PUNJENJE KLIME
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1151 Re: PUNJENJE KLIME
voda za brisače
- Optimist
- Posts: 13566
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#1152 Re: PUNJENJE KLIME
Moja godisnja kilometraza je blizu 25k km i godisnje me vozanje kosta izmedju 5 i 6 hiljada KM.
Gorivo, servisi, registracija, bez vanrednih kvarova.
Tako da je mirsek u pravu a vi se lazite kako auto nista ne kosta za posjedovati i vozati.
Gorivo, servisi, registracija, bez vanrednih kvarova.
Tako da je mirsek u pravu a vi se lazite kako auto nista ne kosta za posjedovati i vozati.
- mirsek
- Posts: 12817
- Joined: 07/05/2010 15:40
#1153 Re: PUNJENJE KLIME
Registracija,kasko sudar ili mini kasko, osiguranje loma stakala i mali servis oko 1300-1400 KM, solidne gume 18, dva seta oko 1500-1600 KM svakih 4-5 godina ili 400 KM godisnje ( 2 seta, ljetne i zimske 2x800 KM)
Eto to je jos haman 2000 KM a nista nisi popravio.
Ostaje malo vise od 2000 KM za sve popravke auta od trapa, limarije, elektronike, motora pa i one skuplje tipa turbina, dizne, mjenjac, pumpa a koliko ti dijelovi i majstori kostaju za audi a6 i mercedes e klase iz 2007-2010 godista.
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#1154 Re: PUNJENJE KLIME
C i E dijele dosta dijelova. Isti su nosaci motora, mjenjaca, ramena.. Mercedes tog godista i te kilometraze ima kvarove vecinskim dijelom na ovjesu, a u vecini slucajeva bude dio prva ugradnja. Jedno aluminijsko rame marke lemforder kosta oko 240km, oscilirajuce rame iste marke oko 210km. Prednji stabilizator 45-50km komad, zadnji isto. Krajnica lemforder 50km kom.
Opruge zadnje na skoro svakom se moraju mijenjati, a to kosta od 100 km za slabiju marku do 200-300km za neku jacu. Od kvarova na motoru, na modelu 220-320-350 nema se puno pricati. Egr, grijaci motora, ce otici sigurno. S tim da se egr moze cistiti, jednom godisnje. Mali servis kosta oko 150-200km.
Pravilno postavljen dio ovjesa, marke lemforder, meyle hd, oem, trajat ce minimalno 5 godina ili 75.000km. Da se utegne komplet prednji kraj treba cca 2000km + 260 km za oba nosaca motora, 70 km za nosac mjenjaca. Zadnji dio osim opruga i amortizera(koji su stari 15godina) se rijetko dira.. Servis mjenjaca sa svim novim dijelovima i rukama u ovlastenom kosta 400km, privatno moze i za 200tinjak. I da, ulje u diferencijalu kosta oko 20 km litar, stane 1.1, 1.2. Kako koji model. Mijenja se svako 60/80.000 km.. Rashladna tecnost, mora odgovarati specifikaciji proizvodjaca, tj da moze izdrzati 10 godina. Litar takve tecnosti kosta oko 12-15km. Stane 7.5 s destilovanom vodom, fakticki treba 4 litra. Kociona tecnost je dot4+ i ona je cca 25-35 km litar. Nisam nikad mjerio, vjerujem da je jedan litar dovoljan da se ispere sistem i stavi nova tecnost. Svako 3 godine provjeravati kolicinu vlage u posudi, a nakon 5 zamijeniti. Servo ulje vecinom odgovara na skoro svim modelima pentosin chf 11s oko 25km litar.
Po meni, moje licno misljenje. Najbolje je birati izmedju ta dva auta po uslovima koristenja. Prostor, dimenzije. Oba auta imaju snagu. Oba su cjenovno slicnog odrzavanja, e je tu malo skuplja. E je unutra veca. C je kraca dimenzijama vanjskim. Oba modela imaju iste mjenjace, a na mladjim e klasama je 722.9 koji vuce skuplje odrzavanje. Oba auta se mogu voziti po gradu, oba auta mogu krstariti po otvorenoj cesti. C klasu bih fledao samo u izvedi c220 i c320 , a e e220, e320, e350 cdi i cgi. Kome potrosnja nije kljucni faktor, onda e500. E klasa ima nesto vecu potrosnju, a i teza je.
Opruge zadnje na skoro svakom se moraju mijenjati, a to kosta od 100 km za slabiju marku do 200-300km za neku jacu. Od kvarova na motoru, na modelu 220-320-350 nema se puno pricati. Egr, grijaci motora, ce otici sigurno. S tim da se egr moze cistiti, jednom godisnje. Mali servis kosta oko 150-200km.
