Priče i pripovijedanja

Rasprave o vjerskim temama.

Moderator: Bloo

User avatar
mali Ninja
Posts: 1868
Joined: 22/09/2007 21:10

Priče i pripovijedanja

Post by mali Ninja » 18/10/2009 01:20

kao dijete sam uvijek volio slušati te priče koje pričaju stariji ili na hutbama, vazovima isl, a Boga mi i sada.
ja ne znam ima li ova tema ili slična, pa mi pomjerite post ili šta treba..

zapravo ispričao bih za sada samo jednu od njih mnogo :)

ovo je priča primjera kako postupati prema komšijama, a najbolji primjer nam je dao Poslanik s.a.w.s.
Naš Poslanik, neka je mir na njega, je imao jednog jevreja za komšiju koji ga i nije pretjerano volio a čak šta više stalno je nastojao isprovocirati Poslanika s.a.w.s. time što bi ostavljao smeće ispred njegovih vrata. Jedno jutro smeća nije bilo i Poslanik s.a.w.s se raspita šta je to sa njim, zašto nema smeća, na što dobi odgovor da je židov bolestan i na postelji. Nakon što je to čuo, odmah se zaputio da ga obiđe, a kada je ušao u kuću njegovu i rekao mu sve kako je bilo, jeverej izgovori šehadet i primi islam jer je znao da to niko drugi ne bih mogao uraditi, ne bih mogao vratiti dobrim svo zlo koje mu je ovaj učinio, do onaj koga je Allah dž.š. poslao.

Arzuhal na potezu si :)


User avatar
arzuhal
Posts: 20709
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

Re: Priče i pripovijedanja

Post by arzuhal » 23/10/2009 08:56

Ok, ninja :-D De dok ja započnem, ti šurikenom sredi onu dvojicu što čuče. vire i prisluškuju iz grmlja...Ne bilo ti zapoviđeno :D ...

Jednom prilikom je Isa, alejhi-selam, bježao od svojih progonitelja. Kiša je lila, vjetar šibao na sve strane, a poslanik Božiji je bio već na kraju snaga...
Promrznut i iscrpljen, on ugleda jednu pećinu i odluči da se skloni u nju.
Čim je ušao, čuo je nekakvo cviljenje u dnu pećine. Vidje tamo mladunčad šakala.
U tom času, obrati mu se Uzvišeni Allah:

O, Isa! Izlazi iz pećine koja je šakalovo sklonište jer uznemiravaš njegovu mladunčad!

Dragi poslanik, alejhi-selam, zavapi:

Gospodaru moj! Pa zar i šakal ima sklonište, a sin Merjemin ni doma ni skloništa, samo bježanje i progon!?

Allah mu odgovori:

O, Isa! Od svih domova na svijetu i skloništa, od svih svjetova koje sam Ja stvorio, za tebe je bolje to što je uz tebe Onaj koji te goni!

User avatar
avicena
Posts: 2316
Joined: 08/07/2005 00:19

Re: Priče i pripovijedanja

Post by avicena » 23/10/2009 09:47

Od smrti se ne može pobjeći (Sulejman, a.s., i Azrail)


Dođe jednom prilikom Azrail kod Allahovog Poslanika Sulejmana, te poče nekako čudno da se zagleda u jednog od njegovih velikaša koji tu sjeđaše. Kada Azrail izađe taj čovjek reče Sulejmanu:

- O Allahov Poslaniče! Ko je onaj nepoznati čovjek“
Sulejman a.s. mu odgovori: To je Azrail, melek smrti.
Čovjek onda reče: - Primijetio sam da me nekako dugo i čudno zagleda, pa se bojim da je došao da mi uzme dušu. Nego, de ti mene nekako spasi od njega!
Sulejman ga upita: - A kako da te spasim?
Čovjek reče: - Naredi vjetru da me odnese u najudaljenije krajeve Indije, pa ne bi li mi Azrail izgubio trag i zaboravio na mene.

Sulejman a.s. to učini i vjetar u istom momentu odnese tog čovjeka u daleke zemlje Indije. Taman kad je stigao tamo, melek Azrail mu uze dušu i usmrti ga.
Kasnije Melek Azrail ponovo svrati kod Sulejmana. a on ga upita:
- Zašto si se ti onda onoliko zagledao u onog čovjeka koji je sjedio sa mnom.
Azrail mu odgovori: - Čudio sam se tom čovjeku jer mi je bilo naređeno da ga usmrtim u Indiji, a on se nalazi ovdje kod tebe, veoma daleko od Indije. Međutim, kada sam ja po naredbi Allahovoj otišao u Indiju, vidjeh kako i njega vjetar tamo donese, te ga ja po Allahovoj odredbi usmrtih.

User avatar
mali Ninja
Posts: 1868
Joined: 22/09/2007 21:10

Re: Priče i pripovijedanja

Post by mali Ninja » 23/10/2009 11:52

arzuhal wrote:Ok, ninja :-D De dok ja započnem, ti šurikenom sredi onu dvojicu što čuče. vire i prisluškuju iz grmlja...Ne bilo ti zapoviđeno :D ...


"i obični mitraljez postaje smrtonosno oruzje u rukama jednog ninje" :D ja sam onaj moderni, sa vatrenim oruzjem :D


ovu priču sam čuo davno pa nisam siguran koliko cu je vjerodostojno ponoviti :)

Pita unuk dedu: "Dedo, šta je to život?". Dedo začuđen pitanjem malog unuka razmisli malo ali se nije dao zbuniti pa reče: "Život je sve ono od ezana do namaza."
unuku sad nije jasno pa ponovo postavi pitanje: "Kako to, ne razumijem?". Starac, kakav je i sam smiren nastavi smireno, znaš li ti da kad se neko rodi uči mu se ezan, a ne klanja namaz. Unuk nestrpljivo: "Znam, tako je bilo i kad se juče rodio mali Alija, učio mu se ezan a nije se klanjao namaz, samo meni opet ništa nije jasno". Dedo nastavi, znaš li ti da kad neko umre klanja mu se namaz ali se predhodno ne uči ezan, jer je taj ezan proučen po rođenju. Sve što je između toga, to je život.

User avatar
esoes
Posts: 54
Joined: 05/11/2010 13:26

Re: Priče i pripovijedanja

Post by esoes » 04/12/2010 18:11

:thumbup:

strongwoman
Posts: 1311
Joined: 23/02/2007 08:36

Re: Priče i pripovijedanja

Post by strongwoman » 04/12/2010 22:32

Jedan od prijašnjih Poslanika, kojima je objava od Allaha dolazila u snu, usnije jedne noći kako mu je rečeno slijedeće:

- "Kada ustaneš, prvo na što naiđeš - to pojedi, drugo - sakrij, treće - prihvati, četvrto - ne odbij, a peto na što naiđeš - ti bježi od njega!"
Kada Poslanik ujutro ustade i krenu putem, prvo na što naiđe bijaše jedno ogromno brdo. On zbunjen zastade i poče da razmišlja:
- "Moj mi je Gospodar naredio da prvo na što naiđem pojedem... samo ne znam kako li ću ovo pojesti kad je to nemoguće... ali, moj Gospodar mi ne bi naredio da učinim ono što nisam u stanju..."
Onda on čvrsto odluči da pojede to brdo i krenu prema njemu, ali što mu se više približavao, brdo se sve više smanjivalo, dok na kraju osta kao jedan zalogaj. Poslanik to pojede uvjerivši se da je to slađe od meda, zahvali Allahu na tome te produži dalje.
Idući dalje naiđe na zlatnu posudu, pa pošto se sjeti da to treba da sakrije, on iskopa rupu u zemlji, zakopa to i krenu dalje. Kada se osvrnu, ugleda onu zlatnu posudu kako je opet na površini zemlje. On se vrati pa je ponovo zakopa, ali se tu opet pojavi, i tako se to ponovi nekoliko puta.
Poslanik onda reče sam sebi: - "Ja sam uradio ono što mi je naređeno."
Onda produži dalje ne osvrćući se više.
Idući dalje ugleda jednu ptičicu koja je bježala od sokola i prije nego što će biti sustignuta ona viknu:
- "O Allahov Poslaniče, spasi me!"
On prihvati ptičicu i sakri je u rukav, a soko mu viknu: - "O Poslaniče! Ja sam veoma gladan i od jutros tražim nešto za jelo, i tamam kad htjedoh da uhvatim ovu pticu ti me spriječi i omete da uzmem svoju nafaku."
Poslanik pomisli: "Naređeno mi je da treće na što naiđem prihvatim, i to sam i učinio, ali naređeno mi je i to da ne odbijem četvrto, a četvrto je ovaj soko koji traži svoju nafaku."
Nakon kraćeg ra.zmišljanja, uze nož i odreza komad mesa od svoje noge, baci to sokolu, a on ga uze i ode.
Poslanik onda pusti pticu i krenu dalje. Peta stvar na koju naiđe bijaaše nekakva lešina koja se raspadala od smrada i truleži, a on, sjetivši se svoga sna, pobježe od toga.

