Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zar su je vec napravili do jahorine? Ja sam mislio da je napravljen samo jedan manji dio do medjustanice ravna planina za skijaliste. Nekih mozda 500-600 metara.
Trebevicka bila jedina zicara u jugoslaviji?
Haha, a neko prije nekoliko stranica napisa da su u energoinvestu jedini radili neka testiranja za sve zicare u jugoslaviji.
Sta cemo sa Voglom, Dubrovnikom, pa i zagrebackim Starim gradom... ili se to ne pika?
Kad je počela sa radom 1959 bila je jedina u bivšoj državi, a i oni članci iz novina su iz te 1959.
Dubrovačka, Vogelska, Sljemenska, su izgrađene 60-tih.
Ali kako ljudi sve čitaju površinski, to je čudo jedno...
Nego interesantno kako su u početku žičaru pogrešno nazivali uspinjačom, jer uspinjača je sasvim druga vrsta transporta, u bivšoj jugoslaviji imamo pravi primjer uspinjače u Zagrebu između gornjeg i donjeg grada, a mini verzija uspinjače je kosi lift.
Zar su je vec napravili do jahorine? Ja sam mislio da je napravljen samo jedan manji dio do medjustanice ravna planina za skijaliste. Nekih mozda 500-600 metara.
Trebevicka bila jedina zicara u jugoslaviji? Haha, a neko prije nekoliko stranica napisa da su u energoinvestu jedini radili neka testiranja za sve zicare u jugoslaviji.
karanana wrote:
Zar su je vec napravili do jahorine? Ja sam mislio da je napravljen samo jedan manji dio do medjustanice ravna planina za skijaliste. Nekih mozda 500-600 metara.
Trebevicka bila jedina zicara u jugoslaviji?
Haha, a neko prije nekoliko stranica napisa da su u energoinvestu jedini radili neka testiranja za sve zicare u jugoslaviji.
Sta cemo sa Voglom, Dubrovnikom, pa i zagrebackim Starim gradom... ili se to ne pika?
Kad je počela sa radom 1959 bila je jedina u bivšoj državi, a i oni članci iz novina su iz te 1959.
Dubrovačka, Vogelska, Sljemenska, su izgrađene 60-tih.
Ali kako ljudi sve čitaju površinski, to je čudo jedno...
Nego interesantno kako su u početku žičaru pogrešno nazivali uspinjačom, jer uspinjača je sasvim druga vrsta transporta, u bivšoj jugoslaviji imamo pravi primjer uspinjače u Zagrebu između gornjeg i donjeg grada, a mini verzija uspinjače je kosi lift.
Gdje pise 59-te, sta pricas ti?
shake69 wrote:Koja smo mi bili ''dolina bijede i skrguta zuba, sto bi rekao Ceslav Milos, ako je ta zicara (uspinjaca ) bila jedina u bivsoj YU.
muha_sa wrote:prozorce se otškrine maksimalno 5 cm--ne kontam kako se moglo kamenjat
jedino se moglo kad se poklopac digne, al je i to ubleha
al hajd--o necem se moralo pisat
Nije ba ubleha podizanje poklopca, ja sam bio u zicari kad frajer podize poklopac, nikada ga prije u zivotu nisam video, ziv sam se utrzo.
Za snajperisanje vazdusnom ne znam, ali kao ideja nije lose.
Kod nas ganjala murija kad su momci gadjali bochare iz vazdusne.
Dakle, rijesili smo enigmu, poklopac se samo dizao nekih recimo desetak cm, ali kako progura none neki da mlataraju? I ovdje je to neko napisao!Kako to?
Opet, bolje i to od prakticne nastave s vazdusnom puskom! Mogo je zaginut Merlinov otac pa nam Fanaticosi ne bi imali Bosnom behar probeharao...
Zar su je vec napravili do jahorine? Ja sam mislio da je napravljen samo jedan manji dio do medjustanice ravna planina za skijaliste. Nekih mozda 500-600 metara.
Trebevicka bila jedina zicara u jugoslaviji?
Haha, a neko prije nekoliko stranica napisa da su u energoinvestu jedini radili neka testiranja za sve zicare u jugoslaviji.
Jaran sto je gore isao prosli vikend mi rece da je zicara izgradjena i da pici najnormalnije i da je petaka karta u jednom pravcu.
Ja licno nisam bio ali me drugi haver sa Pala zvao na otvaranje a otvaranje koje trase i u kojoj duzini, ne znam.
muha_sa wrote:prozorce se otškrine maksimalno 5 cm--ne kontam kako se moglo kamenjat
jedino se moglo kad se poklopac digne, al je i to ubleha
al hajd--o necem se moralo pisat
Nije ba ubleha podizanje poklopca, ja sam bio u zicari kad frajer podize poklopac, nikada ga prije u zivotu nisam video, ziv sam se utrzo.
Za snajperisanje vazdusnom ne znam, ali kao ideja nije lose.
Kod nas ganjala murija kad su momci gadjali bochare iz vazdusne.
Dakle, rijesili smo enigmu, poklopac se samo dizao nekih recimo desetak cm, ali kako progura none neki da mlataraju? I ovdje je to neko napisao!Kako to?
