Sarajevo Construction

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7376 Re: Sarajevo Construction

Post by Thorgerson »

Mišo_Kovač wrote:Jebo majku, koji estetski izricaj... Jel ovo fakat nekome lijepo? :-) :-)
Ljepota jeste u oku posmatraca, ali brate daj sta su trebali uraditi?

Pa onome dole sivilu je trebalo ovako nesto. :-)

Meni extra izgleda, moderno, lijepo uklopljeno. Odlicno. :thumbup:
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#7377 Re: Sarajevo Construction

Post by drug_profi »

Prva transferzala gubi svoj potpuni smisao bez povezivanja sa Zagrebačkom. Nulta je preopterećena svakako. Dovoljno je vidjeti gužve u špicama na izlivnoj iz ZoB kod Tehničke škole i preko mosta S&O (Vrbanja).
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4485
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#7378 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

drug_profi wrote:Prva transferzala gubi svoj potpuni smisao bez povezivanja sa Zagrebačkom. Nulta je preopterećena svakako. Dovoljno je vidjeti gužve u špicama na izlivnoj iz ZoB kod Tehničke škole i preko mosta S&O (Vrbanja).
nulta nije nikad završena :) zato i imaš gužve
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#7379 Re: Sarajevo Construction

Post by drug_profi »

VladaFBiH wrote:
drug_profi wrote:Prva transferzala gubi svoj potpuni smisao bez povezivanja sa Zagrebačkom. Nulta je preopterećena svakako. Dovoljno je vidjeti gužve u špicama na izlivnoj iz ZoB kod Tehničke škole i preko mosta S&O (Vrbanja).
nulta nije nikad završena :) zato i imaš gužve
Pardon. Vidim da ne znam fakte koje sam mislio da znam.

Dakle sta je prva transferzala, a sta je nulta?
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 66225
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#7380 Re: Sarajevo Construction

Post by _BataZiv_0809 »

Sad sam i ja zbunjen. Je li nulta Fra Andjela Zvizdovica a prva Halida Kajtaza?
User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#7381 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

Nulta je Fra Anđela Zvizdića i Vrbanja, zar ne?

Prva je Halida Kajtaza
Last edited by thekupus on 29/11/2018 13:50, edited 2 times in total.
User avatar
Logovan
Posts: 94415
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#7382 Re: Sarajevo Construction

Post by Logovan »

thekupus wrote:Nulta je Fra Anđela Zvizdića i Vrbanja, zar ne?

Prva je Halida Kajtaza
Da, tako je.
Last edited by Logovan on 29/11/2018 13:49, edited 1 time in total.
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4485
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#7383 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

drug_profi wrote:
VladaFBiH wrote:
drug_profi wrote:Prva transferzala gubi svoj potpuni smisao bez povezivanja sa Zagrebačkom. Nulta je preopterećena svakako. Dovoljno je vidjeti gužve u špicama na izlivnoj iz ZoB kod Tehničke škole i preko mosta S&O (Vrbanja).
nulta nije nikad završena :) zato i imaš gužve
Pardon. Vidim da ne znam fakte koje sam mislio da znam.

Dakle sta je prva transferzala, a sta je nulta?
nulta (nezavršeni dio) je SCC - Most Suade i Olge (Vrbanja)
Prva Zagrebačka preko Vilsa (dio za koji se nadam da nikada nećemo vidjeti) pa pored željezničke preko bara kroz Hotonj do Vogošće :)
User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#7384 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

Čini mi se da je bila priča da je investitor SCC-a bio obavezan završiti Nultu u 2+2 profilu do mosta Vrbanja, ali da nisu zbog neriješenog vlasništva nad onim parkingom velikim.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#7385 Re: Sarajevo Construction

Post by BadBoy »

Thorgerson wrote:
Sad nekako opet gledam ovaj kvart i mislim da bi ipak bila steta provuci prvu transferzalu do Zagrebacke. Prvobitno sam bio za to, medjutim, ovaj kvart sa muzejima mozda je bolje ne presjecati jednom takvom saobracajnicom. Narocito ako se uzme u obzir da je nulta transferzala veoma blizu.

