PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#76 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

doff wrote:
hrasno38 wrote:
Ne! velike firme ili bolje da kazem operateri dobijaju telefone fabricki upakovane i kodirane prema narudzbi i to kodiranje se radi prije nego telefoni stignu za prodaju. Svi ostali isporucuju otkljucanje telefone. Uredjaj ne smije biti otvoren prije nego dodje do kupca i to je neko pravilo ozbiljen trgovine u citavom svijetu sto se naravno ne odnosi na pijacare i ove pijacarske firme.
Druže, uređaje pregleda ovlašteno lice a ne neko deseti. Svaki telefon koji dođe biva pregledan i lijepi se deklaracija na kutiji. Deklaraciju ne lijepi proizvođač nego dobavljač ali nakon pregleda uređaja. Zašto se to radi, jednostavno jer telefon može biti oštećen u transportu. Zamisli neugodnosti kad ti dođeš da kupiš telefon, otvore kutiju a ono displej cvrcno. Jesil svjestan kojom brzinom bi se širila loša vijest na račun prouzvođača a ne distributera.

Zaključavanje obavlja ovlašteni zastupnik za određeno tržište.
I onda ga ponovo pakuje u celofan :? Nece bas biti tako zato i postoji tvornicka garancija. Uredjaj ne moze niko otpakovati do kupac...cak na zapadu telefon ti otpakuku tek kada ga platis i ispune garanciju mada isto tako na zapadu ti mozes u roku od 7 dana bez ikakvih probelam taj prozivod da vratis i da kazes da ti se ne svidja. Kad bi se tako otpakivali mobilni telefoni i kodirali od strane servisa onda bi se gubila tvornicka garancija.
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#77 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

doff wrote:
Ljakan wrote: Pa kolko su ti telefoni u telekomu a kolko u univerzalnom?Mislis da u telekomu otvaraju telefone ukucavaju kodove pa ih opet hermeticki zatvaraju?Nema sanse...
Koliko si ti telefoni u telekomu a koliko kod ovlaštenih distributera, mani se univerzalnog. Ja nisam rekao sa telefon zaključava telelom, nego ovlašteni zastupnik, koji ujedno pregleda telefon i lijepi deklaraciju.
Aha ok izvini nisam te dobro shvatio. Ovlasteni zastupnik isto tako nije taj koji ce otvarati celofanom zapakovanu kutiju nego samo onaj koji ce ljepiti deklaraciju na kutije. Kad kupujes neki skupi parfem u kojem ga obliku dobijes??? Zapakovan u celofan, kutija fabricki zapakovana i nikad otvarana i samo zaljepljena deklaracija od uvoznika. E tako treba da se prodaje i telefon i tako se i prodaju u ozbiljnim firmama. Kada kupujes recimo Hard Disk kako ga dobijes upakovanog??? Itd itd a to sto smo mi navikli da dobijamo fuseraj to je druga prica i sto nas boli kita za to jer nam je bitno samo da radi.
User avatar
Ljakan
Posts: 4684
Joined: 07/01/2014 09:48
Location: tuspas mene i sviju nas

#78 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by Ljakan »

doff wrote:
Ljakan wrote: Pa kolko su ti telefoni u telekomu a kolko u univerzalnom?Mislis da u telekomu otvaraju telefone ukucavaju kodove pa ih opet hermeticki zatvaraju?Nema sanse...
Koliko si ti telefoni u telekomu a koliko kod ovlaštenih distributera, mani se univerzalnog. Ja nisam rekao sa telefon zaključava telelom, nego ovlašteni zastupnik, koji ujedno pregleda telefon i lijepi deklaraciju.
Druze ti sa zastupnikom napravis deal a oni rade dalje sa proizvođacem,ovi njima salju ono sto naruce.Pogledajte aparate samsungove na vecini kod nas pise made in hungary.
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#79 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

Ljakan wrote:
doff wrote:
Ljakan wrote: Pa kolko su ti telefoni u telekomu a kolko u univerzalnom?Mislis da u telekomu otvaraju telefone ukucavaju kodove pa ih opet hermeticki zatvaraju?Nema sanse...
Koliko si ti telefoni u telekomu a koliko kod ovlaštenih distributera, mani se univerzalnog. Ja nisam rekao sa telefon zaključava telelom, nego ovlašteni zastupnik, koji ujedno pregleda telefon i lijepi deklaraciju.
Druze ti sa zastupnikom napravis deal a oni rade dalje sa proizvođacem,ovi njima salju ono sto naruce.Pogledajte aparate samsungove na vecini kod nas pise made in hungary.
To je to!!!!
doff
Posts: 2329
Joined: 02/10/2011 17:43
Location: ZenicaCity

#80 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by doff »

hrasno38 wrote:
I onda ga ponovo pakuje u celofan :? Nece bas biti tako zato i postoji tvornicka garancija. Uredjaj ne moze niko otpakovati do kupac...cak na zapadu telefon ti otpakuku tek kada ga platis i ispune garanciju mada isto tako na zapadu ti mozes u roku od 7 dana bez ikakvih probelam taj prozivod da vratis i da kazes da ti se ne svidja. Kad bi se tako otpakivali mobilni telefoni i kodirali od strane servisa onda bi se gubila tvornicka garancija.
Šta je problem sa celofanom, pa nije to suho zlato. Ja sam kupio 2 telefona preko telecoma i oba telefona su sa celofanom ali iz kojeg se telefon izvuče i poslije možeš vratiti bez oštećenja istog.

