Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
NediM17
Posts: 21725
Joined: 05/11/2009 11:49

#16476 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by NediM17 »

insaneinthebrain wrote: 25/04/2024 13:00 Stigao je jos jedan sinoc :thumbup:
Vidim jutros 010 u remizi.
User avatar
thekupus
Posts: 6819
Joined: 25/06/2011 22:38

#16477 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by thekupus »

NediM17 wrote: 26/04/2024 12:25
insaneinthebrain wrote: 25/04/2024 13:00 Stigao je jos jedan sinoc :thumbup:
Vidim jutros 010 u remizi.
010 je od jutros u regularnoj upotrebi, ovaj što je stigao 011
User avatar
VladaFBiH
Posts: 4495
Joined: 01/02/2012 12:32
Location: rajvoSa

#16478 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by VladaFBiH »

NediM17 wrote: 26/04/2024 12:25
insaneinthebrain wrote: 25/04/2024 13:00 Stigao je jos jedan sinoc :thumbup:
Vidim jutros 010 u remizi.
ja ga vidio da vozi :)
User avatar
Truba
Posts: 81914
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#16479 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Udes tramvaja kod arije
Radi sestica normala skrenuli
NediM17
Posts: 21725
Joined: 05/11/2009 11:49

#16480 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by NediM17 »

To je to o čemu sam pisao.
A ne da skrate do Č. Vile. :thumbup:
Hakiz
Posts: 40660
Joined: 30/07/2015 20:01

#16481 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hakiz »

ramizovstrasni388 wrote: 30/04/2024 11:00 kakav se sve polusvijet vozi tramvajima, ovaj cuko je najmanji problem
Samo što je bolje imati jedan problem umjesto dva.

Ne kontam poriv da se jedna greška pravda ili relativizuje time što ima i druga, jedan pogriješio, nema veze griješe i drugi.
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45554
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#16482 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Chmoljo »

cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.


inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:

najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.

ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok :D

fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede :lol:

ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.

također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.

al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.

sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca :D
User avatar
tramvajtrojka
Posts: 10868
Joined: 27/04/2021 22:52

#16483 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by tramvajtrojka »

Chmoljo wrote: 30/04/2024 11:09 cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.


inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:

najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.

ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok :D

fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede :lol:

ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.

također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.

al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.

sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca :D
Image

Po meni je steta samo sto su ljudi prije tri godine u domu mladih izabrali plava sjedišta u tramvaju umjesto ovih drvenih, ova drvena su predivna , a sto se tice razmaka tako je u vecini novih tramvaja kad im se obrtna postolja nalaze ispod sjedišta koja su uzvisena

Image

a i cudno je dobiti ovo kao kartu u stadlerima :mrgreen:
noviclan
Posts: 11068
Joined: 31/10/2013 06:48

#16484 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by noviclan »

tramvajtrojka wrote: 30/04/2024 12:42
Chmoljo wrote: 30/04/2024 11:09 cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.


inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:

najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.

ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok :D

fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede :lol:

ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.

također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.

al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.

sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca :D
Image

Po meni je steta samo sto su ljudi prije tri godine u domu mladih izabrali plava sjedišta u tramvaju umjesto ovih drvenih, ova drvena su predivna , a sto se tice razmaka tako je u vecini novih tramvaja kad im se obrtna postolja nalaze ispod sjedišta koja su uzvisena

Image

a i cudno je dobiti ovo kao kartu u stadlerima :mrgreen:
Je li ovo novi tramvaj, gledaj ga k'o apoteka
aston_martin
Posts: 471
Joined: 26/09/2020 18:41

#16485 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by aston_martin »

tramvajtrojka wrote: 30/04/2024 12:42
Chmoljo wrote: 30/04/2024 11:09 cuko je vrlo kulturan - ne stoji na vratima i vjerovatno ne dismr.


inače, nakon više tura sa novim ljepotanima utisci:

najveća mana je sigurno uski prolazi, ali u neku ruku i nisu mana. oni koji uđu, i u širokim tramvajima, rijetko se kreću prema drugim vratima, već svako sebi mjesto traži da lakše stane.