Mozda bi bilo dobro da to promjene. Da jednostavno naprave setaliste izmedju ovih muzeja.
Nisam nikada bio za prvu transferzalu,da presjeca vils i narušava onu mini-zelenu oazu. Taj projekat treba napustititi, ionako se dalje neće ništa raditi pa ne mogu kružni tok napraviti na Šipu, kamoli šta drugo.

Nego, nije mi baš najjasnija mikro-lokacija ovog objekta, je li ovo sada dođe na onom placu iza kafića Tito?
User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#7386 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

Ono gdje su oni stubovi za zastave, i proteže se ograđenim placom pored Historijskog muzeja, prema Importanne centru
User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#7387 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

BadBoy wrote: Nego, nije mi baš najjasnija mikro-lokacija ovog objekta, je li ovo sada dođe na onom placu iza kafića Tito?
Evo, nemojte se smijati, to je to otprilike :D
Image
User avatar
drug_profi
Posts: 50614
Joined: 16/07/2012 16:00

#7388 Re: Sarajevo Construction

Post by drug_profi »

VladaFBiH wrote:
nulta (nezavršeni dio) je SCC - Most Suade i Olge (Vrbanja)
Prva Zagrebačka preko Vilsa (dio za koji se nadam da nikada nećemo vidjeti) pa pored željezničke preko bara kroz Hotonj do Vogošće :)
Pa kad bi nulta bila završena opet bi se čep preselio dalje. Jedino rješenje bi bilo puni profil od Zagrebačke do Vogošće.
Da li preko Vrbanje, pa kroz F.Lehara, da li preko Hamdije Ćemerlića pa Putem zivota ili nekom novom koja bi bila produzetak Drinske prema Velesicima, ili vec zamišljenom prvom transferzalom preko H.Kajtaza, to ne znam. Ali da je nuzno - jeste.
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7389 Re: Sarajevo Construction

Post by Thorgerson »

drug_profi wrote:
VladaFBiH wrote:
nulta (nezavršeni dio) je SCC - Most Suade i Olge (Vrbanja)
Prva Zagrebačka preko Vilsa (dio za koji se nadam da nikada nećemo vidjeti) pa pored željezničke preko bara kroz Hotonj do Vogošće :)
Pa kad bi nulta bila završena opet bi se čep preselio dalje. Jedino rješenje bi bilo puni profil od Zagrebačke do Vogošće.
Da li preko Vrbanje, pa kroz F.Lehara, da li preko Hamdije Ćemerlića pa Putem zivota ili nekom novom koja bi bila produzetak Drinske prema Velesicima, ili vec zamišljenom prvom transferzalom preko H.Kajtaza, to ne znam. Ali da je nuzno - jeste.
Cep se stvara na raskrsnici kod zgrade viza za buducnost. I stvara se kod SCC-a. Stvara se na obje lokacije iz jednog razloga - jer se 4 trake slijevaju u 2 i imas belaj.

Cep se ne stvara uopste kod tehnicke skole i muzeja. Ne toliki kao na gore dvije pomenute lokacije.

Ja da se pitam uradio bih sljedece.
- I transferzala do muzeja
- nultu zavrsiti i spojiti scc i most suade i olge

Onda pratiti situaciju, ukoliko bas bude guzvi i problema, i ako se bas pojavi za nuzno - uraditi i prvu transferzalu do Zagrebačke.

Ali u ovom trenutku misilm da je veci prioritet i da je lakse rjesenje dovrsiti nultu, jer se radi o 100-ak metara čepa - i ne mogu da vjerujem da to jos nije rjeseno, ma kakvi god da su problemi.

Kod I trans na ovom dijelu bi morali izgraditi fin dio nove ceste, zatim most preko Miljacke, te rusenje onih objekata u Grbavičkoj. :-) I sve to raditi nekih 100-200 metara od vec postojece ceste i vec postojeceg mosta.
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4485
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#7390 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

Thorgerson wrote:
drug_profi wrote:
VladaFBiH wrote:
nulta (nezavršeni dio) je SCC - Most Suade i Olge (Vrbanja)
Prva Zagrebačka preko Vilsa (dio za koji se nadam da nikada nećemo vidjeti) pa pored željezničke preko bara kroz Hotonj do Vogošće :)
Pa kad bi nulta bila završena opet bi se čep preselio dalje. Jedino rješenje bi bilo puni profil od Zagrebačke do Vogošće.
Da li preko Vrbanje, pa kroz F.Lehara, da li preko Hamdije Ćemerlića pa Putem zivota ili nekom novom koja bi bila produzetak Drinske prema Velesicima, ili vec zamišljenom prvom transferzalom preko H.Kajtaza, to ne znam. Ali da je nuzno - jeste.
Cep se stvara na raskrsnici kod zgrade viza za buducnost. I stvara se kod SCC-a. Stvara se na obje lokacije iz jednog razloga - jer se 4 trake slijevaju u 2 i imas belaj.