Drugo, kako može garanciju izgubit uređaj ako ovlašteni serviser radi po uputana proizvođača. Koja je onda uloga ovlaštenog. Jel u tom slučaju onda i popravku vrši proizvođač jer ovlašteni ne smije prčkat po telefonu za vrijeme garantnog roka, jer mu ovaj poništava garanciju proizvođača? Malo nelogično.

Osobe u ovlaštenom servisu imaju cerifikate proizvođača i rade prema njihovim uputama, ne na svoju ruku.

Znači, telefon zaključava ovlašteni servis zbog ubrzavanja čitave procesure a pobogu, zato je i ovlašten. Ovlašteni servisi ne prodaju telefone nego ih servisiraju i konekcija su između proizvođača i trgovaca. Dakle zaduženi su za određeno tržište.

Ne otpakiva kupac nego trgovac, jer se i on mora uvjerit da je sva oprema u kutiji i popunjava garantni list.

Ako je već ovako kako vi pričate, da telefon zaključava proizvođač, pa onda bi nekako bilo i logično da proizvođač printa i znak telekom operatera na ambalaži, čisto kad već zna za koga ga radi i kome ga šalje...
User avatar
supercali
Posts: 23942
Joined: 06/07/2014 12:30

#81 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by supercali »

doff wrote:
hrasno38 wrote:
Ne! velike firme ili bolje da kazem operateri dobijaju telefone fabricki upakovane i kodirane prema narudzbi i to kodiranje se radi prije nego telefoni stignu za prodaju. Svi ostali isporucuju otkljucanje telefone. Uredjaj ne smije biti otvoren prije nego dodje do kupca i to je neko pravilo ozbiljen trgovine u citavom svijetu sto se naravno ne odnosi na pijacare i ove pijacarske firme.
Druže, uređaje pregleda ovlašteno lice a ne neko deseti. Svaki telefon koji dođe biva pregledan i lijepi se deklaracija na kutiji. Deklaraciju ne lijepi proizvođač nego dobavljač ali nakon pregleda uređaja. Zašto se to radi, jednostavno jer telefon može biti oštećen u transportu. Zamisli neugodnosti kad ti dođeš da kupiš telefon, otvore kutiju a ono displej cvrcno. Jesil svjestan kojom brzinom bi se širila loša vijest na račun prouzvođača a ne distributera.

Zaključavanje obavlja ovlašteni zastupnik za određeno tržište.
Dobavljac samo zalijepi deklaraciju
Ako je ostecen kad otvara pred kupcem samo vrate telefon
ITNet
Posts: 780
Joined: 30/09/2016 11:47

#82 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by ITNet »

Vezano za telefone od nasih telecom providera

Prije nego se telefoni nadju u prodaji, nasi telekom provideri prvo dobiju par telefona na testiranje.Ukoliko odredzene stvari ne rade ili rade ali ne kako treba na nasim mrezama radi se na prepravkama softwera/hardwera zajedno sa proizvodjacem,cak se u nekim situacijama pravi poseban softwer/hardwer verzija za nase trziste, telecom-distributer-proizvodjac su u komunikaciji oko svih detalja prije konacne isporuke. Telefoni dodju od PROIZVODJACA vec kodirani i zavedeni u njihovim sistemima tako da kad se ukuca SN/IMEI od uredzaja kada dodje na servis vidi se da je taj telefon izbacen za nase trziste i za kojeg telecom operatera.

Svaki telecom ima neke svoje zahtjeve, npr BHT hoce da mu dodje u svakoj kutiji sa telefonom garantni listi od distributera, ovo proizvodjaca ne interesuje i zbog ovoga se svaka kutija otvori i ubaci garantni list. Mogu oni dobiti te garantne listove da daju kupcima kad kupuju uredzaj ali nece tj.imaju ih uvijek za rezervu ako fali slucajno.Telecom ima i dosta nebuloza u ugovorima, npr oko DOA uredzaja gdje ako je iznad nekog procenta onda distributer placa penale i onda da se to nebi desilo distributer kod ubacivanja garantnih listova upali svaki telefon da ne bi nekih iznenadjenja bilo. Naljepnice na kutijama koje sluze da se vidi jeli kutija otvarana se naprave iste i preljepe preko starih ili skinu stare i preljepe nove, Isto tako kod BHT-a su pojedini servisi duzni da poprave telefon u roku od 10 dana, i da ukoliko kupac prijavi DOA telefon u roku od 7 dana kupovine ima odmah pravo na novi sto malo kupaca zna, dok npr kod MTela nema nikako ovo 10 dana za servis i ovo za DOA-u je standardno itd...Sve je do ugovora koje diktiraju telecom provideri i svasta se zna uraditi prije nego telefon konacno krene u prodaju.

Radim za jednog naseg distributera i znam sta pricam o markama koje mi radimo, mozda neke druge kompanije rade stvari drugacije.
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#83 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

ITNet wrote:Vezano za telefone od nasih telecom providera

Prije nego se telefoni nadju u prodaji, nasi telekom provideri prvo dobiju par telefona na testiranje.Ukoliko odredzene stvari ne rade ili rade ali ne kako treba na nasim mrezama radi se na prepravkama softwera/hardwera zajedno sa proizvodjacem,cak se u nekim situacijama pravi poseban softwer/hardwer verzija za nase trziste, telecom-distributer-proizvodjac su u komunikaciji oko svih detalja prije konacne isporuke. Telefoni dodju od PROIZVODJACA vec kodirani i zavedeni u njihovim sistemima tako da kad se ukuca SN/IMEI od uredzaja kada dodje na servis vidi se da je taj telefon izbacen za nase trziste i za kojeg telecom operatera.