Kada je uveče ponovo zanoćio on reče:
- "O Gospodaru! Ja sam uradio ono što si mi naredio, pa mi sada objasni značenje svega toga?"
U snu on ču glas koji mu reče:
- "Što se tiče prvog, onog što si pojeo, to je srdžba, koja ispočetka izgleda kao brdo, a na kraju, kada se čovjek strpi i svoju srdžbu proguta, izgleda kao zalogaj slađi od meda!"
- Drugo znači: Ko uradi neko dobro djelo, pa i ako ga prikrije, ono će opet izaći na vidjelo!
- Treće znači: Ko ti se povjeri, nikad ga ne iznevjeri!
- Četvrto znači: Ako ti čovjek u nuždi nešto zatraži, nastoj da mu to daš makar i tebi bilo potrebno!
- Peto je ogovaranje, i uvijek bježi od onih ljudi koji druge ogovaraju!

User avatar
kamen spoticanja
Posts: 12994
Joined: 08/11/2009 15:29
Location: na tragu za Istinom
Has thanked: 4 times
Been thanked: 3 times

Re: Priče i pripovijedanja

Post by kamen spoticanja » 05/12/2010 21:20

nego malo on topic :)

Jedna premudra hikaja nam kazuje da je jedan od mudrih halifa sa svojom svitom šetao parkovima drevnog Bagdada kada je u jednom vrtu ugledao starca koji u ruci drži mladicu palme sa jasnom namjerom da je posadi. Halifa mu kaza:

-Čestiti covjece, deder mi reci zašto ciniš uzaludan posao? Šta te nagnalo da ciniš ono od cega ti pouzdano nikakve koristi neceš imati?

Starac se nije dao zbuniti vec je halifi kazao da je tacno da on nece plodove ubirati sa ovog drveta ali je on za svoga života jeo plodove koje su zasadili njegovi preci pa i on isto cini za buduca pokoljenja. Zacudi se halifa dubokoumnošcu starca pa mu rece “aferim”, cestitam ti na tome.

Napomenimo da je u taj vakat bio obicaj da onoga koga halifa javno pohvali iz državne hazne bude nagracen sa 1000 dukata.

Starac primivši pare nastavi da govori.

-Vidiš cestiti halifa moja palma koju još ni posadio nisam plod mi vec dade.

Halifa se nasmija i ponovo kaza aferim i starom baštovanu bude isplacena još 1000 dukata. Stari baštovan još dometnu na svoje rijeci sljedecu mudrost.

-Svaka palma rađa u godini dana tek jedanput ova moja, uzoriti halifa, evo rodi dva puta za jednu godinu.

Halifa rece još jedanput aferim i uskliknu svojim dvorjanima.

- Požurimo odavde, ovaj starac kako je krenuo cijelu državnu blagajnu ce nam isprazniti. 

User avatar
arzuhal
Posts: 20709
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

Re: Priče i pripovijedanja

Post by arzuhal » 06/12/2010 10:09

A sad, evo i jedna hićaja za mog brata, malog Ninju :-D

Bio, kažu, nakav šejh i u svojoj tekiji imao samo jednog murida, učenika. I dan i noć tekija je bila pusta, samo njih dvojica u njoj.
Blizu njih, u komšiluku, je bila jedna druga tekija u kojoj je, povazdan, bilo puno svijeta.
Često bi taj murid znao gledat kako narod masovno dolazi u tu drugu tekiju, pa ga nakav dert hvatao. Primjetio je to njegov šejh, pa ga jednom upita:

- A što si ti, sine, toliko kaharan i tužan, šta je, reci?
- Ma, šejh-efendija, aferdosun, ali sve gledam kako je ona tekija puna ljudi, svi dolaze na zikrove i dersove, a kod nas nikog, osim nas dvojice...Poželim da i nama dođu, da se ispuni tekija, pa da mogu i ja pohizmetit drugima...da mi se srce ispuni... :(

Sutradan njegov šejh ode u čaršiju i tamo ugleda kako su djeca ufatila goluba, pa se prepiru čiji je golub. Šejh priđe, uze goluba od njih, pa reče kako će on pravedno odlučit čiji je golub. Zatim otkide golubu jedno krilo pa dade jednom djetetu, otkide drugo pa dade drugom, zatim glavu trećem...Djeca se prestraviše kad vidješe šta šejh čini, pa počeše drečat i plakat. Na to šejh reče:

- Šta je sad!? Zar vam nije pravedno ovako? Dajte mi te komade goluba! :x

Sakupi rastrgane komade goluba u svoje krilo, nešto tiho prouči i - golub, živ i zdrav, prhnu iz njegovog krila u nebo!

Ne samo djeca, nego je sva čaršija vidjela šta se desilo! Prostruji priča među narodom o ovome šejhu, o njegovom kerametu, o njegovom evlijaluku.
Iste noći, u njegovu tekiju nahrupi masa ljudi. Svi su htjeli biti što bliže ovom šejhu, činiti ibadet s njim, slušati njegove dersove i vazi-nasihate.
Onaj njegov murid je sad blistao od sreće :) : sve je letao, tam-vam, noseći čaj i kahvu gostima, hizmet čineći na razne načine. Samo pnekad bi stigao da malo sjedne i pogleda, izdaljine, malo i svog šejha.
To se sve ponavljalo i dana u dan, iz noći u noć: narod je dolazio, sve više...
Jedne prilike, kada su bili sami, murid reče svom šejhu:

- Šejh-efendija, ja s'nogu padoh od ovolikog hizmeta, ali to mi nije nimalo teško... :) Al' jest mi teško što više nemam vremena, kao prije, da budem blizu tebe, da te slušam...Ljudi me odvojiše od tebe, pa mi sad srce čezne za mirom sa tobom... :(

Tu noć šejh uzme jedna mjeh od kozje kože, pa ga napuni zrakom. Kada je bio vakat da se klanja jacija, šejh onaj mjeh stavi pod pazuh, sakrivenog ispod džube.
Kada su svi krenuli da sedždu, šejh malo pritisne onaj mjeh i začu se zvuk kao kod glasnog puštanja vjetra. Svi koji su klanjali za šejhom se zbuniše :shock: , zacrveniše :oops: ...Na drugoj sedždi opet šejh pritisne onaj mijeh, sad malo jače.
Onaj narod, kako vidje šejha gdje u sred namaza pušta vjetrove i ne misli prekinut namaz, poče prekidat namaz i izlazit iz tekije :run: .
Na kraju ostaše samo šejh i njegov murid u tekiji.
Iza toga, danima im niko nije dolazio u tekiju. Narod počeo pričat po čaršiji svašta o šejhu...
Jedne večeri, dok su pili čaj, reče šejh svom muridu:

- Vidiš, sinko...da bi naveo ljude da dođu u tekiju moraš im kakvo čudo, keramet pokazat'. A da bi ih istjerao iz nje, dovoljan ti je jedan obični prdež...

:mrgreen:

User avatar
KotromanichII
Posts: 1069
Joined: 17/11/2006 19:20

Re: Priče i pripovijedanja

Post by KotromanichII » 06/12/2010 10:17

Sto se tice nevjernickih dobrih djela, posto Allah nije nepravedan, Allah nagradi nevjernika za njegova dobra djela na ovom svijetu, tako sto mu otkloni nesrecu, od njega, ili mu da malo vise imetka, ili da zdravlje, otkloni bolest itd
ali zato kad dodje na sudnji dan, onda belaji nastaju jer je dosao praznih dzepova nepripremljen za novi zivot.

Allah kaze u Kuranu:

Allah je dobar prema robovima Svojim; on daje opskrbu kome hoće, i On je moćan i silan.

Onome ko bude želio nagradu na onom svijetu - umnogostučićemo mu je, a onome ko bude želio nagradu na ovom svijetu - daćemo mu je, ali mu na onom svijetu nema udjela.


23. i kad se tog Dana primakne Džehennem; tada će se čovjek sjetiti - a na što mu je sjećanje?! -
24. i reći: "Kamo sreće da sam se za ovaj život pripremio!"

User avatar
Irish
Posts: 1229
Joined: 17/02/2010 19:58

Re: Priče i pripovijedanja

Post by Irish » 06/12/2010 11:18

Kad smo vec kod djela i namjera, voljela bih da mi neko (a prepoznat ce se taj :oops: ) pojasni ajet ili ajete koji govore da ima onih kojih koji misle da dobro postupaju ali ce njihova djela biti ponistena..kao i o ponistenju djela uopste..
Koliko se zapravo mozemo osloniti na vlastitu namjeru i vlastito shvatanje? Tu su jos i djela kufra, licemjersta i otpadnistva od vjere (mislim na ajete koji govore o tome u smislu da takvi ni ne znaju sta ih je snaslo) ..
S obzirom na Boziju pravdu i sveznanje, mozemo li se osloniti na iskrenu zelju da budemo dobri pa i ako bi nekada pocinili neko djelo (koje izaziva ponistenje) s uvjerenjem da bi se zasigurno pokajali ako bi toga postali svjesni? A sad, ako toga nismo svjesni (kako ajeti kazuju), i s time izostane pokajanje, ostaje li pri tom ponistenje i kazna?

