Ulaskom konkurencije stanje u dijelu linija jeste bolje... Grad ce nekada dobiti bolju uslugu, da li cemo je mi docekati, ne znam ali na nama je da pokusamo. Za pocetak, kinezi ce napraviti prugu... Vecem dijelu pruge je izgkeda sudjeno da je samo Komunisticka partija gradi... Nekada Jugoslavije, sada Kine... Tuzni su dometi te DemokraCije...vjeshalica wrote: ↑19/09/2021 22:48Grad nece dobiti uslugu bolju, a to vec vidimo, jer cak i ulaskom "konkurencije" stanje se nije bitno poboljsalo, a i nove investicije ne idu u nerentabilni dio prevoza, vjerovatno misle da ce im privatnici odrzavati nerentabilni dio.
Rekonstrukcija tramvajske pruge
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#101 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
- vjeshalica
- Posts: 17159
- Joined: 31/03/2019 14:56
#102 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Konkurencija je kada je pokriven komplet grad da se ne lomi preko gradjana, a ne tamo i na nacin prepucavanjadrndalo wrote: ↑19/09/2021 23:03Ulaskom konkurencije stanje u dijelu linija jeste bolje... Grad ce nekada dobiti bolju uslugu, da li cemo je mi docekati, ne znam ali na nama je da pokusamo. Za pocetak, kinezi ce napraviti prugu... Vecem dijelu pruge je izgkeda sudjeno da je samo Komunisticka partija gradi... Nekada Jugoslavije, sada Kine... Tuzni su dometi te DemokraCije...vjeshalica wrote: ↑19/09/2021 22:48
Grad nece dobiti uslugu bolju, a to vec vidimo, jer cak i ulaskom "konkurencije" stanje se nije bitno poboljsalo, a i nove investicije ne idu u nerentabilni dio prevoza, vjerovatno misle da ce im privatnici odrzavati nerentabilni dio.
Doduse sto su socijalisti pravili, zeleni kadar je harcio do totalne neupotrebljivosti,zanima me samo koliko ce ovo trajat, nadam se da ima neka garancija ili cemo svjedociti raspadu odmah poslije prijema radova
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#103 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Aha, za poboljsanje konkurentskih uslova je trebalo napraviti Gras 2, po mogucnosti privatnim parama, pa onda mozda, kada se dobre sihre poklope, da im se dozvoli da mozda mogu da konkurisu Gras-u 1...?
Mislim, pojeli smo hovno 2222x zadnjih godina, pa da bar probamo da smanjimo kolicine, mozda nekad da pojedemo i patispanju... Napredak bi bio...
Kinezi? Hm, kako smo zasluzili, dobro smo i dobili... Pokusaj se sjetiti ranije kojim tempom se radilo, i koliko bi nasoj normalnoj firmi, po normalnim uslovima trebalo da iskopa SVE sine i pragove od nedzarica do Ilidze ? 8 mjeseci ? 18 ? Kinezi ce kao sto su i Peljeski most skrhali prije vremena to uraditi i ovdje. ne sto nas vole, nego sto imaju takva naredjenja. Ko ne slusa, puc-puc po guzi...
Gledajuci kako se inace radilo gradjevinski na nas kradljivacni nacin, 1/2 pije, 1/2 sarcu (doratu iz Visokog) daje, morali bi se potruditi bas da to urade sporije, losije od nas samih... Posebno kada ih Evropljani kontrolisu za isplate...
Mislim, pojeli smo hovno 2222x zadnjih godina, pa da bar probamo da smanjimo kolicine, mozda nekad da pojedemo i patispanju... Napredak bi bio...
Kinezi? Hm, kako smo zasluzili, dobro smo i dobili... Pokusaj se sjetiti ranije kojim tempom se radilo, i koliko bi nasoj normalnoj firmi, po normalnim uslovima trebalo da iskopa SVE sine i pragove od nedzarica do Ilidze ? 8 mjeseci ? 18 ? Kinezi ce kao sto su i Peljeski most skrhali prije vremena to uraditi i ovdje. ne sto nas vole, nego sto imaju takva naredjenja. Ko ne slusa, puc-puc po guzi...
