
- jantruscek
- Posts: 296
- Joined: 08/07/2023 16:25
- Location: jebote ba bog, to ne postoji
#7683 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
jarane to je visa matematikatorbica wrote: ↑26/07/2023 09:08 Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem. Taj bi se stalno vrtio, tj. svakih 20 minuta bi pravio krug do aerodroma i nazad i to bi bilo puno efikasnije od ove linije do Bentbaše koju ili potrefiš ili se ne isplati čekati.
Niko ne očekuje od aerodromskog prevoza da ga odveze do pred hotel ili pred kuću nego do neke veće saobraćajnice odakle može birati kako će nastaviti dalje.
Ako neko hoće i taj luksuz, e to je onda taxi služba, ali koja ne košta 2KM shuttle + 2KM tramvaj nego 20-30KM
shuttle linija
sta je iduce? online kupovina karata za isti
nemoj nam tog modernizma na sabahu
-
- Posts: 40645
- Joined: 30/07/2015 20:01
#7684 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
U nekoliko gradova u kojima sam bio do njihovih aerodroma ide redovan gradski prevoz. Imaju oni i šatlove i aerobusove i taksi i privatne vozače itd ali ide redovan gradski prevoz koji te do aerodroma vozi po cijeni normalne karte i po redu vožnje, uglavnom je svakih 10 minuta.torbica wrote: ↑26/07/2023 09:08 Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem. Taj bi se stalno vrtio, tj. svakih 20 minuta bi pravio krug do aerodroma i nazad i to bi bilo puno efikasnije od ove linije do Bentbaše koju ili potrefiš ili se ne isplati čekati.
Niko ne očekuje od aerodromskog prevoza da ga odveze do pred hotel ili pred kuću nego do neke veće saobraćajnice odakle može birati kako će nastaviti dalje.
Ako neko hoće i taj luksuz, e to je onda taxi služba, ali koja ne košta 2KM shuttle + 2KM tramvaj nego 20-30KM
Pa, zašto ne bi postojala redovna GRAS linija od Vijećnice do Dobrinje koja bi imala stanicu Aerodrom?
U Lisabonu metro ima stanicu u samom aerodromu. Dobro, mi nemamo metro, ali je primjer da redovan gradski prevoz može biti i do aerodroma. Nije Sarajevo grad čiji aerodrom je 100 km daleko od grada. Udaljenost našeg aerodroma je slična udaljenosti aerodroma u Pragu, možda je naš i bliži. Pa, primjer Praga: U Pragu autobus koji ide iz jednog predgrađa na aerodrom, linija 191, ima jedno skretanje ni za šta drugo osim do jednog trgovačkog centra. Nekih 300 m ide "nigdje" samo do tog centra, kod tog centra se okreće i vraća na "normalnu" trasu prema aerodromu. A iz centra grada do tog predgrađa ide tramvaj broj 2. Jedna karta za redovan gradski prvoz je potrebna za cijelu kombinaciju tramvaj/autobus do aerodroma.
Zašto ne bi u Sarajevu autobus u sklopu redovne linije imao slično skretanje samo za aerodrom i vraćao se na "normalnu" trasu? Ne treba uvoditi nove linije, ništa, samo izmijeniti trasu neke postojeće linije. Recimo komercijala ili kombinacija tramvaj i autobus Nedžarići - Dobrinja. Neka u Nedžarićima odmah skrenu desno prema aerodromu, vrate se u Nedžariće i nastave redovnom trasom prema Dobrinji. Ili recimo skretanje za aerodrom na kružnom toku na Dobrinji 5, vraćanje sa aerodroma na taj kružni tok i nastavak redovnom trasom.
Kada postoje redovne gradske linije kao što su, recimo, za Vlakovo, koje je dalje od Ilidže nego što je aerodrom od Baščaršije, itd, u čemu je problem sa redovnom gradskom linijom za aerodrom? Nije tehnički problem, problem je "politički".
Ko hoće nađe način, ko neće nađe razlog.