Pravilno postavljen dio ovjesa, marke lemforder, meyle hd, oem, trajat ce minimalno 5 godina ili 75.000km. Da se utegne komplet prednji kraj treba cca 2000km + 260 km za oba nosaca motora, 70 km za nosac mjenjaca. Zadnji dio osim opruga i amortizera(koji su stari 15godina) se rijetko dira.. Servis mjenjaca sa svim novim dijelovima i rukama u ovlastenom kosta 400km, privatno moze i za 200tinjak. I da, ulje u diferencijalu kosta oko 20 km litar, stane 1.1, 1.2. Kako koji model. Mijenja se svako 60/80.000 km.. Rashladna tecnost, mora odgovarati specifikaciji proizvodjaca, tj da moze izdrzati 10 godina. Litar takve tecnosti kosta oko 12-15km. Stane 7.5 s destilovanom vodom, fakticki treba 4 litra. Kociona tecnost je dot4+ i ona je cca 25-35 km litar. Nisam nikad mjerio, vjerujem da je jedan litar dovoljan da se ispere sistem i stavi nova tecnost. Svako 3 godine provjeravati kolicinu vlage u posudi, a nakon 5 zamijeniti. Servo ulje vecinom odgovara na skoro svim modelima pentosin chf 11s oko 25km litar.
Po meni, moje licno misljenje. Najbolje je birati izmedju ta dva auta po uslovima koristenja. Prostor, dimenzije. Oba auta imaju snagu. Oba su cjenovno slicnog odrzavanja, e je tu malo skuplja. E je unutra veca. C je kraca dimenzijama vanjskim. Oba modela imaju iste mjenjace, a na mladjim e klasama je 722.9 koji vuce skuplje odrzavanje. Oba auta se mogu voziti po gradu, oba auta mogu krstariti po otvorenoj cesti. C klasu bih fledao samo u izvedi c220 i c320 , a e e220, e320, e350 cdi i cgi. Kome potrosnja nije kljucni faktor, onda e500. E klasa ima nesto vecu potrosnju, a i teza je.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#1155 Re: PUNJENJE KLIME
Pa ajmo sve razloziti da vidimo jel to bas 6000 godisnjemirsek wrote: ↑01/08/2021 00:19Registracija,kasko sudar ili mini kasko, osiguranje loma stakala i mali servis oko 1300-1400 KM, solidne gume 18, dva seta oko 1500-1600 KM svakih 4-5 godina ili 400 KM godisnje ( 2 seta, ljetne i zimske 2x800 KM)
Eto to je jos haman 2000 KM a nista nisi popravio.
Ostaje malo vise od 2000 KM za sve popravke auta od trapa, limarije, elektronike, motora pa i one skuplje tipa turbina, dizne, mjenjac, pumpa a koliko ti dijelovi i majstori kostaju za audi a6 i mercedes e klase iz 2007-2010 godista.
Koliko ke registracija koliko kasko a koliko taj mini kasko ili sta vec spada u to
Mali servis?
2 seta guma cifru podjeli sa 4 ili 5 jer si sam naveo u 4-5 godina i tu si dosao do cifre 400 ili 800 za oba seta
To je 2800 sto pouzdano znamo
Kako nisi napravio nista a uradio male servise gume nove i registrovao osigurao
Sve uradio bukvalno na autu
A koliko cesto se mijenjaju trapovi turbine karambolke itd?
Mozda s tvojom voznjom godisnje se mijenja sve to
Ne zezaj 6000 sigurno nije
Prije da ce brojka biti oko 4500
- Humljanin
- Posts: 2491
- Joined: 07/10/2017 00:10
#1156 Re: PUNJENJE KLIME
Slično
Auto je skup sport. Trošak je i kada ga ne voziš. Em mu svake godine pada cijena, em ga treba registrirati i povremeno nešto servisirati. Na autu dobar jedino može biti taxist ili neka dostavna firma. Svi mi ostali gubimo na autu htjeli ne htjeli.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#1157 Re: PUNJENJE KLIME
Niko ne tvrdi da ne kosta nego da je brojka od 6000 pretjerana za godinu a prelazis 10000 kako tvrdi po izdatku za gorivo
- mirsek
- Posts: 12817
- Joined: 07/05/2010 15:40
#1158 Re: PUNJENJE KLIME
800 KM je jedan set kvalitetnijih guma velicine 18, 2 seta ljeto/zima za 4-5 godina je 1600 KM sto je 400 KM godisnje na 4 godine.foxlife wrote: ↑01/08/2021 02:12Pa ajmo sve razloziti da vidimo jel to bas 6000 godisnjemirsek wrote: ↑01/08/2021 00:19
Registracija,kasko sudar ili mini kasko, osiguranje loma stakala i mali servis oko 1300-1400 KM, solidne gume 18, dva seta oko 1500-1600 KM svakih 4-5 godina ili 400 KM godisnje ( 2 seta, ljetne i zimske 2x800 KM)
Eto to je jos haman 2000 KM a nista nisi popravio.
