Redovan studij i posao - danas

Naučna otkrića, edukacija, školstvo, univerziteti, fakulteti...
Post Reply
UzlaTanjoEloSanjo
Posts: 13
Joined: 08/02/2017 00:41

#1 Redovan studij i posao - danas

Post by UzlaTanjoEloSanjo »

Pozdrav, zna li neko je li ikako danas moguće studirati i imati radni odnos? Prije je moglo, a da niko ne skonta. Je li dovoljno da se odjavim sa ovog zdravstvenog od fakulteta što imam, a da me ne skontaju?
User avatar
Boemica
Posts: 8617
Joined: 03/09/2018 21:55
Location: Žena bez koje se može.

#2 Re: Redovan studij i posao - danas

Post by Boemica »

Redovan sam student i zaposlena, ugovor o radu, evo već .. godinu i po.
UzlaTanjoEloSanjo
Posts: 13
Joined: 08/02/2017 00:41

#3 Re: Redovan studij i posao - danas

Post by UzlaTanjoEloSanjo »

Boemica wrote: 18/01/2020 23:56 Redovan sam student i zaposlena, ugovor o radu, evo već .. godinu i po.
Znaci ipak, moguće je. A jesi li šta posebno radila (odjavila se sa ovog i sa onog) ili sve po proceduri?
User avatar
Boemica
Posts: 8617
Joined: 03/09/2018 21:55
Location: Žena bez koje se može.

#4 Re: Redovan studij i posao - danas

Post by Boemica »

UzlaTanjoEloSanjo wrote: 19/01/2020 00:08
Boemica wrote: 18/01/2020 23:56 Redovan sam student i zaposlena, ugovor o radu, evo već .. godinu i po.
Znaci ipak, moguće je. A jesi li šta posebno radila (odjavila se sa ovog i sa onog) ili sve po proceduri?
Nisam ništa posebno uradila.

Na poslu mi nisu tražili potvrdu sa biroa, tako da taj problem u startu nisam imala (neki možda budu tražili tu potvrdu, pa ćeš odmah naći na prepreku).

Za prijavu za posao mi je trebala fotokopija lične karte, cipsova prijavnica, i porezna kartica. Poreznu sam izvadila bez ikakvog problema, moraš samo prvo provjeriti da li si već na nečijoj poreznoj kartici, tipa na ocu ... Ako jesi, moraju te odjavit sa te da dobiješ svoju. Ja nisam bila, pa opet, ni tu nije bilo nikakvih prepreka.