-
- Posts: 4439
- Joined: 29/05/2010 21:46
#7685 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
od predsjednistva do prosirenja na malti ima 3,3KM , sto bi znacilo da voznja kosta 7,5 maraka po cjenovniku...Plavo-bijeli wrote: ↑25/07/2023 23:48 Sinoć se vozio sa SArajevo Taxijem i od predsjednistva do malte 7km. Za istu destinaciju mi je neki random da li Paja, ili Sarajevo-Emir uzeo skoro 10km. Isto vozač baš bio raja i normala skroz... znači nisu svi debili i koliko inače vas dođe za ovu destinaciju?
e sad guzva ovo ono ne znam moze li se nabrati do 10 ali ne bih rekao
-
- Posts: 40645
- Joined: 30/07/2015 20:01
#7686 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Nisu svi debili, naravno da nisu.Plavo-bijeli wrote: ↑25/07/2023 23:48 Sinoć se vozio sa SArajevo Taxijem i od predsjednistva do malte 7km. Za istu destinaciju mi je neki random da li Paja, ili Sarajevo-Emir uzeo skoro 10km. Isto vozač baš bio raja i normala skroz... znači nisu svi debili i koliko inače vas dođe za ovu destinaciju?
Problem je sa taksistima na aerodromu i autobuskoj/željezničkoj stanici. Tu ćeš skoro uvijek imati problem. Ostali taksisti Sarajevotaksija su, uglavnom, OK. Sa njima je mogućnost da imaš problem ista kao i sa svim drugim. Samo oni na aerodromu i stanici su po pravilu problematični.
-
- Posts: 74
- Joined: 12/10/2021 10:07
#7687 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Problem sa redovnim linijama je što moraš čekati na aerodromu sat vremena ili više da naiđe sljedeći autobus, nije to linija tipa ja iz Hadžića hoću na Ilidžu pa planiram kad da krenem iz kuće da stignem na autobus, ja ne mogu birati u koliko sati ću biti na aerodromu.Hakiz wrote: ↑26/07/2023 11:07U nekoliko gradova u kojima sam bio do njihovih aerodroma ide redovan gradski prevoz. Imaju oni i šatlove i aerobusove i taksi i privatne vozače itd ali ide redovan gradski prevoz koji te do aerodroma vozi po cijeni normalne karte i po redu vožnje, uglavnom je svakih 10 minuta.torbica wrote: ↑26/07/2023 09:08 Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem. Taj bi se stalno vrtio, tj. svakih 20 minuta bi pravio krug do aerodroma i nazad i to bi bilo puno efikasnije od ove linije do Bentbaše koju ili potrefiš ili se ne isplati čekati.
Niko ne očekuje od aerodromskog prevoza da ga odveze do pred hotel ili pred kuću nego do neke veće saobraćajnice odakle može birati kako će nastaviti dalje.
Ako neko hoće i taj luksuz, e to je onda taxi služba, ali koja ne košta 2KM shuttle + 2KM tramvaj nego 20-30KM
Pa, zašto ne bi postojala redovna GRAS linija od Vijećnice do Dobrinje koja bi imala stanicu Aerodrom?
U Lisabonu metro ima stanicu u samom aerodromu. Dobro, mi nemamo metro, ali je primjer da redovan gradski prevoz može biti i do aerodroma. Nije Sarajevo grad čiji aerodrom je 100 km daleko od grada. Udaljenost našeg aerodroma je slična udaljenosti aerodroma u Pragu, možda je naš i bliži. Pa, primjer Praga: U Pragu autobus koji ide iz jednog predgrađa na aerodrom, linija 191, ima jedno skretanje ni za šta drugo osim do jednog trgovačkog centra. Nekih 300 m ide "nigdje" samo do tog centra, kod tog centra se okreće i vraća na "normalnu" trasu prema aerodromu. A iz centra grada do tog predgrađa ide tramvaj broj 2. Jedna karta za redovan gradski prvoz je potrebna za cijelu kombinaciju tramvaj/autobus do aerodroma.
