Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Optimist wrote: ↑08/12/2021 13:57
Posto poznajes materiju, stanje tramvajske pruge je katastrofalno upravo zbog neodrzavanja. Stoga je potrebna hitna rekonstrukcija. Medjutim, ukoliko se nova takodje ne bude odrzavala, vrlo brzo ce i ona biti unistena.
Npr stara pruga je vecinski bila polozena na pragovima na tucaniku. Je li ikada GRAS angazovao podbijacicu da nivelisu pragove? Nije.
Mi smo imali i podbijačicu i plasericu i naša firma je proda ŽFBH-u jer "ne može" podbijat u krivini ali zato ima konja koji mogu sa onim malim električnim ručnim podbijačicama da podbijaju.
Imaju sreće pa nam je sve vožnja manevre tako da se ne vozi brzo pa možemo je nekako održavat ali da moraš razvit više od 50 km/h iskakala bi mašina svaki dan.
Hoće li i nova pruga bit položena na tucaniku?
Ne, kompletna nova pruga ce se oslanjati na betonsku plocu.
Cijelom duzinom idu zlijebne sine jer je projektant predvidio da ce se nekad u buducnosti moci voziti po pruzi, bar za vozila tipa hitna, policija, vatrogasci i sl.
Za sada u fazi gradnje, nije predvidjen takav zavrsni sloj. Vidjet cemo hoce li biti kakvih promjena dok na red dodje izrada gornjeg stroja.
Black swan wrote: ↑08/12/2021 22:07
Ja fakat ne razumijem ovu dinamiku radova zasto ne pocinju uklanjanje sina
8 plus 4
12 dana stoji to je 1/3 mjeseca
Pocelo je uklanjanje. Vec par dana pristroj sa masinom i radnicima odvrce sarafe koji spajaju sinu i prag...
Jimmy McNulty wrote: ↑08/12/2021 21:14
...
Imaju sreće pa nam je sve vožnja manevre tako da se ne vozi brzo pa možemo je nekako održavat ali da moraš razvit više od 50 km/h iskakala bi mašina svaki dan.
Hoće li i nova pruga bit položena na tucaniku?
Ne, kompletna nova pruga ce se oslanjati na betonsku plocu.
Cijelom duzinom idu zlijebne sine jer je projektant predvidio da ce se nekad u buducnosti moci voziti po pruzi, bar za vozila tipa hitna, policija, vatrogasci i sl. Za sada u fazi gradnje, nije predvidjen takav zavrsni sloj. Vidjet cemo hoce li biti kakvih promjena dok na red dodje izrada gornjeg stroja.
Pa kad će biti urađena ako sada neće (laički ne mogu da shvatim kako se nakon položenih šina može po potrebi ljevati beton a da se opet šine ne dižu)!? Šta kaže projekat!?
Jimmy McNulty wrote: ↑08/12/2021 21:14
Mi smo imali i podbijačicu i plasericu i naša firma je proda ŽFBH-u jer "ne može" podbijat u krivini ali zato ima konja koji mogu sa onim malim električnim ručnim podbijačicama da podbijaju.
Imaju sreće pa nam je sve vožnja manevre tako da se ne vozi brzo pa možemo je nekako održavat ali da moraš razvit više od 50 km/h iskakala bi mašina svaki dan.
Hoće li i nova pruga bit položena na tucaniku?
Ne, kompletna nova pruga ce se oslanjati na betonsku plocu.
Cijelom duzinom idu zlijebne sine jer je projektant predvidio da ce se nekad u buducnosti moci voziti po pruzi, bar za vozila tipa hitna, policija, vatrogasci i sl.
Za sada u fazi gradnje, nije predvidjen takav zavrsni sloj. Vidjet cemo hoce li biti kakvih promjena dok na red dodje izrada gornjeg stroja.
Projektant je idiot kad hoce da izgubi i unisti takav zeleni pojas od nekoliko kilometara. Umjesto da to bude nesto cime cemo se diciti i sto ce pomagati, napravice ruglo. Kamenje koje su nasuli kod muzeja je vec zuto-smedje, a ljeti je tu oblak prasine.
veliki_ah wrote: ↑09/12/2021 19:49
Projektant je idiot kad hoce da izgubi i unisti takav zeleni pojas od nekoliko kilometara. Umjesto da to bude nesto cime cemo se diciti i sto ce pomagati, napravice ruglo. Kamenje koje su nasuli kod muzeja je vec zuto-smedje, a ljeti je tu oblak prasine.