Cep se ne stvara uopste kod tehnicke skole i muzeja. Ne toliki kao na gore dvije pomenute lokacije.

Ja da se pitam uradio bih sljedece.
- I transferzala do muzeja
- nultu zavrsiti i spojiti scc i most suade i olge

Onda pratiti situaciju, ukoliko bas bude guzvi i problema, i ako se bas pojavi za nuzno - uraditi i prvu transferzalu do Zagrebačke.

Ali u ovom trenutku misilm da je veci prioritet i da je lakse rjesenje dovrsiti nultu, jer se radi o 100-ak metara čepa - i ne mogu da vjerujem da to jos nije rjeseno, ma kakvi god da su problemi.

Kod I trans na ovom dijelu bi morali izgraditi fin dio nove ceste, zatim most preko Miljacke, te rusenje onih objekata u Grbavičkoj. :-) I sve to raditi nekih 100-200 metara od vec postojece ceste i vec postojeceg mosta.
i dalje je zemljište u vlasništvu Feroelektra i bila je nad njim sudska zabrana zbog raskida privatizacionog ugovora - mislim da je nekad prošle godine ovo završeno i ne znam zašto ne rješavaju ovih 100tinjak metara koji život znače

EDIT: Sada vidim po portalima da je ugovor raskinut 2015 - zašto niko ništa nije uradio 3 godine treba pitati odlazeću kantonalnu vlast...
Last edited by VladaFBiH on 29/11/2018 15:43, edited 1 time in total.
User avatar
Logovan
Posts: 94415
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.klix.com/6ocy11.png

#7391 Re: Sarajevo Construction

Post by Logovan »

BadBoy wrote: Nisam nikada bio za prvu transferzalu,da presjeca vils i narušava onu mini-zelenu oazu. Taj projekat treba napustititi, ionako se dalje neće ništa raditi pa ne mogu kružni tok napraviti na Šipu, kamoli šta drugo.
Ne bi prva transverzala bila jedina koja bi presjecala Vilsonovo. :-)
User avatar
insaneinthebrain
Posts: 20569
Joined: 12/08/2013 12:51

#7392 Re: Sarajevo Construction

Post by insaneinthebrain »

Nulta je rak rana centra grada. Ono ko je ostavio da se ne zavrsi treba ga svaki dan izvesti i zavezati od pola 4 do 6 da gleda i uziva u guzvi :zzzz:
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4485
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#7393 Re: Sarajevo Construction

Post by VladaFBiH »

Logovan wrote:
BadBoy wrote: Nisam nikada bio za prvu transferzalu,da presjeca vils i narušava onu mini-zelenu oazu. Taj projekat treba napustititi, ionako se dalje neće ništa raditi pa ne mogu kružni tok napraviti na Šipu, kamoli šta drugo.
Ne bi prva transverzala bila jedina koja bi presjecala Vilsonovo. :-)
istina, dovoljno je ispresijecano da nema potreba da se više uništava - na kraju grad je za ljude a ne automobile
User avatar
thekupus
Posts: 6813
Joined: 25/06/2011 22:38

#7394 Re: Sarajevo Construction

Post by thekupus »