Svaki telecom ima neke svoje zahtjeve, npr BHT hoce da mu dodje u svakoj kutiji sa telefonom garantni listi od distributera, ovo proizvodjaca ne interesuje i zbog ovoga se svaka kutija otvori i ubaci garantni list. Mogu oni dobiti te garantne listove da daju kupcima kad kupuju uredzaj ali nece tj.imaju ih uvijek za rezervu ako fali slucajno.Telecom ima i dosta nebuloza u ugovorima, npr oko DOA uredzaja gdje ako je iznad nekog procenta onda distributer placa penale i onda da se to nebi desilo distributer kod ubacivanja garantnih listova upali svaki telefon da ne bi nekih iznenadjenja bilo. Naljepnice na kutijama koje sluze da se vidi jeli kutija otvarana se naprave iste i preljepe preko starih ili skinu stare i preljepe nove, Isto tako kod BHT-a su pojedini servisi duzni da poprave telefon u roku od 10 dana, i da ukoliko kupac prijavi DOA telefon u roku od 7 dana kupovine ima odmah pravo na novi sto malo kupaca zna, dok npr kod MTela nema nikako ovo 10 dana za servis i ovo za DOA-u je standardno itd...Sve je do ugovora koje diktiraju telecom provideri i svasta se zna uraditi prije nego telefon konacno krene u prodaju.

Radim za jednog naseg distributera i znam sta pricam o markama koje mi radimo, mozda neke druge kompanije rade stvari drugacije.
Tako rade ozbilje firme a ovi iz podruma sami kodiraju i dekodiraju telefone pa ih prodaju kao nove!
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#84 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by un1ted »

doff wrote:
Ljakan wrote: Jednostavno,sklope dogovor sa proizvođacem da im posalju zakljucane na sve mreze osim njihove.
:lol: :lol: :lol:
To bi ti faktički bio telefon po narudžbi, a cijena tih telefona je daleko skuplja i isporuku bi čeko....Bog zna kad bi je dočeko. Zato taj posao obavlja ovlašteni servis, da se čitava procedura ubrza. Pa nije tržište proizvođača par hiljada korisnika....
Pa jeste upravo tako. Kada telekom naruci telefone ako se odluci za stavku da budu kodirani za telekom, takvi i dodju. Ne kodira ih telekom, niti ubacuje softver za telekom, vec onaj od koga narucuju.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#85 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

eyesburn wrote:
hrasno38 wrote:Ma klasicni "bolkurac" BH mentalitet.

VI - GARANCIJA ZA PROIZVOD ILI USLUGU
Član 25.
Prodavač je odgovoran za nedostatke na robi koji postoje u trenutku prenosa rizika na potrošača, bez obzira da li je on svjestan ove činjenice u skladu sa odredbama zakona kojim se ureñuju obligacioni odnosi u Bosni i Hercegovini.
Član 26.
(1) Za tehnički složene proizvode proizvoñač, odnosno dobavljač, dužan je da utvrdi i u tehničkom uputstvu navede rok obezbijeñenog servisiranja i da snabdije tržište rezervnim dijelovima, priborom i drugim proizvodima bez kojih se taj proizvod ne može upotrebljavati prema predviñenoj namjeni (u daljnjem tekstu: rezervni dijelovi).
(2) Rok iz stava (1) ovog člana ne smije biti kraći od tri godine za aparate za domaćinstvo, odnosno pet godina za druge tehnički složene proizvode, ako propisom donesenim na osnovu ovog Zakona nije drugačije odreñeno.
(3) Nakon prestanka proizvodnje proizvoda, proizvoñač ili dobavljač dužan je da obezbijedi nabavku rezervnih dijelova radi održavanja proizvoda, u roku koji za tehnički složene proizvode ne može biti kraći od deset godina.
(4) Ako proizvoñač, odnosno dobavljač nema sopstveni servis u Bosni i Hercegovini, dužan je da za tehnički složene proizvode obezbijedi i spisak pravnih i fizičkih lica (servisa) koje je ovlastio za pružanje usluga u Bosni i Hercegovini.

http://mp.ks.gov.ba/sites/mp.ks.gov.ba/ ... vine_0.pdf
ovo bi trebalo zalijepiti na sve one Mobilmedie, Domode, Staniće, DrTechna i onda ih tužiti... po kojem to onda osnovu daju 2 god garancije za led televizore???
Pročitajte ovo ponovo ali sa razumjevanjem. Član 25. govori o takozvanoj servisnoj garanciji odnosno gdje se prodavač/uvoznik obavezuje da za prodate proizvode obezbjedi rezervne djelove i servis u trajanju od 3 do 5 godina a nakon prestanka proizvodnje proizvođač proizvoda djelove i servis minimalno 10 godina.