Allah dz.s jos kaze:

“Zato što ne vole ono što Allah objavljuje, i On će djela njihova poništiti;” (Muhammed, ajet 9)

Znaci li ovo da ako nam nesto (neka odredba/istina) "tesko padne" da spadamo medju "ove"??
Kao i:

“Zar, a oni su uistinu smutljivci ali to ne osjećaju" ili

"Misle li oni – kad ih imetkom i sinovima pomažemo,
da žurimo da im neko dobro učinimo? Nikako, ali oni ne opažaju"
???

User avatar
KotromanichII
Posts: 1069
Joined: 17/11/2006 19:20

Re: Priče i pripovijedanja

Post by KotromanichII » 06/12/2010 12:21

Kad smo vec kod djela i namjera, voljela bih da mi neko (a prepoznat ce se taj ) pojasni ajet ili ajete koji govore da ima onih kojih koji misle da dobro postupaju ali ce njihova djela biti ponistena..kao i o ponistenju djela uopste..


“Zato što ne vole ono što Allah objavljuje, i On će djela njihova poništiti;” (Muhammed, ajet 9)


evo odgovara od Allaha :

"Onome koji želi Ovaj Svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći. A onaj koji želi onaj svijet i trudi se da ga zasluži, a vjernik je, trud će mu hvale vrijedan biti." Kuran

nemora znaciti da ce svi nevjernici dobiti od Allaha nagradu na ovom svijetu, u vidu sacuvanja zdravlja, da ga izlijeci bolesti, sacuva nesrece itd, ima recimo nevjernika nepoznaju islam, niti kuran, a udjeljuju imetak , pomazu siromahe, sirocad, itd takvi mogu dobiti nagradu za svoja djela na ovom svijetu ako to Bog hoce.

a ima bogami i nevjernika, koji rade nekad dobra djela samo eto kako bi rekli kako je siroke ruke, pa da se pohvali pred narodom, i kako moze takav ocekivati nagradu na bilo kom svijetu ??? Ili recimo rade dobra djela iskreno a sa drugi strane kad im spomenes BOga mrak i padne na oci, ili o islamu itd

pa u ovoj recenci ti je odgovor Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo,

ali ima jos jedna stvar, Allah moze covjeka da kazni dunjaluckim blagodatima zbog nevjerstva, tako sto ce ga obamnuti jer davanje raznoraznog bogastva i zdravlja i svega, pa on pomisli da je Bog zadovljan sa njim zbog raznih balgodati koje ima

Allah kaze:

55. Neka te ne odusevljavaju bogatstva njihova, a ni djeca njihova! Allah hoce da ih njima kazni na ovom svijetu i da skoncaju kao nevjernici.

Život na ovome svijetu je sličan bilju zemaljskom na koje Mi spustimo s neba kišu s kojim se ona izmiješa, kojim se onda hrane ljudi i stoka. Pa kad se Zemlja ukrasi svojim ruhom i okiti i kad stanovnici njezini pomisle da su oni toga gospodari, dođe zapovijed Naša, noću ili danju, i Mi to pokosimo, kao da prije ničeg nije ni bilo. Eto, tako Mi potanko izlažemo dokaze narodu koji hoće da razmisli

1.Zato ostavi Mene i one koji ovaj Govor poriču, Mi ćemo ih postepeno odakle se i ne nadaju patnji približavati
1.i vremena im davati, jer je obmana Moja, zaista, jaka!

User avatar
asurbanipal
Posts: 5980
Joined: 28/06/2010 15:54
Location: opet sam ti u kafani
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Priče i pripovijedanja

Post by asurbanipal » 06/12/2010 14:25

just_think wrote:
lilla wrote:
just_think wrote:
Sve sto nije toliko bitno vama je bitno ne bi li skrenuli paznju na ocigledne propuste onoga sto prakticirate.

Nemoj me nasmijavati za nacionalizam i prisile u Islamu, veoma 'duhovito' :-D


Ne znam ko skreće s teme, svaku temu pokušavaš odvesti drugim tokom :roll: postoje dva objašnjenja: ili ti toliko islam smeta pa zavidiš i ne možeš shvatiti da i drugačiji od tebe mogu činiti puno bolje stvari nego što ih ti činiš ili, što mi je trenutno logičnije (jer si rekao da si ti dobra osoba i ne možeš mrziti osobe druge vjere (znači li to da si pripadnik neke?)) :lol: toliko te nešto privlači islamu da ne možeš izbjeći ni jednu temu u kojoj se o njemu govori :D


Sto se tice ove teme jasno sam naznacio da je samo prva prica u negativnom kontekstu, a ostale su ok. Forum je mjesto za diskusije i slobodu govora, ako ti ne zelis da cujes ono sto i drugi ima da kaze jer ti ne odgovara onda ovo nije mjesto za tebe, pa ti izgleda kao odvlacenje od teme, a u stvari je to dio diskusije sto dokazuje da ne znas diskutovat. Ne fokusiram se samo na Islam vec koji put pisem da su sve vjere u pitanju jer je to sve na isti kalup samo drugo pakovanje, a posto su na pdf-u Religije najvise istaknute teme iz Islama pa tu i diskutujem. Zasto me 'privlace' takve tematike, pa iz razloga sto se u velikoj mjeri pridaje toliki znacaj necemu cije su greske izazvale posljedice enormnih stetnih razmjera po covjecanstvo sto se i dalje nastavlja.

ne možeš shvatiti da i drugačiji od tebe mogu činiti puno bolje stvari nego što ih ti činiš


Evo bas jedna od takvih gresaka bazirana na vjerskim negativnim tvrdnjama i osudjivanju nevjernika da ne mogu ciniti dobro i da su zli. A jasno je dokazano da to nije tacno, da oni koje ne vjeruju ne samo da mogu ciniti dobro vec i sa iskrenim namjerama, a ne za nekakve nagrade, Boziju milost itd. E takvih pogresnih tumacenja su vjere pune i zato diskutujem po temama ne bi li ukazao na te besmislice koje nepotrebno stavljaju zid medju ljude.

ili, što mi je trenutno logičnije (jer si rekao da si ti dobra osoba i ne možeš mrziti osobe druge vjere (znači li to da si pripadnik neke?


Opet genaralizovanje na vidiku :-( Pa to je bio samo PRIMJER sa moje strane kako bi zaista izgledalo, i primjer koji je dokazao da su neki dijelovi price na temi izmisljeni da bude sto vjernije prikazana citaocu.



Care, upadaš sam u zamku generalizacije i pogrešnih tumačenja nečijih riječi...

just_think
Posts: 118
Joined: 28/11/2010 23:57

Re: Priče i pripovijedanja

Post by just_think » 06/12/2010 17:15

Eh, u ovim postovima koje ste napisali se krije konacna tacka i napokon cisti dokaz koji dolazi iz samih vjerskih nacela i potvrdjuje ono sto sam pricao sta je uopste vjera i koji cilj ima, ovo ce biti sjajno izlaganje. Citirat cu tebe i Kotromanicha.

arzuhal wrote:Već sam opširno pisao, na nekim temama ranije, o: pitanju morala kod ateista; da li ateisti mogu činiti dobra djela?, prizna li Bog djela ateista ili samo vjernika, itd. tako da ne mislim nanovo o tome. Zato hoću samo malo o ovome...
Naravno da ateisti mogu činiti dobra djela i to sa iskrenom namjerom. To, za onoga koji vjeruje u Kur'an i nastoji da se što više druži sa Kur'anom i da ga razumije i primjeni, a uz to da živi život bez poveza na očima, nije uopće sporno. Allah, 'azze we dželle, kaže (sura En-Nisa):

113. Da nije Allahove dobrote i Njegove milosti prema tebi, - neki pojedinci njihovi su bili naumili da te prevare – ali su samo sebe prevarili, a tebi nisu nimalo naudili. Tebi Allah objavljuje Knjigu i mudrost i uči te onome što nisi znao; velika je Allahova blagodat prema tebi!
114. Nema kakva dobra u mnogim njihovim tajnim razgovorima, osim kada traže da se milostinja udjeljuje ili da se dobra djela čine ili da se uspostavlja sloga među ljudima. A ko to čini iz želje da Allahovu naklonost stekne Mi ćemo mu, sigurno, veliku nagradu dati.

U ovim ajetima Allah govori o nekim nevjernicima iz vremena Muhammeda, alejhi-selam, koji su vazda kovali nake planove kako da naštete Muhammedu, alejhi-selam, i njegovoj poslaničkoj misiji. A očekivati je da se, za one koji tajno rade na tome da nanesu zlo nekome drugom (a u ovom slučaju Muhammedu, alejhi-selam, najdražem biću Allahovom), kaže ono najgore i pokaže, ako ne mržnja, a ono velika odvratnost.
Pa, ipak, pored tih njihovih potajnih kovanja planova protiv Muhammeda, alejhi-selam, Uzvišeni Allah u ovim ajetima ne govori ružno o njima, podstičući Svog poslanika, alejhi-selam, i sve druge vjernike, na mržnju protiv takvih ljudi. Naprotiv, Allah prvo izdvaja jedne od drugih - čak ni Bog ne generalizira u ovom slučaju! - pa kaže da postoje pojedinci (zato sam boldirao) među njima.
U tome je, za onoga ko voli Kur'an i pažljivo i brižljivo ga iščitava, velika pouka.