Moguće premještanje autobuske stanice Sutjeska u Sarajevu
http://www.klix.ba/clanak/181129098
Podržavam ideju da se izmjesti postojeće stajalište iz Ulice Sutjeska. Za dobrobit putnika predlažem dvije nove lokacije za autobuski terminal i to u Ulicu Koševo kod parka, te Ulicu Kotromanića. Ove dvije lokacije su bliže tramvajskim stajalištima, što je bio jedan od uslova za izmještanje terminala. Također želimo prostor oko Druge gimnazije urediti pa smo pokrenuli inicijativu za izmještanje parkinga iz Ulice Koševo, jer taj prostor planiramo hortikulturno urediti kao dio postojeće zelene površine, gdje bi također bio spomen zid na poginule pripadnike specijalne jedinice Ministarstva unutrašnjih poslova RBiH. Ne mogu dati podršku sadašnjoj ideji da na toj lokaciji bude postavljen tenk kao spomen na poginule hrabre pripadnike pomenute jedinice iz više razloga", objasnio je Ajnadžić.
BadBoy
Posts: 8088
Joined: 01/11/2005 21:55

#7395 Re: Sarajevo Construction

Post by BadBoy »

VladaFBiH wrote:
Logovan wrote:
BadBoy wrote: Nisam nikada bio za prvu transferzalu,da presjeca vils i narušava onu mini-zelenu oazu. Taj projekat treba napustititi, ionako se dalje neće ništa raditi pa ne mogu kružni tok napraviti na Šipu, kamoli šta drugo.
Ne bi prva transverzala bila jedina koja bi presjecala Vilsonovo. :-)
istina, dovoljno je ispresijecano da nema potreba da se više uništava - na kraju grad je za ljude a ne automobile
Odično rečeno! :thumbup:
User avatar
Mišo_Kovač
Posts: 2708
Joined: 22/06/2011 11:00
Location: Sarajevo

#7396 Re: Sarajevo Construction

Post by Mišo_Kovač »

Thorgerson wrote:
Mišo_Kovač wrote:Jebo majku, koji estetski izricaj... Jel ovo fakat nekome lijepo? :-) :-)
Ljepota jeste u oku posmatraca, ali brate daj sta su trebali uraditi?

Pa onome dole sivilu je trebalo ovako nesto. :-)

Meni extra izgleda, moderno, lijepo uklopljeno. Odlicno. :thumbup:
Mora biti da je do mene... Ne volim šarenilo :D "Drvo"/staklo fasada kao što je na niskoj zgradi istog hotela bi meni bila milion puta bolja od ove papagajštine :D Al ajd.. :D
User avatar
Thorgerson
Posts: 8549
Joined: 15/04/2015 11:26

#7397 Re: Sarajevo Construction

Post by Thorgerson »

thekupus wrote:Moguće premještanje autobuske stanice Sutjeska u Sarajevu
http://www.klix.ba/clanak/181129098
Podržavam ideju da se izmjesti postojeće stajalište iz Ulice Sutjeska. Za dobrobit putnika predlažem dvije nove lokacije za autobuski terminal i to u Ulicu Koševo kod parka, te Ulicu Kotromanića. Ove dvije lokacije su bliže tramvajskim stajalištima, što je bio jedan od uslova za izmještanje terminala. Također želimo prostor oko Druge gimnazije urediti pa smo pokrenuli inicijativu za izmještanje parkinga iz Ulice Koševo, jer taj prostor planiramo hortikulturno urediti kao dio postojeće zelene površine, gdje bi također bio spomen zid na poginule pripadnike specijalne jedinice Ministarstva unutrašnjih poslova RBiH. Ne mogu dati podršku sadašnjoj ideji da na toj lokaciji bude postavljen tenk kao spomen na poginule hrabre pripadnike pomenute jedinice iz više razloga", objasnio je Ajnadžić.
Ovo je nevjerovantna glupost!

Sta je problem sa Sutjeskom i tim stajalistem? Druga gimnazija? Ne kontam, sta - pred ulazom im stanica? Neka zatvore taj ulaz, imaju drugi pobogu. I neka naprave jos jedan, neka ovamo zasade ptuje, drvece. Rjesen problem. Mislim ako je to u pitanju. Jer ono je idealna lokacija za te autobuse, siroka je ulica i nema haman nikakav promet. Fakticki je prazna citav dan. :-)


Umjesto da ulicu Koševo, bivša Kralja Tomislava preurede i napokon obezbjede nesmetan saobracaj sa dvije trake, oni jednu traku opet zele zatvoriti. :-) :-) :-)

