Ja znam da je medju zadnjim dinosaurusima sa Chevroletom bio rah. Sejo Topalovic.Ned071 wrote:mirza je imao zuti bmw. ali mislim da je i prije njega bio jos jedan cabrio, nesto ranije... kad ste vec kod egzotike, sjeća li se ko chevroleta kojeg je nekad davno prije rata vozao runda taksista?
Prije 20+ god
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#251 Re: Prije 20+ god
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#252 Re: Prije 20+ god
Ja sam uvijek mislio da je Mirzin BMW bio neka AC Schnitzer prerada
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#253 Re: Prije 20+ god
Da je bio moj pitanje je da li bi se poslije 20 god sjecao! Mene su neki dan podsjecali da sam imao Yugu 1997. godine, jedva se sjetih...
-
- Posts: 90
- Joined: 14/04/2017 10:53
#254 Re: Prije 20+ god
Đeđino pravo ime ne znam ali je prije rata radio u Stojčevcu kao krupije a sad radi u talijanskoj ambasadi, vozi ambasadora. Pošto se spomenuo 5 Turbo na francuskim tablama sa Otoke pomislio sam da je Alpin 310 neko pomiješao sa Fuegom. Taj Sudo je boravio na Otoci kad je boravio u Sarajevu. Što se tiče te 5 GT Turbo, pred sam rat je Kruško došao sa njim da mijenja pločice pa zato mislim da je bio njegov, naravno, mogao je dovesti bilo čiji auto! Mislim da je taj M3 kabriolet ipak bio žuti 46 jer mi se cifra od 100000 ne bi motala za neki stariji auto? A šipac, neki slastičar ili pitar ga je sigurno dovezao!tempuser wrote:Đeđo kao Dž. Baluković? Mi smo bili jedno vrijeme komsije i on je pominjao da je imao Scirocca i bas tako nesto vezano za papire, ali nikad nije imao vozacku.Sandordoo wrote:
Prva 2 16V definitivno moji još 1987 i 88, zatim Goran iz Rent-a-cara Unis pa Đeđo sa divljakom kojeg su mu oduzeli na Njemačkoj granici. Poslije toga Edo Omerović sa novijim, PL motor. Skinuli mu katalizator i Lambda sonde u VAR-u pa ih tražio po otpadu da ponovo vrati na auto! Taj "Fuego" sa Otoke nije bio "Fuego" već Renault Alpine 310 Sude čiji je bio i taj Renault Turbo 1 sa centralnim motorom. Kad je išao za Sarajevo, crk'o mu motor na 5-ci na auto-putu iza Zagreba pa smo mu u mom servisu radili motor (dijelovi stigli za 24 h iz Pariza), sutradan ga je na Otoci prevrnuo na bok, a dan iza je spalio lamele (duplo kvačilo)! Bio je to nekakav auto za kup tako da je imao i rol bar kao i tvrđe amortizere! Meni se čini da je taj 5 GT Turbo bio Kruškin auto? K'o da ga sad gledam, Magnum viri za pasom dok smo mu mijenjali zadnje d. pločice pred sami rat. Što se tiče Corrada 16V on je 90 ili 91 kupljen nov u TAS-u i u ratu ga je Jasko (prvi vlasnik) prodao Edi Omeroviću. Čiji li je bio žuti M3 E46 kabriolet, skoro nov auto, došao momak kod nas da mu isjećemo zadnji lonac i sve izvadimo iz njega da se bolje čuje?
Fuego sa Otoke je bio 100% Fuego, stajao je na drugom parkingu, srebreni sa FR crvenim tablicama za strance, a ako me sjecanje sluzi vozila ga je zena.
Ja mislim da je 5 GT Turbo ipak bio Jukin, Krusko je u rat usao sa crnim Mk2 GTI, ljiljan zaljepljen na drvenom volanu.
Ne znam za E46, ali je zutog M36 M3 imao Mirza Varesanovic na grckim tablama?