Ostaje malo vise od 2000 KM za sve popravke auta od trapa, limarije, elektronike, motora pa i one skuplje tipa turbina, dizne, mjenjac, pumpa a koliko ti dijelovi i majstori kostaju za audi a6 i mercedes e klase iz 2007-2010 godista.
Koliko ke registracija koliko kasko a koliko taj mini kasko ili sta vec spada u to
Mali servis?
2 seta guma cifru podjeli sa 4 ili 5 jer si sam naveo u 4-5 godina i tu si dosao do cifre 400 ili 800 za oba seta
To je 2800 sto pouzdano znamo
Kako nisi napravio nista a uradio male servise gume nove i registrovao osigurao
Sve uradio bukvalno na autu
A koliko cesto se mijenjaju trapovi turbine karambolke itd?
Mozda s tvojom voznjom godisnje se mijenja sve to
Ne zezaj 6000 sigurno nije
Prije da ce brojka biti oko 4500
Registracija zbog vece kubikaze oko 800-900 KM, osiguranje stakala 100-150 KM jer se placaju po kubikazi auta, kasko sudar zavisno od osiguranog iznosa 200-400 KM, mali servis oko 300 KM sa svim filterima i motornim uljem.
To je taman ili skoro 2000 KM. Plus 2000 KM za gorivo eto nas na 4000 KM. Ostane 2000 KM za razne popravke ukljucujuci i one skupe.
- ElRe
- Posts: 10672
- Joined: 12/12/2011 11:28
#1159 Re: PUNJENJE KLIME
Treba paziti i gdje i kako se servisira/puni klima sistem.
-
- Posts: 685
- Joined: 27/05/2021 09:57
#1160 Re: PUNJENJE KLIME
Kod mene registracija 750, gorivo 150 KM mjesecno (1800 KM godisnje), mali servis 150 KM, gume 1000 KM dva seta (250 KM godisnje).
To je 3700 najmanj bez ikakvog kvara, kocnica isl.
U praksi je to oko 4500 godisnje (nisam imao veci kvar dosad ni na jednom autu).
Mjesecno 375 KM plus 200 kredit za auto...cca 600 KM mjesecno.
- semirsar
- Posts: 7540
- Joined: 24/08/2008 22:53
- Location: raj'voSa
- Contact:
#1161 Re: PUNJENJE KLIME
jbt, ja vec pomislio fulih temu, kad ono... nasa posla, saraj i dje treba a ponajvise dje ne treba.
Uglavnom, dopuni se malo klima + akcijska cijena + kahvica + ladovina + ugodno caskanje... ma milina.
Haa? Sta dje... pa kod Aldina brate, i ne, nejma onog peacemaker-a na vidjelu, taj izlijece samo kad ga se prizove
Spoiler
Show
- iceman ze
- Posts: 6511
- Joined: 18/11/2004 00:25
- Location: Sarajevo
#1162 Re: PUNJENJE KLIME
semirsar wrote: ↑14/08/2021 19:22
jbt, ja vec pomislio fulih temu, kad ono... nasa posla, saraj i dje treba a ponajvise dje ne treba.
Uglavnom, dopuni se malo klima + akcijska cijena + kahvica + ladovina + ugodno caskanje... ma milina.
Haa? Sta dje... pa kod Aldina brate, i ne, nejma onog peacemaker-a na vidjelu, taj izlijece samo kad ga se prizoveSpoilerShow
jucer po zvizdanu navratih na ozoniranje, kad Vi mu zatrpali radiJonu, samo se okrenuh i po gasu
- semirsar
- Posts: 7540
- Joined: 24/08/2008 22:53
- Location: raj'voSa
- Contact:
#1163 Re: PUNJENJE KLIME
aj ne zjbji, bilo je mjesta duz sokaka za parkirati aVto, treb'o si se pridruzit'iceman ze wrote: ↑15/08/2021 08:46semirsar wrote: ↑14/08/2021 19:22
jbt, ja vec pomislio fulih temu, kad ono... nasa posla, saraj i dje treba a ponajvise dje ne treba.