Zašto ne bi u Sarajevu autobus u sklopu redovne linije imao slično skretanje samo za aerodrom i vraćao se na "normalnu" trasu? Ne treba uvoditi nove linije, ništa, samo izmijeniti trasu neke postojeće linije. Recimo komercijala ili kombinacija tramvaj i autobus Nedžarići - Dobrinja. Neka u Nedžarićima odmah skrenu desno prema aerodromu, vrate se u Nedžariće i nastave redovnom trasom prema Dobrinji. Ili recimo skretanje za aerodrom na kružnom toku na Dobrinji 5, vraćanje sa aerodroma na taj kružni tok i nastavak redovnom trasom.
Kada postoje redovne gradske linije kao što su, recimo, za Vlakovo, koje je dalje od Ilidže nego što je aerodrom od Baščaršije, itd, u čemu je problem sa redovnom gradskom linijom za aerodrom? Nije tehnički problem, problem je "politički".
Ko hoće nađe način, ko neće nađe razlog.
Linija Vijećnica-Dobrinja (Tranzit) svakako odgovara samo onima koji idu u Stari Grad.
A za ovu liniju Nedžarići-Dobrinja (ako je to linija 31) prvi put čujem, nju ima smisla produžiti do aerodroma, svakako je trenutno samo 2km dužine
-
- Posts: 40645
- Joined: 30/07/2015 20:01
#7688 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Jeste sada u Sarajevu. A ne treba biti. Koliko ćeš čekati zavisi od reda vožnje redovne linije, ne mora biti sat. U Pragu autobus 191 ide sa i na aerodrom svakih 10 minuta, a tramvaj 2 iz centra grada do autobusa takođe svaki desetak minuta. Ja sam, recimo, došao na tramvajsku stanicu, tramvaj došao poslije manje od minut. Nakon 20-ak minuta u tramvaju Izašao iz tramvaja i čekao autobus 3 minuta. Od ulaska u tramvaj do izlaska na aerodrom trebalo mi je oko sat. U Lisabonu metroom još udobnije. Svakih 5 minuta. U Barceloni je aerodrom puno dalje nego u Sarajevu, pa opet imaš aerobus sa trga Katalonija svakih 10 minuta. Radi 24 sata. A karta je jeftina. To su ozbiljni gradovi i poslovni, ali i turistički, sa riješenim gradskim prevozom, pa i prevozom za aerdoroma. Nije to Sarajevotorbica wrote: ↑26/07/2023 11:33Problem sa redovnim linijama je što moraš čekati na aerodromu sat vremena ili više da naiđe sljedeći autobus, nije to linija tipa ja iz Hadžića hoću na Ilidžu pa planiram kad da krenem iz kuće da stignem na autobus, ja ne mogu birati u koliko sati ću biti na aerodromu.Hakiz wrote: ↑26/07/2023 11:07
U nekoliko gradova u kojima sam bio do njihovih aerodroma ide redovan gradski prevoz. Imaju oni i šatlove i aerobusove i taksi i privatne vozače itd ali ide redovan gradski prevoz koji te do aerodroma vozi po cijeni normalne karte i po redu vožnje, uglavnom je svakih 10 minuta.
Pa, zašto ne bi postojala redovna GRAS linija od Vijećnice do Dobrinje koja bi imala stanicu Aerodrom?
U Lisabonu metro ima stanicu u samom aerodromu. Dobro, mi nemamo metro, ali je primjer da redovan gradski prevoz može biti i do aerodroma. Nije Sarajevo grad čiji aerodrom je 100 km daleko od grada. Udaljenost našeg aerodroma je slična udaljenosti aerodroma u Pragu, možda je naš i bliži. Pa, primjer Praga: U Pragu autobus koji ide iz jednog predgrađa na aerodrom, linija 191, ima jedno skretanje ni za šta drugo osim do jednog trgovačkog centra. Nekih 300 m ide "nigdje" samo do tog centra, kod tog centra se okreće i vraća na "normalnu" trasu prema aerodromu. A iz centra grada do tog predgrađa ide tramvaj broj 2. Jedna karta za redovan gradski prvoz je potrebna za cijelu kombinaciju tramvaj/autobus do aerodroma.