Obrati paznju na ono sto sam boldirao, znaci tu se opisuje da ja koji sam nevjernik (pojedinac) imam naumu da prevarim nacela vjere, ali da Allah ne govori nista ruzno o meni. To uzimamo na razmatranje za dalje stavke:

arzuhal wrote:I nakon što Allah ukaže da neki pojedinci rade na spletkarenju protiv Poslanika, alejhi-selam, Allah potom ističe da svi ti tajni dogovori nemaju ništa dobro, osim u nekoliko slučajeva:

1) kada traže (jedni od drugih, podstičući se međusobno) da daju milostinju, da pomažu potrebite;
2) da se, generalno, čine dobra djela koja su od velike koristi za društvo i;
3) kada rade na pomirenju pojedinaca i cijele zajednice, stvarajući slogu među ljudima.

Dakle, sam Allah Pravedni ističe i ne skriva činjenicu da oni, koji svakako ne vjeruju u Njega, jesu kadri da čine dobra djela, i to kakva dobra djela! I ne tvrdi da je to nemoguće, samo zato što su nevjernici :)

Kroz cijeli Kur'an se ističu dvije karakteristike sretnih ljudi: vjerovanje i činjenje dobrih djela. Onaj, prema Kur'anu, koji spoji to dvoje, taj je od ahiretskih sretnika. Od vjernika koji tvrdi da vjeruje, uvijek se traži potvrda njegovih riječi dobrim djelima. Jer ukoliko njih nema, onda on priča priču bez pokrića.
Prema tome, što se tiče islamskog učenja, nije uopće sporno da neki nevjernik ima jednu od ove dvije karakteristike, pa da bude jedan od sretnika, makar samo u ovosvjetskim okvirima, u okvirima svijeta i Realnosti koju jedino priznaje i po kojoj mjeri istinu.
A, inače, linija između vjerovanja i nevjerovanje je veoma tanka, ma ko tvrdio suprotno, i nikad se ne zna ko će kako završiti. Tako ima primjera da sku pojedinci gubili svoju vjeru zbog nečinjenja dobrih djela, a drugi su, upravo zbog takvih djela, zadobijali vjeru :)

KotromanichII wrote:Sto se tice nevjernickih dobrih djela, posto Allah nije nepravedan, Allah nagradi nevjernika za njegova dobra djela na ovom svijetu, tako sto mu otkloni nesrecu, od njega, ili mu da malo vise imetka, ili da zdravlje, otkloni bolest itd
ali zato kad dodje na sudnji dan, onda belaji nastaju jer je dosao praznih dzepova nepripremljen za novi zivot.

Allah kaze u Kuranu:

Allah je dobar prema robovima Svojim; on daje opskrbu kome hoće, i On je moćan i silan.

Onome ko bude želio nagradu na onom svijetu - umnogostučićemo mu je, a onome ko bude želio nagradu na ovom svijetu - daćemo mu je, ali mu na onom svijetu nema udjela.

23. i kad se tog Dana primakne Džehennem; tada će se čovjek sjetiti - a na što mu je sjećanje?! -
24. i reći: "Kamo sreće da sam se za ovaj život pripremio!"

evo odgovara od Allaha :

"Onome koji želi Ovaj Svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći. A onaj koji želi onaj svijet i trudi se da ga zasluži, a vjernik je, trud će mu hvale vrijedan biti." Kuran

nemora znaciti da ce svi nevjernici dobiti od Allaha nagradu na ovom svijetu, u vidu sacuvanja zdravlja, da ga izlijeci bolesti, sacuva nesrece itd, ima recimo nevjernika nepoznaju islam, niti kuran, a udjeljuju imetak , pomazu siromahe, sirocad, itd takvi mogu dobiti nagradu za svoja djela na ovom svijetu ako to Bog hoce.

a ima bogami i nevjernika, koji rade nekad dobra djela samo eto kako bi rekli kako je siroke ruke, pa da se pohvali pred narodom, i kako moze takav ocekivati nagradu na bilo kom svijetu ??? Ili recimo rade dobra djela iskreno a sa drugi strane kad im spomenes BOga mrak i padne na oci, ili o islamu itd

pa u ovoj recenci ti je odgovor Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo,

ali ima jos jedna stvar, Allah moze covjeka da kazni dunjaluckim blagodatima zbog nevjerstva, tako sto ce ga obamnuti jer davanje raznoraznog bogastva i zdravlja i svega, pa on pomisli da je Bog zadovljan sa njim zbog raznih balgodati koje ima

Allah kaze:

55. Neka te ne odusevljavaju bogatstva njihova, a ni djeca njihova! Allah hoce da ih njima kazni na ovom svijetu i da skoncaju kao nevjernici.

Život na ovome svijetu je sličan bilju zemaljskom na koje Mi spustimo s neba kišu s kojim se ona izmiješa, kojim se onda hrane ljudi i stoka. Pa kad se Zemlja ukrasi svojim ruhom i okiti i kad stanovnici njezini pomisle da su oni toga gospodari, dođe zapovijed Naša, noću ili danju, i Mi to pokosimo, kao da prije ničeg nije ni bilo. Eto, tako Mi potanko izlažemo dokaze narodu koji hoće da razmisli

1.Zato ostavi Mene i one koji ovaj Govor poriču, Mi ćemo ih postepeno odakle se i ne nadaju patnji približavati
1.i vremena im davati, jer je obmana Moja, zaista, jaka!


Spojio sam dva citata i arzuhalova i Kotromanicha jer se nadovezuju, a Kotromanich je izvadio detaljne iskaze. Ponovo obratite paznju na boldirani tekst. Znaci u gornjem dijelu gdje sam napisao da nevjernici (pojedinici) imaju naumu da prevare nacela vjere, ali Allah ne govori nista ruzno o njima, vec ih kako pise u dva spojena citata nagradjuje na ovom svijetu blagodatima tacnije kako pise obmanjuje, ali na onom svijetu ih ceka pakao, belaj, kazne.

Kao prvo, mi nevjernici kao sto sam vec koliko puta rekao ne ocekujemo nit trazimo ikakve nagrade vec iskreno od sebe pomazemo drugome. A u vjerskim nacelima se bez ikakve potrebe se spominju nagrade i nagrade, ovosvjetska bogatstva za nevjernike i time se zeli stvoriti losa i kriva slika o nama da iako uradimo dobro, da smo pohlepni pa nas Allah obmanjuje nagradama, a ponovo govorim da nista ne trazimo ni od koga zauzvrat nit ista ocekujemo nit zelimo da budemo dio vjerskih nacela tako da te nagrade i bogatstva koja se govore u nase ime obicna izmisljotina.

A kad su u pitanju nagrade prema vjerskim nacelima znaci ono sto se tvrdi da vjernike ocekuje na onom svijetu, ovaj primjer jasno dokazuje koliko su njihova dobra djela moralna u ovom svijeru u odnosu na nevjernike:
"Da li je moralan i dobar onaj pjevac koji humanitarni koncert odradi iskreno od sebe za drugoga bez ikakvih ocekivanja i nagrada za svoje djelo (nevjernik), ili onaj pjevac koji ocekuje nesto od toga u vidu skupljanja jos jednog boda za sebe za koje ce biti nagradjen (vjernik)? Oba pjevaca su uradilo dobro djelo, ali koji je moralniji jasno se vidi.

Sada slijedi zavrsni dio i zakljucak.

Lazne tvrdnje u vjerskim nacelima pocinju od arzuholovih iskaza na pocetku gdje se kaze "da nevjernici (pojedinci) imaju naumu da prevare vjerska nacela, ali da Allah ne govori nista lose o njima." Onda sam jasno dokazao da nevjernici nemaju nikakve naume i kojekakve planove prevare, i da Allah ustvari govori lose o njima i to sa lazima. Znaci te naume da prevare vjerska nacela se opisuju u Kotromanichevim isječcima u obliku cinjenja dobrih djela samo samo da bi bila nagradjena nagradama, bogatstvom, i da ce nevjernici tako biti nagradnjeni ovozemaljskim blagodatima i zatim kanjeni na onom svijetu paklom itd. Tu sam ponovo dokazao da nevjernici koji cine dobra djela ne cine iz nekih ocekivanja i nagrada ovozemaljskih nit onozemaljskih kao sto se lazno pripisuje u vjerskim nacelima, vec iskreno od sebe za drugoga ebez ikakvih ocekivanja.