Kakav zeleni pojas sad postoji a koji ce izgradnjom nove pruge biti unisten?
Ako završe do maja dionicu do remize onda je realno očekivati do septembra da bude u funkciji tramvaj do Čvile, ako ne završe prvi dionicu do maja onda vjerujem ništa prije 2023.
veliki_ah wrote: ↑09/12/2021 19:49
Projektant je idiot kad hoce da izgubi i unisti takav zeleni pojas od nekoliko kilometara. Umjesto da to bude nesto cime cemo se diciti i sto ce pomagati, napravice ruglo. Kamenje koje su nasuli kod muzeja je vec zuto-smedje, a ljeti je tu oblak prasine.
Kakav zeleni pojas sad postoji a koji ce izgradnjom nove pruge biti unisten?
Ne kazem da je danas bolji, ali rekonstrukcijom prugense moze napraviti puno bolji. Meni je onaj sljunak kod muzeja katastrofa.
Trebao bi tender za tramvajsku prugu do Hrasnice ići tokom 2022. godine. Eh sad, valjda ne bude sranja oko toga i valjda gradnja počne u normalnom roku. Dobra stvar je što tu nema pravnih problema, eksproprijacije i što je realno gradnja vrlo jednostavna, makar što se pruge tiče. Stanice bi već mogle biti komplikovanije. I biće zanimljivo vidjeti hoće li svih 20 stanica biti urađene kako Bog zapovijeda, zatvoren sistem i tako to ili će biti improvizacije
I naravno, terminal na Ilidži će biti zanimljiv za realizaciju. A biće i solidnog pravca bez stanice gdje će tramvaji rasturati brzinom
Ali, ako ovaj projekat bude realizovan brzo i kvalitetno, ja se fakat nadam da će otvoriti oči i da će u narednih 10-ak godina uslijediti dalje širenje pruge. Samo što je ovdje trasa čista, ali opet može se
mistek wrote: ↑11/12/2021 00:50
Trebao bi tender za tramvajsku prugu do Hrasnice ići tokom 2022. godine. Eh sad, valjda ne bude sranja oko toga i valjda gradnja počne u normalnom roku. Dobra stvar je što tu nema pravnih problema, eksproprijacije i što je realno gradnja vrlo jednostavna, makar što se pruge tiče. Stanice bi već mogle biti komplikovanije. I biće zanimljivo vidjeti hoće li svih 20 stanica biti urađene kako Bog zapovijeda, zatvoren sistem i tako to ili će biti improvizacije
I naravno, terminal na Ilidži će biti zanimljiv za realizaciju. A biće i solidnog pravca bez stanice gdje će tramvaji rasturati brzinom
Ali, ako ovaj projekat bude realizovan brzo i kvalitetno, ja se fakat nadam da će otvoriti oči i da će u narednih 10-ak godina uslijediti dalje širenje pruge. Samo što je ovdje trasa čista, ali opet može se
Iz Hrasnice pruga može jedino u Vojkoviće i Lukavicu pa da se vrati na Dobrinju što je presloženo u smislu realizacije projekta i održavanja.
Jedino razumno riješenje nekih novih trasa je sa Stupa ka Rajlovcu i Ilidže ka Blažuju.
teskeredzic_22 wrote: ↑11/12/2021 10:44
Iz Hrasnice pruga može jedino u Vojkoviće i Lukavicu pa da se vrati na Dobrinju što je presloženo u smislu realizacije projekta i održavanja.
Jedino razumno riješenje nekih novih trasa je sa Stupa ka Rajlovcu i Ilidže ka Blažuju.
Ma razumno je svašta Naravno, teoretski. Prvo evo ta trasa Nedžarići-Dobrinja jer bi taj krak baš povezao velika naselja direktno prugom. Međutim, teže je tuda provući prugu po nekad planiranoj trasi, objektivno. Drugo, doći će vakat da se s Ilidže priča širi ka Otesu, Osjeku, Dobroševićima, da se na taj način poveže i željeznička na Ilidži sa tramvajskom mrežom, jer će tek tad prigradski žečljeznički saobraćaj dobiti stvarno na značaju. Treće, bez problema se moglo i trebalo tramvaj skrenuti u Džemala Bijedića recimo ili slične ulice koje nisu samo glavna gradska magistrala Pa onda ovo uz prvu transverzalu, što bi moralo da se radi, ali kad bude prva transverzala za jedno 30 godina