U toj ulici je svaki dan guzva - bespotrebno! Da ne govorim o poslijepodnevnim cepovima kada se iz tri pravca tri trake automobili slijevaju u jednu jedinu traku. Imaju dvije trake, jedna traka sluzi ni za sta! Dole nize istina su taxi stajalista, ali umjesto da izmjeste taxi stand, te da oslobode obje trake i da se rigorozno kaznjava ko god stane, oni hoce da tu stave autobusku stanicu, nasred ceste. E pa bravo genijalci. :-)


Druga stvar, govori o ovom parkingu koji zeli zatvoriti i pretvoriti u zelenilo. Pa jebemu zasto to raditi? Zasto taj parking ne preurediti u autobusko stajaliste? Mislim da ima sasvim dovoljno prostora, samo bi se pristup istom morao malo preurediti. I eto imali bi jedno malo stajaliste u centru grada, koje ne bi ometalo ostatak saobracaja.

Jok hej, pored toliko zelenila na tom dijelu, genije je skonto sklonit ce parking zasadit travu, a ovamo ce na cestu na jednu od prometnijih saobracajnica izbaciti autobuse da drndaju i da ometaju saobracaj.

:roll:
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7398 Re: Sarajevo Construction

Post by So What! »

Prvi korak ka izgradnji Muzeja Ars Aevi: Htjeli su ga ugasiti, spasili ga umjetnici
Image

Gradsko vijeće Grada Sarajeva dalo je zeleno svjetlo za prvi korak ka izgradnji Muzeja savremene umjetnosti Ars Aevi na Marijin-Dvoru. Početak izgradnje najavljivan je 2012. godine pa 2014. godine, ali do toga još nije došlo. Prema posljednjim informacija, objekt bi trebao biti izgrađen u naredne dvije godine.

Izmjenom regulacionog plana "Kvadrant C-Marijin Dvor" otklonjena je prva prepreka. Projekt zgrade Muzeja načinio je glasoviti italijanski arhitekta Renzo Piano koji je izradio i projekt, ali i donirao sredstva za izgradnju pješačkog mosta preko Miljacke u blizini zgrade budućeg muzeja Ars Aevi. Objekt će se nalazi kod zgrade UN-a, a iza zgrade Historijskog muzeja.

Muzej je nastao u julu 1992. godine, tri mjeseca nakon što je počela opsada Sarajeva. Tada je održan Forum umjetnika i intelektualaca, a osnivači kolekcije Ars Aevi su Alma Suljević, Braco Dimitrijević, Damir Nikšić, Edin Numankadić, Enes Sivac, Fikret Libovac, Jusuf Hadžifejzović, Maja Bajević, Mustafa Skopljak (preminuo 2015. godine), Nebojša Šerić-Shoba, Nusret Pašić, Šejla Kamerić i Andrej Ðerković. Osnivač projekta je Enver Hadžiomerspahić.

Jedinstvena kolekcija Ars Aevi, sastavljena od blizu 150 djela koja su donirali neki od najpoznatijih domaćih i međunarodnih umjetnika, u Sarajevo je stigla 1999. godine. Danas se ova kolekcija smatra jednom od najznačajnijih zbirki savremene umjetnosti u Jugoistočnoj Evropi, a njen dio može se pogledati u Art Depou Muzeja Ars Aevi u Domu mladih u Sarajevu.

Sve ove godine Ars Aevi je imao podršku, prije svega iz Italije, a i ostalih zemalja svijeta. Kada je riječ o BiH podrška bi imala svoje uzlazne i silazne putanje, ali se nažalost završavala tek na lijepim riječima. Bio je pred gašenjem, čak i pred deložacijom iz Skenderije, ali uz veliku borbu i zalaganje kulturnih djelatnika, ova vrijedna institucija je spašena. Vijećnici Grada Sarajeva su krajem 2017. godine napravili preokret odlukom da se formira Javna ustanova Ars Aevi.

U 2015. godini 70 uglednih umjetnika potpisalo je Deklaraciju kandidature projekta Muzej Ars Aevi za Nobelovu nagradu za mir.

Koliki je značaj ovog muzeja govori i to da ima snažnu podršku UNESCO-a i Evropske komisije. U njemu su održane brojne izložbe, ali i kulturna dešavanja.