I ponovo da citiram Kotromanicha:

"evo odgovara od Allaha :
"Onome koji želi Ovaj Svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći. A onaj koji želi onaj svijet i trudi se da ga zasluži, a vjernik je, trud će mu hvale vrijedan biti." Kuran


Eh sada je sve jasno na pitanja "morala kod ateista; da li ateisti mogu činiti dobra djela?, prizna li Bog djela ateista ili samo vjernika?" Odgovor je jednostavan na primjeru:

Onaj koji cini dobro djelo i ne vjeruje u vjerska nacela, ce biti nagradjen na ovom , ali na onom svijetu kaznjen!

Na tom primjeru uzimajuci u obzir sva lazna tumacenja i opise koje se pridodaju onima koji nevjeruju, dolazimo do jasne cinjenice da time ako nevjernik uradi dobro djelo ce biti nagradjen na ovom svijetu, ali kako pise "da ce biti kaznjen na onom svijetu od Allaha" apsolutno razotkriva prema vjerskim nacelima da Allah bez obzira da li nevjernik cini DOBRO DJELO, ono se ne cijeni kod Njega i bit ce KAZNJEN bez obzira sto je citav zivot taj nevjernik cinio dobra djela iskreno od sebe pomogajuci drugima, nije varao, krao, odavao ovozemaljskim zadovoljstvima, bez obzira na ISPRAVAN nacin zivota i DOBRA DJELA ako nije vjerovao u Allaha bit ce kaznjen. E da li je Allah onda PRAVEDAN kao sto mu se dodaje epitet, da li je pravedno da DOBRA DJELA i DOBRI LJUDI budu kaznjeni samo sto nisu vjerovali i nisu bili vjernici.

BUDI VJERNIK ILI CES BITI KAZNJEN KOD BOGA (ALLAHA) BEZ OBZIRA CINIO TI DOBRA DJELA I BIO TI DOBAR COVJEK.

Pa to je to o cemu sam pricao, sad je ovom greskom iz vjerskih nacela dokazano da je vjera samo alat za prikupljanje masa ciji su temelji puni pogresnih, laznih, nemoralnih tumacenja onih koji nisu dio njenih okvira onih koji su se opametili i postali svjesni lazi i izimisljotina, alat izmisljen od strane covjeka da bi pridonosio pojedincima na vrhu kao sto se dogagja od kako se zna za bilo koju vjeru kroz historiju covjecanstva, izmisljena personifikacija lika u obliku Boga koja iz treceg lica zapovijeda, kaznjava, nagradjuje itd. Cak i sada ako neko pokusa iz vjerskih redova da demantuje ovaj dokaz, ustvari ce demantovati tumacenja iz vjerskih nacela koje i sam prakticira, postuje, pa ce se tako dovesti u slijepu ulicu, a koliko ih je samo u vjerskim nacelima pored ovog primjera...

User avatar
arte.fakt
Posts: 903
Joined: 28/02/2010 19:30

Re: Priče i pripovijedanja

Post by arte.fakt » 06/12/2010 17:43

just_think wrote:Eh, u ovim postovima koje ste napisali se krije konacna tacka i napokon cisti dokaz koji dolazi iz samih vjerskih nacela i potvrdjuje ono sto sam pricao sta je uopste vjera i koji cilj ima, ovo ce biti sjajno izlaganje. Citirat cu tebe i Kotromanicha.

arzuhal wrote:Već sam opširno pisao, na nekim temama ranije, o: pitanju morala kod ateista; da li ateisti mogu činiti dobra djela?, prizna li Bog djela ateista ili samo vjernika, itd. tako da ne mislim nanovo o tome. Zato hoću samo malo o ovome...
Naravno da ateisti mogu činiti dobra djela i to sa iskrenom namjerom. To, za onoga koji vjeruje u Kur'an i nastoji da se što više druži sa Kur'anom i da ga razumije i primjeni, a uz to da živi život bez poveza na očima, nije uopće sporno. Allah, 'azze we dželle, kaže (sura En-Nisa):

113. Da nije Allahove dobrote i Njegove milosti prema tebi, - neki pojedinci njihovi su bili naumili da te prevare – ali su samo sebe prevarili, a tebi nisu nimalo naudili. Tebi Allah objavljuje Knjigu i mudrost i uči te onome što nisi znao; velika je Allahova blagodat prema tebi!
114. Nema kakva dobra u mnogim njihovim tajnim razgovorima, osim kada traže da se milostinja udjeljuje ili da se dobra djela čine ili da se uspostavlja sloga među ljudima. A ko to čini iz želje da Allahovu naklonost stekne Mi ćemo mu, sigurno, veliku nagradu dati.

U ovim ajetima Allah govori o nekim nevjernicima iz vremena Muhammeda, alejhi-selam, koji su vazda kovali nake planove kako da naštete Muhammedu, alejhi-selam, i njegovoj poslaničkoj misiji. A očekivati je da se, za one koji tajno rade na tome da nanesu zlo nekome drugom (a u ovom slučaju Muhammedu, alejhi-selam, najdražem biću Allahovom), kaže ono najgore i pokaže, ako ne mržnja, a ono velika odvratnost.
Pa, ipak, pored tih njihovih potajnih kovanja planova protiv Muhammeda, alejhi-selam, Uzvišeni Allah u ovim ajetima ne govori ružno o njima, podstičući Svog poslanika, alejhi-selam, i sve druge vjernike, na mržnju protiv takvih ljudi. Naprotiv, Allah prvo izdvaja jedne od drugih - čak ni Bog ne generalizira u ovom slučaju! - pa kaže da postoje pojedinci (zato sam boldirao) među njima.
U tome je, za onoga ko voli Kur'an i pažljivo i brižljivo ga iščitava, velika pouka.


Obrati paznju na ono sto sam boldirao, znaci tu se opisuje da ja koji sam nevjernik (pojedinac) imam naumu da prevarim nacela vjere, ali da Allah ne govori nista ruzno o meni. To uzimamo na razmatranje za dalje stavke:

arzuhal wrote:I nakon što Allah ukaže da neki pojedinci rade na spletkarenju protiv Poslanika, alejhi-selam, Allah potom ističe da svi ti tajni dogovori nemaju ništa dobro, osim u nekoliko slučajeva:

1) kada traže (jedni od drugih, podstičući se međusobno) da daju milostinju, da pomažu potrebite;
2) da se, generalno, čine dobra djela koja su od velike koristi za društvo i;
3) kada rade na pomirenju pojedinaca i cijele zajednice, stvarajući slogu među ljudima.

Dakle, sam Allah Pravedni ističe i ne skriva činjenicu da oni, koji svakako ne vjeruju u Njega, jesu kadri da čine dobra djela, i to kakva dobra djela! I ne tvrdi da je to nemoguće, samo zato što su nevjernici :)

Kroz cijeli Kur'an se ističu dvije karakteristike sretnih ljudi: vjerovanje i činjenje dobrih djela. Onaj, prema Kur'anu, koji spoji to dvoje, taj je od ahiretskih sretnika. Od vjernika koji tvrdi da vjeruje, uvijek se traži potvrda njegovih riječi dobrim djelima. Jer ukoliko njih nema, onda on priča priču bez pokrića.
Prema tome, što se tiče islamskog učenja, nije uopće sporno da neki nevjernik ima jednu od ove dvije karakteristike, pa da bude jedan od sretnika, makar samo u ovosvjetskim okvirima, u okvirima svijeta i Realnosti koju jedino priznaje i po kojoj mjeri istinu.
A, inače, linija između vjerovanja i nevjerovanje je veoma tanka, ma ko tvrdio suprotno, i nikad se ne zna ko će kako završiti. Tako ima primjera da sku pojedinci gubili svoju vjeru zbog nečinjenja dobrih djela, a drugi su, upravo zbog takvih djela, zadobijali vjeru :)

KotromanichII wrote:Sto se tice nevjernickih dobrih djela, posto Allah nije nepravedan, Allah nagradi nevjernika za njegova dobra djela na ovom svijetu, tako sto mu otkloni nesrecu, od njega, ili mu da malo vise imetka, ili da zdravlje, otkloni bolest itd
ali zato kad dodje na sudnji dan, onda belaji nastaju jer je dosao praznih dzepova nepripremljen za novi zivot.

Allah kaze u Kuranu:

Allah je dobar prema robovima Svojim; on daje opskrbu kome hoće, i On je moćan i silan.

Onome ko bude želio nagradu na onom svijetu - umnogostučićemo mu je, a onome ko bude želio nagradu na ovom svijetu - daćemo mu je, ali mu na onom svijetu nema udjela.