Zašto ne bi u Sarajevu autobus u sklopu redovne linije imao slično skretanje samo za aerodrom i vraćao se na "normalnu" trasu? Ne treba uvoditi nove linije, ništa, samo izmijeniti trasu neke postojeće linije. Recimo komercijala ili kombinacija tramvaj i autobus Nedžarići - Dobrinja. Neka u Nedžarićima odmah skrenu desno prema aerodromu, vrate se u Nedžariće i nastave redovnom trasom prema Dobrinji. Ili recimo skretanje za aerodrom na kružnom toku na Dobrinji 5, vraćanje sa aerodroma na taj kružni tok i nastavak redovnom trasom.
Kada postoje redovne gradske linije kao što su, recimo, za Vlakovo, koje je dalje od Ilidže nego što je aerodrom od Baščaršije, itd, u čemu je problem sa redovnom gradskom linijom za aerodrom? Nije tehnički problem, problem je "politički".
Ko hoće nađe način, ko neće nađe razlog.
Linija Vijećnica-Dobrinja (Tranzit) svakako odgovara samo onima koji idu u Stari Grad.
A za ovu liniju Nedžarići-Dobrinja (ako je to linija 31) prvi put čujem, nju ima smisla produžiti do aerodroma, svakako je trenutno samo 2km dužine
A i Sarajevo bi moglo biti takvo, samo je potrebna "politička" odluka i kazna prevozniku ako je se ne drži. Do vlade kantona je.
Uz to u Pragu stanica na kojoj se iz tramvaja 2 presijeda u autobus 191 je ista. Ne treba tražiti gdje se presijeda i hodati od tramvajske do autobuske stanice. Kao kod nas kada su iste stanice, recimo na Obali ili pred Narodnom bankom itd.
U Granadi nema redovna linija. Granada je to riješila tako da red vožnje autobusa do i sa aerdoroma je u skladu sa rasporedom slijetanja i polijetanja aviona. Pa tako kada sletiš imaš vremena da uzmeš prtljag, obaviš kontrole, odeš u WC itd i kada izađeš sa aerodrom jedan do tri autobusa (zavisi od aviona, veličine) čaekaju da prevezu do grada. Slično i na aerdorom, autobusi su planirani tako da si na aerodromu tačno oko sat i po prije leta, Kako je to manji aerodrom od Sarajevskog, to je dovoljno vremena da bez problema obaviš sve i stigneš na let.
I tako dalje. Poenta je da svi ozbiljniji gradovi u Evropi, pogotovo oni koji razvijaju turizam, uglavnom imaju riješen jednostavan, redovan i jeftin prevoz sa i na aerodrom. Različiti su načini, redovne gradske linije, česti aerobusevi itd, ali svima je zajedničko da putnici ako ne žele, ne moraju koristiti taksije, šatlove, privatne vozače itd. Te stvari, pogotovo taksije i naročito privatne vozače, koriste oni koji žele udobnost i što brži prevoz sa aerodroma do destinacije u gradu i obratno. Turisti krenu lagano i gradskim prevozom ili aerobusevima jeftino, ne čekajući dugo i opet na vrijeme stignu.
Samo je kod nas to nerješiv problem.
Naravno da ćeš planirati put do aerodroma ili sa aerodroma. Planiram i kada idem taksijem, naravno da planiram i kada idem gradskim prevozom.
- dječak sa šibicama
- Posts: 40944
- Joined: 29/06/2011 23:39
#7689 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Nepotrebne mentalne vratolomije, kakav bus do Stupa, ko ce se zaebavati sa presjedanjem iz busa na Stupu u taxi, ako ima dvije tri torbe u rukama.
To se sve vrlo lako rijesi, das koncesiju privatniku koji nudi najbolje uslove, on mora osigurati taxi vozila sa aerodroma sa jasno izrazenim cijenama, mora u ponudi imati i kombi prijevoz za putnike koji ne zele placati taxi koji je mozda nesto skuplji od kombija, i manje autobuse za ljude koji slete sa licnom prtljagom i ne smeta im prevoz busom do grada.
Sva filozofija.
Sto je kod nas nemoguce jer smo lopovska drzava u kojoj bi koncesionar bio neko ko dobro podmaze ministra, pa bi i on pljackao turiste kao sto to radi sa taxo, pa ne bi bilo kombija, pa bi autobus bio u kvaru, to je vec problem bolesnog drustva.
