amelaS77 wrote: ↑25/06/2022 14:10
Ironmen wrote: ↑24/06/2022 12:10
Ko jos gleda Hayat povraca mi se od te SDA televizije.
ako daju prilog, valjda bi se trebalo govoriti o prilogu, i odgovoriti na pitanja, a ne iznositi licne frustracije televizijom koju ne pratis
1.Zasto se kasni sa radovima
2. Zasto se kupuju trolejbusi od najblizeg Putinovog saveznika
3. Gdje su ti famozni trolejbusi, da li su pretplaceni
ali odgovora nema, vjerovatno je trojka zauzeta trosenjem novca na blokiranje glavnog grada usred turisticke sezone vikendom
1. Osim što se ne kasni sa radovima, već je zilion puta rečeno da je na jednoj dionici bio zastoj od dva mjeseca zbog pronađenih ljudskih kostiju. Kojom građevinskom akrobacijom su trebali za tako kratko vrijeme nadoknaditi ta dva mjeseca, kad im je bilo zabranjeno pristupiti gradilištu? Ubaciti u turbo? Raditi 48 h dnevno?
2. Tenderom, koji je vodila EBRD, izabran je najpovoljniji ponuđač, i to davno prije agresije Rusije na Ukrajinu. Postupak nije bio pod kontrolom Štete a izbacivanje bjeloruskog ponuđača sa tendera samo zato što je njihov predsjednik Putlerov saradnik je protivzakonito (bar dok Bjelorusija nije pod sankcijama, a u vrijeme tendera nije bila niti je sad).
3. Ovdje je više puta napomenuto (a i postavljen je video snimak intervjua u kome je Šteta to objasnio) kakva je situacija sa trolejbusima. Oni su u testnoj fazi i još nisu zvanično pušteni u komercijalan saobraćaj. Tek kad se to dogodi dobavljač će biti isplaćen a novi trolejbusi trebaju doći. Uslovi EBRD-a kako bi se izbjegle prevare. Da li su preplaćeni? Pitaj EBRD, on je otvarao ponude i izabrao najpovoljnijeg ponuđača.
4. Zahiragiću, jes' to ti?!