Gledajuci kako se inace radilo gradjevinski na nas kradljivacni nacin, 1/2 pije, 1/2 sarcu (doratu iz Visokog) daje, morali bi se potruditi bas da to urade sporije, losije od nas samih... Posebno kada ih Evropljani kontrolisu za isplate...
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#104 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ma imamo već firmu, to je JP Sarajevo, koja održava žičaru, i to radi jako dobro do sada.
Toj firmi proširiti nadležnosti za tramvajski i trolejbuski saobraćaj, proširiti trojebusku mrežu do Vogošće i kad dođu nove trole i novi tramvaji, pustiti ih u saobraćaj po komercijalnim uslovima. Nikakve subvencije i sl. Vožnja 2 KM, nema ulaska bez karte, uvesti prepaid kartice za nadopunu sredstava na istim i pustiti u promet. Naravno, uspostaviti nadzorni centar, videonadzor u vozilima, GPS praćenje,....
Opštinama dati u nadležnost autobuski i minibuski saobraćaj, neka ga organizuju onako kako oni misle da treba i to je to.
Što se Grasa tiče, tu treba proglasiti stećaj, rasprodati sve što se može rasprodati, pokriti dug koliko toliko, pokrenuti sudske procese protiv svih dosadašnjih direktora i radnika, kako bi se namirio ostatak duga, te proglasiti likvidaciju i na kraju trajno ga ugasiti.
Drugog rješenje nema. Samo tako možemo imati normalan gradski prijevoz.
I da, nakon rekonstrukcije pruge, zabraniti saobraćaj u potpunosti cijelom dužinom glavne gradske saobraćajnice, te južnom i sjevernom longitudinalom, od Bentbaše do kružnog toka na Ilidži, proglasiti je pješačkom zonom, i omogućiti prolaz jedino rotirajućim vozilima. U Hrasnici, gdje je ono veliko polje, napraviti ogroman parking gdje će se moći iznajmiti parking mjesto (po simobiličnoj cijeni 90 KM/mjesec) za one koji posjeduju vozila, a žive u gradu, da ih tu mogu ostavljati. Od tog parkinga do kuće nek idu gradskim prijevozom. U grad automobilom neće da može. Vozila su luksuz, a taj luksuz treba da košta.
Tako smo riješili i problem zagađenja, saobraćajnih nesreća, poginulih pješaka u samom gradu.
- Qler
- Posts: 23596
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#105 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ne znam sta ste se uhvatili Stetine diplome, bolje da je nema nego da je ima kao Sebija i ostali slični... Ko nam je sve na vlasti sa kakvim diplomama i znanjem, ja sam davno prestao da gledam obrazovanje nekoga, nego kako radi. Jebe mi se za njegovu diplomu ako zna posao. I ja radim u firmi gdje te niko ne pita za diplomu ako znas posao, a vrti milijarde
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#106 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Samo uzmi da ni Steve Jobs, a ni Bill Gates nemaju diplomuQler wrote: ↑20/09/2021 09:52 Ne znam sta ste se uhvatili Stetine diplome, bolje da je nema nego da je ima kao Sebija i ostali slični... Ko nam je sve na vlasti sa kakvim diplomama i znanjem, ja sam davno prestao da gledam obrazovanje nekoga, nego kako radi. Jebe mi se za njegovu diplomu ako zna posao. I ja radim u firmi gdje te niko ne pita za diplomu ako znas posao, a vrti milijarde
-
- Posts: 7563
- Joined: 19/09/2011 09:03
#107 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Koliki su dugovi prema dobavljačima i da li odlazak u stečaj znači da se otpisuju ti dugovi?Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 09:46Ma imamo već firmu, to je JP Sarajevo, koja održava žičaru, i to radi jako dobro do sada.
Toj firmi proširiti nadležnosti za tramvajski i trolejbuski saobraćaj, proširiti trojebusku mrežu do Vogošće i kad dođu nove trole i novi tramvaji, pustiti ih u saobraćaj po komercijalnim uslovima. Nikakve subvencije i sl. Vožnja 2 KM, nema ulaska bez karte, uvesti prepaid kartice za nadopunu sredstava na istim i pustiti u promet. Naravno, uspostaviti nadzorni centar, videonadzor u vozilima, GPS praćenje,....