To se sve vrlo lako rijesi, das koncesiju privatniku koji nudi najbolje uslove, on mora osigurati taxi vozila sa aerodroma sa jasno izrazenim cijenama, mora u ponudi imati i kombi prijevoz za putnike koji ne zele placati taxi koji je mozda nesto skuplji od kombija, i manje autobuse za ljude koji slete sa licnom prtljagom i ne smeta im prevoz busom do grada.
Sva filozofija.
Sto je kod nas nemoguce jer smo lopovska drzava u kojoj bi koncesionar bio neko ko dobro podmaze ministra, pa bi i on pljackao turiste kao sto to radi sa taxo, pa ne bi bilo kombija, pa bi autobus bio u kvaru, to je vec problem bolesnog drustva.
-
- Posts: 88063
- Joined: 20/12/2016 20:16
#7690 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
wrote: ↑26/07/2023 10:16 Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem.
Gradski autobusi/tramvaji .nisu predvidjeni za putnike s torbama/ koferima itd....tako, ako neko hoche da ih koristi. onda treba da plati, dodatnu kartu za svaki kofer'' ako je na tochkichima.
. ruksak,ako ima . gratis...
- Tvrtko II Kotromanić
- Posts: 4850
- Joined: 15/03/2009 01:28
- Location: Rajvosa
#7691 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
fascinantna si licnostmoonca wrote: ↑26/07/2023 13:48wrote: ↑26/07/2023 10:16 Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem.
Gradski autobusi/tramvaji .nisu predvidjeni za putnike s torbama/ koferima itd....tako, ako neko hoche da ih koristi. onda treba da plati, dodatnu kartu za svaki kofer'' ako je na tochkichima.
. ruksak,ako ima . gratis...
pardon
lichnost
-
- Posts: 40645
- Joined: 30/07/2015 20:01
#7692 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
U Sarajevu je pravilo da putnik može unijeti sa sobom u tramvaj i autobus predmete koji ukupno ne zauzimaju zapreminu veću od one koju zauzima jedan putnik. Veći ne može čak i da plati kartu. Ali pravila se ne poštuju. U Pragu u autobus ili tramvaj kada ulaziš za prtljag do veličine onog koji se može unijeti u kabinu aviona je besplatno, za veći prtljag (kofer koji ide u kargo aviona, bicikl, itd) se mora platiti karta kao za osobu. U Lisabonu, Madridu itd sam ulazio i sa ruksakom i sa koferom za kargo i niko nije pravio problem.moonca wrote: ↑26/07/2023 13:48wrote: ↑26/07/2023 10:16 Najlogičnije rješenje za prevoz sa aerodroma bi bilo uvesti shuttle liniju od aerodroma do Stupa ili do Ilidže, tj. da autobus staje na glavnoj saobraćajnici, pa odatle nastavi čime hoćeš, autobusom, tramvajem.
Gradski autobusi/tramvaji .nisu predvidjeni za putnike s torbama/ koferima itd....tako, ako neko hoche da ih koristi. onda treba da plati, dodatnu kartu za svaki kofer'' ako je na tochkichima.
. ruksak,ako ima . gratis...
Invalidska kolica i dječija kolica se izuzimaju od prtljaga, iako u Pragu ima pravilo da ako u dječijim kolicima nije dijete, a ne mogu se sklopiti, onda se smatraju prtljagom i treba platiti kartu za njih.
Svaki grad ima svoje rješenje.
-
- Posts: 462
- Joined: 28/04/2008 19:25
- Location: Ilidža
#7693 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Ima li kakve fajde prijava SATaxiju jednog govneta koje je njihov clan? Pretpostavljam da nema, buduci da je to ista bagra. Broj 222, crni Golf 7 karavan, jado se uvaljuje na 10 cm od karambolke, a kad ga prodjes i usporis da mu ukazes da nije najbolji s glavom, pizda koci iza i prestrojava se iz trake u traku da mu se ne moze prici. Hudnik ne zna da ga se lako moze naci.
