Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dzontra_Volta wrote: ↑04/10/2020 10:29
Ne znam kad si zadnji put rezervisao na bookingu, ali to više ne pali.
I ja sam prije znao rezervisati smještaj sa prepaid karticom na kojoj je bilo par maraka.
Medjutim, u zadnjih par godina najmanje mi odbije rezervaciju ako nema dovoljno novca da pokrije iznos smještaja (iako će hotel to naplatiti direktno kad dođem).
Moraš imati dovoljno para na kartici u trenutku rezervacije, pa poslije možeš skinuti pare.
rezerviso sam 24.12.2019... tačno pred pandemiju... na kartici nije bilo ništa... u hotelu sam platio kešom u eurima
Ukupno sam 3 puta u 2019 tako rezervisao. Čak i piše na stranici , krupnim crnim slovima: NE TREBA BITI PARA NA KARTICI, TREBA SAMO DA SE UTVRDI IDENTITET.
I nije bila prepaid kartica, vec regularna debitna VISA ili Mastercard.
Da nisi ti rezerviso na nekom bookingu sa U, bUUking.com
Last edited by victom on 01/03/2021 02:16, edited 2 times in total.
channel10 wrote: ↑04/10/2020 00:17
Bookingu platis i zavrseno.. Ne ostavljas im broj kartice, bas kao i na svakoj drugoj online prodaji.
Ali ti govoris kako ljudi ostavljaju/traze broj kartice, cisto onako i kad je nesto free...
i više.
A OVI, što su dobili 0,00 Mastercard na bankovnim izvodima, to su sve ovi sto su testirali POoRNHuUB premium na 7 dana i ostavili kartične podatke. Pa bio bi red da podjele iskustva sa ostalim, jel PREMIUM toliko bolji.
Evo ovdje ti nisi u pravu.
Ja znam da je proljetos u toku lock downa prnhub nudio 7 dana free premium i kada je trazilo karticu,naravno da nisam ukucao i ovo mastercard 0,00 nikada do sada nisam imao.
Ko je provjeravao karticu i zasto,to ne znam ali znam da je mozda samo na 1 sajtu kartica snimljena ,paypal i mozda ebay i to je to.
to sam se šalio za pornhuub..ne znam šta je 0,00 KM, ali vjerovatno je neka provjera.
Last edited by victom on 01/03/2021 02:16, edited 2 times in total.
Dzontra_Volta wrote: ↑04/10/2020 10:29
Ne znam kad si zadnji put rezervisao na bookingu, ali to više ne pali.
I ja sam prije znao rezervisati smještaj sa prepaid karticom na kojoj je bilo par maraka.
Medjutim, u zadnjih par godina najmanje mi odbije rezervaciju ako nema dovoljno novca da pokrije iznos smještaja (iako će hotel to naplatiti direktno kad dođem).
Moraš imati dovoljno para na kartici u trenutku rezervacije, pa poslije možeš skinuti pare.
rezerviso sam 24.12.2019... tačno pred pandemiju... na kartici nije bilo ništa... u hotelu sam platio kešom u eurima
Ukupno sam 3 puta u 2019 tako rezervisao. Čak i piše na stranici , krupnim crnim slovima: NE TREBA BITI PARA NA KARTICI, TREBA SAMO DA SE UTVRDI IDENTITET.
I nije bila prepaid kartica, vec regularna debitna VISA ili Mastercard.
Da nisi ti rezerviso na nekom bookingu sa U, bUUking.com
Jok, bilo je samo jedno "u".
Jbg ja sad ispadam lud.
Sa dvije različite kartice mi se desilo.
Gdje to piše sto si naveo?
Pa kako će ti naplatiti boravak, ako se ne pojaviš, ako je prazna kartica?
Dzontra_Volta wrote: ↑04/10/2020 10:29
Ne znam kad si zadnji put rezervisao na bookingu, ali to više ne pali.
I ja sam prije znao rezervisati smještaj sa prepaid karticom na kojoj je bilo par maraka.
Medjutim, u zadnjih par godina najmanje mi odbije rezervaciju ako nema dovoljno novca da pokrije iznos smještaja (iako će hotel to naplatiti direktno kad dođem).
Moraš imati dovoljno para na kartici u trenutku rezervacije, pa poslije možeš skinuti pare.
rezerviso sam 24.12.2019... tačno pred pandemiju... na kartici nije bilo ništa... u hotelu sam platio kešom u eurima
Ukupno sam 3 puta u 2019 tako rezervisao. Čak i piše na stranici , krupnim crnim slovima: NE TREBA BITI PARA NA KARTICI, TREBA SAMO DA SE UTVRDI IDENTITET.
I nije bila prepaid kartica, vec regularna debitna VISA ili Mastercard.
Da nisi ti rezerviso na nekom bookingu sa U, bUUking.com
Jok, bilo je samo jedno "u".