Nema ovo veze sa klasičnom garancijom.
User avatar
Ljakan
Posts: 4684
Joined: 07/01/2014 09:48
Location: tuspas mene i sviju nas

#86 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by Ljakan »

ITNet wrote:Vezano za telefone od nasih telecom providera

Prije nego se telefoni nadju u prodaji, nasi telekom provideri prvo dobiju par telefona na testiranje.Ukoliko odredzene stvari ne rade ili rade ali ne kako treba na nasim mrezama radi se na prepravkama softwera/hardwera zajedno sa proizvodjacem,cak se u nekim situacijama pravi poseban softwer/hardwer verzija za nase trziste, telecom-distributer-proizvodjac su u komunikaciji oko svih detalja prije konacne isporuke. Telefoni dodju od PROIZVODJACA vec kodirani i zavedeni u njihovim sistemima tako da kad se ukuca SN/IMEI od uredzaja kada dodje na servis vidi se da je taj telefon izbacen za nase trziste i za kojeg telecom operatera.

Svaki telecom ima neke svoje zahtjeve, npr BHT hoce da mu dodje u svakoj kutiji sa telefonom garantni listi od distributera, ovo proizvodjaca ne interesuje i zbog ovoga se svaka kutija otvori i ubaci garantni list. Mogu oni dobiti te garantne listove da daju kupcima kad kupuju uredzaj ali nece tj.imaju ih uvijek za rezervu ako fali slucajno.Telecom ima i dosta nebuloza u ugovorima, npr oko DOA uredzaja gdje ako je iznad nekog procenta onda distributer placa penale i onda da se to nebi desilo distributer kod ubacivanja garantnih listova upali svaki telefon da ne bi nekih iznenadjenja bilo. Naljepnice na kutijama koje sluze da se vidi jeli kutija otvarana se naprave iste i preljepe preko starih ili skinu stare i preljepe nove, Isto tako kod BHT-a su pojedini servisi duzni da poprave telefon u roku od 10 dana, i da ukoliko kupac prijavi DOA telefon u roku od 7 dana kupovine ima odmah pravo na novi sto malo kupaca zna, dok npr kod MTela nema nikako ovo 10 dana za servis i ovo za DOA-u je standardno itd...Sve je do ugovora koje diktiraju telecom provideri i svasta se zna uraditi prije nego telefon konacno krene u prodaju.

Radim za jednog naseg distributera i znam sta pricam o markama koje mi radimo, mozda neke druge kompanije rade stvari drugacije.
To je to,zna se cesto desiti kad dodje neki update da se ovi sa telekoma pitaju sto nema jos za nas kad ce...vrlo lako moguce da se i sam software radi po potrebi kako si vec rekao...
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#87 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

O'zone wrote:
eyesburn wrote:
hrasno38 wrote:Ma klasicni "bolkurac" BH mentalitet.

VI - GARANCIJA ZA PROIZVOD ILI USLUGU
Član 25.
Prodavač je odgovoran za nedostatke na robi koji postoje u trenutku prenosa rizika na potrošača, bez obzira da li je on svjestan ove činjenice u skladu sa odredbama zakona kojim se ureñuju obligacioni odnosi u Bosni i Hercegovini.
Član 26.
(1) Za tehnički složene proizvode proizvoñač, odnosno dobavljač, dužan je da utvrdi i u tehničkom uputstvu navede rok obezbijeñenog servisiranja i da snabdije tržište rezervnim dijelovima, priborom i drugim proizvodima bez kojih se taj proizvod ne može upotrebljavati prema predviñenoj namjeni (u daljnjem tekstu: rezervni dijelovi).
(2) Rok iz stava (1) ovog člana ne smije biti kraći od tri godine za aparate za domaćinstvo, odnosno pet godina za druge tehnički složene proizvode, ako propisom donesenim na osnovu ovog Zakona nije drugačije odreñeno.
(3) Nakon prestanka proizvodnje proizvoda, proizvoñač ili dobavljač dužan je da obezbijedi nabavku rezervnih dijelova radi održavanja proizvoda, u roku koji za tehnički složene proizvode ne može biti kraći od deset godina.
(4) Ako proizvoñač, odnosno dobavljač nema sopstveni servis u Bosni i Hercegovini, dužan je da za tehnički složene proizvode obezbijedi i spisak pravnih i fizičkih lica (servisa) koje je ovlastio za pružanje usluga u Bosni i Hercegovini.

http://mp.ks.gov.ba/sites/mp.ks.gov.ba/ ... vine_0.pdf
ovo bi trebalo zalijepiti na sve one Mobilmedie, Domode, Staniće, DrTechna i onda ih tužiti... po kojem to onda osnovu daju 2 god garancije za led televizore???
Pročitajte ovo ponovo ali sa razumjevanjem. Član 25. govori o takozvanoj servisnoj garanciji odnosno gdje se prodavač/uvoznik obavezuje da za prodate proizvode obezbjedi rezervne djelove i servis u trajanju od 3 do 5 godina a nakon prestanka proizvodnje proizvođač proizvoda djelove i servis minimalno 10 godina.

Nema ovo veze sa klasičnom garancijom.
Ne postoji klasicna ili neklasicna garancija. Garanciju na prozivod ti daje proizvodjac u svojim ovlastenim servisima i prodavac ne smije da ti da manju. Mislim smije ali je onda to krsenje prava kupaca.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#88 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

@hrasno postoji garancija na proizvod i servisna garancija. Dva posebna pojma. Garancija na proizvod ne može biti manja od godinu dana a servisna manja od 3 godine.
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#89 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

O'zone wrote:@hrasno postoji garancija na proizvod i servisna garancija. Dva posebna pojma. Garancija na proizvod ne može biti manja od godinu dana a servisna manja od 3 godine.
U Hrvatskoj......

