Rekonstrukcija tramvajske pruge

Lokalna dešavanja, politički život, medijska scena, sve o glavnom gradu BiH i okolini od jutra do mraka.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
deda_jr
Posts: 230
Joined: 10/11/2011 13:32

#1 Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by deda_jr »

Znam da postoje dvije teme Izgradnja saobraćajnica u KS i Gras all about gdje se mogu pročitati vijesti vezane za rekonstrukciju pruge, ali volio bih da imamo jedno mjesto gdje možemo pronaći sve informacije. Pa evo otvorio bih temu... Ukoliko moderacija smatra da je pored dvije postojeće nepotrebno, brišemo..
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#2 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Rekonstrukcija tramvajske pruge podijeljena je u 6 faza:

1 faza: Ilidža-Nedžarići 90 dana
2 faza: Nedžarići-Remiza 280 dana
3 faza: Remiza-Čengić Vila
4 faza: Čengić Vila-Marijin Dvor
5 faza: Marijin Dvor- Željeznička stanica
6 faza: okretaljka Skenderija

Otvorenje nove pruge 2023 Juli, a dolazak novih tramvaja 3 kvartal 2023

mada je meni ovo nejasno... je li gotova prva etapa za 90 dana
ili će se paralelno raditi prva i druga etapa i trajat će 240 dana ukupno
nema logike prva etapa bez druge ništa ne znači što je gotova
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#3 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Tesla Edison »

Black swan wrote: 15/09/2021 09:32 Rekonstrukcija tramvajske pruge podijeljena je u 6 faza:

1 faza: Ilidža-Nedžarići 90 dana
2 faza: Nedžarići-Remiza 280 dana
3 faza: Remiza-Čengić Vila
4 faza: Čengić Vila-Marijin Dvor
5 faza: Marijin Dvor- Željeznička stanica
6 faza: okretaljka Skenderija

Otvorenje nove pruge 2023 Juli, a dolazak novih tramvaja 3 kvartal 2023

mada je meni ovo nejasno... je li gotova prva etapa za 90 dana
ili će se paralelno raditi prva i druga etapa i trajat će 240 dana ukupno
nema logike prva etapa bez druge ništa ne znači što je gotova
Helikopterom prebace 4 tramvaja na završenu prugu i nek idu naprijed nazad :D
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#4 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

ja se sjećam 1995. išli su u rikverc
dobro je to vrijeme bilo
:D
lajkujMe
Posts: 12115
Joined: 06/04/2011 17:44
Location: Na svom mocnom racunaru

#5 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by lajkujMe »

Nesto mi je puno ta 2 faza traje,
Realno nije puno duza od Ilidza Nedzarici.
Ali bas dugo ce da traje 2 godine skoro
Ali nije da se zalim ovo je kapitalni projekat i mora se sprovesti


Zna li iko kakonce izgledati finalni izgleda pruge?
Sta ce biti tu?
Sljunak? Trava? Beton?
User avatar
dulekrele
Posts: 3791
Joined: 10/04/2014 18:25

#6 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by dulekrele »

Tesla Edison wrote: 15/09/2021 09:35
Black swan wrote: 15/09/2021 09:32 Rekonstrukcija tramvajske pruge podijeljena je u 6 faza:

1 faza: Ilidža-Nedžarići 90 dana
2 faza: Nedžarići-Remiza 280 dana
3 faza: Remiza-Čengić Vila
4 faza: Čengić Vila-Marijin Dvor
5 faza: Marijin Dvor- Željeznička stanica
6 faza: okretaljka Skenderija

Otvorenje nove pruge 2023 Juli, a dolazak novih tramvaja 3 kvartal 2023

mada je meni ovo nejasno... je li gotova prva etapa za 90 dana
ili će se paralelno raditi prva i druga etapa i trajat će 240 dana ukupno
nema logike prva etapa bez druge ništa ne znači što je gotova
Helikopterom prebace 4 tramvaja na završenu prugu i nek idu naprijed nazad :D
Ne da Baja helikopter :D
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#7 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Tesla Edison »

lajkujMe wrote: 15/09/2021 09:39 Nesto mi je puno ta 2 faza traje,
Realno nije puno duza od Ilidza Nedzarici.
Ali bas dugo ce da traje 2 godine skoro
Ali nije da se zalim ovo je kapitalni projekat i mora se sprovesti


Zna li iko kakonce izgledati finalni izgleda pruge?
Sta ce biti tu?
Sljunak? Trava? Beton?
Beton pa trava. Ali će se uraditi nivelacija betona, tako da se može skinuti sloj trave i asfaltirati kako bi se mogla osposobiti rotirajuća traka u budućnosti.