23. i kad se tog Dana primakne Džehennem; tada će se čovjek sjetiti - a na što mu je sjećanje?! -
24. i reći: "Kamo sreće da sam se za ovaj život pripremio!"

evo odgovara od Allaha :

"Onome koji želi Ovaj Svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći. A onaj koji želi onaj svijet i trudi se da ga zasluži, a vjernik je, trud će mu hvale vrijedan biti." Kuran

nemora znaciti da ce svi nevjernici dobiti od Allaha nagradu na ovom svijetu, u vidu sacuvanja zdravlja, da ga izlijeci bolesti, sacuva nesrece itd, ima recimo nevjernika nepoznaju islam, niti kuran, a udjeljuju imetak , pomazu siromahe, sirocad, itd takvi mogu dobiti nagradu za svoja djela na ovom svijetu ako to Bog hoce.

a ima bogami i nevjernika, koji rade nekad dobra djela samo eto kako bi rekli kako je siroke ruke, pa da se pohvali pred narodom, i kako moze takav ocekivati nagradu na bilo kom svijetu ??? Ili recimo rade dobra djela iskreno a sa drugi strane kad im spomenes BOga mrak i padne na oci, ili o islamu itd

pa u ovoj recenci ti je odgovor Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo,

ali ima jos jedna stvar, Allah moze covjeka da kazni dunjaluckim blagodatima zbog nevjerstva, tako sto ce ga obamnuti jer davanje raznoraznog bogastva i zdravlja i svega, pa on pomisli da je Bog zadovljan sa njim zbog raznih balgodati koje ima

Allah kaze:

55. Neka te ne odusevljavaju bogatstva njihova, a ni djeca njihova! Allah hoce da ih njima kazni na ovom svijetu i da skoncaju kao nevjernici.

Život na ovome svijetu je sličan bilju zemaljskom na koje Mi spustimo s neba kišu s kojim se ona izmiješa, kojim se onda hrane ljudi i stoka. Pa kad se Zemlja ukrasi svojim ruhom i okiti i kad stanovnici njezini pomisle da su oni toga gospodari, dođe zapovijed Naša, noću ili danju, i Mi to pokosimo, kao da prije ničeg nije ni bilo. Eto, tako Mi potanko izlažemo dokaze narodu koji hoće da razmisli

1.Zato ostavi Mene i one koji ovaj Govor poriču, Mi ćemo ih postepeno odakle se i ne nadaju patnji približavati
1.i vremena im davati, jer je obmana Moja, zaista, jaka!


Spojio sam dva citata i arzuhalova i Kotromanicha jer se nadovezuju, a Kotromanich je izvadio detaljne iskaze. Ponovo obratite paznju na boldirani tekst. Znaci u gornjem dijelu gdje sam napisao da nevjernici (pojedinici) imaju naumu da prevare nacela vjere, ali Allah ne govori nista ruzno o njima, vec ih kako pise u dva spojena citata nagradjuje na ovom svijetu blagodatima tacnije kako pise obmanjuje, ali na onom svijetu ih ceka pakao, belaj, kazne.

Kao prvo, mi nevjernici kao sto sam vec koliko puta rekao ne ocekujemo nit trazimo ikakve nagrade vec iskreno od sebe pomazemo drugome. A u vjerskim nacelima se bez ikakve potrebe se spominju nagrade i nagrade, ovosvjetska bogatstva za nevjernike i time se zeli stvoriti losa i kriva slika o nama da iako uradimo dobro, da smo pohlepni pa nas Allah obmanjuje nagradama, a ponovo govorim da nista ne trazimo ni od koga zauzvrat nit ista ocekujemo nit zelimo da budemo dio vjerskih nacela tako da te nagrade i bogatstva koja se govore u nase ime obicna izmisljotina.

A kad su u pitanju nagrade prema vjerskim nacelima znaci ono sto se tvrdi da vjernike ocekuje na onom svijetu, ovaj primjer jasno dokazuje koliko su njihova dobra djela moralna u ovom svijeru u odnosu na nevjernike:
"Da li je moralan i dobar onaj pjevac koji humanitarni koncert odradi iskreno od sebe za drugoga bez ikakvih ocekivanja i nagrada za svoje djelo (nevjernik), ili onaj pjevac koji ocekuje nesto od toga u vidu skupljanja jos jednog boda za sebe za koje ce biti nagradjen (vjernik)? Oba pjevaca su uradilo dobro djelo, ali koji je moralniji jasno se vidi.

Sada slijedi zavrsni dio i zakljucak.

Lazne tvrdnje u vjerskim nacelima pocinju od arzuholovih iskaza na pocetku gdje se kaze "da nevjernici (pojedinci) imaju naumu da prevare vjerska nacela, ali da Allah ne govori nista lose o njima." Onda sam jasno dokazao da nevjernici nemaju nikakve naume i kojekakve planove prevare, i da Allah ustvari govori lose o njima i to sa lazima. Znaci te naume da prevare vjerska nacela se opisuju u Kotromanichevim isječcima u obliku cinjenja dobrih djela samo samo da bi bila nagradjena nagradama, bogatstvom, i da ce nevjernici tako biti nagradnjeni ovozemaljskim blagodatima i zatim kanjeni na onom svijetu paklom itd. Tu sam ponovo dokazao da nevjernici koji cine dobra djela ne cine iz nekih ocekivanja i nagrada ovozemaljskih nit onozemaljskih kao sto se lazno pripisuje u vjerskim nacelima, vec iskreno od sebe za drugoga ebez ikakvih ocekivanja.

I ponovo da citiram Kotromanicha:

"evo odgovara od Allaha :
"Onome koji želi Ovaj Svijet, Mi mu brzo dajemo što hoćemo i kome hoćemo, ali ćemo mu poslije Džehennem pripremiti, u kome će se osramoćen i odbačen peći. A onaj koji želi onaj svijet i trudi se da ga zasluži, a vjernik je, trud će mu hvale vrijedan biti." Kuran


Eh sada je sve jasno na pitanja "morala kod ateista; da li ateisti mogu činiti dobra djela?, prizna li Bog djela ateista ili samo vjernika?" Odgovor je jednostavan na primjeru:

Onaj koji cini dobro djelo i ne vjeruje u vjerska nacela, ce biti nagradjen na ovom , ali na onom svijetu kaznjen!

Na tom primjeru uzimajuci u obzir sva lazna tumacenja i opise koje se pridodaju onima koji nevjeruju, dolazimo do jasne cinjenice da time ako nevjernik uradi dobro djelo ce biti nagradjen na ovom svijetu, ali kako pise "da ce biti kaznjen na onom svijetu od Allaha" apsolutno razotkriva prema vjerskim nacelima da Allah bez obzira da li nevjernik cini DOBRO DJELO, ono se ne cijeni kod Njega i bit ce KAZNJEN bez obzira sto je citav zivot taj nevjernik cinio dobra djela iskreno od sebe pomogajuci drugima, nije varao, krao, odavao ovozemaljskim zadovoljstvima, bez obzira na ISPRAVAN nacin zivota i DOBRA DJELA ako nije vjerovao u Allaha bit ce kaznjen. E da li je Allah onda PRAVEDAN kao sto mu se dodaje epitet, da li je pravedno da DOBRA DJELA i DOBRI LJUDI budu kaznjeni samo sto nisu vjerovali i nisu bili vjernici.

BUDI VJERNIK ILI CES BITI KAZNJEN KOD BOGA (ALLAHA) BEZ OBZIRA CINIO TI DOBRA DJELA I BIO TI DOBAR COVJEK.

Pa to je to o cemu sam pricao, sad je ovom greskom iz vjerskih nacela dokazano da je vjera samo alat za prikupljanje masa ciji su temelji puni pogresnih, laznih, nemoralnih tumacenja onih koji nisu dio njenih okvira onih koji su se opametili i postali svjesni lazi i izimisljotina, alat izmisljen od strane covjeka da bi pridonosio pojedincima na vrhu kao sto se dogagja od kako se zna za bilo koju vjeru kroz historiju covjecanstva, izmisljena personifikacija lika u obliku Boga koja iz treceg lica zapovijeda, kaznjava, nagradjuje itd. Cak i sada ako neko pokusa iz vjerskih redova da demantuje ovaj dokaz, ustvari ce demantovati tumacenja iz vjerskih nacela koje i sam prakticira, postuje, pa ce se tako dovesti u slijepu ulicu, a koliko ih je samo u vjerskim nacelima pored ovog primjera...


price i pripovijedanja ... bas se uklapas u naslov teme ...

User avatar
KotromanichII
Posts: 1069
Joined: 17/11/2006 19:20

Re: Priče i pripovijedanja

Post by KotromanichII » 06/12/2010 20:35

Problem lezi u tome sto nevjernici cine daleko vise grijeha nego dobrih djela ili svjesno ili nesvjesno upadaju u grijehe sto na kraju rezultira da imaju vise grijeha nego dobrih djela i zbog toga ih kosta ulazak u Raj.

Naprimijer koliko je nevjernika koji recimo eto cine dobra djela , a vamo piju svaku sedmicu alkohol, puse cigare, droga, sexaju van braka ili varaju zenu ili zena muza, ogovaranje (grijeh isto), prenosenje tudjih rijeci, bave se kamatom, laz, varanje, oholost,kockaju, kradja, nasilje itd plus da ne govorim koliko se bore protiv Boga i protiv svega sto upucuje na postoje Boga vidis ih kako se svim silama bore da ospore to jer znaj uako je to istina nastradat ce na sudnjem danu.

