Reklamacija

Ekonomija, biznis, dionice, posao, (ne)zaposlenost...

Moderator: anex

Post Reply
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#1 Reklamacija

Post by NecuVise »

Supruga kupila čizme oko 150 KM, za kratko vrijeme se odlijepila jedna čizma, ne skroz ali na jednom dijelu. Odnesemo na reklamaciju i nakon nekih 7 do 10 dana nas nazovu da je napravljeno, tj samo ih opet zalijepili. Sad se opet odlijepila. Šta nam je činiti? Je li ih opet nosimo na lijepljenje pa tako ad infinitum ili ima nešto u zakonu da nam daju nove ili vrste novac? Supruga je općenito zadovoljna čizmama ali očito nisu dobro napravljene.
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15660
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#2 Re: Reklamacija

Post by problemnatravunu »

Odmah im "zaprijeti" prijavom inspekciji, ali na fin način, opušteno, nemoj podizati glas , to bi kod većine tih neodlučnih trgovaca koje boli ona stvar za kupca , trebalo biti dovoljno!
NecuVise
Posts: 2885
Joined: 10/01/2020 20:02

#3 Re: Reklamacija

Post by NecuVise »

problemnatravunu wrote: 27/02/2022 07:31 Odmah im "zaprijeti" prijavom inspekciji, ali na fin način, opušteno, nemoj podizati glas , to bi kod većine tih neodlučnih trgovaca koje boli ona stvar za kupca , trebalo biti dovoljno!
Hvala na savjetu i linkovima. Koliko vidim iz ovog zakona, na nas se odnosi član 18. Vidjet ćemo kako će dalje ovo teći. Da li je neophodno imati račun? Na početku smo ga imali ali nakon tog prvog lijepljenja supruga ga je valjda bacila jer nije očekivala da se problem opet desi.
User avatar
Sanjarko
Posts: 23303
Joined: 17/02/2015 19:32
Location: U snu

#4 Re: Reklamacija

Post by Sanjarko »

Može li se i kako reklamirati 4G mobitel koji bi trebao biti 5G. Samsung u pitanju u Bingu kupljen.
nlt
Posts: 2557
Joined: 18/05/2014 18:02

#5 Re: Reklamacija

Post by nlt »

Sanjarko wrote: 27/10/2023 19:19 Može li se i kako reklamirati 4G mobitel koji bi trebao biti 5G. Samsung u pitanju u Bingu kupljen.
Je li piše negdje da je 5G?
Ako piše, napiši im da mobitel ne zadovoljava navedene specifikacije i traži povrat
User avatar
Sanjarko
Posts: 23303
Joined: 17/02/2015 19:32
Location: U snu

#6 Re: Reklamacija

Post by Sanjarko »

nlt wrote: 27/10/2023 20:01
Sanjarko wrote: 27/10/2023 19:19 Može li se i kako reklamirati 4G mobitel koji bi trebao biti 5G. Samsung u pitanju u Bingu kupljen.
Je li piše negdje da je 5G?
Ako piše, napiši im da mobitel ne zadovoljava navedene specifikacije i traži povrat
Vidim pa javim ovdje šta je bilo.
User avatar
Dope_Man
Posts: 7781
Joined: 03/06/2016 16:31

#7 Re: Reklamacija

Post by Dope_Man »

Sanjarko wrote: 27/10/2023 19:19 Može li se i kako reklamirati 4G mobitel koji bi trebao biti 5G. Samsung u pitanju u Bingu kupljen.
Ako na racunu/garanciji negdje pise da je 5G, a nije 5G verzija, onda imas osnov da trazis reklamaciju.
User avatar
laserShow
Posts: 4105
Joined: 30/04/2022 22:10
Grijem se na: nacionalizam

#8 Re: Reklamacija

Post by laserShow »

A kako si ustanovio da nije 5G? Koji to operater pusCa 5G signal, pa da mozes potvrditi?
User avatar
Sanjarko
Posts: 23303
Joined: 17/02/2015 19:32
Location: U snu

#9 Re: Reklamacija

Post by Sanjarko »

laserShow wrote: 30/10/2023 10:05 A kako si ustanovio da nije 5G? Koji to operater pusCa 5G signal, pa da mozes potvrditi?
Ma ne piše u modelu 5G, imaju neki serijski brojevi za 5G itd. Kupovala raja taj dan više ovih Samsunga, pa rekoh da nije meni greškom došao 4G.

Vidim, javim, provjerim.

Hvala raja.
User avatar
Sanjarko
Posts: 23303
Joined: 17/02/2015 19:32
Location: U snu

#10 Re: Reklamacija

Post by Sanjarko »

Ipak je A14, a ne A14 5G. Dobar je, nema veze šta nije 5G. Internet na njemu je solidan. 55/10.
semsasuljakovic
Posts: 2008
Joined: 02/08/2015 21:30

#11 Povrat robe kupljene online

Post by semsasuljakovic »

Ima li neko saznanja ili iskustva o ovome?
Npr. ekupi daje rok 7 dana ali samo u slučaju da proizvod ne odgovara specifikaciji datoj na web stranici.
A google kaže da je kod nas rok 14 dana i to bez uslova. Ko je sad u pravu?
aka Enki
Posts: 88
Joined: 29/04/2021 13:30

#12 Re: Povrat robe kupljene online

Post by aka Enki »

Sa stranice ekupi.ba:
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača u BiH fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 15 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Dalje u tekstu su navedene iznimke pa procitaj Opce uslove poslovanja.
Post Reply