Ja bih tu stavio umjetnu travu. Lakše državanja, posebno kad papak autom uleti na prugu.

Ovako nekako je do sada izgledala:

Image

A ovako će izgledati:

Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by Tesla Edison on 15/09/2021 10:13, edited 1 time in total.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#8 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Tesla Edison »

dulekrele wrote: 15/09/2021 09:41
Tesla Edison wrote: 15/09/2021 09:35

Helikopterom prebace 4 tramvaja na završenu prugu i nek idu naprijed nazad :D
Ne da Baja helikopter :D
E jebiga onda :D Nek busevima zamjene osovine i na prugu :D
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#9 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

kako trava može rasti ako ulje curi :D
User avatar
druzeljubiva
Posts: 285
Joined: 19/03/2008 13:03
Location: Sarajevo

#10 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by druzeljubiva »

nece biti trava nego tucanik
bice kao sto je ona S-krivina sto se radila prosle godine, onaj dio u zelenom pojasu
User avatar
Koshpa
Posts: 4908
Joined: 20/05/2007 19:59
Location: Sarajevo

#11 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Koshpa »

Da su pametni, da betoniraju taj dio gdje je trava i omoguce saobracaj za hitnu,policiju i vatrogasce u vrijeme najvece spice.
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#12 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

koliko sam vidio skoro su do kružnog došli sa skidanjem šina
očito rade na neku normu bez srkleta
User avatar
mousstapha
Posts: 4178
Joined: 14/07/2008 03:13
Location: Stuttgart

#13 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by mousstapha »

Pratim :)

Jel ima negdje pregled koje su stanice planirane rekonstruisati?
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#14 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Jimmy McNulty »

Da se upišem na temu.

Inače sam pružni radnik tj radnik na održavanju kolosijeka pa mi je zanimljivo pratiti sve ovo. Par mojih kolega iz druge firme je trenutno na rekonstrukciji u Sarajevu.
User avatar
teskeredzic_22
Posts: 18974
Joined: 12/07/2021 15:41
Location: Nije patriotizam kada zakačiš zastavu na profil već kad baciš smeće u kontejner !

#15 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by teskeredzic_22 »

Koshpa wrote: 15/09/2021 13:04 Da su pametni, da betoniraju taj dio gdje je trava i omoguce saobracaj za hitnu,policiju i vatrogasce u vrijeme najvece spice.
Ma ja , kakva trava - samo vozila .
Poslije policije , hitne i vatrogasaca slijede džipovi , kabrioleti , lijeva ruka na prozoru , lagano ba....
Šta ima veze , svakako niko ne prolazi...
User avatar
perfect_guy
Posts: 6502
Joined: 18/04/2008 23:08
Location: Anfield road
Contact:

#16 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by perfect_guy »

lajkujMe wrote: 15/09/2021 09:39 Nesto mi je puno ta 2 faza traje,
Realno nije puno duza od Ilidza Nedzarici.
ne znam je li i okretaljka u sklopu ovoga, i da li možda to traži vremena
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#17 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

Ima nacrtano u nedzaricima pokusat cu uslikati
maxell_sarajevo
Posts: 2218
Joined: 08/02/2008 19:19

#18 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by maxell_sarajevo »

"Prva dionica, čija obnova počinje 26. augusta bit će Ilidža-Nedžarići, obzirom na činjenicu da se taj dio tramvajske pruge nalazi u najkritičnijem stanju. Devedeset dana nakon početka radova na ovoj dionici, radovi će početi i na dionici Nedžarići-Remiza. Obnova pruge, shodno ugovoru, na relaciji Ilidža-Remiza će biti završena za 240 dana.”
Last edited by maxell_sarajevo on 15/09/2021 15:01, edited 1 time in total.
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#19 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Tesla Edison »

Jimmy McNulty wrote: 15/09/2021 13:48 Da se upišem na temu.

Inače sam pružni radnik tj radnik na održavanju kolosijeka pa mi je zanimljivo pratiti sve ovo. Par mojih kolega iz druge firme je trenutno na rekonstrukciji u Sarajevu.
E onda imam pitanje :D

Može li tramvaj ići željezničkom prugom kada su šine u pitanju? Nevezano za napon mreže, to je drugo.

Raspon je isti ali su skretnice drugačije za tramvaje u odnosu na željezničke. Konkretno me zanima, da li tramvaj, najobičniji češki, može preći preko željezničke skretnice bez iskakanja? :)
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#20 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Jimmy McNulty »

Tesla Edison wrote: 15/09/2021 15:00
Jimmy McNulty wrote: 15/09/2021 13:48 Da se upišem na temu.