Uglavnom, dopuni se malo klima + akcijska cijena + kahvica + ladovina + ugodno caskanje... ma milina.
Haa? Sta dje... pa kod Aldina brate, i ne, nejma onog peacemaker-a na vidjelu, taj izlijece samo kad ga se prizoveSpoilerShow
jucer po zvizdanu navratih na ozoniranje, kad Vi mu zatrpali radiJonu, samo se okrenuh i po gasu
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
- iceman ze
- Posts: 6511
- Joined: 18/11/2004 00:25
- Location: Sarajevo
#1165 Re: PUNJENJE KLIME
e yes vala pored one 164ke pored ceste i onog ar 55 sa zipLajna, gledao sam jos ako bude onih fordova ili rejSera, reko đaba dos'o, pisi cica Glisi-javi kumu Savi
- semirsar
- Posts: 7540
- Joined: 24/08/2008 22:53
- Location: raj'voSa
- Contact:
- topcam
- Posts: 5075
- Joined: 08/07/2007 12:49
-
- Posts: 10807
- Joined: 31/10/2013 06:48
#1168 Re: PUNJENJE KLIME
Dobri su sandzosi, dobil' fiskalni racun
- topcam
- Posts: 5075
- Joined: 08/07/2007 12:49
#1169 Re: PUNJENJE KLIME
Upeklo bilo, kaze momenat. Rekoh drug zurim.
- nagibSA
- Posts: 893
- Joined: 19/10/2017 01:21
#1170 Re: PUNJENJE KLIME
Nesto mi otislo na kompresoru klime, nesto u vezi remenice (imala je lufta dosta, vjetovatno pojedeno nesto), da moram mijenjati komplet kompresor.
Sta je najbolja opcija reparirani stari i kolika je cijena ili polovan? Nov je malo vise od 600km, to mi je vec mnogo. Vec sam narucio polovan za 220 km preko OLXa, pa kontam stari reparirati ako nije velika cijena da bude rezerva.
Imam curenje u sistemu, nismo jos otkrili gdje iako je napunjen bojom(uglavnom drzi kao preko ljeta), da li je moguce da to zezne kompresor iako ima zastita kad padne pritisak u sistemu da ne da da se ukljucuje kompresor. Jedino ako je curilo negdje na kompresoru pa kad stavim polovni da bude ok. Pregledacemo ako moze sa lampom da se uoci mjesto curenja i srediti.
Citroen C4 II.
Sta je najbolja opcija reparirani stari i kolika je cijena ili polovan? Nov je malo vise od 600km, to mi je vec mnogo. Vec sam narucio polovan za 220 km preko OLXa, pa kontam stari reparirati ako nije velika cijena da bude rezerva.
Imam curenje u sistemu, nismo jos otkrili gdje iako je napunjen bojom(uglavnom drzi kao preko ljeta), da li je moguce da to zezne kompresor iako ima zastita kad padne pritisak u sistemu da ne da da se ukljucuje kompresor. Jedino ako je curilo negdje na kompresoru pa kad stavim polovni da bude ok. Pregledacemo ako moze sa lampom da se uoci mjesto curenja i srediti.
Citroen C4 II.
-
- Posts: 1084
- Joined: 06/03/2011 21:43
- Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
- Contact:
#1171 Re: PUNJENJE KLIME
Jos malo ... par mjeseci
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1172 Re: PUNJENJE KLIME
Treba li to punit preventivno il kad prestane radit? Kod mene auto evo haman 1 godinu nisam ni tako ništa oko klime, radi najnormalnije trenutno.
-
- Posts: 11275
- Joined: 12/09/2012 09:57
#1173 Re: PUNJENJE KLIME
Ako radi ne barci....nasi strucnjaci ce ti to samo sjebatblack_adrian wrote: ↑04/01/2022 07:53 Treba li to punit preventivno il kad prestane radit? Kod mene auto evo haman 1 godinu nisam ni tako ništa oko klime, radi najnormalnije trenutno.
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#1174 Re: PUNJENJE KLIME
hvala
- emotivac
- Posts: 1612
- Joined: 01/03/2013 14:24
#1175 Re: PUNJENJE KLIME
Ne bi bilo loše makar svake dvije godine puniti klimu, jer nije to samo punjenje plina već i zamjena ulja u kompresoru, a to ulje podmazuje isti. Ima klip i ventile koje treba da podmazuje.
To je moje mišljenje, neka logika jbg