Hakizcicu, uvijek postoji mogucnost da se skretnica prebaci rucno,ne zbog aljkavosti icije nego je to tako svugdje. Ima razlog za to.Hakiz wrote: ↑08/05/2024 23:57 Tramvaj sa Ilidže trebao ići prema Baščaršiji, ali kod remize skrene metar-dva prema remizi. Ispostavit će se da je došlo do greške, mislili su da je taj tramvaj posljednji. Zašto je to problem? Pa, zato što neko treba polugom pomjeriti skretnicu, ne radi komandom iz tramvaja ili nekog komtrolnog centra. Kao u stara dobra vremena prije rekonstrukcije.
Ala su je rekonstruisali, svaka im čast
A ono danas bi svečana vožnja političara u tramvaju
Rekonstrukcija tramvajske pruge
- vjeshalica
- Posts: 17363
- Joined: 31/03/2019 14:56
#16501 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
-
- Posts: 1040
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
#16502 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Na pocetku nisu isli preko 40, cak ni na pravcima. Bas sam to primijetio kad se pustala nova pruga. Mozda nisu bili sigurni jos kakva je
- Truba
- Posts: 82259
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#16503 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
moja laička analiza kaže da ni nakon 2 godine nije načet gornji sloj šina... jeste oko 1/2
ako sam dobro čuo garancija na beton je 99 godina a na šine 15
tojest toliko smo mirni
s ovom stopom tramvaja ako za 2 godine nije otišlo ni pola površinskog sloja
imat ćemo mira oko 25 godina barem sa šinama
dakle ne troše se
ako sam dobro čuo garancija na beton je 99 godina a na šine 15
tojest toliko smo mirni
s ovom stopom tramvaja ako za 2 godine nije otišlo ni pola površinskog sloja
imat ćemo mira oko 25 godina barem sa šinama
dakle ne troše se
-
- Posts: 15859
- Joined: 31/08/2016 16:09
#16504 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jedva cekam da srede prugu od Skenderije (kod skretanja koje je zavrseno) gore poravaca Obala do Vijecnice, jako je lose gledam nove masine kako dosovno skakucu na sinama.
-
- Posts: 5596
- Joined: 06/05/2013 23:05
#16505 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
jutros od stupske petlje prema nedzaricima ga lik spicio ko TGV . ja jest ga lijepo vidjeti kako ne skace po sinama i kako klizi fino. jebeno je svaki dan kopati bilo sta da kazes eh evo ga ne valja. trebalo je vala sve ostaviti kako je bilo, pa bi danas udarali asfalt na mjestu pruge i pravili dodatne trake. pametnije logicno
-
- Posts: 40872
- Joined: 30/07/2015 20:01
#16506 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Mogućnost da se skretnica pomjeri polugom je ugrađena zato da se može reagovati kada standarno pomjeranje, komandom, ne radi. To jeste, u slučaju kvara, problema. Nije za standardno korištenje.vjeshalica wrote: ↑09/05/2024 09:24Hakizcicu, uvijek postoji mogucnost da se skretnica prebaci rucno,ne zbog aljkavosti icije nego je to tako svugdje. Ima razlog za to.Hakiz wrote: ↑08/05/2024 23:57 Tramvaj sa Ilidže trebao ići prema Baščaršiji, ali kod remize skrene metar-dva prema remizi. Ispostavit će se da je došlo do greške, mislili su da je taj tramvaj posljednji. Zašto je to problem? Pa, zato što neko treba polugom pomjeriti skretnicu, ne radi komandom iz tramvaja ili nekog komtrolnog centra. Kao u stara dobra vremena prije rekonstrukcije.
Ala su je rekonstruisali, svaka im čast
A ono danas bi svečana vožnja političara u tramvaju
-
- Posts: 755
- Joined: 19/12/2008 20:26
#16507 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Šta je sa noćnim prevozom, ima li ga uopće?
-
- Posts: 21849
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16508 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nesta struje stade dreka Muje.
Jebo je majku ko se u ove pouzd'o.
Jebo je majku ko se u ove pouzd'o.
-
- Posts: 1040
- Joined: 15/09/2005 17:22
- Location: sarajevo ...
- Haris033
- Posts: 3878
- Joined: 02/02/2005 07:07
- Location: Sarajevo
- Contact:
#16510 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Dnevni Avaz 13.05.2024
Prednost tramvajima
Vrijednost ovog projekta je procijenjena na sedam miliona eura, a protočnost vozila na dionici od grada do Ilidže ubrzat će se za 30 posto. Ostaje nam da vidimo kada će to Sarajevo dobiti ovaj sistem čiji je tender raspisan još prije dvije godine.
- Ono što će biti glavni benefit ovog sistema jeste davanje prioriteta tramvajima, pa ukoliko budete koristili tramvaj kao Vaš način prijevoza, stizat ćete na svoje odredište prije nego što biste to učinili sopstvenim vozilom u najvećim špicama – zaključili su iz Direkcije.
Pa koji tramvaji??? Danas ih u saobraćaju jedva 9
Prednost tramvajima
Vrijednost ovog projekta je procijenjena na sedam miliona eura, a protočnost vozila na dionici od grada do Ilidže ubrzat će se za 30 posto. Ostaje nam da vidimo kada će to Sarajevo dobiti ovaj sistem čiji je tender raspisan još prije dvije godine.
