Renault Megane all about

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
Frostmind
Posts: 196
Joined: 09/02/2021 11:51

#6501 Re: Renault Megane all about

Post by Frostmind »

Evolution_IV wrote: 15/02/2021 14:16
nivla wrote: 15/02/2021 13:22
kabal1337 wrote: 15/02/2021 12:49 A cime zamijenis diznu, reparanom ne novom. Cime turbinu, repariranom ne novom OEM.
Koliko se izjebes, i auto te izjebe dok odumiru dizne, turbo. Dok nadjes majstora, dijelove...
I na kraju ode sve u DPF
evo nikad nisam mijenjao na proslim autima dizne i turbinu, jer su iste bile ispravne pa bih se opet vratio na konstataciju da auto kojem to ode uglavnom ima daleko vise predjenih kilometara od onih koji pisu tamo

na prethodnom autu motor s preko 470000 na satu imao fabricku turbinu i dizne, nista nije mijenjano i sve ispravno, prodao se i jos se voza bez promjena ta dva dijela, nije doduse imao dpf, oko motora i turbine nije bilo tragova curenja ulja, motor nije trosio ulje

sto se tice repariranih dijelova cak i ovlasteni ugradjuje reparirane setove kvacila, zato tamo kad radis moras ostaviti sve svoje, kao i turbinu, kao i diznu, tako da je upitno da li se i u ovlastenom pod novo dobije novo ili reparirano
@zposao
600 litara po tvojoj racunici goriva vise
evo ja u prosjeku s autom koje kupim predjem za 4-5 godina 100ak hiljada, od ovog 90% gradska voznja po sarajevu, to je nekih 2000l goriva vise u slucaju benzinca za period eksploatacije, za tu razliku od 2l registrujem svake godine auto i jos mi ostane
gle ovog kralja :izet: :D

https://www.spritmonitor.de/en/detail/502349.html
Mora da nikad nije vidjeo brda niti je kad išao manje od 50 i više od 80 na sat sa ovakvom potrošnjom😄
User avatar
nivla
Posts: 4282
Joined: 12/01/2008 23:44

#6502 Re: Renault Megane all about

Post by nivla »

vozio ekonomicno covjek, al i dokazao da najvise troskova u toku eksploatacije vozila ode na gorivo, a sporadicno i da je bilo kvarova, nije to nista u odnosu na utrosak goriva i predjeni put
betametazon
Posts: 1606
Joined: 22/06/2011 23:56

#6503 Re: Renault Megane all about

Post by betametazon »

Ja sam taj cojk o kojem se govori, do 10.000 km godisnje :mrgreen: 90% mog vozanja je na relaciji posao kuca, a to je oko nekih 4-5 km i ja mislim da bi me na toj distanci zaklao benzin...ne znam, nekad sam davno vozao benzince, zadnji put punta 2, 1.2 benzin...pa on me npr nije zaklao toliko ali strah me uzeti kakav veci benzinac, npr megana, peugeota ili astru...tesko je anticipirati neke buduce potencijalne troskove, ljudi vozaju auta po 5godina (dizele) bez nekih znacajnijih kvarova tako da im se ukupno gledajuci dizel vise isplati..
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#6504 Re: Renault Megane all about

Post by preludezalude »

betametazon wrote: 15/02/2021 20:55 Ja sam taj cojk o kojem se govori, do 10.000 km godisnje :mrgreen: 90% mog vozanja je na relaciji posao kuca, a to je oko nekih 4-5 km i ja mislim da bi me na toj distanci zaklao benzin...ne znam, nekad sam davno vozao benzince, zadnji put punta 2, 1.2 benzin...pa on me npr nije zaklao toliko ali strah me uzeti kakav veci benzinac, npr megana, peugeota ili astru...tesko je anticipirati neke buduce potencijalne troskove, ljudi vozaju auta po 5godina (dizele) bez nekih znacajnijih kvarova tako da im se ukupno gledajuci dizel vise isplati..
Upravo na toj voznji koju ti koristis...ima da te zakolje turbo dizelas sa dpf-om i plivajucim zamajcem.
User avatar
permanentan
Posts: 458
Joined: 30/01/2008 14:11

#6505 Re: Renault Megane all about

Post by permanentan »

Mislim da se ovdje ipak previše pljuje po dizelima.
Ključna stvar je kakvo se auto kupi, da li je održavano, sa stvarnom kilometražom....