Jamstveni list mora dati kupcu
Trgovac je po zakonu kupcu dužan dati jamstveni list u pisanom obliku. Jamstvo, među ostalim, mora sadržavati datum do kojeg vrijedi, podatke o onome tko je jamstvo izdao...

I krivo popunjeno jamstvo je valjano
Događa se da trgovac ne popuni jamstveni list kako treba, ali to ne utječe na prava kupca u slučaju da se proizvod koji je kupio pokvari. Znači, i u tom slučaju moraju vam priznati jamstvo.

Trgovac ne smije mijenjati rok
Jamstveni rok propisuje isključivo proizvođač, a ne trgovac. Prema tome, trgovac nema pravo mijenjati propisani rok jamstva. Ako to radi, prijavite ga inspekciji pri Ministarstvu gospodarstva.
User avatar
Nogatrans
Posts: 980
Joined: 07/10/2010 21:14
Location: Sarajevo

#90 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by Nogatrans »

Kada sam kupovao IPhone cijena u univerzalno je bila 1150km i naravno bez racuna,ali iz ranijih losih iskustava kazem sebi necu. Odem do telecoma imao srece da je bilo na stanju uzmem na odplatu svakako sam pretplata i sa pdv-om ne izadje 1350km godina garancije od Apple i godina od Telecoma ne znam kud ces bolje. Uglavnom ja kad dajem pare vece onda idem u provjerene radnje to me zivot naucio i nikad se zeznuo nisam do sada.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#91 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

hrasno38 wrote:
O'zone wrote:@hrasno postoji garancija na proizvod i servisna garancija. Dva posebna pojma. Garancija na proizvod ne može biti manja od godinu dana a servisna manja od 3 godine.
U Hrvatskoj......

Jamstveni list mora dati kupcu
Trgovac je po zakonu kupcu dužan dati jamstveni list u pisanom obliku. Jamstvo, među ostalim, mora sadržavati datum do kojeg vrijedi, podatke o onome tko je jamstvo izdao...

I krivo popunjeno jamstvo je valjano
Događa se da trgovac ne popuni jamstveni list kako treba, ali to ne utječe na prava kupca u slučaju da se proizvod koji je kupio pokvari. Znači, i u tom slučaju moraju vam priznati jamstvo.

Trgovac ne smije mijenjati rok
Jamstveni rok propisuje isključivo proizvođač, a ne trgovac. Prema tome, trgovac nema pravo mijenjati propisani rok jamstva. Ako to radi, prijavite ga inspekciji pri Ministarstvu gospodarstva.
Mislim da se ne razumijemo ili ja tebi ne mogu da objasnim na dovoljno lucidan način. Pa da probam opet.

Uzimam direktno proizvode koje ja prodajem (ne navodeći koji su)..Na svaki proizvod ima dvije godine internacionalne garancije koja pokriva uređaj izuzev dijelova koji se vode kao potrošni i mehaničkog oštećenja proizvoda.

Mimo te garancije postoji "servisna garancija" (to je garancija koju si ti naveo u članu 25.) Koja obavezuje proizvođača da će 10.godina nakon prestanka proizvodnje tog proizvoda proizvođač imati na stanju sve dijelove za taj proizvod i obezbjeđen servis u svim njegovim zastupništvima diljem svijeta. Servisna garancija znači garantuje da se neće desiti da se proizvod pokvari ili da mu ode potrošni dio a da ti proizvođač, zastupništvo, krajnja maloprodaja (ukoliko je ima) kaže "oprostite taj proizvod se prestao proizvoditi prije godinu dana i djelovi i servis za njega više nisu dostupni".Znači oni moraju imati dijelove za šporet, televizor, DVD, mobitel..etc na stanju i obezbjeđenu zamjenu (servis) tog dijela ALI će ti naplatiti tu uslugu jer sam uređaj nije više pod garancijom.

Nadam se da sam sad uspio barem nekako da ti obrazložim na šta mislim i na šta se odnosi član 25. Znači niko ne spori garanciju na kupljeni proizvod koja minimalno može iznositi jednu godinu ali grancija na raspoloživost dijelova i servisa nakon prestanka proizvodnje tog proizvoda (kraće nazvana servisna garancija) je nešto potpuno drugo.
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#92 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

O'zone wrote:
hrasno38 wrote:
O'zone wrote:@hrasno postoji garancija na proizvod i servisna garancija. Dva posebna pojma. Garancija na proizvod ne može biti manja od godinu dana a servisna manja od 3 godine.
U Hrvatskoj......

Jamstveni list mora dati kupcu
Trgovac je po zakonu kupcu dužan dati jamstveni list u pisanom obliku. Jamstvo, među ostalim, mora sadržavati datum do kojeg vrijedi, podatke o onome tko je jamstvo izdao...

I krivo popunjeno jamstvo je valjano
Događa se da trgovac ne popuni jamstveni list kako treba, ali to ne utječe na prava kupca u slučaju da se proizvod koji je kupio pokvari. Znači, i u tom slučaju moraju vam priznati jamstvo.

