Sarajevo Construction
-
- Posts: 21691
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16326 Re: Sarajevo Construction
Pa sta sad radi? Zalosno je ako ce vrtiti od Hadzica do Sarajeva i nazad.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
-
- Posts: 21691
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16328 Re: Sarajevo Construction
Naravno da nisam, ne njim nego nikakvim.
Nisam usao u vozila gradskog saobracaja jos od prije rata.
Nisam usao u vozila gradskog saobracaja jos od prije rata.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#16329 Re: Sarajevo Construction
To su prigradski vozovi. Ja se sjecam vremena kad su ti vozovi blii redovni i vazda puni.
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
-
- Posts: 11653
- Joined: 14/03/2008 12:30
- Location: Sarajevo
- Contact:
#16331 Re: Sarajevo Construction
Ovaj NEMV je vise za taj prigradski saobracajdrug_profi wrote: ↑24/06/2021 20:47 To su prigradski vozovi. Ja se sjecam vremena kad su ti vozovi blii redovni i vazda puni.
-
- Posts: 21691
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16332 Re: Sarajevo Construction
Ost'o sam to djeci duzan, ali jbg.narasli, sad svoji ljudi vec.
Kaze meni sin jednom kad cemo mi vozom na more k'o moj drug Tarik?
Reko' sine Tarikov tata nema auto.
Jebo te kaze auto bolje imati voz.
Morao sam redovno stati u Jablanici da vidi jesu li popravili most i je li otisla lokomotiva.
Zadnji put sjeo "na voz" ili ti vlak nekad 80ih do Zagreba, isao neki ispit polagati.
Otkako sam vozacki polozio samo osobno prometalo.
Mozda kad unuci stignu ako ne odjuturumim previse.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#16333 Re: Sarajevo Construction
Eh ta divna K-15... Juga se obisla uzduz i poprijeko.
Svaki ljetni petak popodne u 15:10 hvatao brzi za Ploče, u 18:30 sati na autobus, volja ti Slano, volja ti Baške vode. Nedelja u 18:20 brzi iz Ploča za Tuzlu... u Sarajevu do devet. Jebem ti kako se moglo lijepo zivjeti i provoditi sa malo para...
Svaki ljetni petak popodne u 15:10 hvatao brzi za Ploče, u 18:30 sati na autobus, volja ti Slano, volja ti Baške vode. Nedelja u 18:20 brzi iz Ploča za Tuzlu... u Sarajevu do devet. Jebem ti kako se moglo lijepo zivjeti i provoditi sa malo para...
-
- Posts: 21691
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16334 Re: Sarajevo Construction
Stajalo se na "papuci", nisi mogao kroz hodnik proci, tzv. "ubrzani tuzlanski".
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
- tramvajtrojka
- Posts: 10797
- Joined: 27/04/2021 22:52
- tramvajtrojka
- Posts: 10797
- Joined: 27/04/2021 22:52
#16337 Re: Sarajevo Construction
kad se kuka sto se pruga ne iskoristi i prica ha hu kad se krene da se stavi u upotrebu sa space shuttle od voza onda i to ne valja ako ne budes vjerovao provozaj se za mjesec dana
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#16338 Re: Sarajevo Construction
Ja sa pravom kukam. Kod nas ne mogu asfaltirati 800-900 metara čiste ceste a kamoli izvesti neke ozbiljnije projekte, bez obzira koliko oni kul bili kao ideja. Mrzim što sam postao ovakav depresivni pesimista, ali gdje vi nalazite optimizam u ovako šturoj vijesti?tramvajtrojka wrote: ↑24/06/2021 22:25kad se kuka sto se pruga ne iskoristi i prica ha hu kad se krene da se stavi u upotrebu sa space shuttle od voza onda i to ne valja ako ne budes vjerovao provozaj se za mjesec dana
https://www.klix.ba/vijesti/bih/iz-sara ... 210621112
I još tvrdiš da bi to moglo biti za mjesec dana?!