Opštinama dati u nadležnost autobuski i minibuski saobraćaj, neka ga organizuju onako kako oni misle da treba i to je to.
Što se Grasa tiče, tu treba proglasiti stećaj, rasprodati sve što se može rasprodati, pokriti dug koliko toliko, pokrenuti sudske procese protiv svih dosadašnjih direktora i radnika, kako bi se namirio ostatak duga, te proglasiti likvidaciju i na kraju trajno ga ugasiti.
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#108 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Eeee, al da ima Diplomu sa Biminog Univerziteta iz Srednjebosanske Zupanije, ta bi bila valjana, a i naucio bi puno vise o prometu od Bime nego ovako sto zna...Qler wrote: ↑20/09/2021 09:52 Ne znam sta ste se uhvatili Stetine diplome, bolje da je nema nego da je ima kao Sebija i ostali slični... Ko nam je sve na vlasti sa kakvim diplomama i znanjem, ja sam davno prestao da gledam obrazovanje nekoga, nego kako radi. Jebe mi se za njegovu diplomu ako zna posao. I ja radim u firmi gdje te niko ne pita za diplomu ako znas posao, a vrti milijarde
- holowey
- Posts: 8429
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#109 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
skolarci, penzioneri da placaju punu cijenu? ma daj...Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 09:46Toj firmi proširiti nadležnosti za tramvajski i trolejbuski saobraćaj, proširiti trojebusku mrežu do Vogošće i kad dođu nove trole i novi tramvaji, pustiti ih u saobraćaj po komercijalnim uslovima. Nikakve subvencije i sl. Vožnja 2 KM, nema ulaska bez karte, uvesti prepaid kartice za nadopunu sredstava na istim i pustiti u promet. Naravno, uspostaviti nadzorni centar, videonadzor u vozilima, GPS praćenje,....
ovo za subvencije bi moglo da se rijesi tako da sistem ima 2-5 razlicitih pretplatnih (dopunjivih) kartica... sistem registruje uplatu subvencije za odredjenu kategoriju pretplatne kartice i automatski da popust na voznu kartu pa umjesto 2KM voznja npr kosta 1.60KM... nema uplate subvencije, puna cijena voznje pa neka vrse pritisak da uplate subvenciju... tacno bi se znalo, koliko voznji je izvrseno, za koliko stanica, koliko je uplaceno subvencije a koliko utroseno...
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#110 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Ti bogme ko da nam je transparentnost u krvi...?holowey wrote: ↑20/09/2021 10:06skolarci, penzioneri da placaju punu cijenu? ma daj...Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 09:46
Toj firmi proširiti nadležnosti za tramvajski i trolejbuski saobraćaj, proširiti trojebusku mrežu do Vogošće i kad dođu nove trole i novi tramvaji, pustiti ih u saobraćaj po komercijalnim uslovima. Nikakve subvencije i sl. Vožnja 2 KM, nema ulaska bez karte, uvesti prepaid kartice za nadopunu sredstava na istim i pustiti u promet. Naravno, uspostaviti nadzorni centar, videonadzor u vozilima, GPS praćenje,....
ovo za subvencije bi moglo da se rijesi tako da sistem ima 2-5 razlicitih pretplatnih (dopunjivih) kartica... sistem registruje uplatu subvencije za odredjenu kategoriju pretplatne kartice i automatski da popust na voznu kartu pa umjesto 2KM voznja npr kosta 1.60KM... nema uplate subvencije, puna cijena voznje pa neka vrse pritisak da uplate subvenciju... tacno bi se znalo, koliko voznji je izvrseno, za koliko stanica, koliko je uplaceno subvencije a koliko utroseno...