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#255 Re: Prije 20+ god
Ako može pomoći u dilemi
BMW E46 Cabrio se pojavio na tržištu 12/1999
BMW E46 Cabrio se pojavio na tržištu 12/1999
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#257 Re: Prije 20+ god
Nije to taj Đeđo, mada nadima nike tako cest.Sandordoo wrote:Đeđino pravo ime ne znam ali je prije rata radio u Stojčevcu kao krupije a sad radi u talijanskoj ambasadi, vozi ambasadora. Pošto se spomenuo 5 Turbo na francuskim tablama sa Otoke pomislio sam da je Alpin 310 neko pomiješao sa Fuegom. Taj Sudo je boravio na Otoci kad je boravio u Sarajevu. Što se tiče te 5 GT Turbo, pred sam rat je Kruško došao sa njim da mijenja pločice pa zato mislim da je bio njegov, naravno, mogao je dovesti bilo čiji auto! Mislim da je taj M3 kabriolet ipak bio žuti 46 jer mi se cifra od 100000 ne bi motala za neki stariji auto? A šipac, neki slastičar ili pitar ga je sigurno dovezao!tempuser wrote:Đeđo kao Dž. Baluković? Mi smo bili jedno vrijeme komsije i on je pominjao da je imao Scirocca i bas tako nesto vezano za papire, ali nikad nije imao vozacku.Sandordoo wrote:
Prva 2 16V definitivno moji još 1987 i 88, zatim Goran iz Rent-a-cara Unis pa Đeđo sa divljakom kojeg su mu oduzeli na Njemačkoj granici. Poslije toga Edo Omerović sa novijim, PL motor. Skinuli mu katalizator i Lambda sonde u VAR-u pa ih tražio po otpadu da ponovo vrati na auto! Taj "Fuego" sa Otoke nije bio "Fuego" već Renault Alpine 310 Sude čiji je bio i taj Renault Turbo 1 sa centralnim motorom. Kad je išao za Sarajevo, crk'o mu motor na 5-ci na auto-putu iza Zagreba pa smo mu u mom servisu radili motor (dijelovi stigli za 24 h iz Pariza), sutradan ga je na Otoci prevrnuo na bok, a dan iza je spalio lamele (duplo kvačilo)! Bio je to nekakav auto za kup tako da je imao i rol bar kao i tvrđe amortizere! Meni se čini da je taj 5 GT Turbo bio Kruškin auto? K'o da ga sad gledam, Magnum viri za pasom dok smo mu mijenjali zadnje d. pločice pred sami rat. Što se tiče Corrada 16V on je 90 ili 91 kupljen nov u TAS-u i u ratu ga je Jasko (prvi vlasnik) prodao Edi Omeroviću. Čiji li je bio žuti M3 E46 kabriolet, skoro nov auto, došao momak kod nas da mu isjećemo zadnji lonac i sve izvadimo iz njega da se bolje čuje?
Fuego sa Otoke je bio 100% Fuego, stajao je na drugom parkingu, srebreni sa FR crvenim tablicama za strance, a ako me sjecanje sluzi vozila ga je zena.
Ja mislim da je 5 GT Turbo ipak bio Jukin, Krusko je u rat usao sa crnim Mk2 GTI, ljiljan zaljepljen na drvenom volanu.
Ne znam za E46, ali je zutog M36 M3 imao Mirza Varesanovic na grckim tablama?
Taj Fuego sa otoke se vozio tamo negdje 84-86, a 5 Turbo uoci rata.
Kad smo vec kod Fuega ti se moras sjecati srebrenog Fuega za US trziste koji je redovno bio parkiran na trotoaru ispred dragstora na Mdvoru, gdje je sad SCC.
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#258 Re: Prije 20+ god
Jedini "pslasticar ili pitar" koji se moze uvezati sa zutim M3 je mesar Sahbaz koji je auto kupio od Omerovica i to vadjenje lonaca mi lici na tu kategoriju, a sam auto je bio 1993. godine. Auto je i danas u Sarajevu, rasturen u Velesicima kod elektricara Struje.Sandordoo wrote:Mislim da je taj M3 kabriolet ipak bio žuti 46 jer mi se cifra od 100000 ne bi motala za neki stariji auto? A šipac, neki slastičar ili pitar ga je sigurno dovezao!