Allah kaze:

38. A oni koji se budu trudili da se dokazima Našim suprostave, da ih onemoguće, oni će biti kažnjeni

Dzaba ti ako radis dobrih djela a ako radis daleko vise grijeha koje ljute Boga. I onda kad se budu vagala dobra djela pretegnu losa djela , dzaba onda ta dobra djela na sudnjem danu.

zamisli doktora koji nardjeje pacijentu da se kloni stetnih stvari za zdravlje a da jede i pije zdravu hranu, i da pacijent dolazi redovno na kontrole i terapije, isto tako Allah naredjuje da se cine dobra djela, da se klonimo losih djela koja cak ostavljaju posljedice na ovom svijetu a patnj uveliku na durgom svijetu poslije smrti. pa vidimo onda pacijenta iako mu se o glavi radi, hoce i zapalit koju cigaru, ili koju casicu rakije i loze a hoce svasta nesta sto steti zdravljaju iako pije lijekove popije jednu sa alkholom i nastrada, sutra m uvec sahrana samo zat osto se nije drzao doktorovih savjeta, isto tako nastrada nevjernik kad je u pitanju ovaj svijet, potpuno isto, jer dok recimo radi dobra djela hoce da stavi nos tamo gdje netreba, pa ga vidis navece sa alkholom u ruci, a drugoj ruci cigara, ili droga, il ivara zenu, ili vanbracni sex, ili nasilje, ili nepostuje roditelje itd

znaci da sumiramo, nevjernik je naspram Allaha i Allahovih savjeta isto ko bolestan neposlusan pacijent naspram savjeta doktora.

just_think
Posts: 118
Joined: 28/11/2010 23:57

Re: Priče i pripovijedanja

Post by just_think » 06/12/2010 21:14

KotromanichII wrote:Problem lezi u tome sto nevjernici cine daleko vise grijeha nego dobrih djela ili svjesno ili nesvjesno upadaju u grijehe sto na kraju rezultira da imaju vise grijeha nego dobrih djela i zbog toga ih kosta ulazak u Raj.

Naprimijer koliko je nevjernika koji recimo eto cine dobra djela , a vamo piju svaku sedmicu alkohol, puse cigare, droga, sexaju van braka ili varaju zenu ili zena muza, ogovaranje (grijeh isto), prenosenje tudjih rijeci, bave se kamatom, laz, varanje, oholost,kockaju, kradja, nasilje itd plus da ne govorim koliko se bore protiv Boga i protiv svega sto upucuje na postoje Boga vidis ih kako se svim silama bore da ospore to jer znaj uako je to istina nastradat ce na sudnjem danu.

Allah kaze:

38. A oni koji se budu trudili da se dokazima Našim suprostave, da ih onemoguće, oni će biti kažnjeni

Dzaba ti ako radis dobrih djela a ako radis daleko vise grijeha koje ljute Boga. I onda kad se budu vagala dobra djela pretegnu losa djela , dzaba onda ta dobra djela na sudnjem danu.

zamisli doktora koji nardjeje pacijentu da se kloni stetnih stvari za zdravlje a da jede i pije zdravu hranu, i da pacijent dolazi redovno na kontrole i terapije, isto tako Allah naredjuje da se cine dobra djela, da se klonimo losih djela koja cak ostavljaju posljedice na ovom svijetu a patnj uveliku na durgom svijetu poslije smrti. pa vidimo onda pacijenta iako mu se o glavi radi, hoce i zapalit koju cigaru, ili koju casicu rakije i loze a hoce svasta nesta sto steti zdravljaju iako pije lijekove popije jednu sa alkholom i nastrada, sutra m uvec sahrana samo zat osto se nije drzao doktorovih savjeta, isto tako nastrada nevjernik kad je u pitanju ovaj svijet, potpuno isto, jer dok recimo radi dobra djela hoce da stavi nos tamo gdje netreba, pa ga vidis navece sa alkholom u ruci, a drugoj ruci cigara, ili droga, il ivara zenu, ili vanbracni sex, ili nasilje, ili nepostuje roditelje itd

znaci da sumiramo, nevjernik je naspram Allaha i Allahovih savjeta isto ko bolestan neposlusan pacijent naspram savjeta doktora.


Ne okreci temu, ovdje govorimo o nevjernicima koji ne cine ikakve grijehove i cine dobra djela. A prema vjeri jer ne vjeru bit ce kaznjeni isto kao ti nevjernici sto cine grijehove, tu je taj veliki propust oko nevjernika koji bez potreba vjere cine dobro i ne cine grijehove a opet se kaze da ce biti kaznjeni i stavljaju se u isti kos sa onim koji cine grijehove, tu vjersko nacelo pravde je potpun palo potpuno i razruseno kao sto sam gore dokazao. A time je izaslo na vidjelo sta je vjera i koji joj je cilj i da uopste nije potrebna pored razuma.

A o tome cije posljedice su vece, pa nevjernik koji cini grijehove pije, pusi itd. nanijet ce sebi stetu, ali ni blizu stetu koja je nanijeta vjerskim greskama koje su masovnog oblika u ratovim gdje su milioni zivota zavrsili. Nemoj zaboravit da vjernici takodjer znaju popit, a kao vrhunac su zlocini tipa 'Gluha Bukovica'. Takodjer svako ko poznaje ateizam i agnosticizam i bio upucen u to spada u red nevjernika koji ne podlijezu grijehovima i cine dobro, a takodjer vjernici uveliko kad im se spomene pojam ateizma odma tu osobu poistovjecuju sa grijehovima i zlocincima, a kad su u pitanju zlocinci koji su izvrsili ljudska nedjela, a ucinili su ih oni iz redova vjere (balkanski kasapini, teroristi itd.) odmah vjernici ih poistovjecuju sa nevjernicima sto ustvari nisu vec su vjerski fanatici. Ima jos puno stereotipa iz vjerskih redova koji poistovjecuju sve lose na svijetu sa citavom populacijom ateista i svih koji ne vjeruju, a dokazao sam da je to pogresno sa strane vjere i to bas ciljano jer mi ateisti koji ne cinimo grijehove i cino dobra djela u potpunosti razrusavamo pogresna tumacenja vjere koja samo za cilj ima privuci masu i da tako oni na vrhu pojedinci su na dobiti sto je prevara, kradja, laz.

Znaci ovdje govorimo o nevjernicima koji ne cine ikakve grijehove, cine dobra djela, a prema vjeri bez obzira na to ce biti kaznjeni, tu je rupa u vjerskim nacelima i o tome pricamo.

strongwoman
Posts: 1311
Joined: 23/02/2007 08:36

Re: Priče i pripovijedanja

Post by strongwoman » 06/12/2010 22:06

just_think wrote:
Znaci ovdje govorimo o nevjernicima koji ne cine ikakve grijehove, cine dobra djela, a prema vjeri bez obzira na to ce biti kaznjeni, tu je rupa u vjerskim nacelima i o tome pricamo.


Hajde ti jarane malo procitaj vise knjiga pa se javi da diskutujemo... Neodoljivo me podsjecas na one likove koji su bili primorani da procitaju Dervis i smrt, pa su uzeli knjigu, procitali samo prvu recenicu, zatvorili knjigu i na osnovu te recenice osudili i djelo i pisca...

just_think
Posts: 118
Joined: 28/11/2010 23:57

Re: Priče i pripovijedanja

Post by just_think » 06/12/2010 22:18

strongwoman wrote:
just_think wrote:
Znaci ovdje govorimo o nevjernicima koji ne cine ikakve grijehove, cine dobra djela, a prema vjeri bez obzira na to ce biti kaznjeni, tu je rupa u vjerskim nacelima i o tome pricamo.


Hajde ti jarane malo procitaj vise knjiga pa se javi da diskutujemo... Neodoljivo me podsjecas na one likove koji su bili primorani da procitaju Dervis i smrt, pa su uzeli knjigu, procitali samo prvu recenicu, zatvorili knjigu i na osnovu te recenice osudili i djelo i pisca...


Ako si me vec citirala mogla si odgovorit na sustinu posta, a ne prebacivati na nesto trece i bjezati od neoborive cinjenice. ;-)

strongwoman
Posts: 1311
Joined: 23/02/2007 08:36

Re: Priče i pripovijedanja

Post by strongwoman » 06/12/2010 22:23

just_think wrote:
Ako si me vec citirala mogla si odgovorit na sustinu posta, a ne prebacivati na nesto trece i bjezati od neoborive cinjenice. ;-)


Ja bih zaista, vjeruj mi, najvise voljela kada bi ti umjesto teretane poceo malo vjezbati svoje mozdane vijuge...

Hajde evo logikom (kad vec nisi se udostojio procitati koji hadis) dobro djelo je dobro djelo... i nagrada ide za to bez obzira da li ga ucinio onaj koji prakticira vjeru ili ne... Kako i koliko ce biti nagradjivan, to dragi Bog zna..

Najdraze mu je naravno dobro djelo vjernika, ali zar mislis da je Bogu draze lose djelo vjernika od dobrog djela nevjernika????

Ako mislis varas se!!!