Jbg ja sad ispadam lud.
Sa dvije različite kartice mi se desilo.
Gdje to piše sto si naveo?
Pa kako će ti naplatiti boravak, ako se ne pojaviš, ako je prazna kartica?
To je ta poruka koja se pojavljuje i na svim ostalim online servisima za placanje
sagosen wrote: ↑04/10/2020 23:43
@Dzontra Volta pa kaže ti da su "pokušali provjeriti da li je kartica važeća", a ne da naplate.
ljudi ne čitaju.
i još naveli 2 moguća razloga za odbijanje kartice
Pa kartica je bila važeća, samo na njoj nije bilo dovoljno para.
Kad sam upisao podatke sa druge kartice (obje RB Mastercard debitne) na kojoj je bilo dovoljno novca, sve prošlo regularno.
sačinjavala naloge za isplatu sa krivotvorenim potpisima klijenata ili bez potpisa, koje je u rubrici "odgovorno lice banke" potpisivala svojim potpisom i ovjeravala pečatom banke kojim je bila zadužena.
Isplaćivala je novac sa transakcijskih računa klijenata i zadržavala ga za sebe i tako je nezakonito prisvojila 18.059,33 KM.
sagosen wrote: ↑04/10/2020 23:43
@Dzontra Volta pa kaže ti da su "pokušali provjeriti da li je kartica važeća", a ne da naplate.
ljudi ne čitaju.
i još naveli 2 moguća razloga za odbijanje kartice
Pa kartica je bila važeća, samo na njoj nije bilo dovoljno para.
Kad sam upisao podatke sa druge kartice (obje RB Mastercard debitne) na kojoj je bilo dovoljno novca, sve prošlo regularno.
drug, jel ti naš trolaš ili šta je tvoj problem ? DE HLJEBA TI PROČITAJ ZADNJIH 10 postova i šta ti je izbacilo kao grešku.
1) SREDSTVA NA KARTICU SU NEBITNA ZA REZERVACIJU NA BOOKING
2) PISALO TI JE ŠTA SU RAZLOZI, ZAŠTO TI JE KARTICA ODBIJENA
3) DRUGA KARTICA KOJA JE PROŠLA, NIJE IMALA OGRANIČENJA KAO PRVA. PLUS SAM SI REKAO DA JE PRVA BILA NEKO PREPAID SRANJ*
ČITAJ, ne NAGAĐAJ
Last edited by victom on 01/03/2021 02:16, edited 2 times in total.
sačinjavala naloge za isplatu sa krivotvorenim potpisima klijenata ili bez potpisa, koje je u rubrici "odgovorno lice banke" potpisivala svojim potpisom i ovjeravala pečatom banke kojim je bila zadužena.
Isplaćivala je novac sa transakcijskih računa klijenata i zadržavala ga za sebe i tako je nezakonito prisvojila 18.059,33 KM.
ukrala mu je sa konto računa , a ne sa kartice... toga je bilo i u drugim bankama.... to se zove interna krađa, i bude nadoknjađena klijentu
Last edited by victom on 01/03/2021 02:16, edited 2 times in total.
sačinjavala naloge za isplatu sa krivotvorenim potpisima klijenata ili bez potpisa, koje je u rubrici "odgovorno lice banke" potpisivala svojim potpisom i ovjeravala pečatom banke kojim je bila zadužena.
Isplaćivala je novac sa transakcijskih računa klijenata i zadržavala ga za sebe i tako je nezakonito prisvojila 18.059,33 KM.
ukrala mu je sa konto računa , a ne sa kartice... toga je bilo i u drugim bankama.... to se zove interna krađa, i bude nadoknjađena klijentu
ali zamisli, u rf si potpisao da na sebe preuzimas odgovornost za sredstva sa svog racuna i bas me interesuje da li bi ih nadoknadili ako bi imali papir kojim na sebe preuzimas odgovornost za pare...lopine...
u svijetu kad ides na eksperimentalnu operaciju mimo protokola kao zadnju moguću opciju da se spasiš, potpisujes da si saglasan i da preuzimas svu odgovornost....
ako ne želiš potpisati, niko te ne će operisati i umireš sigurno.
ne vidim šta je sporno.
Ako je protkol banke da moras zvati telefonom za odobrenje vecine online transakcja, onda se drži protokola ili promjeni banku ili potpiši saglasnost.
Sad ispade, banke kradu ljudima pare, čim potpišu saglasnost, što je apsurd.
Već 15 godina to potpisujem i kod RF i kod UNI CREDIT , niko mi nije ukrao ništa, niti sam imao ijedan incident sa kartičnim online plaćanjem.
Spustite malo loptu i budite objektivni.
Last edited by victom on 01/03/2021 02:16, edited 2 times in total.