- sehohari
- Posts: 8296
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#16339 Re: Sarajevo Construction
Jeste, ali ovdje i ne treba praviti neku ozbiljnu infrastrukturu. Pruge i ostalo su već dostupni, a i linija kao takva već postoji: Lokalni voz Konjic-Sarajevo već ide kroz ta "stajališta", samo što trenutno saobraća samo 2-3 puta dnevno. Starim vozovima.BadBoy wrote: ↑24/06/2021 23:01Ja sa pravom kukam. Kod nas ne mogu asfaltirati 800-900 metara čiste ceste a kamoli izvesti neke ozbiljnije projekte, bez obzira koliko oni kul bili kao ideja. Mrzim što sam postao ovakav depresivni pesimista, ali gdje vi nalazite optimizam u ovako šturoj vijesti?tramvajtrojka wrote: ↑24/06/2021 22:25kad se kuka sto se pruga ne iskoristi i prica ha hu kad se krene da se stavi u upotrebu sa space shuttle od voza onda i to ne valja ako ne budes vjerovao provozaj se za mjesec dana
https://www.klix.ba/vijesti/bih/iz-sara ... 210621112
I još tvrdiš da bi to moglo biti za mjesec dana?!
Ovo je manje-više samo uvođenje nove linije. Za to nije potrebno neki strašni projekat. Ako se sjećam dobro, i Talgo vozove su pustili u promet za nekih 3-4 mjeseca. A ko zna koliko se ovo već raspravlja, samo se sad obznanjuje da bi se mogli bolje uzeti politički poeni.
Mada ja ne mislim da je ovo nije neka revoluciona ideja, nego samo način da se rastereti javni prevoz kada bude krenulo sa rekonstrukcijom tramvajske pruge. Sumnjam da će tramvaji moći ići često ako se počne sa radovima.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#16340 Re: Sarajevo Construction
Stanica Ilidza (Pejton/Otes), opcine od cca 70.000 stanovnika
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#16341 Re: Sarajevo Construction
Urediti stanice uz prugu nije neki veliki problem. Bitnije je da se vozni red napravi tako da je ovaj prevoz atraktivan.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66215
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#16342 Re: Sarajevo Construction
Da, ali ovo stvarno izgleda kao Kandahar.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#16343 Re: Sarajevo Construction
zagovornik sam gradske zeljeznice i smatram je prijeko potrebnom kako bi grad i njegova sira regija dobile novi ekonomski i demografski zamajac...ja se radujem ovim novim linijama i vrlo rado bi ih koristio. No, da bi iste zaista i profunkcionisale u samoodrzivom kapacitetu a grad i regiju ucinile ugodnijim mjestom za zivot, (izmedju ostalog) potrebne su moderne stanice sa pratecom infrastrukturom, te blizina drugih javnih gradskih prevoza.drug_profi wrote: ↑24/06/2021 23:29 Urediti stanice uz prugu nije neki veliki problem. Bitnije je da se vozni red napravi tako da je ovaj prevoz atraktivan.
da se malo ponovim..od ranije s ove teme...
Hajvan wrote: ↑12/12/2019 22:46
kako cete me nagovoriti da ja parkiram auto/motor/biciklo na parking koji ne postoji i udjem ko gospodn cojk u stanicu Ilidza koja ne postoji te se odvezem u ilijas, brezu, visoko, zenicu, marindvor ili na aeredrom?
da iz mojeg naselja idem pjeske u Pejton (15-ak minuta) i cekam na livadi kompozicijiu koja morebit bidne stane, a more i nebidne po redu voznje kad je hodzi cejf.
umjesto da sjednem u auto i odvezem se dje zelim.
ovo (u najvecem gradu bosne)
ili ovo (u americkom gradu s najvise bosanaca):
naravno, opet kazem..malo mastam
naravno bice nista, te daljnji sunovrat
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#16344 Re: Sarajevo Construction
upravo.
