Itsoktobealone wrote:Kakvo je ovo mobilno bankarstvo sto imaju? Jel' ko koristio slucajno to?
Ja ga imam, na izgled nije lose, ali nije ni cemu. vizuelno- los dizajn, ruzno, one klasicne blijede jadne zute RFB boje, ikonice smijesne. Jezik- kad se aplikacija setuje na BH jezik, pojavi se zastava BiH, ali su imena ikonica i dalje na EN. Ne smeta mi, naprotiv, EN mi nije nikakav problem, nego ta language f-ja ne radi.
Juce sam pokusao da obavim jednu transakciju- da sa debitnog/tekuceg racuna izvrsim uplatu rate na kreditnu karticu- ide ok, ali kad se doslo do krajnjeg- ENTER PIN (to je isti PIN kojim se logujem u aplikaciju)- NE PROLAZI. Poslao sam im mail sa telefona (opcija Messages) sa pitanjem da li je to isti PIN, jutros dobijem odgovor da jeste, ali da za dalje info pozovem terl br 033 72..... Probam ponovo istu transakciju i NARAVNO_ NE PROLAZI.
Nema opciju da SMS-om javlja promjene na racunu, nego u posebnoj opciji moras ukucati neki broj dana unazad i onda ti izlista sve obavljene transakcije za te dane- to nista drugo nego skracena, primitivna verzija e- banking listinga.
Nisam pozivao ovaj tel. broj, sumnjam da cu.
Opsti utisak- neka dvica do 2 +. Ni blizu onoga kako reklamiraju.
Prijatelj ima mobilno bankarstvo u Unicredit banci, lijepo, oku ugodno, funkcionalno