Rekonstrukcija tramvajske pruge
- Truba
- Posts: 81194
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#126 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nesto vare na stubovima
-
- Posts: 231
- Joined: 10/11/2011 13:32
#127 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Hoće li se raditi nešto na naponskoj mreži ili je ona dobra?
- thekupus
- Posts: 6788
- Joined: 25/06/2011 22:38
#128 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sve ovo što si naveo je na pragu realizacije, koliko sam ja upoznat. Samo ne znam za cijenu karte kako planiraju diferencirati između 1 i 10 stanica vožnje. Kartice su spremne, videonadzor u većini vozila uveden (sva nova vozila će ga isto imati), GPS praćenje isto...Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 09:46 Vožnja 2 KM, nema ulaska bez karte, uvesti prepaid kartice za nadopunu sredstava na istim i pustiti u promet. Naravno, uspostaviti nadzorni centar, videonadzor u vozilima, GPS praćenje,....
Opštinama dati u nadležnost autobuski i minibuski saobraćaj, neka ga organizuju onako kako oni misle da treba i to je to.
Btw sjedim danas pored trase trolejbusa za Jezero, i pratim malo vozila. Oni crveni trolejbusi za koje SDA tvrdi da su otpad i vrijede 10000 po vozilu, su daleko najbolji od svih koji prolaze.
-
- Posts: 3376
- Joined: 23/05/2010 15:16
#129 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Karta od 2KM je preskupa. Bilo bi zanimljivo vidjeti presjek cijene karte gradskog saobraćaja po gradovima i prosječnih plata recimo.
- thekupus
- Posts: 6788
- Joined: 25/06/2011 22:38
#130 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Zavisi, za relaciju ilidža - baščaršija nije puno ni 3 KM, ali za 3 stanice je previše. Nadam se da će uvesti neke polusatne ili satne karte, to bi bio pun pogodak.
-
- Posts: 2550
- Joined: 18/05/2014 18:02
#131 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Pa ako budu elektronske karte, uplatis xyz iznos i provlacis. Uđeš provuces, izađeš provuces. Obračuna, skine iznos i Goodbye
- spree
- Posts: 7868
- Joined: 04/04/2009 02:10
- Location: oʌǝɾɐɹɐs
#132 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
u teoriji odlicno, dok u praksi katastrofa. udje na jednoj stanici, a vec na drugoj provuce kao da je izasao, a onda se vozi do ilidze.
- holowey
- Posts: 8414
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
- malwarebyte
- Posts: 681
- Joined: 10/12/2012 17:33
#134 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 2 times in total.
- mk ultra
- Posts: 19228
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#135 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Koliko je struja i energija u moskvi koliko ovdjemalwarebyte wrote: ↑21/09/2021 15:09Kako nije puno, Moskva onolika 0.80kpf vožnja, išao ti jednu ili dvadeset stanica. Naplati ti toliko pa ti izlazi gdje trebaš. A kolika je Moskva a koliko Sarajevo.
Jos bitnije, koliko se ljudi preveze dnevno u SA a koliko u Moskvi
- ElRe
- Posts: 10667
- Joined: 12/12/2011 11:28
#136 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Istanbul takodje, 40ak centi.malwarebyte wrote: ↑21/09/2021 15:09
Kako nije puno, Moskva onolika 0.80kpf vožnja, išao ti jednu ili dvadeset stanica. Naplati ti toliko pa ti izlazi gdje trebaš. A kolika je Moskva a koliko Sarajevo.
- malwarebyte
- Posts: 681
- Joined: 10/12/2012 17:33
#137 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5938
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#138 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
najviše volim ova poređenja MEGAPOLISA od 20 miliona i prkna od frtalj miliona.
- ElRe
- Posts: 10667
- Joined: 12/12/2011 11:28
#139 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Megapolisi imaju i metroe (pa izgradnja i održavanje metro mreže), tramvaje, kombije, žičare, brodove... Za sve je ista cijena.
Treba napraviti što više stanica sa kontrolisanim ulazom i/ili izlazom iz vozila i na taj način će se povećati stepen naplate vožnji.