Evo moje lično iskustvo, kupio 5 godina starog Megane 3 1.5 dci sa 130.000 stvarno pređenih km i provjerenom servisnom istorijom.
Nakon 5 godina vožnje i 100.000 pređenih km (od čega je 70% sarajevska gradska voznja) od troškova sam imao veliki servis nakon kupovine (sad mu je vrijeme za novi), 10 malih servisa, 5 filtera goriva, prednje i zadnje disk pločice, metlice brisača i dvije sijalice.

Potrošnja prema Fuelio aplikaciji (uvijek sipam pun rezervar) je 5,2 l/100 km.
Imao sam par puta situaciju da potrošim cijeli rezervar, a da ne izađem iz grada i tada mi je potrošnja bila 5,6 l/100 km.

Kad budem mijenjao, opet ide provjeren dizel pa neka je i skuplji od krševa na olx-u.
Meda_s_kasike
Posts: 239
Joined: 15/06/2013 15:58

#6506 Re: Renault Megane all about

Post by Meda_s_kasike »

Dobro, okej, da onda ganjam Continenal dijelove za veliki i mali servis ili? Gdje su kvalitetni dijelovi da odem kupiti vlastitim rukama haha?
NediM17
Posts: 21640
Joined: 05/11/2009 11:49

#6507 Re: Renault Megane all about

Post by NediM17 »

U tom setu je kaiš sigurno dobar, ali čija im je vodena pumpa i natezači? Negdje naletih da je vodena pumpa talijanski Metelli, ne znam, ali to mi nešto ne ulijeva povjerenje.
Bolje kažu kupiti INA ili Bosch set, rekoše da je u njima u pravilu Continental kaiš.
Ako su lagali mene... :mrgreen:
Last edited by NediM17 on 16/02/2021 16:52, edited 1 time in total.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 13194
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#6508 Re: Renault Megane all about

Post by Evolution_IV »

sve je to buckuris :D

HEPU bi trebao bit najbolji ali nema nabavit bas kod nas...slika govori 1000 rijeci


Image


ovo je set za robu s greskom doduse :lol:
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#6509 Re: Renault Megane all about

Post by konektovan »

NediM17 wrote: 16/02/2021 16:47 U tom setu je kaiš sigurno dobar, ali čija im je vodena pumpa i natezači? Negdje naletih da je vodena pumpa talijanski Metelli, ne znam, ali to mi nešto ne ulijeva povjerenje.
Bolje kažu kupiti INA ili Bosch set, rekoše da je u njima u pravilu Continental kaiš.
Ako su lagali mene... :mrgreen:
Cini mi se da i metelli nije loš. Znam dosta raje koja je ugradjivala njihovu vodenu, koliko znam niko se nije žalio...
NediM17
Posts: 21640
Joined: 05/11/2009 11:49

#6510 Re: Renault Megane all about

Post by NediM17 »

Ne bih znao kasti, moje obje "nakaze" su sa lancOm. :thumbup:
Zadnji put sam radio "veliki serviZ" prije 12 godina kad sam "dijetu" kupiJo fiJestu zetec 1.25. :run:
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#6511 Re: Renault Megane all about

Post by preludezalude »

permanentan wrote: 16/02/2021 10:40 Mislim da se ovdje ipak previše pljuje po dizelima.
Ključna stvar je kakvo se auto kupi, da li je održavano, sa stvarnom kilometražom....