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#111 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Dati im popust na količinu ali sve subvencije ukinuti. To niko ne moći upratiti koliko je bilo vožnji, pa će opet za pola godine biti kuknjava kako vlada, ili ko već, ne uplaćuje. Nova vozila, nova pruga, ima uslova za komercijalizaciju.holowey wrote: ↑20/09/2021 10:06skolarci, penzioneri da placaju punu cijenu? ma daj...Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 09:46
Toj firmi proširiti nadležnosti za tramvajski i trolejbuski saobraćaj, proširiti trojebusku mrežu do Vogošće i kad dođu nove trole i novi tramvaji, pustiti ih u saobraćaj po komercijalnim uslovima. Nikakve subvencije i sl. Vožnja 2 KM, nema ulaska bez karte, uvesti prepaid kartice za nadopunu sredstava na istim i pustiti u promet. Naravno, uspostaviti nadzorni centar, videonadzor u vozilima, GPS praćenje,....
ovo za subvencije bi moglo da se rijesi tako da sistem ima 2-5 razlicitih pretplatnih (dopunjivih) kartica... sistem registruje uplatu subvencije za odredjenu kategoriju pretplatne kartice i automatski da popust na voznu kartu pa umjesto 2KM voznja npr kosta 1.60KM... nema uplate subvencije, puna cijena voznje pa neka vrse pritisak da uplate subvenciju... tacno bi se znalo, koliko voznji je izvrseno, za koliko stanica, koliko je uplaceno subvencije a koliko utroseno...
-
- Posts: 40373
- Joined: 30/07/2015 20:01
#112 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Kako uprate drugdje? U Istanbulu još prije 10 godina, prisloniš istanbulkart na čitač u vozilu ili na stanici, i ako si imao prethodnu vožnju manje od sat prije te, dobiješ popust. Na displeju čitača vidiš da ti vožnju naplati manje od standardne cijene. Bez obzira na to je li tramvaj, metro, trajekt ili bilo koja od firmi koje vrše autobuski prevoz.Tesla Edison wrote: ↑20/09/2021 11:11Dati im popust na količinu ali sve subvencije ukinuti. To niko ne moći upratiti koliko je bilo vožnji, pa će opet za pola godine biti kuknjava kako vlada, ili ko već, ne uplaćuje. Nova vozila, nova pruga, ima uslova za komercijalizaciju.holowey wrote: ↑20/09/2021 10:06
skolarci, penzioneri da placaju punu cijenu? ma daj...
ovo za subvencije bi moglo da se rijesi tako da sistem ima 2-5 razlicitih pretplatnih (dopunjivih) kartica... sistem registruje uplatu subvencije za odredjenu kategoriju pretplatne kartice i automatski da popust na voznu kartu pa umjesto 2KM voznja npr kosta 1.60KM... nema uplate subvencije, puna cijena voznje pa neka vrse pritisak da uplate subvenciju... tacno bi se znalo, koliko voznji je izvrseno, za koliko stanica, koliko je uplaceno subvencije a koliko utroseno...
Može se sve upratiti.
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
#113 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
daj primjer jednog grada slicnog sarajevu i kako to izgleda. Sta napisa covjeceTesla Edison wrote: ↑20/09/2021 09:46 I da, nakon rekonstrukcije pruge, zabraniti saobraćaj u potpunosti cijelom dužinom glavne gradske saobraćajnice, te južnom i sjevernom longitudinalom, od Bentbaše do kružnog toka na Ilidži, proglasiti je pješačkom zonom, i omogućiti prolaz jedino rotirajućim vozilima. U Hrasnici, gdje je ono veliko polje, napraviti ogroman parking gdje će se moći iznajmiti parking mjesto (po simobiličnoj cijeni 90 KM/mjesec) za one koji posjeduju vozila, a žive u gradu, da ih tu mogu ostavljati. Od tog parkinga do kuće nek idu gradskim prijevozom. U grad automobilom neće da može. Vozila su luksuz, a taj luksuz treba da košta.
-
- Posts: 6684
- Joined: 17/02/2005 07:57
#114 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Tesla nekad si pisao smislene postove..u zadnje vrijeme uglavnom lupaš i ti
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#115 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Šta me briga za ostale gradove. Ovdje je trebalo zabraniti saobraćaj još jučer. Sada ćemo imati normalan gradski prijevoz i samim tim, stekli su se svi uslovi za zabranu saobraćaja motornim vozilima, od Ilidža do Bentbaše. Ostaviti tranzit istok, i to je to.seoBIH wrote: ↑20/09/2021 11:22daj primjer jednog grada slicnog sarajevu i kako to izgleda. Sta napisa covjeceTesla Edison wrote: ↑20/09/2021 09:46 I da, nakon rekonstrukcije pruge, zabraniti saobraćaj u potpunosti cijelom dužinom glavne gradske saobraćajnice, te južnom i sjevernom longitudinalom, od Bentbaše do kružnog toka na Ilidži, proglasiti je pješačkom zonom, i omogućiti prolaz jedino rotirajućim vozilima. U Hrasnici, gdje je ono veliko polje, napraviti ogroman parking gdje će se moći iznajmiti parking mjesto (po simobiličnoj cijeni 90 KM/mjesec) za one koji posjeduju vozila, a žive u gradu, da ih tu mogu ostavljati. Od tog parkinga do kuće nek idu gradskim prijevozom. U grad automobilom neće da može. Vozila su luksuz, a taj luksuz treba da košta.