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#259 Re: Prije 20+ god
Taj M3 o kojem ti pricas je kupe, a ovdje je rijec o kabrioletu.tempuser wrote:Jedini "pslasticar ili pitar" koji se moze uvezati sa zutim M3 je mesar Sahbaz koji je auto kupio od Omerovica i to vadjenje lonaca mi lici na tu kategoriju, a sam auto je bio 1993. godine. Auto je i danas u Sarajevu, rasturen u Velesicima kod elektricara Struje.Sandordoo wrote:Mislim da je taj M3 kabriolet ipak bio žuti 46 jer mi se cifra od 100000 ne bi motala za neki stariji auto? A šipac, neki slastičar ili pitar ga je sigurno dovezao!
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#260 Re: Prije 20+ god
Ja sam tih godinaintenzivno pratio "auto scenu" po sarajevu i zutog kabrioleta E36 M3 je imao samo Mirza Varesanovic na grckim tablama, zato malo prosirujem "potragu".corsa wrote:Taj M3 o kojem ti pricas je kupe, a ovdje je rijec o kabrioletu.tempuser wrote:Jedini "pslasticar ili pitar" koji se moze uvezati sa zutim M3 je mesar Sahbaz koji je auto kupio od Omerovica i to vadjenje lonaca mi lici na tu kategoriju, a sam auto je bio 1993. godine. Auto je i danas u Sarajevu, rasturen u Velesicima kod elektricara Struje.Sandordoo wrote:Mislim da je taj M3 kabriolet ipak bio žuti 46 jer mi se cifra od 100000 ne bi motala za neki stariji auto? A šipac, neki slastičar ili pitar ga je sigurno dovezao!
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#261 Re: Prije 20+ god
Zar nije gazda Zelje ili neki cevabdzija imao E36 M3 kabrio koji je zavrsio kod Struje. Doduse ona prva serija sa 3.0 motorom i 286 KS.
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#262 Re: Prije 20+ god
Jeste, bio plavi pa ga struja ofarbao u mat crnu, a kasnije u mat bijelu i te boje je bio kad mu je NOS eksplodirao na socijalnom. Ali taj auto nije nikad bio od Ede Omerovića.mali_milojica wrote:Zar nije gazda Zelje ili neki cevabdzija imao E36 M3 kabrio koji je zavrsio kod Struje. Doduse ona prva serija sa 3.0 motorom i 286 KS.
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#263 Re: Prije 20+ god
Koliko ja pamtim Edo je imao samo coupe M3corsa wrote:Jeste, bio plavi pa ga struja ofarbao u mat crnu, a kasnije u mat bijelu i te boje je bio kad mu je NOS eksplodirao na socijalnom. Ali taj auto nije nikad bio od Ede Omerovića.mali_milojica wrote:Zar nije gazda Zelje ili neki cevabdzija imao E36 M3 kabrio koji je zavrsio kod Struje. Doduse ona prva serija sa 3.0 motorom i 286 KS.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#264 Re: Prije 20+ god
Sjeća li se iko M5 E39 metalik teget boje...lik je bio iz Hrasnog, često bila kod Can-cana na Malti...kako je bio dobar, a otad mi je E39 bio najomiljeniji benve....
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#265 Re: Prije 20+ god
Sjecam ja, cesto je bio parkiran i ispred Happy-a u Hrasnom.johntra wrote:Sjeća li se iko M5 E39 metalik teget boje...lik je bio iz Hrasnog, često bila kod Can-cana na Malti...kako je bio dobar, a otad mi je E39 bio najomiljeniji benve....
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#266 Re: Prije 20+ god
sjecam se ja , sta je sa tim autom
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#267 Re: Prije 20+ god
Pojavio se odmah 1996. godine, tad je to bila cijena za iskeširati...vozio se dugo godina, a onda je nestao...pojava bila samo takva tih godina, svi ostali pored njega bili smiješni...kakvi Omerovići, trice, kučine...
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#268 Re: Prije 20+ god
Nije se mogao M5 pojaviti '96 kad je izasao '99.johntra wrote:Pojavio se odmah 1996. godine, tad je to bila cijena za iskeširati...vozio se dugo godina, a onda je nestao...pojava bila samo takva tih godina, svi ostali pored njega bili smiješni...kakvi Omerovići, trice, kučine...
