Renault Laguna, problemi sa vucom!!!

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
hairly
Posts: 49
Joined: 27/01/2007 17:10
Location: Ze

#1 Renault Laguna, problemi sa vucom!!!

Post by hairly »

imam lagunu 98 godiste, 1.8 benzin, auto je super, prava limuzina. Medutim u 2. brzini strahovito gubi na vuci.Sta bi moglo biti, zracni filter ili..? Hvala
dr.iver
Posts: 981
Joined: 02/05/2006 12:33

#2

Post by dr.iver »

zracni filter, filter goriva, pumpa za gorivo, lamela....dosta toga
MRAVOJED
Posts: 5224
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#3

Post by MRAVOJED »

ja nemam pojma ali napiši malo više informacija za one koji imaju
ado-šampion
Posts: 6025
Joined: 13/07/2004 20:02
Location: Sarajevo

#4

Post by ado-šampion »

Nepravilna smjesa zraka i goriva.
ninja-san
Posts: 406
Joined: 11/01/2007 11:04
Location: Sarajevo

#5

Post by ninja-san »

Ako je samo u drugoj brzini onda je to specifican problem.
Noviji Fordovi '97-2000. god cesto imaju slican problem da gube snagu i nece da vuku kad prebacis u drugu-.

Dio koji ode zove se bypass, i koliko sam razumio neki je dio kod ubrizgavanja goriva. Uglavnom , kvar je otkloniv sa oko 200 km troskova.
Kvar prouzroci najcesce lose gorivo kada auto iz vana dodje u BIH i vrlo je cest kvar kod auto starih 7-8 god.

Mozda je to, nazalost ne poznajem konstrukciju lagune.
hairly
Posts: 49
Joined: 27/01/2007 17:10
Location: Ze

#6

Post by hairly »

ma ja jebiga, moze biti svasta. Najpametnije mi je u servis otic, pa da ne nagadjamo. Hvala u svakom slucaju
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#7

Post by johntra »

ma najvjerovatnije da je problem u ajnšpric diznama..sve je to zbog smeća od goriva i sakupljanja kamenca na istim..i kod mene je takav sličan problem pa kontam ići ovih dana da to čistim..doduše kod mene je problem skoro u svim brzinama,auto jako slabo vuče,trza,i u zadnje vrijeme mi se jako osjeti gorivo nekad..
LeKo
Posts: 1489
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#8

Post by LeKo »

Jaguar84 wrote:od nedavno imam slican problem,auto je opel astra i u II i III brzino slabije povuce,kao da ima neka rupa do odredjenog broja obrtaja i onda tek povuce pravo,neko mi je bas rekao da je lamela,pa sta vi mislite?
Ako ti pri dodavanju gasa auto brzo ulazi u obrtaje, a ne postiže adekvatnu brzinu može biti da je lamela najbolje ćeš provjeriti na parkingu, zategni ručnu ubaci u II i polako puštaj kvačilo ako se auto odmah ugasi lamela je dobra, a ako krene povući pra prokliže onda je vakat za zamjenu.

A za tvoj problem mislim da je do filtera (gorivo, zrak). Usput provjeri kablove (ako ih ima) i svjećice da se zazor nije povećao.


Pozdrav !
LeKo
Posts: 1489
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#9

Post by LeKo »

Ne mjenjas samo lamelu, ide kompletan set, ako stavis novu lamelu, a losa potisna nista nisi uradio, elem lamela ti je oko 70 KM, a citav set oko 150 KM + ruke 50 sve skupa cca 200 KM.
LeKo
Posts: 1489
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#10

Post by LeKo »

Jaguar84 wrote:Ok i mislio sam da je to tu negdje hvala leko
Nema na čemu stari, samo furaj ;)
salle82
Posts: 5
Joined: 20/09/2006 13:30

#11

Post by salle82 »

ja mislim da bi trebao pogledati nesto po imenu "lamda sonda",heh,meni se desilo nesto slicno,auto nije htjelo da vozi, a i gorivo mi je cesto smrdilo,by the way rijec je o VW polo 1.4 16v,74 kw,i otisao sam kod nekog majstora i uradio dijagnostiku i to mi je bio problem,sad je sve ok ,prodao sam ga ali se CIKO ne zali,heh.
tbaharis
Posts: 313
Joined: 09/07/2005 07:37
Location: Odma' pored iza...

#12

Post by tbaharis »

LeKo wrote:Ne mjenjas samo lamelu, ide kompletan set, ako stavis novu lamelu, a losa potisna nista nisi uradio, elem lamela ti je oko 70 KM, a citav set oko 150 KM + ruke 50 sve skupa cca 200 KM.
zavisi gdje ces zamjenu vrsit, u ovlastenom servisu ili kod avlijanera...
ApOoLoN
Posts: 27
Joined: 19/11/2004 01:07
Location: Sarajevo

#13

Post by ApOoLoN »

iz iskustva sa istom lagunom i i isto godište kažem ti samo može biti

lamela da je pri kraju ili korpa da je pukla pa ne gura lamelu dobro
i jeftiniji da su dizne začeplene...

kod mene je bilo obadvoje u 2 različita perioda.
LeKo
Posts: 1489
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#14

Post by LeKo »

tbaharis wrote:
LeKo wrote:Ne mjenjas samo lamelu, ide kompletan set, ako stavis novu lamelu, a losa potisna nista nisi uradio, elem lamela ti je oko 70 KM, a citav set oko 150 KM + ruke 50 sve skupa cca 200 KM.
zavisi gdje ces zamjenu vrsit, u ovlastenom servisu ili kod avlijanera...
Sada neznam jesi li mislio na djelomične izmjene pa si uporedio avlijenera i ovlastenog ili si mislio na cijene, ja sam u ovom slučaju mislio na avlijanere i njihove cijene.
Bobi
Forum administrator
Posts: 32167
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#15

Post by Bobi »

Lamela prvo proklizuje u 5-toj pa u 4-toj pa u 3-oj pa u 2-oj pa u 1-oj pa na kraju ostanesh na parkingu... :D .
LeKo
Posts: 1489
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#16

Post by LeKo »

Hheeheheheh, bas tako :)
Post Reply