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#117 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Jedan vozac busa , uposlenik GRASa iz Hadzica, odvukao bus dima, zamjenio motor iz svog kamiona za onaj iz grasivog busa.
Grasiv bus navodno rradi s tim motorom
Kamion na prvim paljenju riknuo
Sto je s vozacem, ne znam
Grasiv bus navodno rradi s tim motorom
Kamion na prvim paljenju riknuo
Sto je s vozacem, ne znam
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65980
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- seoBIH
- Posts: 8414
- Joined: 22/03/2003 00:00
- vjeshalica
- Posts: 17159
- Joined: 31/03/2019 14:56
- karanana
- Posts: 47211
- Joined: 26/02/2004 00:00
#121 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
e to je to. i kako nesto promijeniti kada u srzi firme, u hrpi njenih zaposlenika, imas tone ovakve marve. pa culi smo i slicne price o gumama, o nafti....sami sebe unistavaju. ja i dalje mislim da je ovo veeeelikim dijelom bimina zaostavstina i uposlenici koji su naucili zanat radeci uz njega i njegovu rodbinu i prijatelje u grasu, mnoge je on i doveo.
-
- Posts: 2556
- Joined: 18/05/2014 18:02
#122 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Sta je dobio sa tim? kamion sa krepanim motorom? Ili nisam shvatio dobro
- karanana
- Posts: 47211
- Joined: 26/02/2004 00:00
#123 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
pa ako sam shvatio, mislio je da je busov motor u boljem stanju i da ce ga bolje sluziti privatno u kamionu. ne mogu vjerovat da nakon sto je motor u kamionu crko nije vratio stari u kamion a onda crknuti nazad u bus. vjerovatno ga neko iscinkario.
a svi ti vozaci, kriminalci, niko im nista ne moze, nastavljaju "raditi" svoj posao. ako im ko sta proba uradit, nabacuje im loptu da tuze i da dobiju na sudu. i onda vjeshtica krivi nove uprave koje probavaju da ociste firmu od ovakvih i onda gube na sudu jer ih ne mogu nogirat a da ne pricam ganjati krivicno za pljacku.
Last edited by karanana on 20/09/2021 16:09, edited 1 time in total.
- Hajvan
- Posts: 9637
- Joined: 25/10/2008 13:21
- Location: SaraJovo
#124 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
ne znam dalji tok price, ali ne bi me iznenadio i taj sceanrio
- Tesla Edison
- Posts: 8364
- Joined: 08/05/2017 19:17
#125 Re: Rekonstrukcija tramvajske pruge
Pa upravo zbog ovakvih primjera sam napisao da Gras treba u stečaj, svu imovinu rasprodaji i namiriti dug koliko je moguće, ostatak duga namiriti od svih direktora, uprava i radnika, zaplijeniti imovinu, prodati i namiriti.
Kod Grasa nije problem lopovska uprava. Najveću problem im predstavljaju radnici kleptomani. Bila je ona priča kako u Grasu svi voze dizel, zato što autobusi idu na dizel. Sve se krade, nafta dijelovi, motori, dijelovi motora,.... danas su tu, sutra ih nema.
Sve to treba rasformirati.
Kod Grasa nije problem lopovska uprava. Najveću problem im predstavljaju radnici kleptomani. Bila je ona priča kako u Grasu svi voze dizel, zato što autobusi idu na dizel. Sve se krade, nafta dijelovi, motori, dijelovi motora,.... danas su tu, sutra ih nema.
Sve to treba rasformirati.