ponuditi samo liniju bez pratece infrastrukture je isto kao da mi nisu nista ponudili (tj. vecin stanovnistva koje pragmaticno razmislja)
ovako izgleda savrmeni prigradski/gradski zeljeznicki saobracaj i ja bih ga koristio (ukoliko bi svaka od stanica bila hub s kojeg mogu drugim prevoznim sredstvom doci gdje zelim, da li je to tram, bus, iznajmljeni bicikl, vlastiti bicikl koji mogu unijeti u odredjeni vagon kompozicije ili pak tabani- bitno je da imam vise sigurnih opcija)
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66215
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#16345 Re: Sarajevo Construction
To je to
-
- Posts: 3393
- Joined: 23/05/2010 15:16
#16346 Re: Sarajevo Construction
Puno tu posla na uređenju stanica ima. Prvo, i stanicu Sarajevo treba srediti, a Boga mi i prilagoditi red vožnje tramvaja 1 i 4. I to mora da fercera ko doksa, da bi cijela priča uspjela. Niko se neće vozati vozom ako na željezničkoj mora čekati pola sata tramvaj ili hodati do muzeja.
Druga stanica - Alipašin Most, može biti solidna, tu čak najmanje problema ima. Treća, na Ilidži, ne liči ni na šta. I Hadžići su ok, jer su u samom naselju. S kontra strane, stanica Rajlovac, koja može biti dobra tačka za dosta naselja okolnih, ne liči ni na šta. Semizovac isto. A, ni Ilijaš nije Bog zna kakva sreća, ali na glavnoj je cesti makar. Možda ima još stanica između, al to je u biti to. Podlugovi kao krajnja tačka su ok.
I, neko je pitao - mogu se u Hadžićima vozovi okrenuti.
Na kraju krajeva, fali za ovo i vozova. Da se optimizira broj stanica, ubrza maksimalno, neće opet ovaj voz od Sarajeva do Podlugova za manje od 25 minuta recimo. Da zaokružimo na pola sata. Idealno bi bilo da imaš barem dvije lokomotive koje vuku u tom smjeru, pa da vozovi idu svako sat vremena. Do Hadžića već može za 15-ak minuta i mogao bi se i samo jedan čak vrtiti
Druga stanica - Alipašin Most, može biti solidna, tu čak najmanje problema ima. Treća, na Ilidži, ne liči ni na šta. I Hadžići su ok, jer su u samom naselju. S kontra strane, stanica Rajlovac, koja može biti dobra tačka za dosta naselja okolnih, ne liči ni na šta. Semizovac isto. A, ni Ilijaš nije Bog zna kakva sreća, ali na glavnoj je cesti makar. Možda ima još stanica između, al to je u biti to. Podlugovi kao krajnja tačka su ok.
I, neko je pitao - mogu se u Hadžićima vozovi okrenuti.
Na kraju krajeva, fali za ovo i vozova. Da se optimizira broj stanica, ubrza maksimalno, neće opet ovaj voz od Sarajeva do Podlugova za manje od 25 minuta recimo. Da zaokružimo na pola sata. Idealno bi bilo da imaš barem dvije lokomotive koje vuku u tom smjeru, pa da vozovi idu svako sat vremena. Do Hadžića već može za 15-ak minuta i mogao bi se i samo jedan čak vrtiti
- sehohari
- Posts: 8296
- Joined: 22/03/2018 16:37
- Location: Njemačka - Hercegovina - Izvor Bosne - Srce Bosne
- Grijem se na: Lož ulje
- Vozim: Fijaker
- Horoskop: Lav
#16347 Re: Sarajevo Construction
Od stanice na Ilidži imaš autobus koji staje nekih 300 metara od ovog stajališta na Pejtonu, koliko se sjećam. Oko 5min vožnje. Veći je problem po meni da se baš i ne radi o "livadi". Ko poznaje taj dio Ilidže zna da je pruga veoma blizu stambenih objekata, a ulica kod koje se nalazi je jednosmjerna.mistek wrote: ↑24/06/2021 23:48 Puno tu posla na uređenju stanica ima. Prvo, i stanicu Sarajevo treba srediti, a Boga mi i prilagoditi red vožnje tramvaja 1 i 4. I to mora da fercera ko doksa, da bi cijela priča uspjela. Niko se neće vozati vozom ako na željezničkoj mora čekati pola sata tramvaj ili hodati do muzeja.