Gradonačelnik Sarajeva Abdulah Skaka kazao je na jučerašnjoj sjednici kako vjeruje da će izgradnja muzeja biti završena do kraja mandata aktuelne uprave.
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7399 Re: Sarajevo Construction

Post by So What! »

U Maloj aleji na Ilidži počelo postavljanje stalnih tendi za bašte
Image

Na Ilidži je toku u nastavak uređenja Male aleje odnosno postavljanja nosača tendi, a budžetom općine za 2018. planirana su ukupna sredstva u iznosu od 350.000,00 KM.

Nakon izrade projektno tehničke dokumentacije i provedene procedure javne nabavke, odabran je izvođač - firma "Braća Mujić" sa kojim je sklopljen Ugovor o izvođenju radova na nabavci i postavljanju tendi – nadstrešnica u ulici Mala aleja.

Prema projektovanom rješenju, radi se sedam slobodnostojećih tendi (četiri veće i tri manje) postavljenih nizu sa pasažima širine 2,10 metara između svake tende pojedinačno.

Tende se postavljaju u središnjem dijelu šetnice između drvoreda, čineći sa njim jednu cjelinu. U toku ljetnih mjeseci ti natkriveni dijelovi šetnice koristit će se kao bašte.

Radovi su otpočeli 16.10.2018. godine a rok za izvođenje je 40 dana.
Image

Image

Image

Image

Image
Klix
User avatar
So What!
Posts: 11160
Joined: 19/04/2011 01:35
Location: Charming, CA

#7400 Re: Sarajevo Construction

Post by So What! »

Završena prva faza radova u naselju Poljine Hills
Image

Kompanija Shad Invest, članica Al Shiddi Group, danas je svečano obilježila završetak prve faze izgradnje kompleksa i naselja Poljine Hills Sarajevo.

Svečanim presjecanjem vrpce, u rezidencijalnom naselju “Poljine Hills”, smještenom na području Općine Vogošća, danas je obilježen završetak prve faze radova najvećeg projekta ovakve vrste u regionu.

Samid Sinanović, direktor Shad invest d.o.o. Sarajevo istakao je da iznos ulaganja prelazi brojku od 40 miliona KM, te da je u realizaciju projekta direktno uključeno više od 200 domaćih kompanija, dok je indirektni angažman ostvarilo oko 500 dodatnih firmi. Sve to je pokazatelj izuzetno visokog nivoa utjecaja ovog projekta na ekonomiju šire zajednice i bh. društva u cjelini. Sinanović je naveo i to da je u prosjeku, na projektu, dnevno radilo više od 500 pojedinaca.



“Općina Vogošća,razbila je stereotip i predrasudu u kojoj se kaže da su sve naše institucije vlasti,pogotovo uprava, korumpirane i nesposobne da prihvate investitore i da sarađuju sa njima. Naprotiv, mi smo pokazali da smo itekako raspoloženi da shvatamo ovaj projekat kao naš i obaranjem rekorda izrade provedbeno planske dokumentacije, dobijanjem saglasnosti i projektovanja cjelokupne insfrastrukture, pokazali smo da u ovoj državi može da se radi u skladu sa zakonom, profesionalno, brzo i kvalitetno", rekao je Edin Smajić, načelnik Općine Vogošća dodavši da je kompleks i naselje Poljine Hills Sarajevo najpoželjniji rezidencijalni dio grada.

Posebno je ponosan bio Sulajman Al Shiddi, vlasnik Al Shiddi Group koji je, još jednom, naglasio kako su Saudijske investicije su najveće Investicije u Bosni i Hercegovini.

“I ja sam ponosan što sam Saudijac i što investiram ovdje. Želim zahvaliti ambasadoru i Vladi moje zemlje kao i bh. Vladi na velikoj podršci koja nam je svima olakšala posao", rekao je Al Shiddi.

Hani bin Abdulah Moemina, ambasador Saudijske Arabije u BiH pozvao je bh. vlast da otvori svoja vrata investitorima poput Al Shiddi Grupacije koja je pravi pokazatelj i dokaz da se stranim investicijama može vjerovati i da one imaju svoj kredibilitet.

Projekt Poljine Hills podrazumijeva 500 stambenih jedinica sa svom pratećom opremom i najnovijim tehnikama i tehnologijama.
Image

Image

Image

Image

Image

Image
Klix
Post Reply