Trgovac ne smije mijenjati rok
Jamstveni rok propisuje isključivo proizvođač, a ne trgovac. Prema tome, trgovac nema pravo mijenjati propisani rok jamstva. Ako to radi, prijavite ga inspekciji pri Ministarstvu gospodarstva.
Mislim da se ne razumijemo ili ja tebi ne mogu da objasnim na dovoljno lucidan način. Pa da probam opet.

Uzimam direktno proizvode koje ja prodajem (ne navodeći koji su)..Na svaki proizvod ima dvije godine internacionalne garancije koja pokriva uređaj izuzev dijelova koji se vode kao potrošni i mehaničkog oštećenja proizvoda.

Mimo te garancije postoji "servisna garancija" (to je garancija koju si ti naveo u članu 25.) Koja obavezuje proizvođača da će 10.godina nakon prestanka proizvodnje tog proizvoda proizvođač imati na stanju sve dijelove za taj proizvod i obezbjeđen servis u svim njegovim zastupništvima diljem svijeta. Servisna garancija znači garantuje da se neće desiti da se proizvod pokvari ili da mu ode potrošni dio a da ti proizvođač, zastupništvo, krajnja maloprodaja (ukoliko je ima) kaže "oprostite taj proizvod se prestao proizvoditi prije godinu dana i djelovi i servis za njega više nisu dostupni".Znači oni moraju imati dijelove za šporet, televizor, DVD, mobitel..etc na stanju i obezbjeđenu zamjenu (servis) tog dijela ALI će ti naplatiti tu uslugu jer sam uređaj nije više pod garancijom.

Nadam se da sam sad uspio barem nekako da ti obrazložim na šta mislim i na šta se odnosi član 25. Znači niko ne spori garanciju na kupljeni proizvod koja minimalno može iznositi jednu godinu ali grancija na raspoloživost dijelova i servisa nakon prestanka proizvodnje tog proizvoda (kraće nazvana servisna garancija) je nešto potpuno drugo.
Da uprostimo pricu dakle ako kupujes Samsun telefon i njegova fabricka garancija je 24 mjeseca prodavac ti ne smije dati garanciju ispod te i to je poenta sto ti Univerzalno daje godinu i dovidjenja pa sve da je fabricka garancija 5 godina.
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#93 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

hrasno38 wrote:
Da uprostimo pricu dakle ako kupujes Samsun telefon i njegova fabricka garancija je 24 mjeseca prodavac ti ne smije dati garanciju ispod te i to je poenta sto ti Univerzalno daje godinu i dovidjenja pa sve da je fabricka garancija 5 godina.
Tačno. Ako je fabrička garancija X godina prodavac ti ne može dati garanciju koja je manja od toga ali ti može dati produženu garanciju koliko god on to smatra opravdanim.
User avatar
hrasno38
Posts: 31487
Joined: 21/11/2004 23:42
Location: Sarajevo
Vozim: Renault Laguna
Horoskop: Riba
Contact:

#94 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hrasno38 »

O'zone wrote:
hrasno38 wrote:
Da uprostimo pricu dakle ako kupujes Samsun telefon i njegova fabricka garancija je 24 mjeseca prodavac ti ne smije dati garanciju ispod te i to je poenta sto ti Univerzalno daje godinu i dovidjenja pa sve da je fabricka garancija 5 godina.
Tačno. Ako je fabrička garancija X godina prodavac ti ne može dati garanciju koja je manja od toga ali ti može dati produženu garanciju koliko god on to smatra opravdanim.
To je drugi par carapa druze sto ti prodavac moze dati "mimo" ali to je zaista rijetkost. Ovdje je prica zapoceta o tome da ti Univerzalno em daje 1 godinu em tom garancijom mozes dupe obrisati!
User avatar
O'zone
Globalni moderator
Posts: 22352
Joined: 17/02/2008 20:29
Location: Kad god popizdite na vlast, sjetite se da i u opoziciji sjede ista takva govna...."

#95 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by O'zone »

hrasno38 wrote:
O'zone wrote:
hrasno38 wrote:
Da uprostimo pricu dakle ako kupujes Samsun telefon i njegova fabricka garancija je 24 mjeseca prodavac ti ne smije dati garanciju ispod te i to je poenta sto ti Univerzalno daje godinu i dovidjenja pa sve da je fabricka garancija 5 godina.
Tačno. Ako je fabrička garancija X godina prodavac ti ne može dati garanciju koja je manja od toga ali ti može dati produženu garanciju koliko god on to smatra opravdanim.
To je drugi par carapa druze sto ti prodavac moze dati "mimo" ali to je zaista rijetkost. Ovdje je prica zapoceta o tome da ti Univerzalno em daje 1 godinu em tom garancijom mozes dupe obrisati!
Razumio sam ja sve ali sam se morao nadovezati na onaj član Zakona o zaštiti potrošača jer je krenula priča da treba svima taj član gurnuti pod nos...etc a član je vezan za sasvim drugu stvar koju proizvođač, zastupnik i prodavac moraju obezbijediti i naziva se "servisna garancija".