ima dovoljno vrata da se ne mora probijati kroz brdo ljudi da se izađe. klima odlično radi i osvježenje se voziti njima kada je toplije. mozak je navikao na toplotni udar kada se uđe u tramvaj, pa je onda ova situacija šok :D

fascinantno je koliko su sjedišta komotna, odnosno koliko ima prostora za noge. košarkaška ekipa bi se bez problema smjestila, jer skoro da se može stajati ispred ljudi koji sjede :lol:

ne znam zašto, ali imam osjećaj da iz nekog razloga prije nego što se zatvore vrata čeka se nešto duže. ne znam zašto je to tako, da li je do vozača ili nešto drugo.

također, nejasno mi je da tramvaj u pravilu kada staje, tik prije nego potpuno zaustavi, vozač pritisne kočnicu da svi poskoče. ne znam je li mora tako, ili se vozači još moraju navikavati. ali bukvalno svako stajanje je trzaj. mislio sam da je do pojedinih vozača, ali to se stalno dešava.

al su brate brzi. nevjerovatno mi je vidjeti kako pretekne auta koja idu oko 40ak na sat. primjetio sam da vozači tempiraju polazak sa stanice i uredno prolete kroz zeleno do druge, bez stajanja na semaforu prije stanice.

sve u svemu, zlata vrijedni, lijepi, čisti. ja odmah kupio kupon za tri mjeseca :D
Image

Po meni je steta samo sto su ljudi prije tri godine u domu mladih izabrali plava sjedišta u tramvaju umjesto ovih drvenih, ova drvena su predivna , a sto se tice razmaka tako je u vecini novih tramvaja kad im se obrtna postolja nalaze ispod sjedišta koja su uzvisena

Image

a i cudno je dobiti ovo kao kartu u stadlerima :mrgreen:
Jel se ta karta ne mora poništiti? Pitam jer još nisam bio u novom tramvaju.
NediM17
Posts: 21725
Joined: 05/11/2009 11:49

#16486 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by NediM17 »

Nema se ovdje sta ponistiti, to je to. Ovakvu kartu dobijes i u Centri.
Novi tramvaji svakako nemaju ponistace tako da ako imas onu "pravu" tramvajsku kartu nemas je gdje ponistiti.
User avatar
Chmoljo
Administrativni siledžija u penziji
Posts: 45554
Joined: 05/06/2008 03:41
Location: i vukove stid reći odakle sam...

#16487 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Chmoljo »

aston_martin wrote: 02/05/2024 05:23
Jel se ta karta ne mora poništiti? Pitam jer još nisam bio u novom tramvaju.
Ova karta ti odmah ima sve sto i ponistena stara karta - pokaze broj vozila i vrijeme ulaska.
noviclan
Posts: 11068
Joined: 31/10/2013 06:48

#16488 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by noviclan »

NediM17 wrote: 02/05/2024 09:50 Nema se ovdje sta ponistiti, to je to. Ovakvu kartu dobijes i u Centri.
Novi tramvaji svakako nemaju ponistace tako da ako imas onu "pravu" tramvajsku kartu nemas je gdje ponistiti.
Je li to znaci da sa "starom" kartom moras cekati stari tramvaj
aston_martin
Posts: 471
Joined: 26/09/2020 18:41

#16489 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by aston_martin »

Aha, hvala.
NediM17
Posts: 21725
Joined: 05/11/2009 11:49

#16490 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by NediM17 »

noviclan wrote: 02/05/2024 11:28
NediM17 wrote: 02/05/2024 09:50 Nema se ovdje sta ponistiti, to je to. Ovakvu kartu dobijes i u Centri.
Novi tramvaji svakako nemaju ponistace tako da ako imas onu "pravu" tramvajsku kartu nemas je gdje ponistiti.
Je li to znaci da sa "starom" kartom moras cekati stari tramvaj
Pa ili kupis ovu kod vozaca ili se pravis mahnit sa ovom starom.
r_faruk
Posts: 4687
Joined: 20/01/2003 00:00

#16491 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by r_faruk »

Sta bi s Edom i sestarom... jel platio one 3k eura?
User avatar
Better Man
Posts: 16781
Joined: 01/10/2006 20:10

#16492 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Better Man »

noviclan wrote: 02/05/2024 11:28
NediM17 wrote: 02/05/2024 09:50 Nema se ovdje sta ponistiti, to je to. Ovakvu kartu dobijes i u Centri.
Novi tramvaji svakako nemaju ponistace tako da ako imas onu "pravu" tramvajsku kartu nemas je gdje ponistiti.
Je li to znaci da sa "starom" kartom moras cekati stari tramvaj
Ako Ti je stara karta, samo ti je revizor poništi tako što je malo pocijepa i napiše neke podatke na istu.
Post Reply