- amar1994
- Posts: 28546
- Joined: 11/01/2015 12:22
- Location: Neđeljišta
#269 Re: Prije 20+ god
ja ga prvi put vidio na M.Dvoru , kaze drugu jest dobar ima 4 auspuha ,
nisam tad 2000tih ni znao sta je M , samo auspusi bajo moj
nisam tad 2000tih ni znao sta je M , samo auspusi bajo moj
Last edited by amar1994 on 22/01/2018 10:52, edited 1 time in total.
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#270 Re: Prije 20+ god
onda sam ja pomiješao godine, a znam da sam još živio tamo gdje je obitavao...onda se pojavio odmah i kad je izbačen na tržište, jer sigurno nije bilo 1999 ili iznad...znači 1998., sto posto...i dosta raje nije ni kontalo da je pravi M5...corsa wrote:Nije se mogao M5 pojaviti '96 kad je izasao '99.johntra wrote:Pojavio se odmah 1996. godine, tad je to bila cijena za iskeširati...vozio se dugo godina, a onda je nestao...pojava bila samo takva tih godina, svi ostali pored njega bili smiješni...kakvi Omerovići, trice, kučine...
- corsa
- Posts: 2579
- Joined: 15/12/2005 10:35
- Location: Sarajevo
#271 Re: Prije 20+ god
Moguće i '98 ali to su bili bas prvi primjerci.johntra wrote:onda sam ja pomiješao godine, a znam da sam još živio tamo gdje je obitavao...onda se pojavio odmah i kad je izbačen na tržište, jer sigurno nije bilo 1999 ili iznad...znači 1998., sto posto...i dosta raje nije ni kontalo da je pravi M5...corsa wrote:Nije se mogao M5 pojaviti '96 kad je izasao '99.johntra wrote:Pojavio se odmah 1996. godine, tad je to bila cijena za iskeširati...vozio se dugo godina, a onda je nestao...pojava bila samo takva tih godina, svi ostali pored njega bili smiješni...kakvi Omerovići, trice, kučine...
- mali_milojica
- Posts: 14185
- Joined: 02/09/2012 17:42
- Location: Hadis: Govorite istinu,pa makar bila i na vasu stetu.
#272 Re: Prije 20+ god
Auto predstavljen u Zenevi 98,proizvodnja.krenula krajem oktobra 98. Kolike su sanse da jedan odmah zavrsi u Sarajevu i bude tu vec u novembru ili decembru 98?
-
- Posts: 17100
- Joined: 08/04/2015 10:35
#273 Re: Prije 20+ god
Kod Can-Cana je obicno stajao Serbin BMW, a ako me pamcenje dobro sluzi on je poslije crnog E36 kupio E39.johntra wrote:onda sam ja pomiješao godine, a znam da sam još živio tamo gdje je obitavao...onda se pojavio odmah i kad je izbačen na tržište, jer sigurno nije bilo 1999 ili iznad...znači 1998., sto posto...i dosta raje nije ni kontalo da je pravi M5...corsa wrote:Nije se mogao M5 pojaviti '96 kad je izasao '99.johntra wrote:Pojavio se odmah 1996. godine, tad je to bila cijena za iskeširati...vozio se dugo godina, a onda je nestao...pojava bila samo takva tih godina, svi ostali pored njega bili smiješni...kakvi Omerovići, trice, kučine...
Za ovaj M5 i sa 2 x 2 rore sa Marindvora sam davno cuo da je "dupljak".
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#274 Re: Prije 20+ god
zašto ne bi mogli? kakve su uopšte šanse da tih godina dođe jedan M5 u Sarajevo?
šta, nije bilo moguće otići i naručiti auto i čekati da dođe? možda se neko predbilježio ranije?
ako je neko mogao dati, lupam, 100 milja tada za M5, mogao je i otići do Njemačke i naručiti ga...
šta, nije bilo moguće otići i naručiti auto i čekati da dođe? možda se neko predbilježio ranije?
ako je neko mogao dati, lupam, 100 milja tada za M5, mogao je i otići do Njemačke i naručiti ga...
- Bakir1
- Posts: 13669
- Joined: 18/06/2008 16:45
- Location: mislim da o tome imam misljenje.
- Contact:
#275 Re: Prije 20+ god
98 je u visokom bila Alpina B10, tad je taj auto bio star godinu