Evo moje lično iskustvo, kupio 5 godina starog Megane 3 1.5 dci sa 130.000 stvarno pređenih km i provjerenom servisnom istorijom.
Nakon 5 godina vožnje i 100.000 pređenih km (od čega je 70% sarajevska gradska voznja) od troškova sam imao veliki servis nakon kupovine (sad mu je vrijeme za novi), 10 malih servisa, 5 filtera goriva, prednje i zadnje disk pločice, metlice brisača i dvije sijalice.

Potrošnja prema Fuelio aplikaciji (uvijek sipam pun rezervar) je 5,2 l/100 km.
Imao sam par puta situaciju da potrošim cijeli rezervar, a da ne izađem iz grada i tada mi je potrošnja bila 5,6 l/100 km.

Kad budem mijenjao, opet ide provjeren dizel pa neka je i skuplji od krševa na olx-u.
5 godina star dizelas jos uvijek moze biti u super stanju. 10 godina dizelas ima ogromne sanse da vec zeza DPF, plivajuci (ako nije zamjenjen)... Pogotovo ako se kupuje da se koristi kao sto kupac rece 90% gradska posao-kuca 5-6km. Pa na toj relaciji se i ne zagrije auto kako treba a da ne govorim o katalizatoru ili dpf-u. Upravo takva voznja ce ubiti dpf koji je vec vjerovatno pri kraju, sjebati vec istrosen plivajuci ako nije mijenjan, zacepiti usis koji vjerovatno je vec prilicno zacepljen... Takva voznja definitivno skodi daleko vise dizelasu nego benzincu.
betametazon
Posts: 1606
Joined: 22/06/2011 23:56

#6512 Re: Renault Megane all about

Post by betametazon »

preludezalude wrote: 17/02/2021 01:03
permanentan wrote: 16/02/2021 10:40 Mislim da se ovdje ipak previše pljuje po dizelima.
Ključna stvar je kakvo se auto kupi, da li je održavano, sa stvarnom kilometražom....

Evo moje lično iskustvo, kupio 5 godina starog Megane 3 1.5 dci sa 130.000 stvarno pređenih km i provjerenom servisnom istorijom.
Nakon 5 godina vožnje i 100.000 pređenih km (od čega je 70% sarajevska gradska voznja) od troškova sam imao veliki servis nakon kupovine (sad mu je vrijeme za novi), 10 malih servisa, 5 filtera goriva, prednje i zadnje disk pločice, metlice brisača i dvije sijalice.

Potrošnja prema Fuelio aplikaciji (uvijek sipam pun rezervar) je 5,2 l/100 km.
Imao sam par puta situaciju da potrošim cijeli rezervar, a da ne izađem iz grada i tada mi je potrošnja bila 5,6 l/100 km.

Kad budem mijenjao, opet ide provjeren dizel pa neka je i skuplji od krševa na olx-u.
5 godina star dizelas jos uvijek moze biti u super stanju. 10 godina dizelas ima ogromne sanse da vec zeza DPF, plivajuci (ako nije zamjenjen)... Pogotovo ako se kupuje da se koristi kao sto kupac rece 90% gradska posao-kuca 5-6km. Pa na toj relaciji se i ne zagrije auto kako treba a da ne govorim o katalizatoru ili dpf-u. Upravo takva voznja ce ubiti dpf koji je vec vjerovatno pri kraju, sjebati vec istrosen plivajuci ako nije mijenjan, zacepiti usis koji vjerovatno je vec prilicno zacepljen... Takva voznja definitivno skodi daleko vise dizelasu nego benzincu.
Pregledacu auto u ovlastenom servisu, naravno podrazumjeva se da ni oni nisu svrmoguci ali otkrice neke potrncijalne problematicne tacke pa cemo vidjeti...a 90% vozila po gradu su dizeli, ne vidim bas da ih se sa gnusanjem odbacuje...da postoji rizik - postoji ali da je to bas toliko desavanje u praksi ..i nije bas...
preludezalude
Posts: 5617
Joined: 07/03/2012 00:09

#6513 Re: Renault Megane all about

Post by preludezalude »

betametazon wrote: 17/02/2021 19:45
preludezalude wrote: 17/02/2021 01:03
permanentan wrote: 16/02/2021 10:40 Mislim da se ovdje ipak previše pljuje po dizelima.
Ključna stvar je kakvo se auto kupi, da li je održavano, sa stvarnom kilometražom....