Druga stanica - Alipašin Most, može biti solidna, tu čak najmanje problema ima. Treća, na Ilidži, ne liči ni na šta. I Hadžići su ok, jer su u samom naselju. S kontra strane, stanica Rajlovac, koja može biti dobra tačka za dosta naselja okolnih, ne liči ni na šta. Semizovac isto. A, ni Ilijaš nije Bog zna kakva sreća, ali na glavnoj je cesti makar. Možda ima još stanica između, al to je u biti to. Podlugovi kao krajnja tačka su ok.
I, neko je pitao - mogu se u Hadžićima vozovi okrenuti.
Na kraju krajeva, fali za ovo i vozova. Da se optimizira broj stanica, ubrza maksimalno, neće opet ovaj voz od Sarajeva do Podlugova za manje od 25 minuta recimo. Da zaokružimo na pola sata. Idealno bi bilo da imaš barem dvije lokomotive koje vuku u tom smjeru, pa da vozovi idu svako sat vremena. Do Hadžića već može za 15-ak minuta i mogao bi se i samo jedan čak vrtiti
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#16348 Re: Sarajevo Construction
Dobra stvar. Posebno ovo oko sinhronizacije s grasom.
-
- Posts: 8088
- Joined: 01/11/2005 21:55
#16349 Re: Sarajevo Construction
Upravo vidjeh i Štetinu objavu:
Možda nešto i bude od ovoga
Volim kad sam kao pesimista u krivu. Bitno je fakat da zakotrljaju i započnu projekat, a onda da ne odustaju. Ne može sve biti perfektno od starta ali ne smiju zapustiti ovaj projekat
Moraju konstantno raditi na njemu da ga dovedu što bliže perfekciji (sređivanje stanica, poboljšanje voznog reda, više vozova, uvezivanja sa ostalim načinima prevoza itd.)
Možda nešto i bude od ovoga
Volim kad sam kao pesimista u krivu. Bitno je fakat da zakotrljaju i započnu projekat, a onda da ne odustaju. Ne može sve biti perfektno od starta ali ne smiju zapustiti ovaj projekat
Moraju konstantno raditi na njemu da ga dovedu što bliže perfekciji (sređivanje stanica, poboljšanje voznog reda, više vozova, uvezivanja sa ostalim načinima prevoza itd.)
- tramvajtrojka
- Posts: 10797
- Joined: 27/04/2021 22:52
#16350 Re: Sarajevo Construction
pesimista si jer se trideset godina prica o premještaju gzs u rajlovac i ukidanju pruge sad kad se pokrenuo uistinu generacijski projekt jer ovo nije mala stvar da se na ovaj nacin dobije novi nacin putovanja u graduBadBoy wrote: ↑25/06/2021 07:53 Upravo vidjeh i Štetinu objavu:
Možda nešto i bude od ovoga
Volim kad sam kao pesimista u krivu. Bitno je fakat da zakotrljaju i započnu projekat, a onda da ne odustaju. Ne može sve biti perfektno od starta ali ne smiju zapustiti ovaj projekat
Moraju konstantno raditi na njemu da ga dovedu što bliže perfekciji (sređivanje stanica, poboljšanje voznog reda, više vozova, uvezivanja sa ostalim načinima prevoza itd.)
stanice je najlakse napraviti nek se grudva zakotrljala pa da za nekoliko godina pricamo čije vozove bi voljeli vidjeti na ulicama
da steta nije nista uradio a uveo samo ovo je dovoljno za jos jedan mandat al rekonstrukcija pruge ,nove trole i tramvaji
jednostavno generacijske stvari u gradu u kojem smo naviknuti od sda bagre da su nam samo sadake i poduzimanje nicega mjera