Od kada je naknada za odrzavanje racuna 4.90? Jutros u banci da podignem karticu radnica se cudi kako nemam taj "obavezni" paket od 4.90 vec placam 2.99
bordo gandalf wrote: ↑07/10/2020 09:33
Od kada je naknada za odrzavanje racuna 4.90? Jutros u banci da podignem karticu radnica se cudi kako nemam taj "obavezni" paket od 4.90 vec placam 2.99
Otkako su uveli nove pakete i pravilo da naknadu za debitnu karticu više ne možeš plaćati samostalno, nego kroz pakete usluga (od februara ove godine).
Sad im je najmanji paket 4,49 KM i to te vjerovatno pitala.
Međutim, oni koji su bili na ranijim paketima mogu ostati i dalje na njima. Ja plaćam 3,99 KM mjesečno za stari paket Klasik.
bordo gandalf wrote: ↑07/10/2020 09:33
Od kada je naknada za odrzavanje racuna 4.90? Jutros u banci da podignem karticu radnica se cudi kako nemam taj "obavezni" paket od 4.90 vec placam 2.99
Otkako su uveli nove pakete i pravilo da naknadu za debitnu karticu više ne možeš plaćati samostalno, nego kroz pakete usluga (od februara ove godine).
Sad im je najmanji paket 4,49 KM i to te vjerovatno pitala.
Međutim, oni koji su bili na ranijim paketima mogu ostati i dalje na njima. Ja plaćam 3,99 KM mjesečno za stari paket Klasik.
Nisam imao nikakav paket samo placao vodjenje racuna jer stvarno nemam potrebu za paketom, platu ne primam preko ove banke
victom wrote: ↑06/10/2020 12:19
Ako je protkol banke da moras zvati telefonom za odobrenje vecine online transakcja, onda se drži protokola ili promjeni banku ili potpiši saglasnost.
Za jednostranu izmjenu ugovornih odnosa u pravnoj drzavi banka bi platila penale Ne, nije protokol da moras zvati telefonom za odobrenje transakcija, niti sam to potpisao. To je propust i nametnuto rješenje banke, bez ikakve pozitivnog učinka na mene kao korisnika.
Šta će moj drug koji ima 50k kredita u RF banci, kako ce on zatvoriti račun?
bordo gandalf wrote: ↑07/10/2020 09:33
Od kada je naknada za odrzavanje racuna 4.90? Jutros u banci da podignem karticu radnica se cudi kako nemam taj "obavezni" paket od 4.90 vec placam 2.99
Otkako su uveli nove pakete i pravilo da naknadu za debitnu karticu više ne možeš plaćati samostalno, nego kroz pakete usluga (od februara ove godine).
Sad im je najmanji paket 4,49 KM i to te vjerovatno pitala.
Međutim, oni koji su bili na ranijim paketima mogu ostati i dalje na njima. Ja plaćam 3,99 KM mjesečno za stari paket Klasik.
Nisam imao nikakav paket samo placao vodjenje racuna jer stvarno nemam potrebu za paketom, platu ne primam preko ove banke
Pa eto, to ti je zaostatak od ranije.
Sad u RF (a mislim i u većini banaka) više ni ne možeš samo otvoriti račun i plaćati samo naknadu za vođenje kartice, nego moraš obavezno uzeti paket usluga.
Zasto se mora cekati 10 radnih dana kada bankomat "proguta" karticu ( bankomat nije u sklopu poslovnice )? To je njihova greska i trebali bi da vrate karticu u roku najdalje 48 sati.
kakotakonikako wrote: ↑07/10/2020 12:17
Zasto se mora cekati 10 radnih dana kada bankomat "proguta" karticu ( bankomat nije u sklopu poslovnice )? To je njihova greska i trebali bi da vrate karticu u roku najdalje 48 sati.
Daleko najgora banka. Jutros bio u poslovnici i za vrijeme cekanja u redu dvoje su zatvorili racune
victom wrote: ↑06/10/2020 12:19
Ako je protkol banke da moras zvati telefonom za odobrenje vecine online transakcja, onda se drži protokola ili promjeni banku ili potpiši saglasnost.
Za jednostranu izmjenu ugovornih odnosa u pravnoj drzavi banka bi platila penale Ne, nije protokol da moras zvati telefonom za odobrenje transakcija, niti sam to potpisao. To je propust i nametnuto rješenje banke, bez ikakve pozitivnog učinka na mene kao korisnika.
Šta će moj drug koji ima 50k kredita u RF banci, kako ce on zatvoriti račun?
kredit će nastaviti plaćati u RF, a otvoriti drugi racun u drugoj banci gdje ne traze telefoniranje, i uzeti novu karticu koju ce koristit za placanje na Internetu. Nije neki veliki problem. Možda dodatnih 5 KM troška mjesečno.
Last edited by victom on 01/03/2021 02:16, edited 2 times in total.