- Ono što će biti glavni benefit ovog sistema jeste davanje prioriteta tramvajima, pa ukoliko budete koristili tramvaj kao Vaš način prijevoza, stizat ćete na svoje odredište prije nego što biste to učinili sopstvenim vozilom u najvećim špicama – zaključili su iz Direkcije.
Pa koji tramvaji??? Danas ih u saobraćaju jedva 9
- thekupus
- Posts: 6842
- Joined: 25/06/2011 22:38
#16511 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
ja se ne sjećam da je ikad prije nestajalo struje, dok nisu trojkaši došli
šalu na stranu, fakat se dešava svako malo
-
- Posts: 21849
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16512 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Dok su zeleni bili, monofazna struja.
Sad trofazna pa malo-malo iskoci jedna faza.
Sad trofazna pa malo-malo iskoci jedna faza.
- Truba
- Posts: 82259
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#16513 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Na energoinvestu je pukla zica prema ilidzi
- Peacean
- Posts: 2875
- Joined: 11/09/2017 11:13
- Location: Sarajevo
#16514 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
https://www.klix.ba/vijesti/bih/neobicn ... /240513064U Sarajevu je jutros, 13. maja, došlo do promjene u tramvajskom saobraćaju, a razlog za to je bio kvar na području naselja Stup
-
- Posts: 40872
- Joined: 30/07/2015 20:01
-
- Posts: 40872
- Joined: 30/07/2015 20:01
#16516 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ni u koga.
-
- Posts: 40872
- Joined: 30/07/2015 20:01
#16517 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nekada u budućnosti, polako.Haris033 wrote: ↑13/05/2024 08:51 Dnevni Avaz 13.05.2024
Prednost tramvajima
Vrijednost ovog projekta je procijenjena na sedam miliona eura, a protočnost vozila na dionici od grada do Ilidže ubrzat će se za 30 posto. Ostaje nam da vidimo kada će to Sarajevo dobiti ovaj sistem čiji je tender raspisan još prije dvije godine.
- Ono što će biti glavni benefit ovog sistema jeste davanje prioriteta tramvajima, pa ukoliko budete koristili tramvaj kao Vaš način prijevoza, stizat ćete na svoje odredište prije nego što biste to učinili sopstvenim vozilom u najvećim špicama – zaključili su iz Direkcije.
Pa koji tramvaji??? Danas ih u saobraćaju jedva 9
-
- Posts: 21849
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16518 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kad se ide prema gradu u novom tramvaju stanicu najavljuju kao Muzeji.
Gledam oborena tabla na stanici i na njoj stoji Tehnicka skola.
Prema Ilidzi najava stanice uredno ide kao Tehnicka skola.
Gledam oborena tabla na stanici i na njoj stoji Tehnicka skola.
Prema Ilidzi najava stanice uredno ide kao Tehnicka skola.
- tramvajtrojka
- Posts: 10986
- Joined: 27/04/2021 22:52
#16519 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
zvanicni naziv stanice prema gradu su muzeji, te table su jedan uzas sto estetski sto izradom
-
- Posts: 21849
- Joined: 05/11/2009 11:49
#16520 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sve stanice u oba smjera imaju iste nazive.
Samo ova jedan naziv u jednom smjeru, drugi naziv u suprotnom smjeru.
Samo ova jedan naziv u jednom smjeru, drugi naziv u suprotnom smjeru.
- Truba
- Posts: 82259
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#16521 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Cudo komunisticke agentute i relikti u strkturama nisu univeritet nazvali marsalka
- tramvajtrojka
- Posts: 10986
- Joined: 27/04/2021 22:52
-
- Posts: 2527
- Joined: 11/05/2015 21:57
#16523 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Pa nisu sapunTruba wrote: ↑09/05/2024 10:53 moja laička analiza kaže da ni nakon 2 godine nije načet gornji sloj šina... jeste oko 1/2
ako sam dobro čuo garancija na beton je 99 godina a na šine 15
tojest toliko smo mirni
s ovom stopom tramvaja ako za 2 godine nije otišlo ni pola površinskog sloja
imat ćemo mira oko 25 godina barem sa šinama
dakle ne troše se
-
- Posts: 366
- Joined: 16/10/2017 14:43
#16524 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Na liniji 3 bi trebalo da se zove Muzeji u oba smijera. Mozda je neko pogrijesio kad su table pravili. Stanica tehnicka skola bi trebala da je na liniji 1, u ul. Halida Kajtazatramvajtrojka wrote: ↑15/05/2024 17:07zvanicni naziv stanice prema gradu su muzeji, te table su jedan uzas sto estetski sto izradom
-
- Posts: 4913
- Joined: 01/07/2006 12:59
#16525 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Danas prvi put u novom traJvanu.
Tramvaj je ekstra… vozac katastrofa. Valjda je navikao krkan u starim da mora kociti krkanski pa je osjecaj isti.
Sve super dok ne stane na semafor ili stanicu.
Tramvaj je ekstra… vozac katastrofa. Valjda je navikao krkan u starim da mora kociti krkanski pa je osjecaj isti.
Sve super dok ne stane na semafor ili stanicu.