Sociolog wrote:oko 740 osoba je poginulo na podrucju BIH, U 2010, sto direktno, sto indirektno od posljedica povreda, a to je frapratna cinjenica , o kojoj nazalost moramo voditi racuna, Iz godine u godinu ce sve sve povecavati, sto je nazalost ogroman ceh koji moramo placati laznoj udobnosti kvalitetnih automobila koji nam pruzaju lazni osjecaj sigurnosti, pri vecim brzinama preko 80km...(udobno auto, izgubi se pomalo osjecaj za veliku brzinu, sekunda ne paznje...)
Ljudi dajte da malo pripazimo sta pisemo. Odakle ti ovaj podatak o 740 poginulih u BiH u 2010. godini. Hajde molim te daj nam izvor. Pogledaj malo ove podatke za:
FBiH
http://www.fzs.ba/saopcenja/2011/5.5.2.pdf
i za BiH, takodjer imas i za FBiH
http://bihamk.ba/dokumenti/statistike/B ... 202010.pdf
Da bi ti bilo malo jasnije, metodologija po kojoj se prikupljaju ovi podaci podrazumijeva da je poginulo lice ono koje podlegne u roku od 30 dana od dana saobracajne nezgode. Dakle ukljuceni su poginuli sto direktno sto indirektno od posljedica povreda.
Da se razumijemo, odlicno znam o cemu govorim.
Kazes da je to frapantna cinjenica o kojoj moramo voditi racuna. Ja mogu voditi racuna samo o sebi. Mislis da trebam zaustavljati divljake na cesti i da im govorim da je opasno to sto rade, da mogu nastradati. Ako radis u MUP-u onda bi itekako trebao povesti racuna.
Dalje kazes da placamo ceh laznoj udobnosti kvalitetnih automobila. Znas li ti koliko stara vozila se voze u BiH? Pogledaj podatke za FBiH
http://www.fzs.ba/saopcenja/2011/5.5.1.pdf
Preko 50% vozila je starije od 15 godina. Ako tebi takvo auto ulijeva sigurnost pri vecim brzinama, jbg ja te ne bih volio sresti na cesti.