Inače sam pružni radnik tj radnik na održavanju kolosijeka pa mi je zanimljivo pratiti sve ovo. Par mojih kolega iz druge firme je trenutno na rekonstrukciji u Sarajevu.
E onda imam pitanje :D

Može li tramvaj ići željezničkom prugom kada su šine u pitanju? Nevezano za napon mreže, to je drugo.

Raspon je isti ali su skretnice drugačije za tramvaje u odnosu na željezničke. Konkretno me zanima, da li tramvaj, najobičniji češki, može preći preko željezničke skretnice bez iskakanja? :)
Mogao bi ali samo pod uslovom da je širina kolosijeka ista. Na željezničkoj pruzi širina je 1435mm, a recimo na tramvajskoj u Zagrebu je 1000mm. Ne znam kolika je u Sarajevu.

Sad sam baš malo gledao slike i upoređivao tramvajsku prugu u Sarajevu sa ovom gdje ja radim na održavanju, siguran sam da bi mogao bez ikakvih problema proći. Mi imamo različitih mašina koje se kreću prugom, od dizel mašina, traktora, lokotraktora, drezina, bagera itd. Stvarno ne vidim razlog da i tramvaj ne proćeramo preko skretnice.
DonieBrasco
Posts: 15046
Joined: 31/08/2016 16:09

#21 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by DonieBrasco »

Sunce ti poljubim do 2023. nece zavrsiti a jos dopremiti nove tramvaje. :-)
User avatar
Truba
Posts: 81017
Joined: 17/03/2004 09:36
Location: Vizantija

#22 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Truba »

maxell_sarajevo wrote: 15/09/2021 14:59 "Prva dionica, čija obnova počinje 26. augusta bit će Ilidža-Nedžarići, obzirom na činjenicu da se taj dio tramvajske pruge nalazi u najkritičnijem stanju. Devedeset dana nakon početka radova na ovoj dionici, radovi će početi i na dionici Nedžarići-Remiza. Obnova pruge, shodno ugovoru, na relaciji Ilidža-Remiza će biti završena za 240 dana.”
uh sad je jasnije
User avatar
Tesla Edison
Posts: 8364
Joined: 08/05/2017 19:17

#23 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Tesla Edison »

Jimmy McNulty wrote: 15/09/2021 15:33
Tesla Edison wrote: 15/09/2021 15:00

E onda imam pitanje :D

Može li tramvaj ići željezničkom prugom kada su šine u pitanju? Nevezano za napon mreže, to je drugo.

Raspon je isti ali su skretnice drugačije za tramvaje u odnosu na željezničke. Konkretno me zanima, da li tramvaj, najobičniji češki, može preći preko željezničke skretnice bez iskakanja? :)
Mogao bi ali samo pod uslovom da je širina kolosijeka ista. Na željezničkoj pruzi širina je 1435mm, a recimo na tramvajskoj u Zagrebu je 1000mm. Ne znam kolika je u Sarajevu.

Sad sam baš malo gledao slike i upoređivao tramvajsku prugu u Sarajevu sa ovom gdje ja radim na održavanju, siguran sam da bi mogao bez ikakvih problema proći. Mi imamo različitih mašina koje se kreću prugom, od dizel mašina, traktora, lokotraktora, drezina, bagera itd. Stvarno ne vidim razlog da i tramvaj ne proćeramo preko skretnice.
U Sarajevu je 1435mm :)

Razlog zbog kojeg pitam je ovaj:

Tramvajska skretnica 1435:

Image


Željeznička skretnica 1435:

Image

Poseban akcenat na ovaj dio:

Image

jer je kod tramvajske skretnice taj dio ovakav:

Image

:D :D :D
User avatar
Jimmy McNulty
Čiča Gliša
Posts: 6520
Joined: 11/04/2012 11:32

#24 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Jimmy McNulty »

Mislim da može ali neću ništa sa sigurnošću tvrditi. :-D sve dok jezičak dobro priljubi šinu i dok je rastojanje 1435 ne bi trebalo bit problema. Doduše sad se vodim i onom, ako može voz po tramvajskoj može i obrnuto :) meščini da u Rijeci HŽ Cargo zna proćerat svoje mašine tramvajskom prugom.
User avatar
Hajvan
Posts: 9602
Joined: 25/10/2008 13:21
Location: SaraJovo

#25 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge

Post by Hajvan »

kad vec pominjete razne dimenzije kolosijeka, postoji i:

Bosnian-gauge railways

a zbog razlicitih napona u sistemima, nisam siguran da Tramvaji mogu po zeljeznickim kolosjecima...
Post Reply