Što se tiče Univerzalnog stvar je jasna: Sve dok ima kupaca pod tim uslovima bit će i njih i radit će tako kako rade.
ITNet
Posts: 780
Joined: 30/09/2016 11:47

#96 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by ITNet »

Ako kupujes uredzaj "legalnim" kanalom od dilera koji rade sa distributerom imas fabricko trajanje garancije 24m npr... A ako kupujes kod indijanaca koji su kupili to negdje drugo/vani/internet samo da prodju jeftinije onda dobijes 12 mjeseci jer su ti toliko duzni dati po nasem zakonu i ne vise i njih ne moze niko za to nesto gnjaviti. I da se obratis direktno proizvodjacu/distributeru oko ovoga samo ces dobti info kupili ste uredzaj kod nelegalnog prodavaca i mi vam nismo duzni ispostovati garanciju. Ukoliko kupis uredzaj kod legalnog dilera i on ti da garanciju na 12 mjeseci onda ti tog dilera mozes prijaviti distributeru i taj isti moze napraviti problem tom dileru, ukinuti mu pravo prodaje itd...

Ima i situacija gdje je na iste uredzaje razlicita garancija od zemlje do zemlje, negdje je 1g negdje 3g a isti uredzaj itd...

Posebna je prica sto je taj nas zakon i zastiti potrosaca malo nidje veze, toliko ima nebuloza u njemu... konkretno ta servisna garancija i kao da je proizvodjac duzan da obezbjedi rezervne dijelove i 10 godina poslije prestanka proizvodnje proizvoda je totalno smijesna. Ni jedan proizvodjac nece to ispostovani nema sanse, tehnologija se mijenja, stvari vrlo brzo posatju opsolite, za van garantnu popravku nece proizvodjac da isporuci dijelove poslije 2+ godine samo ako je uredzaj u garanciji. Tko i kako moze proizvodjaca natjerati na ovo bas bi volio da vidim.
Cupko_
Posts: 795
Joined: 22/01/2015 16:56

#97 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by Cupko_ »

Samsung mobitele kod nas za operatere zaključava Agram servis, dakle ovlašteni servis! Ne zaključava ih Samsung po narudžbi kako je neko napisao. Ovo znam provjereno jer radim sa tim stvarima i u tim krugovima se krećem. Dakle, oni su ovlašteni za Samsung u BiH i telefoni koje oni dobiju dalje raspoređuju svakom operateru a zaključavaju ih po potrebama operatera. Uz Samsung uređaje dolazi unutra jamstvena knjižica koja je uvijek na onom jeziku za čije je tržište telefon namijenjen, a i to rješava u našem slučaju Agram koji ima licencu Samsunga za to.
U mom slučaju, S7 Edge koji sam uzeo u Univerzalnom, ta knjižica je bila na mađarskom jeziku što znači da su ga tamo kupili.
Za ostale telefone garanciju daje MESC, KimTec, RIF ili ko je već ovlašteni i u tom servisu ONI OTVARAJU KUTIJU i ubacuju svoj garantni list i ponovo zatvaraju, a kod operatera kutija dolazi sa naljepnicom kojih takvi servisi imaju bezbroj. Dakle, ovlašteni servisi SMIJU OTVORIT kutiju jer oni su ovlašteni za popravke i imaju tu privilegiju i licencu od proizvođača.
Neko je spominjao i DOA proceduru, za Eronet i BHTelecom znam da imaju tu mogućnost ali nije 10 dana nego 3 (nekada je bilo 10) i u tom slučaju se izdaje novi uređaj ukoliko u tom roku bude neki problem s mobitelom.
A Univerzalno i slični su našli neku rupu u zakonu koja im ovo omogućava jer inače ne bi mogli ovako dugo i uspješno poslovati da je ovo ilegalno. Ja sam naručio mobitel od njih telefonski i dobio sam uz njega i pisani fiskalni račun.
ITNet
Posts: 780
Joined: 30/09/2016 11:47

#98 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by ITNet »

Cupko_ wrote:Samsung mobitele kod nas za operatere zaključava Agram servis, dakle ovlašteni servis! Ne zaključava ih Samsung po narudžbi kako je neko napisao. Ovo znam provjereno jer radim sa tim stvarima i u tim krugovima se krećem. Dakle, oni su ovlašteni za Samsung u BiH i telefoni koje oni dobiju dalje raspoređuju svakom operateru a zaključavaju ih po potrebama operatera. Uz Samsung uređaje dolazi unutra jamstvena knjižica koja je uvijek na onom jeziku za čije je tržište telefon namijenjen, a i to rješava u našem slučaju Agram koji ima licencu Samsunga za to.
U mom slučaju, S7 Edge koji sam uzeo u Univerzalnom, ta knjižica je bila na mađarskom jeziku što znači da su ga tamo kupili.
Za ostale telefone garanciju daje MESC, KimTec, RIF ili ko je već ovlašteni i u tom servisu ONI OTVARAJU KUTIJU i ubacuju svoj garantni list i ponovo zatvaraju, a kod operatera kutija dolazi sa naljepnicom kojih takvi servisi imaju bezbroj. Dakle, ovlašteni servisi SMIJU OTVORIT kutiju jer oni su ovlašteni za popravke i imaju tu privilegiju i licencu od proizvođača.
Neko je spominjao i DOA proceduru, za Eronet i BHTelecom znam da imaju tu mogućnost ali nije 10 dana nego 3 (nekada je bilo 10) i u tom slučaju se izdaje novi uređaj ukoliko u tom roku bude neki problem s mobitelom.
A Univerzalno i slični su našli neku rupu u zakonu koja im ovo omogućava jer inače ne bi mogli ovako dugo i uspješno poslovati da je ovo ilegalno. Ja sam naručio mobitel od njih telefonski i dobio sam uz njega i pisani fiskalni račun.
Ja sam spominjao zakljucavanje i kao sto sam napisao svaki proizvodjac ima svoj neki sistem, kod nas telefoni dolaze od proizvodjaca zakljucani. Posto se kreces po tim krugovima eto pitaj te u Agramu da li oni zakljucavaju svaki Sony :wink:

ZA DOA-u sam rekao da je 7 dana i ako se ispostavi da je fakat DOA dobijes novi uredzaj... a rekao sam da servis odredzenih uredzaja moze trajati 10 dana i ako se ne popravi isto kupac moze dobiti novi uredzaj...Ovo diktiraju telecomi ugovorima i distributer je vazda donji.
Cupko_
Posts: 795
Joined: 22/01/2015 16:56

#99 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by Cupko_ »

ITNet wrote:
Cupko_ wrote:Samsung mobitele kod nas za operatere zaključava Agram servis, dakle ovlašteni servis! Ne zaključava ih Samsung po narudžbi kako je neko napisao. Ovo znam provjereno jer radim sa tim stvarima i u tim krugovima se krećem. Dakle, oni su ovlašteni za Samsung u BiH i telefoni koje oni dobiju dalje raspoređuju svakom operateru a zaključavaju ih po potrebama operatera. Uz Samsung uređaje dolazi unutra jamstvena knjižica koja je uvijek na onom jeziku za čije je tržište telefon namijenjen, a i to rješava u našem slučaju Agram koji ima licencu Samsunga za to.
U mom slučaju, S7 Edge koji sam uzeo u Univerzalnom, ta knjižica je bila na mađarskom jeziku što znači da su ga tamo kupili.
Za ostale telefone garanciju daje MESC, KimTec, RIF ili ko je već ovlašteni i u tom servisu ONI OTVARAJU KUTIJU i ubacuju svoj garantni list i ponovo zatvaraju, a kod operatera kutija dolazi sa naljepnicom kojih takvi servisi imaju bezbroj. Dakle, ovlašteni servisi SMIJU OTVORIT kutiju jer oni su ovlašteni za popravke i imaju tu privilegiju i licencu od proizvođača.
Neko je spominjao i DOA proceduru, za Eronet i BHTelecom znam da imaju tu mogućnost ali nije 10 dana nego 3 (nekada je bilo 10) i u tom slučaju se izdaje novi uređaj ukoliko u tom roku bude neki problem s mobitelom.
A Univerzalno i slični su našli neku rupu u zakonu koja im ovo omogućava jer inače ne bi mogli ovako dugo i uspješno poslovati da je ovo ilegalno. Ja sam naručio mobitel od njih telefonski i dobio sam uz njega i pisani fiskalni račun.
Ja sam spominjao zakljucavanje i kao sto sam napisao svaki proizvodjac ima svoj neki sistem, kod nas telefoni dolaze od proizvodjaca zakljucani. Posto se kreces po tim krugovima eto pitaj te u Agramu da li oni zakljucavaju svaki Sony :wink:

ZA DOA-u sam rekao da je 7 dana i ako se ispostavi da je fakat DOA dobijes novi uredzaj... a rekao sam da servis odredzenih uredzaja moze trajati 10 dana i ako se ne popravi isto kupac moze dobiti novi uredzaj...Ovo diktiraju telecomi ugovorima i distributer je vazda donji.
DOA procedura (evo u Eronetu konkretno) ne zahtjeva nikakvo cekanje da se nesto utvrdi. Covjek kupi telefon, sutra ga vrati jer mu npr izbacuje neke sistemske greske, ne radi touch kako treba i sl., korisniku se ODMAH NA LICU MJESTA izdaje novi uredjaj a ovaj se salje na servis odnosno na DOA proceduru. Garantni rok i kod ovlastenih servisa je 45 dana. Ne razumijem kakvih 10 dana spominjes? Ako serviser ne moze popraviti telefon, naravno da ce kupac dobit novi uredjaj ali krajnji rok je 45 dana. Dakle mogu oni za 3 dana javiti da ga ne mogu napraviti a mogu i za 45 dana, nikakvih 10 dana nije rok nigdje ni za sta. Slazem se da operater diktira uslove ugovora ali ovo je trenutna procedura 100%.
A ja radim sa Agramom i za Samsung znam da oni kodiraju telefone. Sto se tice Sony uredjaja, znam da su takodjer ovlasteni servis za njih ali ne znam jesu li i distributer za njih kao za Samsung tako da tu nisam siguran kljucaju li ih oni ili netko drugi.
User avatar
hekaton
Posts: 863
Joined: 19/12/2013 11:31

#100 Re: PREVARE GARANCIJA TELEFONA

Post by hekaton »

cijenim da je najpouzdanija opcija kada se kupuje nov telefon jos ako se radi o visokom rangu kupovinu obaviti kod telekom operatera.
Ne znam ima li tema za Univerzalno ali javna je tajna da se radi o svercerima i prevarantima. Dovoljno je pogledati malverzacije sa racunima i razlike u cijenama kartica kes. O ovim garancijama da se i ne prica, oni kad uzmu pare a bilo sta se desi sa telefonom mozes se slikati.
Daleko im kuca bila radije biti bez telefona nego kod njih kupiti :run:
EDIT: Ovo pisem kao neko ko je pazario nov telefon kod njih, prije pet godina neki LG kostao 300KM.
Post Reply