Renault Megane II

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
photomag
Posts: 59
Joined: 05/08/2003 00:00

#1 Renault Megane II

Post by photomag »

interesuju me iskustva svih vas koji imate ili ste imali ovaj tip auta. kakav je na cesti, potrosnja, odrzavanje i sve ostalo, te ukupan dojam za ovaj auto. isplati li se uloziti u njega
Planiram kupiti nov auto ovidje u BiH, pa me interesuje isplati li se dati lovu za njega ili mi preporucujete neki drugi.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#2

Post by nineac »

Isplati! Definitivno!
Smo moja preporuka, fine alu naplatke, bez nekih ogromnih dimenzija!
Najveći profil gume koja ide! Ako ide 195/65 R15, nemoj uzimati 215/45 R17. Imao bi bolje ležanje i kočenje!
Veća potrošnja, i užasno opterećenje trapa na našim cestama!
Inače moj izbor 1.5 dci sa 100ks!
Odličan motor, ogroman obrtni moment za mašinu tih gabarita! Dobitna kombinacija za naše ceste!
Megane ima odlično ležanje, super kočnice, i sa tim motorom možeš vrlo lako biti među najbržim na našim brdima!
O potrošnji je suvišno pričati!
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#3

Post by VR6 »

Ako kupujes Megane zato sto volis francuske automobile, onda ga zaobidji. Cuo sam da je taj Megane najmanje Renault od svih do sada. Ja ne mogu ocjenjivati, ali imam poznanika koji citav zivot voza francuze i on je na voznju u novom Meganeu rekao da je to konzerva od automobila. Tvrd za Renault, pali se na karticu koja zimi zna i zalediti (ne kartica nego mehanizam u automobilu) i sl. Najbolje ces sam znati, probna voznja pa odluci...
JD
Posts: 1557
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#4

Post by JD »

Ne bih sad da ulazim u kvalitetu Meganea, ali mi je to paljenje na karticu toliko glupo. Fakat vise i ovi proizvodjaci ne znaju sta ce od sebe pa izmisljaju... :D
vier_ringe
Posts: 209
Joined: 24/03/2004 13:03

#5

Post by vier_ringe »

Hajd da i ja nesto napisem.Ma novo ko novo,pusti ti to sto ljudi pricaju!
Ta kartica se meni licno svidja i nekako mi djeluje skupo to paljenje na tipku,a kome se nesvidja neka zaobidje!Kako moze biti konzerva novo auto,ali eto...inace ljdui uvijek uzimaju aute dosta ogodljene bez ikakve dodatne opreme koji u vecini slucajeva izgledaju jeftino kod takvih proizvodjaca...Vama svima ako je auto malo tvrdji od njega treba bjezati!Meni je megane stvarno fino auto za nas mladje i ja bi ti preporucio da recimo kupis auto sa celicnim felgama koje su serijske!Kasnije odes fino negdje i za 1000 km kupis set ljepih felgi i stavis vec te serijske gume koje si dobio,a ovako ti ostanu celicne za zimu!Tako za male pare dobijes dva seta naplataka!Sto se tice motora vjerovatno ti je najbolji ovaj sto i ninaec kaze,ali je sigurno i skuplji!Probaj 1.6 benzin,jedino sto se zale ljudi da je slab...
photomag
Posts: 59
Joined: 05/08/2003 00:00

#6

Post by photomag »

prvo, momci, hvala vam za odgovore.
iskreno, meni je vise na vrh glave jurnjave po cestama. citav zivot vozim GTI-ja i dosadile su mi te jurnjave. mislim nesto sporije uzeti, tipa 1,4 16V. ali, o tom po tom.
cuo sam jednu pricu, kao, momku je, tokom ovih zadnjih kisa, usla voda u kompjuter i od tada ne moze nista da radi sa kolima. ni da vozi ni da otvori kola, nista. pa sada ceka da mu novi kompjuter dodje iz inostranstva kako bi zamijenio unisteni. ima li iko slicna iskustva sa ovim? da li elektronika sluzi kako treba ili i tu ima problema? znam da raja svasta prica, i zato sam mislio da cujem misljenja od vlasnika megana, koji znaju sta se stvarno desava.
i jos jednom, momci, hvala vam na odgovorima.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#7

Post by nineac »

Ja imam jednu svoju filozofiju koju će ja mislim svi podržati!
Sačekaj malo, kada megane malo postane češći na cesti! Prve dvije godine sva auta imaju probleme! Nema tog auta koji nema problema! Taman da je R&R!
Međutim, tvornice to dorade kroz proizvodnju!
Ako pušta tu voda (u što čisto sumnjam) onda će to tvornica doraditi brzo, ili je već!
Da sam ja na tvom mjestu skupio bi još moneta, i kupio 1.5dci, a do tada će biti neke akcije, sniženja i tako to!
Meni se baš sviđa što su malo otvrdli megane, nije više kao jastuk, ali nije ni tvrd kao njemci, baš su pogodili!
A znaš li šta je Henry Ford reko?
NAJBOLJE AUTO JE NOVO AUTO!
Nadir
Posts: 71
Joined: 10/05/2004 13:21