User avatar
KotromanichII
Posts: 1069
Joined: 17/11/2006 19:20

Re: Priče i pripovijedanja

Post by KotromanichII » 06/12/2010 22:25

Ne okreci temu, ovdje govorimo o nevjernicima koji ne cine ikakve grijehove i cine dobra djela.


nepostoje takvi nevjernici , vjeruj mi, ovo ti odgovorno tvrdim

hajde mi nadji nevjernika koji nesto neradi od ovoga, koji nepije, nepusi, nekrade, nelaze, neogovara druge ljude, koji nema sexa prije braka, koji se nebavi kamatom, koji nelazu, neohole se, koji nekockaju, koji negataju, koji nepripisuju BOgu druga (da vjeruju u vise bogova, ili da vjeruju da BOg ima sina, ili da nevjeruju u Boga), koji se neprotivi islamu i kuranu, koji nejede svinjetinu itd

cuj govoris o nevjernicima koji necine ikakve grijehe, ama covjce cine svjeno ili nesvjesno, i to cine daleko vise nego dobrih djela ali to neprimjecuju , to samo moze covjek detektirati koji poznaje bozije propise, sta je grijeh a sta nije.
ti koji nevjerujes u BOga niti u kuran nemozes bolje od nekog koji poznaje islam znati sta su grijesi koji su u islamu u detalje definisani, i podijeljeni u razne klase i nivoe.

za tebe nije grijeh recimo alkohol, to je za tebe isto kao kad muha sleti na nos pa ti samo zamahnes rukom i ona odleti, a jedan vjernik koji bi popio jedan gutljaj nemojerno alkhola njega bi to pocelo da gusi psihicki kao da planina mu se na ledja strovalila.


A o tome cije posljedice su vece, pa nevjernik koji cini grijehove pije, pusi itd. nanijet ce sebi stetu, ali ni blizu stetu koja je nanijeta vjerskim greskama koje su masovnog oblika u ratovim gdje su milioni zivota zavrsili.


a ko je tebi dozvolio da nannosis stetu sam sebi, kao prvo tebi je dat zivot i tijelo da ga koristis od strane Boga, zamisli ja tebi dam svoje auto da ga koristis do radnje a ti se pocnes folirati po gradu i sveras na sve strane i zaglavis u provaliju ili slupas moje auto od stablo, sta bi ja uradio u toj situaciji, normalno da bi te udario po dzepu da mi platis to, eh tako ces i Bogu morati da platis zbog unistavanja tijela koje ti je on dao da ga koristis.

Nemoj zaboravit da vjernici takodjer znaju popit, a kao vrhunac su zlocini tipa 'Gluha Bukovica'.


pa slabi su to vjernici ako znaju popiti, to su vjenrici na baterije, ili tako reci sezonski vjernici, od bajrama do bajrama, drugim rijecima slabi su to vjernici a pitanje je dali su uopste vjernici.


Znac i ovdje govorimo o nevjernicima koji ne cine ikakve grijehove, cine dobra djela, a prema vjeri bez obzira na to ce biti kaznjeni, tu je rupa u vjerskim nacelima i o tome pricamo.


ne to je rupa u tvom razmisljanju pogresnom, kazem ti jos jedanput, nepostoje nevjernici koji ne cine grijehe, to mozes zaboraviti, a nepostoje ni vjernici koji ne cine grijehe neko manje neko vise samo sto kod pravog vjernika je prisutno pokajanje, kaju se Bogu i to ih spasava pa Allah kaze:

45. Da Allah kažnjava ljude prema onome što zasluže, ništa živo na površini Zemljinoj ne bi ostavio; ali, On ih ostavlja do roka određenog, i kad im rok dođe, - pa Allah dobro zna robove Svoje.

14. Allahova je vlast na nebesima i na Zemlji, On prašta kome On hoće, a kažnjava koga hoće – Allah mnogo prašta i samilostan je.

strongwoman
Posts: 1311
Joined: 23/02/2007 08:36

Re: Priče i pripovijedanja

Post by strongwoman » 06/12/2010 22:31

KotromanichII wrote:
pa slabi su to vjernici ako znaju popiti, to su vjenrici na baterije, ili tako reci sezonski vjernici, od bajrama do bajrama, drugim rijecima slabi su to vjernici a pitanje je dali su uopste vjernici.



Kotromanjicu i ti ga ovdje precera :D

Otkud ti znas mozda je njegovo La illahe ilallah na Bajram namazu vrijednije i od mog i od tvog na svakom farzu...
Samo dragi Allah dz.s. zna ko je iskreni vjernik, a ko nije...

Ako znas da je izgovorio sehadet, nemas ga pravo nazivati nemuslimanom

zijancer
Posts: 3320
Joined: 03/08/2004 20:52
Location: 39
Has thanked: 1 time

Re: Priče i pripovijedanja

Post by zijancer » 06/12/2010 22:33

ma gdje su te priccceee :P ocemo josS :skoljka:

strongwoman
Posts: 1311
Joined: 23/02/2007 08:36

Re: Priče i pripovijedanja

Post by strongwoman » 06/12/2010 22:35

zijancer wrote:ma gdje su te priccceee :P ocemo josS :skoljka:


Cekaj dok ljubav-aha, just i kotromanjic uniste temu... pa cemo otvoriti drugu...

Sto su ljudi sposobni unistavati teme, i odvoditi mlin na svoju vodu to je cudo jedno. Od danas ih zovem forumski manipulatori... :D

User avatar
KotromanichII
Posts: 1069
Joined: 17/11/2006 19:20

Re: Priče i pripovijedanja

Post by KotromanichII » 06/12/2010 22:57

Kotromanjicu i ti ga ovdje precera

Otkud ti znas mozda je njegovo La illahe ilallah na Bajram namazu vrijednije i od mog i od tvog na svakom farzu...
Samo dragi Allah dz.s. zna ko je iskreni vjernik, a ko nije...


pazi , da je iskren onda nebi pio alkhol, ako se radi o tim osoboma sto je spomenuo kako su vjernici a vole popiti.

to ti dodje isto kao neki covjek kad se sexa sa nekom curom a zove zenu na telefon u po sexa i govori jooj "kako te volim, samo si mi ti u srcu, vjeran cu ti biti cijelog zivota" , ali ono bas iskreno :-) punim plucim iz dubine srca. ne ide to tako jarani, znaci djela pokazuje sta je u srcu, ako djelima pokaze, recimo klanja covjek sve namaze, izvrsava sve farzove onda od takvom se moze ocekivati da njegovo la ilahe ilallah mozda vrijednije od moga i tvoga ;-)

Ako znas da je izgovorio sehadet, nemas ga pravo nazivati nemuslimanom


ne nazivam ja , Poslanik naziva

Burejde (r.a.) prenosi da je Allahov Poslanik (a.s.) rekao: Ugovor izmedu nas i njih je namaz. Ko ga ostavi, nevjernik je? ( Et-Tirmizi)
Last edited by KotromanichII on 06/12/2010 22:58, edited 1 time in total.

User avatar
arzuhal
Posts: 20709
Joined: 03/06/2008 11:26
Location: u čajdžinici "Kod nefsu-l-levvame"

Re: Priče i pripovijedanja

Post by arzuhal » 07/12/2010 11:48

Priča tako moj voljeni šejh Sadi Širazi, Allah se smilovao njegovoj duši i posvetio njegovu tajnu, o jednom vladaru koji se teško razbolio.
Skupili se svi poznati liječnici te zemlje da pronađu lijek i, na kraju, dođu vladaru i kažu:

- O, plemeniti vladaru, postoji lijek za tvoju smrtnu bolest. To je jetra od osobe koja ima takva i takva svojstva...Od te jetre bi se spravio lijek za tebe, inače ćeš umrijeti...

Vladar pošalje vojnike, konjanike da traže osobu koja ima svojstva kakve su naveli liječnici, a telali razglase u narodu da se traži takav i takav insan.
Ne prođe dugo, a nađoše takvu osobu. Bio je to jedan dječak iz jedne siromašne obitelji.
Brzo se vladar dogovori sa njegovim roditeljima kolikim će ih blagom obasuti ako dadnu dječaka i oni pristanu. Kadija izda fetvu da se smije uzeti život jednom običnom podaniku da bi se time spasio život vladaru.
Na dan kada je bilo spremno pogubljenje, dovedoše dječaka.
Pred krvnikom, dječak podiže svoj pogled nebu i nasmija se.
Vladar se zbuni:
- Zašto se smiješ, dječače, u ovakvom teškom času po tebe?
Dijete odgovori:
- Kada vladar, koji bi trebao štiti svoje podanike i braniti njihove živote, odluči da uzme moj život,
i kada kadija, koji bi trebao pravedno da sudi po zakonu Božijem, izda fetvu da je to halal,
i kada roditelji, koji bi trebali da imaju svu ljubav za svoje dijete, prepuste to dijete krvniku za malo zlata,
onda meni niko nije preostao do sam Allah. Njemu sam se nasmijao...

Vladar zaplače i odluči da ne uzme djetetu život.
Nije prošlo mnogo, veli dobri šejh Sadi, a vladar ozdravi :)

Post Reply