Treba napraviti što više stanica sa kontrolisanim ulazom i/ili izlazom iz vozila i na taj način će se povećati stepen naplate vožnji.
- studiorum_tuzlaensis
- Posts: 5938
- Joined: 08/07/2015 11:06
- Location: dogodine u Mariupolju
#140 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sve što treba je maksimalno 300 ljudi na kontrolama u dvije ili tri smjene na svakoj stanici. Ovdje se izmišlja topla voda o naplati. GRAS je socijalni i politčki problem širokog opsega, a ustvari najmanje problem putne infrastrukture.
Nek je karta marka, i nek je svako mora platiti, firma bi garantujem stala na noge za godinu dana.
Nek je karta marka, i nek je svako mora platiti, firma bi garantujem stala na noge za godinu dana.
- malwarebyte
- Posts: 681
- Joined: 10/12/2012 17:33
#141 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
- malwarebyte
- Posts: 681
- Joined: 10/12/2012 17:33
#142 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
- mk ultra
- Posts: 19228
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#143 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ne mozes kazniti nekoga kome dajđin jaran radi u Grasu
To je problem veci od Grasa.
To je problem veci od Grasa.
- malwarebyte
- Posts: 681
- Joined: 10/12/2012 17:33
#144 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
---
Last edited by malwarebyte on 25/10/2021 01:12, edited 1 time in total.
-
- Posts: 39923
- Joined: 30/07/2015 20:01
#145 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Vrana vrani oči ne vadi.malwarebyte wrote: ↑21/09/2021 15:34Ovo je problem cijele države. Doći će i to jednog dana na dnevni red (nadam se )
Ako to bude, jednog dana će doktor, policajac, advokat, profesor, službenik, sudija božesačuvajisakloni itd prijaviti kolegu zbog nekog prekršaja, mita, krivičnog djela, mobinga, nesavjesnog rada u službi itd.
To se ne smije dozvoliti.
- nosara
- Posts: 22695
- Joined: 30/03/2005 12:10
- Location: Socijalistička Federativna Republika Jugoslavija
#146 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ljudi ce placati kad usluga bude ljudska, Cisto, redovno, bez guzve. Znaci nikad.
- Truba
- Posts: 81194
- Joined: 17/03/2004 09:36
- Location: Vizantija
#147 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#148 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Nije NE MOZEMO. NECEMO !malwarebyte wrote: ↑21/09/2021 15:26Nije nikakvo poređenje, nego govorim da se treba ugledati na njih i praktikovati njihovu politiku.studiorum_tuzlaensis wrote: ↑21/09/2021 15:19 najviše volim ova poređenja MEGAPOLISA od 20 miliona i prkna od frtalj miliona.
Mi sa frtalj miliona ne možemo napraviti da rade tramvaj, trola i autobus na isti način, da se koristi jedan te isti sistem naplate i sl. iako je puno lakše iskordinisati sve to.
Kada megapolisi mogu sa toliko stanovnika plus turisti zašto ne bi mogli i mi krenuti njihovim stopama
- drndalo
- Posts: 22740
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#149 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Naravno da mozes... Npr. mogla bi Securitas agencija imati kontrolore sa el. citacima... I sta citac kaze "piip", to ti je. Nema ici gdje hoces, ima ili cekati policiju ili naplatiti kaznenu kartu od 50 KM za necekanje... Cekanje podrazumijeva Sudiju za prekrsaje, pa to ispadne 1/2 dana gubitka u stanici, plus kaznu, plus troskove suda... A "Securitas-u" vezati % koji pokaze el. citac kao osnova zabiljezenih nemanja karata. Da se ne bi desavalo da oni pustaju koga hoce... Pa ako bi se to njima odrazavalo na plate, ne bi bilo miloklizni...
- Haris.ba
- Posts: 24396
- Joined: 08/09/2005 20:08
#150 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kakav ba sekuritas? Treba li sekuritas centrotransu npr. Bez ikakvih problema odes u Zagreb i placas u bukvalno istom tramvaju ko u Sarajevu bez problema. Niti pricas o cijeni karte, niti o stanicama, niti o....platis i vozis se.