Evo moje lično iskustvo, kupio 5 godina starog Megane 3 1.5 dci sa 130.000 stvarno pređenih km i provjerenom servisnom istorijom.
Nakon 5 godina vožnje i 100.000 pređenih km (od čega je 70% sarajevska gradska voznja) od troškova sam imao veliki servis nakon kupovine (sad mu je vrijeme za novi), 10 malih servisa, 5 filtera goriva, prednje i zadnje disk pločice, metlice brisača i dvije sijalice.

Potrošnja prema Fuelio aplikaciji (uvijek sipam pun rezervar) je 5,2 l/100 km.
Imao sam par puta situaciju da potrošim cijeli rezervar, a da ne izađem iz grada i tada mi je potrošnja bila 5,6 l/100 km.

Kad budem mijenjao, opet ide provjeren dizel pa neka je i skuplji od krševa na olx-u.
5 godina star dizelas jos uvijek moze biti u super stanju. 10 godina dizelas ima ogromne sanse da vec zeza DPF, plivajuci (ako nije zamjenjen)... Pogotovo ako se kupuje da se koristi kao sto kupac rece 90% gradska posao-kuca 5-6km. Pa na toj relaciji se i ne zagrije auto kako treba a da ne govorim o katalizatoru ili dpf-u. Upravo takva voznja ce ubiti dpf koji je vec vjerovatno pri kraju, sjebati vec istrosen plivajuci ako nije mijenjan, zacepiti usis koji vjerovatno je vec prilicno zacepljen... Takva voznja definitivno skodi daleko vise dizelasu nego benzincu.
Pregledacu auto u ovlastenom servisu, naravno podrazumjeva se da ni oni nisu svrmoguci ali otkrice neke potrncijalne problematicne tacke pa cemo vidjeti...a 90% vozila po gradu su dizeli, ne vidim bas da ih se sa gnusanjem odbacuje...da postoji rizik - postoji ali da je to bas toliko desavanje u praksi ..i nije bas...
Nemam ja nista protiv toga sta ti trazis, zelim ti srecu. I ja imam jednog dizelasa u kuci...megan 1,5 2009, ali mi se potrefio bez dpf-a i bez plivajuceg. Ali sam ja dugo trazio i postavio sam za cilj da je sto manje predjenih kilometara i po mogucnosti kupljen nov u BiH. I uspio sam naci. Jest da je bio skuplji dvije hiljade od konkurenata iz uvoza istog godista, ali se nisam pokajao. I prve tri godine se vozao iskljucivo otvorena cesta, tek zadnju godinu sluzi samo po gradu. Vjeruj mi da se motor i ne zagrije a vec je stigao na cilj. Ogromna razlika u odnosu na benzinca kojeg imam i koji se mnogo prije zagrije na radnu temperaturu.
tabija
Posts: 1155
Joined: 11/12/2012 22:27

#6514 Re: Renault Megane all about

Post by tabija »

I ja bi da mogu naci dizela izmedju 4 i 6 god statosti sa do 150k na satu (pravih).
To nije sporno.Sto vise ides prema mladjem autu to bih ja prije dizela.

Fazon je kad imas 10-11 milja i protegnes se maximalno i kupis Octaviu(ili Audija/Golfa) 2.0 tdi 2007g uvezenu iz Njemacke sa 240k na satu(al u qrcu) umjesto suzukija kupljenog u BiH sa 170k na satu pravih, jos plus je 2010-201 godiste.