#8

Post by Nadir »

Photomag, ako si vozio GTI-ja onda bolje da uzmes 1.6 16V. Vozio sam 1.4 16V i malo je nejak ako sjedne cetvoro (bez prtljage). 1.6 16V ima 113 KS, 152Nm (1.4 16V - 98KS, 127Nm) i to je optimalna snaga, vjeruj mi.
Meni se licno svidja onaj Megane Renault Sport sa 225KS i 300Nm, ima ubrzanje 0-100km/h za 6,5 sekundi.
I jos jedan savjet za kupovinu, iako Megane ima gomilu serijske opreme nemoj stediti na dodatnoj (alu felge, klima...)
LeKo
Posts: 1485
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#9

Post by LeKo »

samo naprijed lijepo auto, a to sto se tice furanja i trkanja i prolaznosti po tom osnovu, vjeruj mi nakon 3 mjeseca ces pozeljeti da ti auto ima vise konja, krenes uz brdo a on jauce, sjedne cetvero on cvili, malo ga stisnes temperatura i potrosnja odose u pm.....razmisli malo, vise kubika bolje auto, slazem se sa nineac-om 1,5 dci i sretno
RPM
Posts: 1048
Joined: 11/01/2004 00:00

#10

Post by RPM »

... moje iskustvo s meganom ... vidio sam na jednom onu metalnu etiketu Megane totalno trula na autu starom tek nekoliko mjeseci, kako li je ispod haube? francuz je to i kao po pravilu krhak i prhak, da ne kazem 'rdjav ... :D
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#11

Post by nineac »

Ma garant taj Reno rđa ko lud! Dobio % zvjezdica na Euro-NCAP a da tako loš lim ima! Ma garant je Golf II bolji :lol:
1.5 dci 100 ks imaš preko 200 nm! a to je potrebno na našim cestama!
Eto neki dan sam se ja ganjo sa frajerom u svojoj vectri! Tip ima Passata 1.9 TDI sa 130 ks, i jest on sporiji a znaš li koliko?
Ja kad krenem preticati on iz mene hoće proći kroz mene, tek kada pređem 4.500 obrtaja onda počne bježati!
A koliko je to realno potrebno na našim cestama?
Važniji ti je obrtni moment radi preticanja, a ne ko ja, treća, pa četvrta,pa treća, pa druga, pa treća, pa peta i ode rezervoar u p.... m...... a tip u passatu sve četvrta, eventualno treća!
I izašli na auto puta , ok, ja pobjego , ostavio ga, ali koliko!
Eto kod mene auto ide od 0 do 180 37 sec, neka on ide 45 sec koja je to razlika, jel to se radi o glavi?
Ma diesel majka!
Ja sam pobornik ako uzimaš jak auto, onda benzin, a sve do 150 KS diesel!
scenic
Posts: 8
Joined: 11/08/2004 15:38

#12

Post by scenic »

Pozdrav svima!
Cuj reno vozim vec poodavno i to scenic. Od prije pola godine vozim scenic 2 i pravije. Pusti price o hrdji i zimi i karticama i ulazu vode. Nezna raja sta ce pa izmislja.
Scenic se pali na karticu i nikad jos nije imao problema, a laguna je koristi vec 5-6 god. A mozes i provjeriti nove modele ostali proizvodjaca, vise od pola ih ufurava karticu.
Da nemam potrebu za scenicom sigurno bih vozao megane, a najvjerovatnije dizel.
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#13

Post by ado-šampion »

Megane II je istina malo tvrđi nego dosadašnji Renault-i, ali, kako Nineac kaže, trdoća je tačno pogođena. Ljudi su shvatili da premekana sjedala umaraju više nego tvrda, pa su našli kompromis. I novi Clio je malo tvrđi od prošlog, baš zato. I dizel definitivno, jer na našim cestama imaš malo mjesta za preticanje, a dizel baš tu ima najviše snage (čitaj: okretnog momenta), tako da ne moraš svako malo na otvorenoj cesti posezati za trećom brzinom.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#14

Post by nineac »

Ma diesel je majka! Vidite vi da je barel nafte skoro 45 $???
Pa još malo gorivo će skočiti na 2km!
Ta priča kako reno hrđa je za malu djecu!
Kako auto koje je najsigurnije u klasi može hrđati? Pa gdje je tu logika?
Drugo, taj 1.5 dci je čudo od motora! tako mal obujam, a ogroman obrtni moment, ma za nas balkance se ubio!
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#15

Post by ado-šampion »

Istina je da je stari Megane bio jean od najnepouzdanijih auta u klasi, prvo hrđa, pa elektronika (dobro, to je problem svih modernih automobila - osim japanskih :)), zupčasti remeni pucali su ko ludi (zbog toga su svi Megane-i godišta 95.-97. pozvani na vanredni servis), izrada katastrofa...Sada je izrada puno bolja, a ostalo će se vidjeti vremenom.
Post Reply