Opet, bolje i to od prakticne nastave s vazdusnom puskom! Mogo je zaginut Merlinov otac pa nam Fanaticosi ne bi imali Bosnom behar probeharao...
shake69 wrote:
Dakle, rijesili smo enigmu, poklopac se samo dizao nekih recimo desetak cm, ali kako progura none neki da mlataraju? I ovdje je to neko napisao!Kako to?
Opet, bolje i to od prakticne nastave s vazdusnom puskom! Mogo je zaginut Merlinov otac pa nam Fanaticosi ne bi imali Bosnom behar probeharao...
Zar su je vec napravili do jahorine? Ja sam mislio da je napravljen samo jedan manji dio do medjustanice ravna planina za skijaliste. Nekih mozda 500-600 metara.
Trebevicka bila jedina zicara u jugoslaviji?
Haha, a neko prije nekoliko stranica napisa da su u energoinvestu jedini radili neka testiranja za sve zicare u jugoslaviji.
Jaran sto je gore isao prosli vikend mi rece da je zicara izgradjena i da pici najnormalnije i da je petaka karta u jednom pravcu.
Ja licno nisam bio ali me drugi haver sa Pala zvao na otvaranje a otvaranje koje trase i u kojoj duzini, ne znam.
Nije do jahorine gotova. Po onime sto se na google maps moze odokativno vidjeti, odradjeno je mozda 20-25% duzine do jahorine
Zar su je vec napravili do jahorine? Ja sam mislio da je napravljen samo jedan manji dio do medjustanice ravna planina za skijaliste. Nekih mozda 500-600 metara.
Trebevicka bila jedina zicara u jugoslaviji? Haha, a neko prije nekoliko stranica napisa da su u energoinvestu jedini radili neka testiranja za sve zicare u jugoslaviji.
Šta ti nije jasno u tom postu?
Pa to da “sve zicare u jugoslaviji” = jedna zicara
Mislim, sve je meni jasno ali smijesno. Reko bi covjek gigant firma odrzavala i atestirala bar 5-10 zicara
karanana wrote:
Pa to da “sve zicare u jugoslaviji” = jedna zicara
Mislim, sve je meni jasno ali smijesno. Reko bi covjek gigant firma odrzavala i atestirala bar 5-10 zicara
Kad neko priča o nečemu, onda mora biti malo potkovaniji a ne lupati ko Maksim po diviziji. Žičara nije samo jedna, tu spadaju i ski liftovi sve ono što spada u kosi transport. Ljudi i materijala. A gigant firma jeste to sve ispitivala i davala upotrebne dozvole.
Zar su je vec napravili do jahorine? Ja sam mislio da je napravljen samo jedan manji dio do medjustanice ravna planina za skijaliste. Nekih mozda 500-600 metara.
Trebevicka bila jedina zicara u jugoslaviji?
Haha, a neko prije nekoliko stranica napisa da su u energoinvestu jedini radili neka testiranja za sve zicare u jugoslaviji.
Jaran sto je gore isao prosli vikend mi rece da je zicara izgradjena i da pici najnormalnije i da je petaka karta u jednom pravcu.
Ja licno nisam bio ali me drugi haver sa Pala zvao na otvaranje a otvaranje koje trase i u kojoj duzini, ne znam.
5 KM je povratna, i nije izgradjena do Jahorine, nego vjerovatno do podstanice gdje ce kasnije biti moguc izlazak/nastavak putovanja...
insomnia78 wrote:Poredis nesto tako komplikovano ko avion sa sest metara zice i dva kotača?
Kao i obicno pricas o necem sto ne znas ni malo... Posebno ovaj dio o 6 metara zice i 2 tocka...
Sta je onda avion? 6 tockova, malo aluminija, par sto metara zice...?
Gdje je Francuska sa svojom tehnologijom i parama '88, a gdje Yuga '59 sa svojom? Ne zaboravimo da smo prije 2. Sv.rata bili jako puno seljacka zemlja, a iz njega smo izasli sa 80-90% porusene industrije, koje je svakako bilo malo i na pocetku... I onda neko sere po svemu sto je doslovno iz pepela izraslo? Dize li ti se kad tako pricas ? Kad nas pljujes i vise nego zasluzujemo? Nekrofilu jedan!
insomnia78 wrote:Ne sesee niko al mojne mi muda pod bubrege. Eno ti tekstova iz tog doba o zicari
Sta je problem u tekstovima? Napravljeno nesto novo, moze bolje, treba popraviti? Popravio...
Zar to nije normalno? Nenormalno bi bilo da se znalo da nesto ne valja ali se drljalo dok nije uzginulo 200 ljudi... A to se nije desavalo...
Talijani napravili prvu? Sve im bilo odlicno od prve? Nije bilo prepravki? Poboljsanja? Sta su? Prof. Baltazar?
Aha, Cesi su je napravili s greskama? Onda je i ČKD kurac firma vazda bila... Jebo tramvaje i ostalo sto je pravila... Jebo Praske fakultete inzenjerstva...