E to je fazon, ta Octavia ce te zaklati a 80% ih je tako.
User avatar
Optimist
Posts: 13633
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#6515 Re: Renault Megane all about

Post by Optimist »

Pun grad Suzukija na cesti, a Oktavija se ne moze vidjeti. Valjda sve na otpadu zavrsile jer su se raspale.
tabija
Posts: 1155
Joined: 11/12/2012 22:27

#6516 Re: Renault Megane all about

Post by tabija »

Optimist wrote: 18/02/2021 08:34 Pun grad Suzukija na cesti, a Oktavija se ne moze vidjeti. Valjda sve na otpadu zavrsile jer su se raspale.
Ma samo sam primjer dao :D
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#6517 Re: Renault Megane all about

Post by konektovan »

Optimist wrote: 18/02/2021 08:34 Pun grad Suzukija na cesti, a Oktavija se ne moze vidjeti. Valjda sve na otpadu zavrsile jer su se raspale.
Nisu se raspale, jer se krpe do zadjeg dinara u novcaniku..
User avatar
basicm
Posts: 10459
Joined: 16/01/2012 21:38

#6518 Re: Renault Megane all about

Post by basicm »

Koga je octavia zaklala? Ja ga jos nisam sreo.
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#6519 Re: Renault Megane all about

Post by konektovan »

basicm wrote: 18/02/2021 09:37 Koga je octavia zaklala? Ja ga jos nisam sreo.
Pa one koje su prešle milion...
User avatar
basicm
Posts: 10459
Joined: 16/01/2012 21:38

#6520 Re: Renault Megane all about

Post by basicm »

konektovan wrote: 18/02/2021 09:55
basicm wrote: 18/02/2021 09:37 Koga je octavia zaklala? Ja ga jos nisam sreo.
Pa one koje su prešle milion...
Ja takve nisam sreo, a znam ih sa 400+ koji samo voze. Haman nikakvo auto, mislim nista posebno, ali da mozes biti rahat sa njom velike su sanse. Od mene octavia ima respekt.
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#6521 Re: Renault Megane all about

Post by konektovan »

To je samo mit....
tabija
Posts: 1155
Joined: 11/12/2012 22:27

#6522 Re: Renault Megane all about

Post by tabija »

Ljudi primjer je octavia, nije sporan kvalitet auta uopste.
Budala je ko kaze da je octavia/golf/audi lose ili nekvalitetno auto.

Problem je sto su to svi lesevi iz uvoza i sto na kilometrazama od 300k km+ krecu belaji, veliki belaji.
A cinjenica je da je danas 80% tih auta iz uvoza (jako tesko je naci dobar primjerak iz BIH) a od tih 80% iz uvoza na 70% je vracena kilometraza i to pofino...

I ona me nerviraju ovi sto kazu, sta ces ti, jebo te tvoj suzuki, gdjes to voziti, a njihovo auto les mrtvi.

Nigdje ja nisam reko da su to losa auta.
User avatar
konektovan
Posts: 40515
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#6523 Re: Renault Megane all about

Post by konektovan »

Ma reci im slobodno, ne ustrućavaj se hebote,....ja im stalno govorim,.. :mrgreen:
tabija
Posts: 1155
Joined: 11/12/2012 22:27

#6524 Re: Renault Megane all about

Post by tabija »

Dupli sorry
kakaljin
Posts: 11636
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#6525 Re: Renault Megane all about

Post by kakaljin »

Planiram uzeti jedne od ovih sijalice da ih ugradim u megana

Philips 12V H7 55W X-treme vison

https://www.olx.ba/artikal/38907108/par ... eme-vison/

Osram night breaker bijela laser h7

https://www.olx.ba/artikal/39051381/zarulja-h7-osram/


Sta vi mislite o njima, kvalitet i to. I preporuka
Post Reply