-
- Posts: 2597
- Joined: 25/02/2011 11:49
#7694 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Nema. Sa-Taxi nije firma za koju taksisti rade već je udruženje sastavljeno od samostalnih taksista kojem je zadatak da štiti njihove interese, a na čelu su najgori među njima.irconbih wrote: ↑24/08/2023 12:26 Ima li kakve fajde prijava SATaxiju jednog govneta koje je njihov clan? Pretpostavljam da nema, buduci da je to ista bagra. Broj 222, crni Golf 7 karavan, jado se uvaljuje na 10 cm od karambolke, a kad ga prodjes i usporis da mu ukazes da nije najbolji s glavom, pizda koci iza i prestrojava se iz trake u traku da mu se ne moze prici. Hudnik ne zna da ga se lako moze naci.
Prema tome prava adresa za prijave je inspekcija i policija.
- dječak sa šibicama
- Posts: 40944
- Joined: 29/06/2011 23:39
#7695 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Neki dan na standu autobuska, tri ili cetiri taxe stoje, nece da uzmu musteriju bez prtljage, okrecu glavu prave se blesavi. Dogovaraju cijenu sa onima koji dodju sa koferima, nista taximetar.
Znaci, nisu samo na aerodromu sljam.
Znaci, nisu samo na aerodromu sljam.
- ing-ecc
- Posts: 18126
- Joined: 31/03/2013 09:58
#7696 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Pobise se dvojica taxista na sred Skenderije taman tamo gdjje je pruga zamjenjena. Primjetio sam ih kad sam bio na prvom semaforu iza SCCa a oni na drugom (izlaz iz Kotromanica kod zahtdjsle zgrade), tu su vec poceli divljati i prosli obojica na crvno vjerovatno zbog pripreme za fizicki obracun. Na kraju su i na Skenderiji prosli kroz crveno i nesvjesni semafora a tad je zeleno bilo od H.Hume prema Skenderiji, znaci umalo jos jedan ofsajd
- oldtajmer
- Posts: 5086
- Joined: 13/04/2013 09:43
- Location: Royston Vasey
#7697 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
to si ti nesto pobrkao, evo premijer je jos prije par mjeseci rijesio problem, da smo u sumskoj sad bi te jos tuzili za klevetudječak sa šibicama wrote: ↑25/08/2023 13:06 Neki dan na standu autobuska, tri ili cetiri taxe stoje, nece da uzmu musteriju bez prtljage, okrecu glavu prave se blesavi. Dogovaraju cijenu sa onima koji dodju sa koferima, nista taximetar.
Znaci, nisu samo na aerodromu sljam.
Premijer Nihad Uk: Regulisane su cijene taxi usluga, prevare turista i putnika više nisu moguće
- Edin H.
- Posts: 47087
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#7698 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Nihad izdominiraooldtajmer wrote: ↑26/08/2023 18:50to si ti nesto pobrkao, evo premijer je jos prije par mjeseci rijesio problem, da smo u sumskoj sad bi te jos tuzili za klevetudječak sa šibicama wrote: ↑25/08/2023 13:06 Neki dan na standu autobuska, tri ili cetiri taxe stoje, nece da uzmu musteriju bez prtljage, okrecu glavu prave se blesavi. Dogovaraju cijenu sa onima koji dodju sa koferima, nista taximetar.
Znaci, nisu samo na aerodromu sljam.Premijer Nihad Uk: Regulisane su cijene taxi usluga, prevare turista i putnika više nisu moguće
- dječak sa šibicama
- Posts: 40944
- Joined: 29/06/2011 23:39
#7699 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Iskreno nemam pojma je li prevario covjeka, samo sam cuo kad putnik pita koliko je do te i te destinacije a ovaj mu kaze cifru bez taksimetra.
Meni je jace sto ne zele voziti nikoga ko nema prtljagu, dakle samo okrecu glavu ljudima koji traze taxi a nemaju kofere
Meni je jace sto ne zele voziti nikoga ko nema prtljagu, dakle samo okrecu glavu ljudima koji traze taxi a nemaju kofere
-
- Posts: 2222
- Joined: 08/02/2008 19:19
#7700 Re: Sarajevski taksisti- dno dna
Iz prve ruke znam da i drugi prevoznici neće sa aerodroma da voze kratke relacije (c faza) i više su za opciju fiksne cijene nego sa uključenim taksimetrom.